Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Rubberlaars schreef:
24-04-2021 20:28
Én single, èn geen date....En dan ook nog geen lekkere koffie. Ik leef met je mee!
Dank je ☺️
Julus schreef:
24-04-2021 20:30
😪😆
Ik vind dat laatste het ergste geloof ik..
Vieze koffie of geen koffie is geen goede start van de dag...😫😂
Het schijnt vloeken in de kerk te zijn maar senseo voldoet prima toch

zo niet dan een dompelaartje of perculator..maar die nespreso meuk..ik voel hem niet..anders dan mijn broer die zegt..what else.. ik vind vooral nespresso niet te zuipen in alle varianten. alles beter dan nespresso
wat een enorm geile stem heeft die vrouw bij sterren op het doek trouwens..geen idee wie het is maar die stem doet veel..meer dan haar uiterlijk voor mij
Senseo vind ik chemisch smaken. Dat is geen koffie. Smaken verschillen.
Julia_20 schreef:
24-04-2021 20:43
Klopt als een bus!
Ik wil daar best wat geld voor neerleggen.
Julia_20 schreef:
24-04-2021 20:40
Ik heb mijn oude uit de schuur gehaald. Deze draait op plastic en aluminium cupjes.
Gebruik al een tijdje de aluminium van DE.

Eens rustig nadenken of ik bij Nespresso blijf of toch een ander apparaat met mogelijkheden.
Je zit iig niet zonder. Als ik een nieuwe koop dan wordr mijn mini Nespresso mijn reserve.
Julus schreef:
24-04-2021 20:24
Kan het zijn dat je negatieve mindset afstraalde op je date? Heb je geklaagd over allerhande zaken?
Heel eerlijk, ik vind je zo agressief of verzuurd overkomen sinds een tijd.
Waarom ga je niet eerst zorgen dat je weer een positieve mindset krijgt?

Agressief en verzuurd? Dat lees ik nergens hoor. Meer iemand die gewoon beschrijft hoe het is/voelt.
Ondertussen is Moeras nog afwezig dus ik gok dat ze het heel gezellig heeft😄
Antoon69 schreef:
24-04-2021 20:50
Agressief en verzuurd? Dat lees ik nergens hoor. Meer iemand die gewoon beschrijft hoe het is/voelt.
Het is niet alleen deze posting, maar ik lees het al een hele tijd zo. Maar kan aan mij liggen.
Julus schreef:
24-04-2021 20:48
Senseo vind ik chemisch smaken. Dat is geen koffie. Smaken verschillen.
ok..en nespreso vind je wel als koffie smaken?
Julus schreef:
24-04-2021 20:52
Het is niet alleen deze posting, maar ik lees het al een hele tijd zo. Maar kan aan mij liggen.
yup..ligt aan jou..ik post al een tijdje niet zo veel ;-)
Julia_20 schreef:
24-04-2021 20:43

Je moet gewoon een tweedehandse weinig gebruikte delonghi magifica kopen. Die zijn enorm veel verkocht en slijten nauwelijks. Ik denk dat je voor minder dan 100 eentje kunt kopen die nog heel lang mee gaat. Het apparaat geeft zelf aan hoeveel kopjes er al mee gezet is dus dat kan je controleren. En dan gewoon de gouden lavazza espresso bonen van de supermarkt.

O ja, je moet hem kopen in een regio waar ze 'zacht' water hebben uit de kraan.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 24-04-2021 21:00
7.35% gewijzigd
Ik ben echt gebiologeerd..er komt geen zinnig woord uit die vrouw en uiterlijk doet ze mij echt niks..maar die stem en dat accent..wauw..wat is dat toch wonderlijk wat je als mens aantrekkelijk kunt vinden.
qua koffie vind ik nespresso echt helemaal niks. gore nepkoffie...ik gebruik dompelaar of perculator voor echte koffie en senseo met AH of jumbo pads voor doordeweeks..
Aurelius schreef:
24-04-2021 20:47
Het schijnt vloeken in de kerk te zijn maar senseo voldoet prima toch

zo niet dan een dompelaartje of perculator..maar die nespreso meuk..ik voel hem niet..anders dan mijn broer die zegt..what else.. ik vind vooral nespresso niet te zuipen in alle varianten. alles beter dan nespresso

Senseo 😖😖😖😖 koningsdag mag ik weer.
Filterkoffie trek ik ook niet altijd meer.

Er zijn maar weinig mensen die echt lekkere koffie hebben.
Soms een duur apparaat en nog vies.

Ben ik nu een zeikerd... Vast 😂
Ik vind Senseo ook prima, en daarnaast heb ik nog een Dolce Gusto voor af en toe een Latte of Cappuccino..

Met aangemeld bij Facebook dating,ben benieuwd of dat wat is..
Antoon69 schreef:
24-04-2021 20:56
Je moet gewoon een tweedehandse weinig gebruikte delonghi magifica kopen. Die zijn enorm veel verkocht en slijten nauwelijks. Ik denk dat je voor minder dan 100 eentje kunt kopen die nog heel lang mee gaat. Het apparaat geeft zelf aan hoeveel kopjes er al mee gezet is dus dat kan je controleren. En dan gewoon de gouden lavazza espresso bonen van de supermarkt.

Lees dat waar ik woon het water gemiddeld is. 8,2.
Ik had van de week een Nespresso bestelt. Werd donderdagavond bezorgd. Ik doe de deur open, leuke (jongere) bezorger. Zegt: voor rubberlaars! Ik wil hem eigenlijk niet afgeven. Dus ik, geef maar gauw hier! Zegt hij: ik ben jaloers, veel plezier ermee. Mijn meiden hadden het gehoord en zeiden dat ik hem had moeten uitnodigen voor de koffie 😂
Julia_20 schreef:
24-04-2021 21:05
Senseo 😖😖😖😖 koningsdag mag ik weer.
Filterkoffie trek ik ook niet altijd meer.

Er zijn maar weinig mensen die echt lekkere koffie hebben.
Soms een duur apparaat en nog vies.

Ben ik nu een zeikerd... Vast 😂
Als je intussen Nespresso drinkt dan vind je "iets" lekker maar met koffie heeft het weinig te maken dan.

Er zijn weinig dingen die zo ver van Koffie staan als Nespresso in mijn smaak..
Al die schilderprogramma's...ik moet ook weer gaan schilderen denk ik..
Julia_20 schreef:
24-04-2021 21:11
Lees dat waar ik woon het water gemiddeld is. 8,2.

Als je er tweedehands een koopt is die waarschijnlijk minder versleten als hij altijd zacht water gekregen heeft. Ook al is hij altijd netjes ontkalkt. Ik heb al meer dan 20000 kopjes met die van mij gezet. Dat zijn veel nespresso cups!
Antoon69 schreef:
24-04-2021 20:56

Even gegoogled en die zou ik best willen. Ik had al eerder naar Delonghi gekeken, maar die prijzen..
Ooit had ik een Jura. Toen het nog kon😀
Mimali schreef:
24-04-2021 21:08
Ik vind Senseo ook prima, en daarnaast heb ik nog een Dolce Gusto voor af en toe een Latte of Cappuccino..

Met aangemeld bij Facebook dating,ben benieuwd of dat wat is..
Ik vond het niks, maar het kan voor jou prima werken. Ik heb er nog weinig positiefs over gelezen hier.
Rubberlaars schreef:
24-04-2021 21:14
Ik had van de week een Nespresso bestelt. Werd donderdagavond bezorgd. Ik doe de deur open, leuke (jongere) bezorger. Zegt: voor rubberlaars! Ik wil hem eigenlijk niet afgeven. Dus ik, geef maar gauw hier! Zegt hij: ik ben jaloers, veel plezier ermee. Mijn meiden hadden het gehoord en zeiden dat ik hem had moeten uitnodigen voor de koffie 😂
Jaaaa. Leuke anekdote!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven