Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

dinsdag 18 mei 2021 om 17:14
Is dit niet een verhaaltje van als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het ook te mooi om waar te zijn ?Julus schreef: ↑18-05-2021 15:58Zie ook allemaal mannen die ik nooit ben tegengekomen. Dus dit lijkt echt iets nieuws, wat velen nog niet kennen misschien? Zit goed in elkaar!
Ik snap er niks van. Hier krijg ik allemaal likes en berichten met allerlei complimenten. En op Bumble kreeg ik amper likes. Dus ik blijf even hangen![]()

Wil niet je positiviteit verbloemen, maar allerlei complimentjes (kennelijk niet seksueel georienteerd) en dat op een datingsite én van mannen? Dat klinkt als een andere planeet

dinsdag 18 mei 2021 om 17:15

dinsdag 18 mei 2021 om 17:20
Nee mij ook niet, het duurt even drie minuten en dan ga ik weer door met mijn leven en ben ik weer hartstikke tevreden hier.
Maar soms heb ik wel even dat gevoel van : ehh, heb ik een hoofdstuk gemist ofzo?
Een Facebook tijdlijn vol met dreumessen, leeftijdsgenoten aan wie ik 8 jaar geleden nog geld moest lenen voor een festivalticket die nu een twee onder één kap woning kopen van 7 ton...
Maar soms heb ik wel even dat gevoel van : ehh, heb ik een hoofdstuk gemist ofzo?

dinsdag 18 mei 2021 om 17:23
Ik huur ook gewoon.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
dinsdag 18 mei 2021 om 18:44
Nou ik woon in een startersappartement, of tenminste gekocht van starters die over gegaan zijn naar 2 onder 1 kap. Toch woon ik tussen allemaal grijze duiven (alsof ik zelf niet grijzend ben) maar toch mijn ene buurrvrouw is 80+ en de andere kant leeftijd van mijn ouders.
fietsen varen vrouwelijk doen
dinsdag 18 mei 2021 om 18:47
Joh dan krijg je geen kinderen. Dan heb je het meeste vervuilende wat je kunt doen vermeden. Geen navolging, dus ja kun je lekker doen wat je wil. Ver vliegen etc enzo, gewoon met het idee. Ik heb geen kinderen dus wat zal mij de wereld bommen. In die situatie zit ik trouwens, lekker naar mijn werk gevlogen, heerlijk die lege lege vliegtuigen. Toch doe ik het netjes mijn afval scheiden, led lampen in mijn huis etc. Wil het niet slecht achter laten voor de toekomst.Sodermalm schreef: ↑18-05-2021 17:15Pff onlangs 32 geworden en moet eerlijk bekennen dat de stress wel enigszins begint toe te slaan.
Zie net op facebook dat sommige leeftijdsgenoten (stelletjes) onderhand al aan hun derde koophuis beginnen, ik zit nog in fase 1 (startersappartement). En mag dan nog niet klagen.
Even edit "ik ben goed voor het milieu als het goed is voor mijn portmenee" waar ik vervolgens als dat geld moet laten. Bitcoins dan maar, welke super vervuilend zijn. Groene optie, groen beleggen, geen belasting voordeeel meer. Het is allemaal ruk, we are on a high way to hell, nou mijn tijd zal het wel duren voor we daar echt zijn. Tot die tijd geniet van de zilverfolie waar je afhaalmaaltijd inzit. Want zonder mijn vervuilende zeevaart werk. Geen zilverfolie bakje om de warmte binnen te houden.
zeefietser1 wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:53
Reden: Even ranten
Reden: Even ranten
23.40% gewijzigd

dinsdag 18 mei 2021 om 18:52
Ja joh. Eentje schreef net dat hij " iets hards in ze boxer had zitten".Sodermalm schreef: ↑18-05-2021 17:14Is dit niet een verhaaltje van als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het ook te mooi om waar te zijn ?
Wil niet je positiviteit verbloemen, maar allerlei complimentjes (kennelijk niet seksueel georienteerd) en dat op een datingsite én van mannen? Dat klinkt als een andere planeet![]()
Dus.
Ik heb allang door dat het allemaal seksgerelateerd is. Toch is het leuk ala ze je sexy en knap noemen

dinsdag 18 mei 2021 om 18:54
Toch kom je zelden over als een tevreden persoon. En ergens begrijp ik het wel, maar het leven is niet maakbaar.Sodermalm schreef: ↑18-05-2021 17:20Nee mij ook niet, het duurt even drie minuten en dan ga ik weer door met mijn leven en ben ik weer hartstikke tevreden hier.
Maar soms heb ik wel even dat gevoel van : ehh, heb ik een hoofdstuk gemist ofzo?Een Facebook tijdlijn vol met dreumessen, leeftijdsgenoten aan wie ik 8 jaar geleden nog geld moest lenen voor een festivalticket die nu een twee onder één kap woning kopen van 7 ton...

dinsdag 18 mei 2021 om 18:55
Waarom stress? Je komt net kijken, bij wijze van spreken. Legio mensen leren pas later iemand kennen. Relax!Sodermalm schreef: ↑18-05-2021 17:15Pff onlangs 32 geworden en moet eerlijk bekennen dat de stress wel enigszins begint toe te slaan.
Zie net op facebook dat sommige leeftijdsgenoten (stelletjes) onderhand al aan hun derde koophuis beginnen, ik zit nog in fase 1 (startersappartement). En mag dan nog niet klagen.

dinsdag 18 mei 2021 om 18:57
Ik ook niet. Ik had het wel, maar situaties veranderen gedurende je hele leven. Zo heb je iets, en zo is het weer weg.iceteapeach schreef: ↑18-05-2021 17:23Ik ben onlangs 50 geworden en heb niet eens een koophuis/koopappartement.
Net als relaties, en banen. En vriendschappen. Niks is blijvend.

dinsdag 18 mei 2021 om 19:05
Nou ik heb een beetje hetzelfde. Kom je een vrouw tegen ben je aan de babbel etc. pff t worden zo opeens zuur. Denk je wat een zeikwijf. Maar dan ga ik naar mijn vrouwelijke kant en dan doe ik precies hetzelfde tov mannen.Rubberlaars schreef: ↑18-05-2021 18:54
Toch kom je zelden over als een tevreden persoon. En ergens begrijp ik het wel, maar het leven is niet maakbaar.
We moeten er allemaal maar wat van maken toch.

dinsdag 18 mei 2021 om 19:16
Tuurlijk dat begrijp ik wel. We klagen 'allemaal' over het andere geslacht, of beide geslachtenzeefietser1 schreef: ↑18-05-2021 19:05Nou ik heb een beetje hetzelfde. Kom je een vrouw tegen ben je aan de babbel etc. pff t worden zo opeens zuur. Denk je wat een zeikwijf. Maar dan ga ik naar mijn vrouwelijke kant en dan doe ik precies hetzelfde tov mannen.

dinsdag 18 mei 2021 om 20:02
zeefietser1 schreef: ↑18-05-2021 19:05Nou ik heb een beetje hetzelfde. Kom je een vrouw tegen ben je aan de babbel etc. pff t worden zo opeens zuur. Denk je wat een zeikwijf. Maar dan ga ik naar mijn vrouwelijke kant en dan doe ik precies hetzelfde tov mannen.
Volgens mij doelde Rubberlaars meer op het stukje ontevredenheid uitstralen over meerdere facetten in zijn leven. En het vaak vergelijken met vrienden/anderen in de omgeving.
Denk dat voor veel mensen het leven anders is gelopen/loopt dan wat iemand voor ogen had. Dat het idd niet maakbaar is omdat door gebeurtenissen je leven zomaar 180 graden kan draaien.
wij slapen nooit.
dinsdag 18 mei 2021 om 20:05
Op de kinderen na had ik dat allemaal, maar heb ik dat hoofdstuk dichtgegooid en ben ik weer terug naar die studio en single zijn. Het standaardplaatje is niet zaligmakend, echt niet. Ik ben nu veel gelukkiger en vrijer.Sodermalm schreef: ↑18-05-2021 17:20Nee mij ook niet, het duurt even drie minuten en dan ga ik weer door met mijn leven en ben ik weer hartstikke tevreden hier.
Maar soms heb ik wel even dat gevoel van : ehh, heb ik een hoofdstuk gemist ofzo?Een Facebook tijdlijn vol met dreumessen, leeftijdsgenoten aan wie ik 8 jaar geleden nog geld moest lenen voor een festivalticket die nu een twee onder één kap woning kopen van 7 ton...
Wanneer je kinderen wil snap ik wel dat je af en toe de klok voelt tikken. Ik ben iets ouder maar geen kinderwens, ik merk dat, dat het daten een stuk relaxter maakt.
dinsdag 18 mei 2021 om 20:07
dinsdag 18 mei 2021 om 20:18
De enige zekerheid die je hebt is dat je jezelf elke dat meemaakt hahaha
Ene keer lachen en de andere keer denk je..pfff....

dinsdag 18 mei 2021 om 20:21
Precies. En je hebt zelf invloed op hoe je die dagen doorkomt. Positieve mindset brengt je verder dan een negatieve.
Mensen die zich focussen op wat ze niet hebben zijn vaak ongelukkiger.