Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
18-05-2021 20:21
Precies. En je hebt zelf invloed op hoe je die dagen doorkomt. Positieve mindset brengt je verder dan een negatieve.
...
Da's niet helemaal waar Julus. Optimisten leven aantoonbaar minder lang dan pessimisten realisten.
iceteapeach schreef:
18-05-2021 20:02
Volgens mij doelde Rubberlaars meer op het stukje ontevredenheid uitstralen over meerdere facetten in zijn leven. En het vaak vergelijken met vrienden/anderen in de omgeving.
Denk dat voor veel mensen het leven anders is gelopen/loopt dan wat iemand voor ogen had. Dat het idd niet maakbaar is omdat door gebeurtenissen je leven zomaar 180 graden kan draaien.
Mijn leven is ook niet echt gelopen zoals ik dacht. Toen ik jong was dacht ik dat net als ieder ander ik ergens in de twintig zou trouwen en kinderen krijgen :hihi:

Dat is het niet geworden hahaha

Nu 35 jaar verder. Kindloos, single en een huurhuis.
Julia_20 schreef:
18-05-2021 20:29
Mijn leven is ook niet echt gelopen zoals ik dacht. Toen ik jong was dacht ik dat net als ieder ander ik ergens in de twintig zou trouwen en kinderen krijgen :hihi:

Dat is het niet geworden hahaha

Nu 35 jaar verder. Kindloos, single en een huurhuis.

Precies en zo zullen er nog heel veel meer voorbeelden zijn.
wij slapen nooit.
Inderdaad. En dan heb je alles ( wat je graag wil op dat moment) en dan klapt de boel in elkaar. En moet je het opnieuw gaan vormgeven. Dit kan ook nog op je 50ste gebeuren, of op je 70ste. We krijgen niet altijd alles wat we willen.
Orbifolia schreef:
18-05-2021 20:07
Zijn sooooooulmate omdat vrouwlief niet aan zijn behoeften kan voldoen :flirting: maar je moet wel geduld hebben want een relatie beëindigen kost tijd. :P

Is Wordfeud ook een tinder variant geworden? :wtf:

Jaaa bizar hé, een vriendin zei dat tijdje geleden tegen me, en ik dacht ja hoor.. Maar het is echt zo...
iceteapeach schreef:
18-05-2021 20:02
Volgens mij doelde Rubberlaars meer op het stukje ontevredenheid uitstralen over meerdere facetten in zijn leven. En het vaak vergelijken met vrienden/anderen in de omgeving.
Denk dat voor veel mensen het leven anders is gelopen/loopt dan wat iemand voor ogen had. Dat het idd niet maakbaar is omdat door gebeurtenissen je leven zomaar 180 graden kan draaien.
Dankjewel Iceteapeach, zo bedoelde ik het inderdaad. Kreeg het niet lekker verwoord!
Songfestival jeahhhhh
Datertje schreef:
18-05-2021 21:02
Songfestival jeahhhhh
Gelikt podium wel. Mag ook wel na twee jaar voorbereiding.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
18-05-2021 20:37
Inderdaad. En dan heb je alles ( wat je graag wil op dat moment) en dan klapt de boel in elkaar. En moet je het opnieuw gaan vormgeven. Dit kan ook nog op je 50ste gebeuren, of op je 70ste. We krijgen niet altijd alles wat we willen.
Klopt dan denk je de liefde van je leven te ontmoeten, 2,5 jaar later koop je een huis en 3,5 jaar later zegt hij bye bye

Achteraf gezien was het die grote liefde ook totaal niet ...... die komt nog ;-) loopt wat vertraging op
Joehoeee songfestival in mijn mooie stad 😁 Malta komt vanavond en schijnt een kanshebber te zijn. Maar stiekem ben ik voor IJsland haha
alongwiththesunshine schreef:
18-05-2021 21:15
Gelikt podium wel. Mag ook wel na twee jaar voorbereiding.
Jaaah super gelikt wel heerlijk hoor alles afzeiken.. echt gemist.
Whaha ja Ierland ook.. Gaat ‘m niet worden. En Chantal laat ook niks aan de verbeelding over
Vivi3338 schreef:
18-05-2021 21:39
Joehoeee songfestival in mijn mooie stad 😁 Malta komt vanavond en schijnt een kanshebber te zijn. Maar stiekem ben ik voor IJsland haha
Ik ben voor Noorwegen
wij slapen nooit.
Lijkt wel of iedereen die 2 jaar heeft gebruikt om een zo hysterisch mogelijke act te bedenken... De zanglessen zijn er bij een aantal bij ingeschoten zo te horen.
alongwiththesunshine schreef:
18-05-2021 21:50
Ik ben voor Noorwegen
Waarom ben ik niet verbaasd 😂
Vivi3338 schreef:
18-05-2021 21:52
Waarom ben ik niet verbaasd 😂
😂
wij slapen nooit.
Cherim0ya schreef:
18-05-2021 21:51
Lijkt wel of iedereen die 2 jaar heeft gebruikt om een zo hysterisch mogelijke act te bedenken... De zanglessen zijn er bij een aantal bij ingeschoten zo te horen.
Zo wat een ellende zeg! Stof voor kleding was ook erg duur zo te zien.

De commentator kondigt het net aan als Hunkemöller show :proud:

Toch vond ik die mooie jurken van voorheen wat interessanter om te zien. Stukje kunst erbij ofzo.
Ik doe niet aan het songfestival 😂
België zal het niet gaan redden denk ik 😬Oekraïne is op z’n zacht gezegd, bijzonder..
Mimali schreef:
18-05-2021 20:37
[/b]

Jaaa bizar hé, een vriendin zei dat tijdje geleden tegen me, en ik dacht ja hoor.. Maar het is echt zo...
Heb er nu een die de hele tijd vunzige woorden legt. Wat op zich ook best een prestatie is. Ik ben heerlijk naïef aan het doen, kijken hoe lang hij dit vol blijft houden zonder reactie er op.
Vivi3338 schreef:
18-05-2021 22:16
België zal het niet gaan redden denk ik 😬Oekraïne is op z’n zacht gezegd, bijzonder..
:@@:
Vivi3338 schreef:
18-05-2021 22:16
Ik zit ondanks mezelf toch te kijken
( beetje aangestoken door mijn kinderen)
Ik vind Oekraïne geweldig!
Ga m morgen downloaden, lekker voor het hardlopen!
Julia_20 schreef:
18-05-2021 22:14
Ik doe niet aan het songfestival 😂

Je doet niet mee bedoel je? Nee, ik ook niet :proud:
wij slapen nooit.
Cherim0ya schreef:
18-05-2021 21:51
En dit ook ja
Roemenië 😳
iceteapeach schreef:
18-05-2021 22:19
Je doet niet mee bedoel je? Nee, ik ook niet :proud:

Ik kijk niet 📺

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven