Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vooral die passief-agressieve teksten
“Als je blablablabla zegt/doet swipe dan naar links”
Of lengte erbij zetten en dan: “want het schijnt belangrijk te zijn voor sommige dames”
Zie nu ook ineens dat mensen hun iq erbij zetten??
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
03-05-2021 22:29
Jij nog iets gehoord eigenlijk?
We hebben wel weer contact dat leuk is maar nog niks concreets. We gaan het zien

Toevallig wel in contact gekomen met een oude scharrel en afgesproken om toch een keer dat wijntje te doen dat we ooit hadden afgesproken om te doen. (Was overigens op zijn initiatief) kon wel altijd met hem lachen dus heb er wel zin in. Gewoon een gezellige avond.
fladder schreef:
03-05-2021 22:58
Ik zit net weer op Tinder, en schrik inderdaad van het aanbod.
Mooi verwoord trouwens :)
En..nu nog steeds?😁
Het is zeer bedroevend. Ik raak acuut in een depressie en dat kan niet de bedoeling zijn.
Misschien moet het eerst echt lente worden. Ik kan het ook niet verklaren. Of misschien moet corona het land verlaten.
fladder schreef:
03-05-2021 23:14
Vooral die passief-agressieve teksten
“Als je blablablabla zegt/doet swipe dan naar links”
Of lengte erbij zetten en dan: “want het schijnt belangrijk te zijn voor sommige dames”
Zie nu ook ineens dat mensen hun iq erbij zetten??
Omg echt?? IQ ?? Tjeez. Net als je denkt dat het niet erger kan.
Dat passief- agressieve maakt me agressief dus die sla ik over. Die zijn enorm verbitterd en dat kan nooit leuk worden.
RedRoseThorn schreef:
03-05-2021 23:27
We hebben wel weer contact dat leuk is maar nog niks concreets. We gaan het zien

Toevallig wel in contact gekomen met een oude scharrel en afgesproken om toch een keer dat wijntje te doen dat we ooit hadden afgesproken om te doen. (Was overigens op zijn initiatief) kon wel altijd met hem lachen dus heb er wel zin in. Gewoon een gezellige avond.
Dat niet- concrete was het probleem dacht ik?

Leuk van die ex scharrel. Weet je of hij nu ook weer alleen in is voor scharrelen? Zo ja, is dat wat jij ook wil?
Dit is nu on topic; Bill Gates gaat scheiden na 27 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Of: "vraag maar raak" vind ik ook een irritante zin op Tinder. Vertel gewoon iets over jezelf of vertel iets grappigs! Grrr....
Alle reacties Link kopieren
‘Open minded, ‘1.80 zonder hakken’, ‘niet mijn kind op foto’ of ‘ik heb een eigen huisje (ze zijn dan al 30, mag je dan wel verwachten..)’ zijn ook van die typische dingen die ik veel lees. Zet dan maar niks denk ik dan 🙈
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
03-05-2021 23:27
We hebben wel weer contact dat leuk is maar nog niks concreets. We gaan het zien

Toevallig wel in contact gekomen met een oude scharrel en afgesproken om toch een keer dat wijntje te doen dat we ooit hadden afgesproken om te doen. (Was overigens op zijn initiatief) kon wel altijd met hem lachen dus heb er wel zin in. Gewoon een gezellige avond.
Hmm jammer dat zolang moet duren voordat iets gepland wordt! Wel leuk dat je met ex scharrel een wijntje gaat doen, weer wat afleiding en relaxter omdat je hem al kent :)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook niet snap op Tinder: 'ik ben geen betalend lid en zie dus geen likes, stuur gewoon een berichtje'
Euh... Hoe dan? Soms heb ik zin om die mannen te liken gewoon om hen uit te leggen hoe Tinder werkt...
Whahaha ik zie het al weer. Ik erger me aan dezelfde als jullie op Tinder. Wat een ellende is het af en toe. Ik had een match die gelijk vroeg wat voor cijfer ik mezelf geef qua masseren. Doeiii...

Vivi jouw date klinkt goed hoor. Ik heb hetzelfde als jij met dat appen. Gelukkig hebben jullie erover gesproken.

Ik heb hier een weekje vakantie. Heerlijk samen met mijn kinderen.

Julus heb jij je koffiecups al?
Gisteren op okc gegaan en zowaar nu al een match, benieuwd of ze iets terug gaat zeggen.

Toch alvast een leuk begin van de dag zo.
fladder schreef:
03-05-2021 22:55
Ik vlucht morgen naar een rustige plek voor een paar dagen.
Maar zal het in gedachten houden :)
lekker! vakantiehuisje?
alongwiththesunshine schreef:
03-05-2021 22:48
Ja, onze generatie wordt helaas wel vaker weggezet als een kutgeneratie :')
Wij worden als patatgeneratie weggezet
Wat ik wel grappig vind, ik lees van jullie dat mannen nagenoeg hetzelfde in hun profiel zetten als vrouwen. Alles waar jullie over klagen staat in veel vrouwenprofielen ook letterlijk zo
Alle reacties Link kopieren
Aurelius schreef:
04-05-2021 09:42
Wat ik wel grappig vind, ik lees van jullie dat mannen nagenoeg hetzelfde in hun profiel zetten als vrouwen. Alles waar jullie over klagen staat in veel vrouwenprofielen ook letterlijk zo

Ik las de berichten zonder naar de bijbehorende usernamen te kijken en dacht dat er een topicinvasie van mannen aan de gang was.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Vraag me wel een beetje af wat er aan de hand is om date gebied. Nu weer een getrouwde man die aangegeven heeft mij wel te zien zitten. Gek gedoe.
Aurelius schreef:
04-05-2021 09:36
Gisteren op okc gegaan en zowaar nu al een match, benieuwd of ze iets terug gaat zeggen.

Toch alvast een leuk begin van de dag zo.
Leuk, hoop dat ze inmiddels gereageerd heeft :)
Aurelius schreef:
04-05-2021 09:42
Wat ik wel grappig vind, ik lees van jullie dat mannen nagenoeg hetzelfde in hun profiel zetten als vrouwen. Alles waar jullie over klagen staat in veel vrouwenprofielen ook letterlijk zo
Heel bijzonder.

Misschien een soort standaard teksten wat iedereen gebruikt.

Ik vind zelf een goede tekst in een profiel heel belangrijk, daarom zit ik liever op een datingsite dan op een datingsapp.
Rubberlaars schreef:
04-05-2021 08:57
Whahaha ik zie het al weer. Ik erger me aan dezelfde als jullie op Tinder. Wat een ellende is het af en toe. Ik had een match die gelijk vroeg wat voor cijfer ik mezelf geef qua masseren. Doeiii...

Vivi jouw date klinkt goed hoor. Ik heb hetzelfde als jij met dat appen. Gelukkig hebben jullie erover gesproken.

Ik heb hier een weekje vakantie. Heerlijk samen met mijn kinderen.

Julus heb jij je koffiecups al?
Wat zei je? Ik geef mezelf een 10 en jou een 1 voor deze achterlijke vraag?
alongwiththesunshine schreef:
03-05-2021 20:57
Hier een oud-contact die begint met:

"Best raar, op de een of andere manier wil je niet uit mijn hoofd verdwijnen."
Nee echt ontzettend raar inderdaad :').

(Dit was iemand waarmee ik nauwelijks had gepraat en na twee weken opeens weer begon met praten. Toen ik zei dat mijn enthousiasme daardoor was afgenomen, mede omdat hij ook nog eens "geen zin" had om te bellen, vond hij mij egoïstisch. Zijn moeder bleek in de tussentijd overleden te zijn en hij was druk bezig geweest met het verhuizen van spullen. Iets wat ik blijkbaar had moeten ruiken volgens hem.
Vervolgens kwam er een heel ongenoegen over Millennials uit: het was altijd hetzelfde liedje met hen, ze dachten het altijd beter te weten en dat de wereld om hen draaide. Met een kots-smiley erachter. En nee hij bleef ook absoluut niet hangen want hij had zelfrespect. Ik heb hem nog gecondoleerd en dat was het voor de rest.)

Nu schrijft hij dat hij de drang voelt om mij alsnog ervan te overtuigen dat hij oprecht, eerlijk en respectvol is. :")
O wauw, wat een sukkel zeg.
Alle reacties Link kopieren
Aurelius schreef:
04-05-2021 09:38
lekker! vakantiehuisje?
Ja! Lekker in de regen. Regenpakken en veel spelletjes ingepakt
Kan ook heel gezellig zijn toch..knus bij de kachel..
Maar niet het beste weer voor een weekje weg nee.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
04-05-2021 07:03
Wat ik ook niet snap op Tinder: 'ik ben geen betalend lid en zie dus geen likes, stuur gewoon een berichtje'
Euh... Hoe dan? Soms heb ik zin om die mannen te liken gewoon om hen uit te leggen hoe Tinder werkt...
Dit :HA:
Staat ook vaak op andere apps. Zie het overal staan.
Als je betaalt kun je zien wie je liked. En dam kun je terug liken en is er een match. Dat zullen ze bedoelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven