Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
maandag 17 mei 2021 om 18:33
iceteapeach schreef: ↑17-05-2021 18:31Ja vast. Jammer dat je eigen ogen er geen filter overheen kunnen leggen![]()
Misschien is het een idee om een dergelijke brillenlijn te beginnen.

I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
maandag 17 mei 2021 om 18:47
permafrost schreef: ↑17-05-2021 18:33Misschien is het een idee om een dergelijke brillenlijn te beginnen.. Iedereen een mooie partner!
Ik zie ik zie wat jij niet ziet

wij slapen nooit.
maandag 17 mei 2021 om 21:47

maandag 17 mei 2021 om 22:21

dinsdag 18 mei 2021 om 07:34

dinsdag 18 mei 2021 om 08:30
Tong uit de mond of een gekke bek trekken knap ik niet op af hoor. Juist beter om ook wat niet serieuze foto's ertussen te hebben staan, dan ga ik er vanuit dat je wat speelser bent/zelfspot hebt. Duckface foto's bij mannen ben ik nog niet tegengekomen gelukkig. Dat extreem geposeerde of God forbid, allemaal van die professionele fotoshoot foto's vind ik dan weer niks.
dinsdag 18 mei 2021 om 09:42
Die fotoshootfoto's vind ik ook niks. Er was eentje die allemaal zwart-wit foto's had, dan vraag ik me af wat dat moet verbergen.
De date gisteravond was wel leuk. Geen vonkje, maar misschien komt dat nog. Hij was leuk genoeg om nog een keer af te spreken en ik wil nog van alles van hem weten. We waren allebei wel erg zenuwachtig haha.
De date gisteravond was wel leuk. Geen vonkje, maar misschien komt dat nog. Hij was leuk genoeg om nog een keer af te spreken en ik wil nog van alles van hem weten. We waren allebei wel erg zenuwachtig haha.

dinsdag 18 mei 2021 om 10:42
Leuk, die voorpret en spanning voor het elkaar gaan zien.Lovelylady89 schreef: ↑17-05-2021 09:28Hier donderdag (bij droog weer) een date! Deze man woont in dezelfde plaats als waar ik werk. Dus als het droog weer is, en de terrassen zijn langer open, gaan we een hapje eten. Geven allebei aan wel erg nieuwsgierig naar elkaar te zijn, en de gesprekken op de app zijn nog niet stil gevallen. Merk toch dat ik het wel erg fijn vind, om een appje te krijgen zodra ik wakker ben en voordat ik ga slapen elkaar een fijne nacht te wensen. Hij vind dat dus ook, en het lijkt zo goed te klikken op de app. Nu hopen ook irl. En dat ene minpuntje hoeft hopelijk geen echte afknapper te zijn. Ik ben zó nieuwsgierig naar 'm![]()
Al zou ik niet iets gaan eten voor een eerste date, tenzij het zo goed klikt dat je dat terplekke besluit.
Het is een lange zit als het niet klikt.

dinsdag 18 mei 2021 om 10:43
Ik liep achter. Ik lees dat je een tweede date gaat doen. Leuk! Een vonkje kan nog komen, maar als er helemaal geen chemie is wordt het lastig.hagelslagjes schreef: ↑17-05-2021 11:35Shiverrr, op maandagavond is niet veel horeca open denk ik, maar we zien het wel.
dinsdag 18 mei 2021 om 11:26
Heb je een punt. Maar hij werkt vanuit huis, en ik werk in zijn woonplaats (reistijd is te lang om even op en neer te rijden op een doordeweekse avond). En moeten beide eten, dus leek ons het beste zo. Het zou raar zijn als de klik op de app zo goed is, en in het echie niet. Maar goed, ik neem maar even het risico

dinsdag 18 mei 2021 om 11:28
Leuk! Wanneer staat de volgende gepland, of is dat nog niet afgesproken?hagelslagjes schreef: ↑18-05-2021 09:42Die fotoshootfoto's vind ik ook niks. Er was eentje die allemaal zwart-wit foto's had, dan vraag ik me af wat dat moet verbergen.

dinsdag 18 mei 2021 om 11:55
Helaas is die kans best groot. Dat het irl niet zo klikt als op de app. Het is een valkuil, want je verwachting is daardoor hoog. Ik hoop dat het in jouw geval meevalt.Lovelylady89 schreef: ↑18-05-2021 11:26Heb je een punt. Maar hij werkt vanuit huis, en ik werk in zijn woonplaats (reistijd is te lang om even op en neer te rijden op een doordeweekse avond). En moeten beide eten, dus leek ons het beste zo. Het zou raar zijn als de klik op de app zo goed is, en in het echie niet. Maar goed, ik neem maar even het risico![]()
Je kunt ook een drankje doen en dan beslissen of je nog samen eet.
dinsdag 18 mei 2021 om 12:00
Los van mannen met een leeftijdscrisis (want die zijn inderdaad een beetje de weg kwijt): jong van geest zijn is niet per se een onderontwikkelde geest, en dat is ook niet wat de meeste mensen bedoelen als ze zeggen dat ze jong van geest zijn. Daarmee bedoelen ze naar mijn idee dat ze het "kind in hen" omarmen: nog steeds erg enthousiast kunnen worden, nieuwsgierig zijn, met een open blik, een bepaalde speelsheid of andere 'pure' eigenschappen die meestal worden gelinkt aan kind-zijn, of in ieder geval aan een jonge leeftijd. Best waardevolle eigenschappen, en iets wat volwassenen soms een beetje kwijtraken of verleren. Dus uiteindelijk bevatten ze het beste van twee werelden. Of bedoelde je dat met een spirituele connectie?Antoon69 schreef: ↑17-05-2021 14:11Niet OK. My 2ct: Je wil een man die jong van lichaam, en oud (wijs) van geest is.
Die mannen zijn het omgekeerde. "Jong van geest" maar oud van lichaam, en dat duidt dus op een achterstand in emotionele ontwikkeling waar je niet op zit te wachten. 50-jarige mannen met de emotionele ontwikkeling van iemand van 30 (= 20 jaar achterstand). In een eerder deel van dit topic is hier uitgebreid over gepost. De vrouwen in dit topic verbraken het contact zodra een man tegen hen over zijn leeftijd gelogen bleek te hebben.
Toevoeging: die mannen voelen zich natuurlijk helemaal niet jonger dan ze zijn. Ze proberen gewoon zo jong mogelijke vrouwen te scoren (typisch gedrag, juist van veel oudere mannen die moeite met hun eigen leeftijd hebben). En ik denk ook niet dat het hun daarbij om eh.. de 'spirituele connectie' te doen is.
En daarbij betekent jong van geest natuurlijk ook: een scherpe geest. En wie wil dat nu niet?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 18-05-2021 12:11
0.46% gewijzigd
wij slapen nooit.

dinsdag 18 mei 2021 om 12:37
Dit weekend. Nog niet helemaal gepland dus.Lovelylady89 schreef: ↑18-05-2021 11:28Leuk! Wanneer staat de volgende gepland, of is dat nog niet afgesproken?
dinsdag 18 mei 2021 om 12:39
Lovelylady89 schreef: ↑18-05-2021 11:30Ohhh verschrikkelijk! Of mannen met hondenfilter op snapchatDie swipe ik ook meteen weg!

dinsdag 18 mei 2021 om 13:40
Verschillend.. Ligt eraan wie de macht maakt soms.. Als degene me wel erg leuk lijkt, stuur ik een berichtje uit mezelf. Of als ik een rustig avondje had, en zin had om te chatten stuurde ik ook zelf een berichtje. Of eventjes geduld hebben