Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zaterdag 24 april 2021 om 20:41
Dank jeRubberlaars schreef: ↑24-04-2021 20:28Én single, èn geen date....En dan ook nog geen lekkere koffie. Ik leef met je mee!

zaterdag 24 april 2021 om 20:47

zaterdag 24 april 2021 om 20:50
Je zit iig niet zonder. Als ik een nieuwe koop dan wordr mijn mini Nespresso mijn reserve.

zaterdag 24 april 2021 om 20:50
Agressief en verzuurd? Dat lees ik nergens hoor. Meer iemand die gewoon beschrijft hoe het is/voelt.

zaterdag 24 april 2021 om 20:56
Je moet gewoon een tweedehandse weinig gebruikte delonghi magifica kopen. Die zijn enorm veel verkocht en slijten nauwelijks. Ik denk dat je voor minder dan 100 eentje kunt kopen die nog heel lang mee gaat. Het apparaat geeft zelf aan hoeveel kopjes er al mee gezet is dus dat kan je controleren. En dan gewoon de gouden lavazza espresso bonen van de supermarkt.
O ja, je moet hem kopen in een regio waar ze 'zacht' water hebben uit de kraan.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 24-04-2021 21:00
7.35% gewijzigd

zaterdag 24 april 2021 om 21:05
Aurelius schreef: ↑24-04-2021 20:47Het schijnt vloeken in de kerk te zijn maar senseo voldoet prima toch
zo niet dan een dompelaartje of perculator..maar die nespreso meuk..ik voel hem niet..anders dan mijn broer die zegt..what else.. ik vind vooral nespresso niet te zuipen in alle varianten. alles beter dan nespresso
Senseo
Filterkoffie trek ik ook niet altijd meer.
Er zijn maar weinig mensen die echt lekkere koffie hebben.
Soms een duur apparaat en nog vies.
Ben ik nu een zeikerd... Vast
zaterdag 24 april 2021 om 21:11
Lees dat waar ik woon het water gemiddeld is. 8,2.Antoon69 schreef: ↑24-04-2021 20:56Je moet gewoon een tweedehandse weinig gebruikte delonghi magifica kopen. Die zijn enorm veel verkocht en slijten nauwelijks. Ik denk dat je voor minder dan 100 eentje kunt kopen die nog heel lang mee gaat. Het apparaat geeft zelf aan hoeveel kopjes er al mee gezet is dus dat kan je controleren. En dan gewoon de gouden lavazza espresso bonen van de supermarkt.

zaterdag 24 april 2021 om 21:14
Ik had van de week een Nespresso bestelt. Werd donderdagavond bezorgd. Ik doe de deur open, leuke (jongere) bezorger. Zegt: voor rubberlaars! Ik wil hem eigenlijk niet afgeven. Dus ik, geef maar gauw hier! Zegt hij: ik ben jaloers, veel plezier ermee. Mijn meiden hadden het gehoord en zeiden dat ik hem had moeten uitnodigen voor de koffie

zaterdag 24 april 2021 om 21:16
Als je intussen Nespresso drinkt dan vind je "iets" lekker maar met koffie heeft het weinig te maken dan.
Er zijn weinig dingen die zo ver van Koffie staan als Nespresso in mijn smaak..

zaterdag 24 april 2021 om 21:24
Als je er tweedehands een koopt is die waarschijnlijk minder versleten als hij altijd zacht water gekregen heeft. Ook al is hij altijd netjes ontkalkt. Ik heb al meer dan 20000 kopjes met die van mij gezet. Dat zijn veel nespresso cups!

zaterdag 24 april 2021 om 21:29
Even gegoogled en die zou ik best willen. Ik had al eerder naar Delonghi gekeken, maar die prijzen..Antoon69 schreef: ↑24-04-2021 20:56Je moet gewoon een tweedehandse weinig gebruikte delonghi magifica kopen. Die zijn enorm veel verkocht en slijten nauwelijks. Ik denk dat je voor minder dan 100 eentje kunt kopen die nog heel lang mee gaat. Het apparaat geeft zelf aan hoeveel kopjes er al mee gezet is dus dat kan je controleren. En dan gewoon de gouden lavazza espresso bonen van de supermarkt.
Ooit had ik een Jura. Toen het nog kon

zaterdag 24 april 2021 om 21:30
Ik vond het niks, maar het kan voor jou prima werken. Ik heb er nog weinig positiefs over gelezen hier.

zaterdag 24 april 2021 om 21:30
Jaaaa. Leuke anekdote!Rubberlaars schreef: ↑24-04-2021 21:14Ik had van de week een Nespresso bestelt. Werd donderdagavond bezorgd. Ik doe de deur open, leuke (jongere) bezorger. Zegt: voor rubberlaars! Ik wil hem eigenlijk niet afgeven. Dus ik, geef maar gauw hier! Zegt hij: ik ben jaloers, veel plezier ermee. Mijn meiden hadden het gehoord en zeiden dat ik hem had moeten uitnodigen voor de koffie![]()