Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4127 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
peertjes wijzigde dit bericht op 13-07-2025 08:14
0.00% gewijzigd
Haha Peertje, wat een gedoe he? Kan je hem niet toch gewoon een ietwat dubbel appje sturen? Zo van, als je wilt kan ik in de vakantie nog wel ergens op een terrasje wat toelichten? Is hij wel single?
Ja, hij is single.

peertjes wijzigde dit bericht op 13-07-2025 08:15
73.08% gewijzigd
O jeetje, mannen zijn ook zo dom soms, hints pikken ze helemaal niet op :-D
Happening schreef:
11-07-2025 15:49
O jeetje, mannen zijn ook zo dom soms, hints pikken ze helemaal niet op :-D
Al menig man heeft me dat zelf toegegeven, dat is ook effectief zo 😅

Peertjes ik vond die tip wel erg goed om een beetje dubbelzinnig te zijn...
Of wat ik heb gedaan: heb je zin om dit weekeinde wat te gaan drinken? Heel eng en sindsdien slaap ik niet meer, maar je weet meteen waar je aan toe bent. :mrgreen:
Haha Peertjes, ik vind het echt super leuk om te lezen. Ik vind dat dubbelzinnige appje ook een heel goed idee!😁 Of je vraagt gewoon recht op de man af of hij zin heeft om wat te gaan drinken haha

Daarover gesproken: Ik vertrek nu naar mijn wandeldate. Verwachtingen zijn heel laag, geen zenuwen en ik zie het wel :). Wie had ooit gedacht dat ik dit ging zeggen haha! Vanavond update!
Fijne date gewenst Pupke!
Spannend Peertjes en wat leuk om te lezen dat de man zoveel met je doet. Misschien een weekje aanzien of er nog contact is en dan toch 'gewoon' rechtstreeks vragen of hij zin heeft wat af te spreken? Super eng natuurlijk. Is het werk-technische nog van toepassing, of is het nu wel zo'n beetje afgesloten?
Mus, lijkt mij ook heel heftig om ineens de hele dagen samen door te brengen. Wel fijn dat hij de camping heeft geregeld. Toch zal het even intens blijven voelen denk ik..

Mimali, klinkt in elk geval alsof het de goede kant opgaat met jullie, al is het intens. En soms moet je idd gewoon weer even wat tijd voor jezelf inbouwen in de hoop dat de onrust wat zakt.

Happening, dat paniekerige, onrustige had ik ook na mijn eerste date van laatst. Terwijl ik het een hele fijne date vond. Het staat idd los van die persoon. Ik ging ook van alles doordenken en voelde al een soort druk. Lastig is het he, maar geef het de tijd.

Attraverso, wat leuk dat je op date gaat met een oude vlam.
Veel plezier Pup!
Idd_ schreef:
11-07-2025 17:41
Spannend Peertjes en wat leuk om te lezen dat de man zoveel met je doet. Misschien een weekje aanzien of er nog contact is en dan toch 'gewoon' rechtstreeks vragen of hij zin heeft wat af te spreken? Super eng natuurlijk. Is het werk-technische nog van toepassing, of is het nu wel zo'n beetje afgesloten?
Werktechnisch is er geen contact meer nodig tot september.

Dat is ook het lastige nu: ik wil hem niet in verlegenheid brengen en zelf ook niet onprofessioneel overkomen. Natuurlijk had ik anders gewoon wat geflirt en hem gevraagd om wat af te spreken.
Veel plezier Pup!
Peertjes schreef:
11-07-2025 18:43
Werktechnisch is er geen contact meer nodig tot september.

Dat is ook het lastige nu: ik wil hem niet in verlegenheid brengen en zelf ook niet onprofessioneel overkomen. Natuurlijk had ik anders gewoon wat geflirt en hem gevraagd om wat af te spreken.
Nou dan is het duidelijk als je hem appt dat het niet vanwege werk is ;). Maar je kan misschien een half professioneel appje sturen. Iets van, ik was nog vergeten je een fijne vakantie te wensen. Waar ga je heen?

Ik zat trouwens te denken: die arm achter jou, was dat niet een hint van zijn kant?
Ik ben weer thuis!
Het was echt een leuke date met toch wel een raar eind. Leuke man om te zien, heel spontaan en we hebben na het wandelen nog iets gedronken bij het restaurantje wat erbij zat. Het was echt gezellig, heel leuk gekletst en heel spontaan, gelachen en het was echt leuk! Maar toen het einde naderde en we weer bij onze auto’s waren zei hij dat hij het een hele leuke date vond maar geen romantische klik voelde. Oké.. dat weet je snel.. Ik had nou ook niet de behoefte om hem meteen mijn slaapkamer in te sleuren, zoiets komt later wel haha maar ik had hem zeker nog een keer willen zien. Gewoon omdat het zo leuk en ontspannen was. Maar hij denkt daar blijkbaar anders over. Wat prima is maar wel gek na zo’n leuke date.
Pupke schreef:
11-07-2025 20:43
Ik ben weer thuis!
Het was echt een leuke date met toch wel een raar eind. Leuke man om te zien, heel spontaan en we hebben na het wandelen nog iets gedronken bij het restaurantje wat erbij zat. Het was echt gezellig, heel leuk gekletst en heel spontaan, gelachen en het was echt leuk! Maar toen het einde naderde en we weer bij onze auto’s waren zei hij dat hij het een hele leuke date vond maar geen romantische klik voelde. Oké.. dat weet je snel.. Ik had nou ook niet de behoefte om hem meteen mijn slaapkamer in te sleuren, zoiets komt later wel haha maar ik had hem zeker nog een keer willen zien. Gewoon omdat het zo leuk en ontspannen was. Maar hij denkt daar blijkbaar anders over. Wat prima is maar wel gek na zo’n leuke date.
Nou wat jammer zeg! En snap dat het even een gek gevoel geeft..
Maar toch een leuke avond gehad😉
Wat jammer Pup! Vooral omdat jij wel een vervolg zag zitten. Heb je nog andere gesprekken lopen?
Mimali schreef:
11-07-2025 21:15
Maar toch een leuke avond gehad😉
Dat is zeker waar!😊

Nee, ik heb nu niets meer lopen Idd. Dus ik mag weer aan de bak haha..
Pup dat is toch net zoals mijn date die ik zo moeilijk kon verteren een paar weken geleden?
Zo veel mensen die van de eerste minuten knetterend vuurwerk willen...
Jammer, Pupke! Wel tof dat hij het direct vertelde. Ik durf dat zelf nooit en dat vind ik echt stom.
Nou ik heb 'mijn' man weer gezien, we hebben ook nog even gepraat, maar wel over koetjes eb kalfjes want er stonden andere mensen bij. Ik merkte wel dat ik de neiging had om heel dicht bij hem te gaan staan. Voelde fijn. De stress was weg. Morgen maar even kijken of we wat nieuws kunnen plannen.
Hoi dames (en heren?),

Ik zat even dit topic te lezen en jullie date berichten door te lezen. Ik ben zelf niet single dus daten is niet meer nodig, maar ook ik heb genoeg geworsteld voordat ik de juiste tegen kwam.

En voor Pupke: jammer dat jullie een date hadden en hij uiteindelijk aangaf niet verder te willen. Ik geloof er niet in dat mensen meteen vuurwerk willen, maar wél dat je na een paar uur aanvoelt of je je aangetrokken voelt om verder te daten (een romantische klik is dat eigenlijk) of dat het meer vriendschappelijk voelt en het gewoon hierbij blijft. Hoe gezellig en leuk het ook was. Ik voelde dat zelf ook wel snel aan eigenlijk. Desondanks is het jammer als de andere partij, jij dus, het wel had willen ontdekken.

Ik wens jullie succes met jullie toekomstige dates en blijf erin geloven dat er ook voor jullie wel iemand rondloopt :)
Happening schreef:
11-07-2025 19:00
Nou dan is het duidelijk als je hem appt dat het niet vanwege werk is ;). Maar je kan misschien een half professioneel appje sturen. Iets van, ik was nog vergeten je een fijne vakantie te wensen. Waar ga je heen?

Ik zat trouwens te denken: die arm achter jou, was dat niet een hint van zijn kant?
Over de vakanties enzo hebben we ook al uitgebreid gesproken, dus die smoes kan ik niet meer inzetten 🤣

peertjes wijzigde dit bericht op 13-07-2025 08:16
29.68% gewijzigd
Pupke, jammer dat het geen vervolg krijgt.

Mus, ben ook wel benieuwd hoe het nu is na een nachtje apart slapen.

Attraverso, is het lang geleden dat je deze ouders date hebt gezien?

Happen, waren jullie op een openbare gelegenheid van wederzijdse kennissen oid dat je hem hebt gezien zonder date?
peertjes wijzigde dit bericht op 13-07-2025 08:17
0.00% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven