Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4176 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
MissUnderstood schreef:
14-05-2025 13:26
O, wacht - dit is met iemand die je al ontmoet hebt, begrijp ik? Een 2e date?
Ik zou er ook geen zin in hebben, nee.
Nee, Breeze, bij een match betaal je, geeft je data door, de ander pikt er een uit en je gaat op date.
@carpediem

Ja daar heb ik ook al eens aan lopen denken.
Maar 50plus hier , meesten die ik zag liepen tot 45 dacht ik.
En in het verleden dachten ik en 2 vriendinnen hierover.
Inmiddels is er daarvan 1 onder de pannen. Oude liefde van 30 jaar terug die weer op haar pad kwam. (weduwnaar)
De andere persoon heb ik geen contact meer mee. Maar die kon sowieso niet in dezelfde groep speeddaten. Dertiger.
Julia ik nam ooit een nieuwe 'vriendin' mee naar een vrijgezellendrink. Bleek dat ze de man waar ik een klik mee had en verder mee ging daten achter mijn rug opzocht op social media en mee vroeg op date... Was meteen vriendin-af.
Ik zou gewoon alleen gaan... Ga het eens checken. Heb dat ook ooit overwogen maar nooit de stap gezet...

Even nagekeken, de dichtstbijzijnde speed date in mijn leeftijdscategorie is 52-65 of 45-55. Val er dus net tussenin. In de ene groep de mannen te oud, in de ander te jong...
Elke maand een event in elke categorie...
Julia_20 schreef:
14-05-2025 21:10
@carpediem

Ja daar heb ik ook al eens aan lopen denken.
Maar 50plus hier , meesten die ik zag liepen tot 45 dacht ik.
En in het verleden dachten ik en 2 vriendinnen hierover.
Inmiddels is er daarvan 1 onder de pannen. Oude liefde van 30 jaar terug die weer op haar pad kwam. (weduwnaar)
De andere persoon heb ik geen contact meer mee. Maar die kon sowieso niet in dezelfde groep speeddaten. Dertiger.
Dat is inderdaad balen. Is er ook geen speeddate evenement in jou leeftijdscategorie iets verder van huis?
Attraverso schreef:
14-05-2025 16:11
Nee, Breeze, bij een match betaal je, geeft je data door, de ander pikt er een uit en je gaat op date.
I know, gebruik ik ook. Maar omdat jij schreef dat jullie elkaar berichtjes kunnen sturen, was ik in de war. Je kunt toch pas een uur voor de date chatten? Voor die tijd kun je alleen data voorstellen, maar zonder begeleidend berichtje, toch?
Attraverso schreef:
15-05-2025 06:40
Even nagekeken, de dichtstbijzijnde speed date in mijn leeftijdscategorie is 52-65 of 45-55. Val er dus net tussenin. In de ene groep de mannen te oud, in de ander te jong...

Ik zou dan voor de 45 - 55 gaan, als ik jou was. Omdat mannen (bijna) altijd jonger willen daten, verwacht ik dat de overgrote meerderheid 52 - 55 gaat zijn. Bij die andere is de meerderheid waarschijnlijk eerder 60+...
Ik heb weer twee uur zitten videobellen met de langeafstandsman. Hij lijkt behoorlijk zeker van zijn zaak. Kan zich nauwelijks voorstellen dat ik in het echt minder leuk ben. Ik denk zelf ook wel dat je door videobellen een vrij aardig beeld kunt krijgen, maar weet gewoon nog niet zo goed hoe dit feromoongewijs gaat uitpakken. Ik heb zeker wel zin in fysieke toenadering (kuch), maar het is natuurlijk maar afwachten hoe dat straks gaat zijn.

Bottom line is wel dat we allebei niet kunnen wachten tot onze eerste echte ontmoeting. En dat heb ik heel lang niet gehad. Vooral het deel dat hij duidelijk interesse laat blijken en ik niet meteen de neiging heb om hard weg te rennen. Ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar we moeten nog ruim twee weken geduld hebben.
MissUnderstood schreef:
15-05-2025 11:22
I know, gebruik ik ook. Maar omdat jij schreef dat jullie elkaar berichtjes kunnen sturen, was ik in de war. Je kunt toch pas een uur voor de date chatten? Voor die tijd kun je alleen data voorstellen, maar zonder begeleidend berichtje, toch?
Idd maar je kan de klantendienst vragen om een berichtje te sturen. Ik had hen laten weten dat we er qua afspreken niet uit raakten omdat hij dat op een moment wou dat mij niet past en toen zeiden ze me om een berichtje te formuleren dat zij naar hem konden sturen. Hij heeft op dezelfde manier gereageerd.
Attraverso schreef:
15-05-2025 06:40
Julia ik nam ooit een nieuwe 'vriendin' mee naar een vrijgezellendrink. Bleek dat ze de man waar ik een klik mee had en verder mee ging daten achter mijn rug opzocht op social media en mee vroeg op date... Was meteen vriendin-af.
Ik zou gewoon alleen gaan... Ga het eens checken. Heb dat ook ooit overwogen maar nooit de stap gezet...

Kom ik uit bij de 52 tot 65. En mijn max is 59 😂😂😂
CarpeDiem schreef:
15-05-2025 11:09
Dat is inderdaad balen. Is er ook geen speeddate evenement in jou leeftijdscategorie iets verder van huis?
Op zich nu weer niet mee bezig.
Leuk sociale contacten via meet5.

Leuke mannen ook. Maar niet in de vorm van...meer dan vriendschappenlijk.
😂😂
@ Avena: Wat leuk zeg! :D Zelfs ik ben nu benieuwd hoe het is als jullie elkaar in het echt gaan zien haha

AAAHHHHHHHH!!!!!
Ik zat van de week nog te klagen over al die stomme mannen etc.. Nu ben ik sinds gister in gesprek met een man en hij vraagt of ik zin heb om af te spreken! AAAAHHHH!!!!

Adem in.
Adem uit.
Zeg ja.
Ik moet ja zeggen hè.
Pupke schreef:
15-05-2025 20:53
@ Avena: Wat leuk zeg! :D Zelfs ik ben nu benieuwd hoe het is als jullie elkaar in het echt gaan zien haha

AAAHHHHHHHH!!!!!
Ik zat van de week nog te klagen over al die stomme mannen etc.. Nu ben ik sinds gister in gesprek met een man en hij vraagt of ik zin heb om af te spreken! AAAAHHHH!!!!

Adem in.
Adem uit.
Zeg ja.
Ik moet ja zeggen hè.
Je moet niks haha..
Maar als het gesprek leuk is, wat heb je te verliezen?
Hahaha nee klopt maar ik vind daten spannend! Wie niet zou je zeggen :lol: maar ik ga zoals Kitty altijd zei voor een gezellige avond! Date staat gepland voor volgende week vrijdag, eerder lukt niet.. Op de foto ziet hij er uit als een leuke, normale man en het gesprek loopt wel lekker door dus we zullen zien. Duurt nog een week haha.
Pupke schreef:
15-05-2025 21:13
Hahaha nee klopt maar ik vind daten spannend! Wie niet zou je zeggen :lol: maar ik ga zoals Kitty altijd zei voor een gezellige avond! Date staat gepland voor volgende week vrijdag, eerder lukt niet.. Op de foto ziet hij er uit als een leuke, normale man en het gesprek loopt wel lekker door dus we zullen zien. Duurt nog een week haha.
Goed uitgangspunt!
Zou leuk zijn als er weer eens een succes verhaal zou komen..
Dat zou zeker mogen, om de boel hier op gang te trekken. Succes!
Pupke schreef:
15-05-2025 21:13

Ah leuk, Pupke! Daten is ook spannend (en awkward). Maar het vaker doen helpt, is mijn ervaring.
Ik voel verder geen druk hoor Mimali & Attraverso :lol: Maar het zou inderdaad wel weer leuk zijn! Voor mijzelf maar ook voor jullie!

@ Avena: Ja, i know. Ik heb 2 jaar geleden vrij intensief gedate maar nu echt al een hele periode niet echt. En dat maakt het wel nóg spannender ofzo. Maar goed we gaan puur voor de gezellige avond! :-D

Vind het alleen jammer dat het nog 'zo lang' duurt, ervaring leert mij dat ik dan teveel tijd heb om na te denken en het zó groot ga maken.. Had liever morgen met hem afgesproken maar ja dan kan hij niet. Al vroeg hij gisteravond om 21.30u of ik zin had om nú (rond 22u dus) een drankje te doen maar dat werd mij te laat want ja de wekker ging wel weer om 6.45u en ik heb gewoon mijn slaap nodig. Oma die ik ben haha.
Heb je het gehad met hem over zijn intentie Pupke, hoe hij in het daten zit zeg maar?

Ik wil niet negatief doen, maar iemand die later op de avond vraagt om af te spreken, kan ook andere intenties hebben. Kan natuurlijk ook zijn dat hij het gewoon probeerde omdat hij het ook te lang vindt duren. :)
Als een man zo laat nog vraagt om af te spreken weet je waar het om gaat.

Die hoopt op iets meer dan een drankje .
Oeh dat is misschien toch wel een klein rood vlaggetje(of toch een grote 🙈)

Lastig te beoordelen voor ons, maar misschien wel goed om uit te vinden wat zijn intenties zijn.
Oh nee zijn intenties zijn hetzelfde als mij: een serieuze relatie maar hij wou ook niet thuis afspreken maar gewoon in de stad haha. Al is het wel gek zo laat inderdaad!
Ik vond het niet meteen een rode vlag. Ik had ook wel eens zo'n kort op de bal dates omdat we het te lang wachten vonden voor we uitgebreid konden afspreken.
En als je afspreekt voor 'gauw één drankje' in een café is de kans klein dat het zijn bedoeling is om een vluggertje op het toilet te hebben me dunkt. :mrgreen:
Kan ook gewoon toevallig zijn Pupke, dat hij dit voorstelde. Omdat jullie ms allebei zin hebben elkaar eerder te zien dan vlg week vrijdag, Als je verder geen signalen hebt zou ik dit nu niet direct als rode vlag zien.
Ik had vorige week wel zoiets, hij bleef maar voorstellen bij hem id buurt of zelfs bij hem thuis af te spreken. Dat ga ik dus echt niet doen bij iemand die ik niet ken. Dus dat was dat. Lig er niet wakker van.

Zondag wsl een date met een meneer die nog niet zoveel zegt, ik ook niet trouwens. Maar zo op het eerste oog niets mis mee, ook zijn profiel spreekt me aan. We gaan het zien.
Merk dat ik door het vele daten door de jaren heen, er losser in sta. Als iemand niet reageert valt me dat niet eens altijd op. Niet als er wat meer contact mee was natuurlijk. Maar wat Avena zegt kan ik wel beamen. Hoe vaker je date hoe minder druk erop ligt. Maar goed, moet er natuurlijk wel iemand zijn om mee te daten.

Super spannend trouwens jullie date avontuur Avena. Eigenlijk ms ook wel goed dat je echt in elkaar investeert voordat je elkaar ziet. Ms zou je niet gelijk voor hem vallen maar wel omdat je hem al beter kent of zo. Erg benieuwd hoe het gaat aflopen. Kan me wel voorstellen dat je best teleurgesteld zult zijn als het niets wordt ts jullie, of iig na de eerste date al stopt.

Nog steeds gek verhaal van die date Attraverso. Juist ook omdat je hem zelf niet perse aantrekkelijk vond maar het wel een kans wilde geven. Ach ja..
Dat breeze spreekt me in die zin niet aan dat je wsl stukje moet rijden voor een eerste date.

Overigens niet dat ik daten altijd zo leuk vind Pupke, de eerste date in ieder geval niet. Daarom vind ik een uurtje in de buurt eigenlijk goed genoeg. Daarna wordt het leuker. Al blijft het bij mij wel vaak bij 1 date.

En leuk Pringle, die dates!
Even aan't swipen, zie ik een foto waarvan ik in een seconde denk 'ok, interessant'... Bekijk ik zijn profieltekst en die begint met 'Ik ben een man dat houd van gezelligheid'.
Dan ben ik meteen afgeknapt...
Ik geraak nooit meer van't straat :facepalm: :biggrin:
Hahahaha oooh zoo herkenbaar 😂 Ik zat ook weer te swipen. Waarom vinden mannen het toch zo'n prestatie om te benoemen hoeveel landen ze bezocht hebben? Wat boeit dat in de keuze van een toekomstige partner.

@Pupke: ik vond het niet meteen een rode vlag hoor! Alleen belangrijk dat je elkaar's intentie kent. Het kan ook juist enthousiasme zijn. Fijn dat jullie intenties overeenkomen. :)

Mijn date woensdag was prima maar er komt geen vervolg. Gek hoe je dat eigenlijk vaak binnen een paar minuten al weet. Het was een lieve aardige man, maar niet mijn man. Ik kan ook slecht uitleggen waarom, maar het was een bepaald gevoel. Ik voelde geen aantrekkingskracht, maar ik voelde ook geen nieuwsgierigheid in het gesprek. Het was ook heel erg een werk-hobbies-familie gesprek en het viel me op dat hij ook vooral aanging op dingen die hij belangrijk vindt in een vrouw (en dat benoemde hij dan ook) en niet reageerde op andere dingen die ik vertelde (die hij dan blijkbaar niet perse belangrijk vindt in een vrouw 😂).

Over de blinddate heb ik nog niks gehoord, ben benieuwd of daar nog wat uitkomt. Het blijft toch zoeken naar een speld in een hooiberg.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven