Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4176 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Attraverso schreef:
16-05-2025 15:19
Even aan't swipen, zie ik een foto waarvan ik in een seconde denk 'ok, interessant'... Bekijk ik zijn profieltekst en die begint met 'Ik ben een man dat houd van gezelligheid'.
Dan ben ik meteen afgeknapt...
Ik geraak nooit meer van't straat :facepalm: :biggrin:

Hahaha, daar zou ik ook meteen op afknappen! Wij vrouwen zijn wel erg, maar ik zou serieus denken dat ik geen match ben met iemand die zo erbarmelijk Nederlands schrijft. Behalve als het niet zijn eerste taal is en hij die nog aan het leren is natuurlijk.

Maar ik moet wel uitkijken. Langeafstandsman schreef 'ik besef me' in een chat. En ik kan het niet helpen dat ik dat dan toch heel even jammer vind.
Emmely schreef:
16-05-2025 15:17
Zondag wsl een date met een meneer die nog niet zoveel zegt, ik ook niet trouwens. Maar zo op het eerste oog niets mis mee, ook zijn profiel spreekt me aan. We gaan het zien.

Ah leuk, weer een date! Ik zei meestal ook niks meer via de chat als er eenmaal een afspraak stond. Dan wachtte ik liever tot ik tegenover hem zat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik het goed heb 2 mensen met een geplande date op korte en één op langere termijn (Avena)
@ Attraverso: HAHA! Ik zie ook geregeld voorbij komen ‘Geen vanille en dan bedoel ik niet het ijs’ 🤢 Of mannen die ‘Geen drama’ willen, nou die doen geheid dingen die je als vrouw niet leuk vind maar daar mag je niets van zeggen.

@ Care: Ik denk ook dat het puur enthousiasme was inderdaad! Heb het gesprek net nog terug gelezen en hij zei daarna ook dat we dan ook niet zoveel tijd hebben om na te denken. Heeft ‘ie wel gelijk in haha. # Ik wist niet dat je een date had maar leuk joh! Grappig is dat hè dat je vaak al heel snel weet of het iets is of niet. Volgens mij las ik laatst ergens dat je binnen 5min al weet of het een ja of nee is.

@ Avena: En dan bedoel je puur het woordje ‘me’ ipv ‘mij?’. Dat zou ik niet zo erg vinden want dat doe ik zelf ook wel is eens :lol: maar als het constant is, is het wel irritant..

@ Emmely: Wat leuk dat je zondag een date hebt! Ik herken wel wat Avena zegt maar ik vind sowieso gesprekken in real life echt veel fijner dan via de chat of whatsapp. Dat heb ik met vrienden/vriendinnen ook.. de appjes zijn over het algemeen vrij zakelijk maar als we bij elkaar zijn kletsen we zo urenlang.
Emmely schreef:
16-05-2025 15:17
Super spannend trouwens jullie date avontuur Avena. Eigenlijk ms ook wel goed dat je echt in elkaar investeert voordat je elkaar ziet. Ms zou je niet gelijk voor hem vallen maar wel omdat je hem al beter kent of zo. Erg benieuwd hoe het gaat aflopen. Kan me wel voorstellen dat je best teleurgesteld zult zijn als het niets wordt ts jullie, of iig na de eerste date al stopt.

Ja, ik vind het sowieso een leuk avontuur. En wie weet waar het toe leidt. Ik heb eigenlijk niet meer de illusie dat je met 50+ nog head over heels voor iemand valt. Behalve dan voor de verkeerde misschien. Al mijn crushes van de laatste jaren waren op onmogelijke/onbereikbare mannen. Maar ik vind hem qua uiterlijk leuk genoeg, anders had ik hem niet naar rechts geswiped waarschijnlijk. En ik denk ook dat we met dat videobellen al best een aardig beeld van elkaar hebben gekregen.

Maar natuurlijk heb ik ook nog wel twijfels. Of dingen die ik gewoon nog niet weet. Zijn gevoel voor humor bijvoorbeeld. Ik heb werkelijk geen idee of hij dat heeft en waar hij van houdt. Ik heb hem nog niet op een grap kunnen betrappen. Hij komt behoorlijk serieus over. Ik mis het speelse, het plagerige een beetje. Er wordt ook helemaal niet geflirt. Als hij complimenten geeft, dan gaan die over mijn persoonlijkheid of over wat ik heb bereikt in het leven. Ergens voelt dat heel prettig en veilig, van de andere kant ben ik dus wel benieuwd hoe het met de chemie zit. Misschien vindt hij zo'n scherm te ongemakkelijk en houdt hij zich in, misschien heeft hij wat meer tijd nodig en misschien zit het er gewoon niet in.
Pupke schreef:
16-05-2025 16:36
@ Avena: En dan bedoel je puur het woordje ‘me’ ipv ‘mij?’. Dat zou ik niet zo erg vinden want dat doe ik zelf ook wel is eens :lol: maar als het constant is, is het wel irritant..

Haha nee, beseffen is niet wederkerig. Het is dus 'ik besef...' in plaats van 'ik besef me...' Maar ik besef dat hele volksstammen dit niet weten. :proud:
Allez... We proberen nog 'is' :mrgreen:
Match op Breeze, betaald met token dat ik nog te goed had van het vorige fiasco en datumprikker ingevuld... Op hoop van zege :facepalm:
Weer een man die ik qua uiterlijk niet 'wauw' vind maar zijn kledingstijl bevalt me en hij is een stuk langer dan ik ben.
Waar ik meer dan gemiddeld op val: gelijklopende interesses, hobby's en zijn schrijfstijl. Ik ben als het ware enthousiast :-D
Nu afwachten of hij de date betaalt/aanvaardt...
Avena je weet het echt pas bij het daten... Ik ben zo veel afwachtender geworden omdat ik al een hele boel enorm leuke contacten had waardoor ik torenhoge verwachtingen had voor de date... waarbij er dan niets van chemie was en er enkel leegte achterbleef... Ik ben zelf trouwens ook nooit flirterig vóór het daten of zelfs op en eerste date.
Maar gevoel voor humor is een must...
Go, go, go, @Attraverso! :cheer:

Edit: nee, dat flirten ben ik wel met je eens, dat gaat een stuk beter in het echt. En humor ben ik ook met je eens, dat is voor mij ook heel belangrijk. Dat is dus nog even afwachten. Hij maakt in ieder geval geen foute grappen, dat is al iets, haha.
Tja je kunt er niets van zeggen eigenlijk maar Avena tot nu toe staan de lichten best op groen. Dat speelse herken ik wel, vind ik erg leuk. Met de laatste man waarmee ik omging, kon ik zoveel lol hebben. Ik wist niet dat ik dit in me had haha.
Alleen daardoor bleef ik langer aan hem hangen dan goed voor me was. Maar verliefd was ik, 50+, dus wel!
Maar uiteindelijk heb ik er niets aan daarom probeer ik nu ook mannen naar rechts te swipen die ik niet direct aantrekkelijk vind. Maar dan wel een leuk profiel etc. Ga dat maar eens een kans geven…
Heb je al een bevestiging gekregen Attraverso van die laatste breeze man? Of kan hij je ook een week later pas naar rechts swipen?
Attraverso schreef:
16-05-2025 19:52
Allez... We proberen nog 'is' :mrgreen:
Match op Breeze, betaald met token dat ik nog te goed had van het vorige fiasco en datumprikker ingevuld... Op hoop van zege :facepalm:
Weer een man die ik qua uiterlijk niet 'wauw' vind maar zijn kledingstijl bevalt me en hij is een stuk langer dan ik ben.
Waar ik meer dan gemiddeld op val: gelijklopende interesses, hobby's en zijn schrijfstijl. Ik ben als het ware enthousiast :-D
Nu afwachten of hij de date betaalt/aanvaardt...
Wie weet nu meer geluk! Ik dacht trouwens dat jij alleen aan wandel dates deed bij Breeze of ben ik in de war?
Mimali schreef:
16-05-2025 23:32
Wie weet nu meer geluk! Ik dacht trouwens dat jij alleen aan wandel dates deed bij Breeze of ben ik in de war?
Nee dat klopt, ik doe enkel aan wandeldates maar die zijn ook betalend.
Emmely schreef:
16-05-2025 23:18

Heb je al een bevestiging gekregen Attraverso van die laatste breeze man? Of kan hij je ook een week later pas naar rechts swipen?
Bij Breeze swipe je niet maar klik je op 'niets voor mij' of 'wandelen' en dat laatste had hij al gedaan. Vandaar de match. Dan betaal je en de eerste die betaalt kan data voorstellen, dan heeft de ander 2 dagen tijd om te betalen en die kan een datum bevestigen of andere data voorstellen.
En er is bevestigd :-D voor volgend weekend, dit weekend kan ik niet.

Bij Breeze scroll je door de profielen, ze verdwijnen enkel als je 'niets voor mij' aanklikt maar zoniet kan ze gewoon laten staan en later beoordelen.
Attraverso schreef:
17-05-2025 05:38
Nee dat klopt, ik doe enkel aan wandeldates maar die zijn ook betalend.
Oh dat wist ik niet.. dacht dat je alleen betaalde voor een drankje..

Maar leuk dat de match bevestigd is!
Mimali schreef:
17-05-2025 08:38
Oh dat wist ik niet.. dacht dat je alleen betaalde voor een drankje..

Maar leuk dat de match bevestigd is!
Met drankje is zo'n €4 duurder geloof ik...
Leuk @Attraverso, dat je wandeldate staat gepland!

Ik vond Breeze ook fijn qua hoe het werkt. Maar ik had het vrij snel 'uitgespeeld', omdat er in mijn leeftijdscategorie blijkbaar niet heel veel aanbod was. Ik had maar één match en hij blies de boel toen af. Als ik het me goed herinner, krijg je daar een waarschuwing voor. Als je het vaker doet, wordt je profiel geblokkkeerd, toch?
Yessss wat leuk Attraverso! :D En ook vrij snel! Fijn!

Ik heb even jullie inzicht/advies nodig. Ik heb donderdag met mijn match afgesproken om volgende week vrijdag op date te gaan, hartstikke leuk máár sindsdien is het van zijn kant complete radiostilte. Ik heb hem gisterochtend nog wel een berichtje gestuurd maar geen reactie terwijl hij daarvoor verdeeld over de dag wel wat stuurde. Tenzij hij ineens met een vreselijk iets is opgenomen in het ziekenhuis waardoor hij niet op zijn telefoon kan vind ik dit raar, echt heel raar eerlijk gezegd. Wat vinden jullie?
Pupke schreef:
17-05-2025 11:03
Yessss wat leuk Attraverso! :D En ook vrij snel! Fijn!

Ik heb even jullie inzicht/advies nodig. Ik heb donderdag met mijn match afgesproken om volgende week vrijdag op date te gaan, hartstikke leuk máár sindsdien is het van zijn kant complete radiostilte. Ik heb hem gisterochtend nog wel een berichtje gestuurd maar geen reactie terwijl hij daarvoor verdeeld over de dag wel wat stuurde. Tenzij hij ineens met een vreselijk iets is opgenomen in het ziekenhuis waardoor hij niet op zijn telefoon kan vind ik dit raar, echt heel raar eerlijk gezegd. Wat vinden jullie?
Dat vind ik ook wel raar.. heeft hij het bericht wel gelezen of heeft hij die functie uit staan?
En was het ook niet zo dat hij donderdagavond laat nog af wilde spreken?
En toen afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag en dan stil, is toch wel apart .misschien toch niet dezelfde intenties zou ik dan denken..
Pupke schreef:
17-05-2025 11:03

Het is een beetje vreemd misschien, maar ik vind het niet heel raar. Sommige mensen zijn gewoon geen appers. Ik heb gisteren wat berichten naar een vriendin gestuurd. Heeft ze ook nog niet op gereageerd. Daar maak ik me niet druk over, het komt wel. Heb je hem een vraag gesteld in je laatste bericht? Iets waarop je normaal gesproken zou moeten reageren?

Ik zou zelf wel hebben geantwoord, maar ik zag eigenlijk ook nooit de noodzaak in van blijven appen als de date gepland stond. Dan dacht ik: we spreken elkaar binnenkort in het echt. En je kunt met appen ook dingen verpesten. Je kunt gelijk hebben dat zijn interesse weg is, maar je trekt wat mij betreft nu te snel conclusies.

Vraag het hem gewoon. 'Hoi, ik heb niks meer van je gehoord. Vind je het fijner om het appen te laten tot we elkaar zien?' Als hij daar óók niet op reageert, ja, dan wordt het raar.
We spreken elkaar alleen via Tinder dus nog niet via whatsapp. Maar ik zie wel dat hij mijn bericht gelezen heeft, het was geen vraag maar als je bepaalde interesse in iemand hebt dan kun je toch een bericht terugsturen? Iets om elkaar beter te leren kennen of iets in die richting. Hij is inderdaad diegene die savonds om 22u een drankje wou doen maar hij zoekt wel echt iets serieus (staat in zijn bio maar heeft hij ook gezegd). Misschien een ander slachtoffer gevonden die wél meteen wou afspreken haha. Anyway ik heb hem net een berichtje gestuurd:)
Pupke schreef:
17-05-2025 12:07
We spreken elkaar alleen via Tinder dus nog niet via whatsapp. Maar ik zie wel dat hij mijn bericht gelezen heeft, het was geen vraag maar als je bepaalde interesse in iemand hebt dan kun je toch een bericht terugsturen? Iets om elkaar beter te leren kennen of iets in die richting. Hij is inderdaad diegene die savonds om 22u een drankje wou doen maar hij zoekt wel echt iets serieus (staat in zijn bio maar heeft hij ook gezegd). Misschien een ander slachtoffer gevonden die wél meteen wou afspreken haha. Anyway ik heb hem net een berichtje gestuurd:)
Zo sta ik er ook in hoor, als je interesse hebt doe je moeite en reageer je op een berichtje..
En zeker als je iets serieus zoekt dan zorg je dat je het warm houd, maar dat is mijn idee erbij..
Hoe was het contact voordat de date was afgesproken?
HAHAHAHAH! Ik heb al antwoord terug want ik stuurde dus wat Avena zei; of hij het fijner vind om het chatten te laten totdat we elkaar zien. Zegt hij ‘Nee maar het gesprek liep dood’. Euh?? Dude! Er is ZOVEEL wat je kan vragen!

@ Mimali: We hadden sinds woensdag contact en toen liep het wel vlot. Al hebben we nog weinig besproken behalve de standaard dingen.
Pupke schreef:
17-05-2025 12:19
HAHAHAHAH! Ik heb al antwoord terug want ik stuurde dus wat Avena zei; of hij het fijner vind om het chatten te laten totdat we elkaar zien. Zegt hij ‘Nee maar het gesprek liep dood’. Euh?? Dude! Er is ZOVEEL wat je kan vragen!
Whahaha niet te geloven🤣
Wat heb je terug gestuurd?
Om te gieren toch🤣
Ik heb terug gestuurd hoe hij dat voor zich ziet als we nog op date zouden gaan. En ondertussen dacht ik ‘Als ik de enige ben die praat en jij zwijgt, ja dan loopt een gesprek ook dood’ maar weet niet of ik dat kan zeggen haha.
Haha ja hilarisch.. ik denk toch dat hij geen serieuze bedoelingen had dus niet eerlijk geweest..
Ik had dat laatste gewoon gestuurd hoor, het is nu toch al verpest 🙈🤣
mimali wijzigde dit bericht op 17-05-2025 13:03
0.55% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven