Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 16 februari 2009 om 21:56
quote:Xenia66 schreef op 16 februari 2009 @ 21:54:
haha, hoe kom je bij dat bank overvallen in Friesland dan?
dat was een afleidsmoesje.. Ik heb Q alleen nog maar ontmoet in onze hoofdstad.. werkelijk geen idee waar hij vandaan komt..
Stiekum hoop ik uit het noorden van het land , das wat dichterbij dan brabant
haha, hoe kom je bij dat bank overvallen in Friesland dan?
dat was een afleidsmoesje.. Ik heb Q alleen nog maar ontmoet in onze hoofdstad.. werkelijk geen idee waar hij vandaan komt..
Stiekum hoop ik uit het noorden van het land , das wat dichterbij dan brabant
maandag 16 februari 2009 om 21:57
@TP: Ik denk dat jij denkt wat wij allemaal denken; hij gaat niet bellen, want anders had hij dat al lang gedaan. Als je puur naar de tijd kijkt, dan heeft hij nog een krappe 2 uren om te doen wat hij jou in die sms heeft verteld. Ik vind "beloven" trouwens iets te sterk gekozen in dit verhaal; dat is een woord wat jij lees, maar dat er niet staat. Face it: als hij oprechte interesse had in jou, dan had hij al lang gebeld. Het feit dat hij dit nog niet heeft gedaan, zegt wat mij betreft (meer dan) voldoende.
maandag 16 februari 2009 om 22:00
Arme Q.. wordt ie in eens bedolven onder de vrouwelijke aandacht hier..
Ik ga SB maar eens even bellen , ik heb een vermoeden wie mij die roos en ballon heeft gestuurd.. Ik vermoed een vriend uit amerika die heeft met kerst ook een kerststukje gestuurd...
Heb hem al gebeld nam niet op en hij heeft mij ook al meerdere keren terug gebeld vandaag zag ik..
Ik ga SB maar eens even bellen , ik heb een vermoeden wie mij die roos en ballon heeft gestuurd.. Ik vermoed een vriend uit amerika die heeft met kerst ook een kerststukje gestuurd...
Heb hem al gebeld nam niet op en hij heeft mij ook al meerdere keren terug gebeld vandaag zag ik..
maandag 16 februari 2009 om 22:03
Xen.. ik dacht altijd dat Q mij niet zag zitten , ik was toen nog erg onzeker en dacht dat hij te hoog gegrepen zou zijn
Sb is een schatje , we bellen en smsen de hele dag door.. Heel lief stuurde hij nog smsje voordat ik naar de aula ging dat ie aan mij denkt en wenst mij veel sterkte toe voor vanavond en morgen.
Hij is super lief dus ! Ben ook zeer benieuwd hoe het a.s weekend zal zijn wanneer ik hem weer zie.. Dit keer gaat vriendin ook mee.
Ik bekijk het maar gewoon per week/weekend hoe het gaat.. Mij kennende ben ik iemand die altijd hoog van de toren blies en dan uiteindelijk werd het nooit meer dan beetje gescharrel.. Ik doe het rustig aan en wil hier ook niet teveel over hem hebben.. Stukje zelfbescherming en angst wat als t wel mis gaat tussen ons zeg maar..
Sb is een schatje , we bellen en smsen de hele dag door.. Heel lief stuurde hij nog smsje voordat ik naar de aula ging dat ie aan mij denkt en wenst mij veel sterkte toe voor vanavond en morgen.
Hij is super lief dus ! Ben ook zeer benieuwd hoe het a.s weekend zal zijn wanneer ik hem weer zie.. Dit keer gaat vriendin ook mee.
Ik bekijk het maar gewoon per week/weekend hoe het gaat.. Mij kennende ben ik iemand die altijd hoog van de toren blies en dan uiteindelijk werd het nooit meer dan beetje gescharrel.. Ik doe het rustig aan en wil hier ook niet teveel over hem hebben.. Stukje zelfbescherming en angst wat als t wel mis gaat tussen ons zeg maar..
maandag 16 februari 2009 om 22:08
quote:Xenia66 schreef op 16 februari 2009 @ 22:06:
Oh dat klinkt helemaal goed, Vleer! Maar je vertelt zo weinig over hem, opvallend, maar denk dat dat een teken is dat t goed zit. Anders had je je onzekerheden al gedropt denk ik zo.
Ik heb mij nog geen 1 moment onzeker gevoeld over of met hem.
Duidelijk dat hij mij leuk vind en ik hem ook.. Hij neemt altijd de telefoon op , of belt terug. Wat hij zegt doet hij ook !
Ben er wel achter dat wanneer het allemaal vaag is met een man dat t gewoonweg niet wederzijds is.. Met SB heb ik dat heel duidelijk dus niet..
Heb echt zin om hem weer te zien a.s weekend.. Dat hij 200km verderop is misschien af en toe wat lastig.. En dat we niet elk weekend elkaar kunnen zien is ook niet even handig maar goed so be it en ach we spreken elkaar vaak genoeg via de telefoon en msn.. (ben wel zeer benieuwd naar mijn telefoonrekening)
Oh dat klinkt helemaal goed, Vleer! Maar je vertelt zo weinig over hem, opvallend, maar denk dat dat een teken is dat t goed zit. Anders had je je onzekerheden al gedropt denk ik zo.
Ik heb mij nog geen 1 moment onzeker gevoeld over of met hem.
Duidelijk dat hij mij leuk vind en ik hem ook.. Hij neemt altijd de telefoon op , of belt terug. Wat hij zegt doet hij ook !
Ben er wel achter dat wanneer het allemaal vaag is met een man dat t gewoonweg niet wederzijds is.. Met SB heb ik dat heel duidelijk dus niet..
Heb echt zin om hem weer te zien a.s weekend.. Dat hij 200km verderop is misschien af en toe wat lastig.. En dat we niet elk weekend elkaar kunnen zien is ook niet even handig maar goed so be it en ach we spreken elkaar vaak genoeg via de telefoon en msn.. (ben wel zeer benieuwd naar mijn telefoonrekening)
maandag 16 februari 2009 om 22:16
Hahahaha...ik ken Vleer al wat langer dan vandaag. En op een booreiland zit/werk ik ook al niet. Dan zou ik genoeg water om mij heen hebben en had ik dat bad niet nodig. Da's nu wel anders, al zou ik nu niet in de zee willen zwemmen. Dat komt straks wel weer als het wat warmer is. Het is nu meer saunaweer dan strandweer.