Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Avena schreef:
17-06-2022 21:29
Ik ben weer terug van mijn eerste date in vijf jaar tijd... Was leuk! Het kletsen ging gemakkelijk en we hadden interessante gesprekken. We hebben allebei gezegd dat we graag nog eens afspreken, maar ik heb nog geen idee of zijn interesse verder gaat dan alleen vriendschappelijk. Kon hem wat dat betreft moeilijk peilen.
Leuk dat het zo gezellig was Avena!
En jouw interesse in hem, gaat die verder dan alleen vriendschappelijk?
Avena schreef:
17-06-2022 21:29
Ik ben weer terug van mijn eerste date in vijf jaar tijd... Was leuk! Het kletsen ging gemakkelijk en we hadden interessante gesprekken. We hebben allebei gezegd dat we graag nog eens afspreken, maar ik heb nog geen idee of zijn interesse verder gaat dan alleen vriendschappelijk. Kon hem wat dat betreft moeilijk peilen.
Maar weet je dat dan van jezelf wel al na één date? Dat hoeft niet echt vind ik, tijd geeft raad.
Leuk te lezen dat de date fijn was en jullie elkaar terug zien! Alvast veel plezier.
@LemonSqueezy en @Attraverso, goeie vraag. Ik denk dat ik wel zou willen onderzoeken of er meer in het vat zit dan alleen vriendschap. Ik had het in ieder geval niet erg gevonden als ie me bij het afscheid gezoend had...

Misschien ben ik te snel bang voor friendzone hoor. Want inderdaad, zoiets moet natuurlijk ook groeien. En ik weet zelf op dit moment ook niet meer dan dat ik het leuk vond en dat ik hem graag beter wil leren kennen.
Soms vind ik een man gewoon leuk gezelschap, weet ik nog niet of er iets meer van kan komen maar vind ik het wel zo handig als hij wel enthousiast is zodat de keuze bij mij ligt.
Vind het geen mooie eigenschap van mezelf maar wat doe je eraan ;-)
Haha, bij mij werkt het eerder andersom. Ik heb de neiging om hard weg te rennen als een man teveel enthousiasme laat blijken. Dus eigenlijk is het wel prima dat ik nog niet weet hoe hij erin staat.
Avena schreef:
17-06-2022 22:30
En ik weet zelf op dit moment ook niet meer dan dat ik het leuk vond en dat ik hem graag beter wil leren kennen.
Maar is dat voor nu ook niet meer dan genoeg? Niet te snel labeltjes willen plakken als friendzone of relatiemateriaal. Beter om eerst te ervaren wat er gaat gebeuren en hoe het voelt. Labeltjes plakken kan altijd nog
@LemonSqueezy, daar heb je helemaal gelijk in hoor! Ik moet altijd uitkijken voor overanalyseren. Maar voorlopig zou ik niet verder moeten denken dan een tweede date. En die willen we allebei, dus so far so good.
Avena schreef:
17-06-2022 22:47
Haha, bij mij werkt het eerder andersom. Ik heb de neiging om hard weg te rennen als een man teveel enthousiasme laat blijken. Dus eigenlijk is het wel prima dat ik nog niet weet hoe hij erin staat.
Dat heb ik wanneer een man me niet interesseert.
Anders wisselen jullie mannen uit als ze daardoor niet bevallen
Bedsermoen schreef:
17-06-2022 23:18
:proud:
@tomcat

Welcome back.

Wel gehoord van Breeze, maar nog niet uitgeprobeerd.

Succes vandaag met je date.
Oh Tomcat ik had je bericht niet eens gezien!
Blij dat het nu beter gaat, succes met je date.
Klinkt wel heftig dat voorbije jaar...
Dat tv werk ga ik hier in B weer niet kunnen zien zeker??
Bedsermoen schreef:
17-06-2022 23:18
:HA:
Soort kwartetten stel ik me voor dan
Mag ik van jou, van de geïnteresseerden, de lange-lekkere-met-de-blauwe-ogen?
Tomcat schreef:
17-06-2022 18:49
huh..moderator voordat bericht geplaatst wordt? wat is hier gebeurt dan? is dit het ussr forum geworden?
Nieuwe nick, dan krijg je dat...
Aan welk programma heb je meegedaan?
Net 2e date afgesproken. Godsamme, wat geeft dit inderdaad weer een hoop onrust zeg... Waarom doe ik dit? :proud:

Was weer mijn initiatief. Hij reageerde wel weer heel snel, maar ik kan hem nog steeds absoluut niet peilen. Daarom wilde ik ook niet te lang wachten met een volgende date. Om te voorkomen dat ik het voor mezelf alweer stuk ga redeneren. Als hij nu weer geen enkele move maakt, dan neem ik maar aan dat hij dit puur vriendschappelijk ziet.

Is natuurlijk ook gewoon onzekerheid hoor. Maar ik zou de volgende keer graag iets van een signaal krijgen dat we wat hem betreft niet alleen maar leuk met elkaar kunnen praten. Misschien gaat daten ook gewoon anders als je achter in de 40 bent, ik heb geen idee meer. Ik ben er echt helemaal uit.

Ik weet nu ook weer waarom ik daten altijd zo'n gedoe vond. Het is toch een stuk makkelijker om iemand te leren kennen in een spontanere setting. In plaats van dat je moet afspreken en dan tijdens zo'n afspraak enorm op elkaar gefocust bent.
Ik heb hier al eens verteld over mijn laatste date, dat ik hem drie keer heb gezien enzo. Tijdje afstand genomen want ik merkte dat ik het allemaal doodeng vind. Mij weer open stellen ed. We hadden wel regelmatig app contact. Wederzijdse interesse in elkaars leven. Nu vroeg hij of ik zin had om as zaterdag wat af te spreken. Nu is hier net dat weekend dorpsfeest. Heb hem meegevraagd. En dat leek hem leuk. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Het voelt wel goed eigelijk. Het contact is leuk, geen opdringerig gedoe. Het is alleen zo,n ander type dan waar ik normaal op val maar ja misschien juist wel goed.

We gaan wel zien hoe het loopt.
@Lisa2022 dat klinkt voorlopig helemaal prima, toch?

Ik zit dit topic door te lezen en wat is het eigenlijk een leuk topic! Waarschijnlijk schrijven allerlei oudgedienden niet meer mee, maar ik heb regelmatig de neiging om ergens op te reageren. Alleen dat heeft niet zoveel zin als het op p38 staat... :)
Ja komt door die stomme Viva actie. Ik denk dat ze best een hoop oud gediende hebben verloren.

Ik zag Tom voorbij komen :cheer:
Weer hetzelfde programma Tom?

Was je al op tweede date geweest?
Ik zit op verslag te wachten Tom.
Kan niet zo zijn van droppen en weg :-?
Aaarch... Net terug van 2e date. Ongeveer 3,5 uur op het terras gezeten, door het park gewandeld en op een bankje gezeten, zo dichtbij elkaar gelopen dat onze schouders elkaar constant raakten, elkaar op neuslengte in de ogen gekeken... maar weer geen first base gehaald... Ik ben in totale verwarring.
Ik wil nu toch wel graag weten waar hij staat. Maar hoe zal ik dat eens vragen?
Avena schreef:
21-06-2022 19:20
Aaarch... Net terug van 2e date. Ongeveer 3,5 uur op het terras gezeten, door het park gewandeld en op een bankje gezeten, zo dichtbij elkaar gelopen dat onze schouders elkaar constant raakten, elkaar op neuslengte in de ogen gekeken... maar weer geen first base gehaald... Ik ben in totale verwarring.
Op basis van lichaamstaal vind ik dit toch heel positief hoor. Ik ga persoonlijk niet dicht tegen iemand aanlopen waar ik voor de rest geen interesse in heb. Waarschijnlijk durft hij niet goed de eerste stap te zetten.
wij slapen nooit.
Eens. Moet toch zo snel niet gaan? Als de klik er is komt het vanzelf goed. Wij hebben een paar dagen geleden er nog lachend op teruggekeken hoe we het beiden wel hadden gewild maar geen van de 2 een eerste move durfden maken.
Attraverso schreef:
21-06-2022 19:48
Eens. Moet toch zo snel niet gaan? Als de klik er is komt het vanzelf goed. Wij hebben een paar dagen geleden er nog lachend op teruggekeken hoe we het beiden wel hadden gewild maar geen van de 2 een eerste move durfden maken.
Oh dus je hebt nog contact met hem?
wij slapen nooit.
Oké, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en hem geappt dat ik veel zin had om hem te zoenen, maar dat ik het niet durfde omdat ik het allemaal wat verwarrend vind.

Schrijft ie terug: ah, daar was ik me niet van bewust (met een knuffel-emoji erachter).

Ik neem aan dat dit een beleefde manier is van zeggen dat hij die behoefte niet had??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven