Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

vrijdag 23 april 2021 om 22:36
Bij mij ook ja..
Happn staan soms veel en soms weinig profielen op, ligt er maar net aan waar ik kom op een dag..
Tinder lijkt onuitputtelijk ja, maar daarom ook minder slagingskans denk ik..
vrijdag 23 april 2021 om 22:39
Er zijn toch meerdere manieren waarop je genegenheid en intimiteit kunt uiten? Het zit 'm niet altijd in een fysieke aanraking. Maar misschien werkt het voor jou zo, dat je dat nodig hebt om vlinders te blijven voelen. En toegegeven: als het voor altijd zou wegblijven, dan zou ik het ook niet volhouden.
wij slapen nooit.
vrijdag 23 april 2021 om 23:14
Misschien kan je het wat meer open gooien dan "ik doe dit niet en dat niet vanwege corona" Maar meer uitleggen dat je een huisgenoot hebt met een zwakke gezondheid en daardoor extreem voorzichtig bent met betrekking tot contact. Zou je wel bijvoorbeeld willen kussen etc als hij ervan weet en aangeeft ook heel voorzichtig te zijn zodat hij jou kan blijven zien? In principe loop je natuurlijk ook risico in de supermarkt.
vrijdag 23 april 2021 om 23:25
Dat laatste helemaal mee eens.RedRoseThorn schreef: ↑23-04-2021 23:14Misschien kan je het wat meer open gooien dan "ik doe dit niet en dat niet vanwege corona" Maar meer uitleggen dat je een huisgenoot hebt met een zwakke gezondheid en daardoor extreem voorzichtig bent met betrekking tot contact. Zou je wel bijvoorbeeld willen kussen etc als hij ervan weet en aangeeft ook heel voorzichtig te zijn zodat hij jou kan blijven zien? In principe loop je natuurlijk ook risico in de supermarkt.
Ik heb corona gehad. Ik was net voor ik ziek was jarig geweest en uit eten geweest met 3 dames. En gewerkt.
Collega's, de 3 dames en mijn visite hadden/hebben geen corona gehad. Voor of na mij.
Dus ik gok een gevalletje Appie. Winkelwagen, scan of iets gepakt en weer teruggezet wat.....
Mij zou het niet lukken om op 1,5 meter te blijven van iemand die ik erg leuk vind.
En voor hoe lang nog?
En wat is het risico bijv in vergelijking met je boodschappen in de winkel als beiden verstandig zijn.
En hoe denkt je huisgenoot erover? En wat zou zij/hij doen als ze iemand tegenkomen?
zaterdag 24 april 2021 om 06:26
Je huisgenoot zit dus in quarantaine? Want zij kan gewoon in de supermarkt ook besmet worden hoor, of wanneer ze familie ziet. Zonder mondmasker iets te dicht bij elkaar staan terwijl je tegen elkaar praat in de buitenlucht en je kan besmet worden.
Ik werk in de zorg en ben als de dood om mijn kwetsbare cliënten te besmetten maar zo ver ga ik toch niet in mezelf beperken. Ik mag trouwens 2 knuffelcontacten hebben. Hier komt zelden iemand thuis en ik ga enkel bij mijn vader op bezoek, heb enkel buiten de deur sociaal contact op afstand maar als ik een leuke vent tegenkom en ik merk na een paar dates dat het wederzijds is zal er toch gezoend worden.
De regels zeggen niet dat singles single moeten blijven. Je moet gewoon niet met al je dates gaan zoenen.
Ik werk in de zorg en ben als de dood om mijn kwetsbare cliënten te besmetten maar zo ver ga ik toch niet in mezelf beperken. Ik mag trouwens 2 knuffelcontacten hebben. Hier komt zelden iemand thuis en ik ga enkel bij mijn vader op bezoek, heb enkel buiten de deur sociaal contact op afstand maar als ik een leuke vent tegenkom en ik merk na een paar dates dat het wederzijds is zal er toch gezoend worden.
De regels zeggen niet dat singles single moeten blijven. Je moet gewoon niet met al je dates gaan zoenen.
zaterdag 24 april 2021 om 09:52

zaterdag 24 april 2021 om 10:18
Herkenbaar Mimali, ik heb om de week mijn kinderen maar de weken zonder kinderen.. ik probeer wat socialer te zijn, vrienden uitnodigen, meer mijn best doen om wandelingen te scoren op tinder in de kindloze weekenden..
Het voelt erg leeg alleen in een huis en thuiswerken en geen mens zien behalve als je even gaat wandelen of een boodschap haalt. Maar ach..veel van de samenwonenden lijken juist vooral ergernis en ruzie te krijgen van dat op elkaars lip zitten constant..het is ook nooit goed.
Wel blij dat ik straks een wandeling heb, geeft toch wat invulling aan de dag
Het voelt erg leeg alleen in een huis en thuiswerken en geen mens zien behalve als je even gaat wandelen of een boodschap haalt. Maar ach..veel van de samenwonenden lijken juist vooral ergernis en ruzie te krijgen van dat op elkaars lip zitten constant..het is ook nooit goed.
zaterdag 24 april 2021 om 10:24
Ik plan meestal ook wel iets maar in deze tijd toch wat lastiger, veel vriendinnen hebben ook een gezin dus nu veel in eigen bubbel..Aurelius schreef: ↑24-04-2021 10:18Herkenbaar Mimali, ik heb om de week mijn kinderen maar de weken zonder kinderen.. ik probeer wat socialer te zijn, vrienden uitnodigen, meer mijn best doen om wandelingen te scoren op tinder in de kindloze weekenden..
Ik werk gelukkig wel buiten de deur doordeweeks..
Maar het weekend ligt nu even heel leeg voor me...
En dan komt er ook niks extra's uit mijn handen terwijl er echt nog wel klusjes liggen..
Ik wil gewoon gezelligheid en iemand om me heen..
Veel plezier met je wandeling, het is iig mooi weer..

zaterdag 24 april 2021 om 10:33
Veel plezier Aurelius!
Die lege weekenden ken ik en heb ik al heel lang. Heb ze ook een tijdlang ingevuld door regelmatig te daten. Maar het lost niks op, weet ik inmiddels. Die leegte zit er, met of zonder date. En waar ik ook achterkwam is dat als een date teleurstellend afliep ( wat 99/100 keer zo is), je die leegte nog erger lijkt te voelen. En zo is het cirkeltje rond.
Toen ging ik accepteren dat ik single ben en dit misschien wel blijf. En dat ik zelf invulling moet geven aan mijn tijd en daar ook blij van word. Toen nam de behoefte aan dates af. En dat gaf rust.
Nu date ik alleen als ik heel enthousiast van iemand word. Ook dan kan het niks worden, maar dat geeft dan niet.
Die lege weekenden ken ik en heb ik al heel lang. Heb ze ook een tijdlang ingevuld door regelmatig te daten. Maar het lost niks op, weet ik inmiddels. Die leegte zit er, met of zonder date. En waar ik ook achterkwam is dat als een date teleurstellend afliep ( wat 99/100 keer zo is), je die leegte nog erger lijkt te voelen. En zo is het cirkeltje rond.
Toen ging ik accepteren dat ik single ben en dit misschien wel blijf. En dat ik zelf invulling moet geven aan mijn tijd en daar ook blij van word. Toen nam de behoefte aan dates af. En dat gaf rust.
Nu date ik alleen als ik heel enthousiast van iemand word. Ook dan kan het niks worden, maar dat geeft dan niet.
zaterdag 24 april 2021 om 11:13
Veel plezier aurelius.
Herkenbaar inderdaad. Nu 7 jaar single.
Daarom al vrij snel lid van nmlk geworden.
Maar nu al meer als 1 jaar niets meer met nmlk gedaan. De andere groep metjenieuwevrienden is inmiddels ter ziele gegaan.
Spreek af en toe wel met vrienden af. Vorige week zat ik onverwachts op zaterdagavond hier op het dorp bij vrienden. Tegen 10 snel naar huis
En ik ben 5 dagen per week op mijn werk.
Gelukkig voel ik mij niet meer zoals voor mijn relatie. Ik heb toen periodes gehad dat ik blij was als het maandag was en ik weer mensen zag en sprak.
Ik heb deze week even kort op Bumble gestaan. De likes waren inderdaad van buiten mijn instelling. Zag toch ook veel dezelfde gezichten van Tinder, Fb... Geen matches binnen mijn gebied.
Momenteel mis ik intimiteit ook wel. wellicht ook door het voorjaar hahahaha.
Ik heb nu 4 dagen vrij. Alleen voor Koningsdag plannen. Dan ga ik naar vrienden toe.
Verder beetje boodschappen, lezen, wassen enz en hopelijk wat van de zon genieten.
Gisteren al rondje hier door de natuur gelopen. Was nog redelijk rustig.
Zit momenteel dit nummer te luisteren... lekker...kwam deze week uit.
https://open.spotify.com/track/6cO8shCj ... =copy-link
Herkenbaar inderdaad. Nu 7 jaar single.
Daarom al vrij snel lid van nmlk geworden.
Maar nu al meer als 1 jaar niets meer met nmlk gedaan. De andere groep metjenieuwevrienden is inmiddels ter ziele gegaan.
Spreek af en toe wel met vrienden af. Vorige week zat ik onverwachts op zaterdagavond hier op het dorp bij vrienden. Tegen 10 snel naar huis
En ik ben 5 dagen per week op mijn werk.
Gelukkig voel ik mij niet meer zoals voor mijn relatie. Ik heb toen periodes gehad dat ik blij was als het maandag was en ik weer mensen zag en sprak.
Ik heb deze week even kort op Bumble gestaan. De likes waren inderdaad van buiten mijn instelling. Zag toch ook veel dezelfde gezichten van Tinder, Fb... Geen matches binnen mijn gebied.
Momenteel mis ik intimiteit ook wel. wellicht ook door het voorjaar hahahaha.
Ik heb nu 4 dagen vrij. Alleen voor Koningsdag plannen. Dan ga ik naar vrienden toe.
Verder beetje boodschappen, lezen, wassen enz en hopelijk wat van de zon genieten.
Gisteren al rondje hier door de natuur gelopen. Was nog redelijk rustig.
Zit momenteel dit nummer te luisteren... lekker...kwam deze week uit.
https://open.spotify.com/track/6cO8shCj ... =copy-link
zaterdag 24 april 2021 om 11:29
Nou de intimiteit mis ik ook echt wel..
Het is gewoon zo fijn om met iemand te knuffelen enzo..
Ik kan me er niet bij neerleggen dat ik single ben /blijf omdat ik dat gewoon niet wil..
En ik hoef echt niet (meteen) alles erop en eraan maar gewoon een leuke latrelatie en allebei ook nog je eigen ding..
Een toevoeging aan mijn leven nu..
Het is gewoon zo fijn om met iemand te knuffelen enzo..
Ik kan me er niet bij neerleggen dat ik single ben /blijf omdat ik dat gewoon niet wil..
En ik hoef echt niet (meteen) alles erop en eraan maar gewoon een leuke latrelatie en allebei ook nog je eigen ding..
Een toevoeging aan mijn leven nu..

zaterdag 24 april 2021 om 11:33
Je hoeft je er ook niet bij neer te leggen, zolang het maar niet alles beheerst en je gaat zitten wachten. Dat is zonde. Gewoon dingen doen waar je blij van wordt, want daar gaat het leven om.
Dat irritante cliche van zelf de slingers ophangen klopt wel. Niemand gaat jouw leven leuker maken, daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Dat irritante cliche van zelf de slingers ophangen klopt wel. Niemand gaat jouw leven leuker maken, daar ben je zelf verantwoordelijk voor.

zaterdag 24 april 2021 om 12:00
Helemaal eens!Julus schreef: ↑24-04-2021 11:33Je hoeft je er ook niet bij neer te leggen, zolang het maar niet alles beheerst en je gaat zitten wachten. Dat is zonde. Gewoon dingen doen waar je blij van wordt, want daar gaat het leven om.
Al lukt dat hier het ene weekend ook beter dan het andere hoor.
Scheelt wel dat ik een heel drukke job heb waar ik met veel mensen in contact kom. Kan echt uitkijken naar een paar dagen alleen thuis.
Nu heel blij met de wandel groep, ik spreek 2 a 3 keer per week af en binnen enkele minuten heb je minstens 1 iemand die mee wil.

zaterdag 24 april 2021 om 12:05
Dan heb jij een prima balans gevonden. En ik denk dat iedereen heus wel eens weekenden heeft waarin je je wat verveelt. Maar verveling hoort er bij. Alleen willen we dat gevoel liever niet.
Als je kan toelaten dat je je soms nou eenmaal verveelt is dat relaxter.
Ik heb dat mijn kind ook geleerd. Het is normaal dat je je soms verveelt, leer daarmee omgaan.
Als je kan toelaten dat je je soms nou eenmaal verveelt is dat relaxter.
Ik heb dat mijn kind ook geleerd. Het is normaal dat je je soms verveelt, leer daarmee omgaan.
zaterdag 24 april 2021 om 12:12
Ja dat had ik ook voor corona, een leuk sociaal leven, sprak regelmatig af, had /heb wat groepjes waar ik regelmatig mee uit eten ging , naar de film, lunchen maar dat kan nu allemaal niet..
Heb al wel een lunch afspraak over twee weken staan met vriendin maar ja dat is anderhalf uur en dan moet je weer weg..
Wandelen lukt nu niet, vanwege pijnlijke voet.. Dan blijft er weinig over..
Heb al wel een lunch afspraak over twee weken staan met vriendin maar ja dat is anderhalf uur en dan moet je weer weg..
Wandelen lukt nu niet, vanwege pijnlijke voet.. Dan blijft er weinig over..

zaterdag 24 april 2021 om 12:59
Heel herkenbaar wat jullie schrijven. Ik vind soms de weekenden dat ik mijn kinderen niet heb, best vervelend. Hoewel ook niet altijd hoor. En iemand vinden om juist in die weekenden samen te zijn en fijne dingen te doen zou ik leuk vinden.
Vermaak en verveel me prima in mijn eentje, ook omdat ik door mijn werk heel veel mensen om me heen heb. En dan de rust in het weekend ook enorm kan waarderen.
Moeras hoe laat ga je wandelen?
Vermaak en verveel me prima in mijn eentje, ook omdat ik door mijn werk heel veel mensen om me heen heb. En dan de rust in het weekend ook enorm kan waarderen.
Moeras hoe laat ga je wandelen?
zaterdag 24 april 2021 om 15:14
Hallo allemaal,
Ik lees aan een tijdje met jullie mee maar heb vandaag pas voor het eerst een account aangemaakt.
Ik ben 3,5 jaar geleden uit elkaar gegaan met de vader van mijn kinderen. Hierna 2 relaties gehad en 1 keer een paar maanden met iemand gedate maar uiteindelijk niks geworden.
Ik merk aan mezelf dat ik sindsdien zo onzeker ben geworden. Iedere keer lijkt het serieus te worden maar haakt de man toch af. Ze zijn er toch nog niet aan toe, hebben toch nog vrijheid nodig. En iedere keer krijg ik te horen, nee hoor het ligt echt niet aan jou, jij bent lief,mooi, leuk...
Heel eerlijk geloof ik er allemaal niks meer van en zorgt het voor nog meer onzekerheid.
Daarnaast mis ik zo erg een maatje, vind het alleen zijn echt heel erg lastig.
Ben actief of Happn en Tinder maar merk dat het mij steeds meer tegen gaat staan. Gelukkig lees ik bij jullie ook succesverhalen want zonder deze verhalen was ik er al lang mee gestopt.
Even in een notendop mijn verhaal, ik hoop dat ik een beetje met jullie mee mag kletsen
Ik lees aan een tijdje met jullie mee maar heb vandaag pas voor het eerst een account aangemaakt.
Ik ben 3,5 jaar geleden uit elkaar gegaan met de vader van mijn kinderen. Hierna 2 relaties gehad en 1 keer een paar maanden met iemand gedate maar uiteindelijk niks geworden.
Ik merk aan mezelf dat ik sindsdien zo onzeker ben geworden. Iedere keer lijkt het serieus te worden maar haakt de man toch af. Ze zijn er toch nog niet aan toe, hebben toch nog vrijheid nodig. En iedere keer krijg ik te horen, nee hoor het ligt echt niet aan jou, jij bent lief,mooi, leuk...
Heel eerlijk geloof ik er allemaal niks meer van en zorgt het voor nog meer onzekerheid.
Daarnaast mis ik zo erg een maatje, vind het alleen zijn echt heel erg lastig.
Ben actief of Happn en Tinder maar merk dat het mij steeds meer tegen gaat staan. Gelukkig lees ik bij jullie ook succesverhalen want zonder deze verhalen was ik er al lang mee gestopt.
Even in een notendop mijn verhaal, ik hoop dat ik een beetje met jullie mee mag kletsen
sammy85 wijzigde dit bericht op 24-04-2021 15:15
0.29% gewijzigd
zaterdag 24 april 2021 om 17:54
Mimali hopelijk is je voet gauw beter, heel vervelend met dit mooie weer.
Rubberlaars jij ook een drukke job, ben daar echt dankbaar voor, had ik nu moeten telewerken dan ging het minder goed met mij.
Mijn wandel afspraak was leuk, lange wandeling gedaan, fijne gesprekken gehad, veel gelachen. Bij afscheid vroeg hij of ik telefoonnummers wou uitwisselen en dat hij graag verder wou afspreken. Stuurde later appje dat de ‘date’ voor hem gerust langer mocht duren.
Vind het leuk, heb er zin in om meer tijd met hem door te brengen, benieuwd.
Rubberlaars jij ook een drukke job, ben daar echt dankbaar voor, had ik nu moeten telewerken dan ging het minder goed met mij.
Mijn wandel afspraak was leuk, lange wandeling gedaan, fijne gesprekken gehad, veel gelachen. Bij afscheid vroeg hij of ik telefoonnummers wou uitwisselen en dat hij graag verder wou afspreken. Stuurde later appje dat de ‘date’ voor hem gerust langer mocht duren.
Vind het leuk, heb er zin in om meer tijd met hem door te brengen, benieuwd.