Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Scorpia1978 schreef op 17 februari 2009 @ 23:09:

maar zijn jullie niet bang dat de klik er in RL niet is? zo heb ik het vroeger vaak ervaren helaas.

Ik ervaar dat anders. Ik vind dat er verschillende stadia zijn, waarin er bij elk stadium sprake is van een escape.

- je mailt elkaar,

- je gaat msn'nen (toch een vorm van directer contact),

- je gaat bellen,

- je gaat afspreken.

Heel simpel eigenlijk; je gaat -mits je gevoel goed is- telkens een stapje verder. En als je bij de volgende stap niet een lekker/juist gevoel hebt, kun je altijd afhaken.
Goedemorgen!!

Q, een relatie zonder sex is idd een Jip en Janneke relatie, leuke uitdrukking trouwens! Ik geloof dat ik die knop steeds beter begin te vinden, gister op visite geweest bij een vriend, die heeft me ook duidelijk gemaakt, dat ik het los moet laten, als een man zelf geen contact zoekt, er niet achteraan lopen, dus weet weer even wat ik vooral niet moet doen!;-) Blijft natuurlijk altijd nog de "waarom" vraag, want dat blijft maar door m'n hoofd spelen..

Maar het gaat al beter, alleen het moment dat ik naar bed ga, ben ik die knop weer kwijt....en begint het denken weer. Zucht..
Merk wel aan mezelf dat ik nu afleiding probeer te zoeken, normaal kan ik heel goed alleen thuis zijn, maar zoals gisteravond bij die vriend, dan vind ik het zo fijn, om er met iemand over te praten, of zijn visie te horen, en dat doet me dan weer goed, gelukkig niet hele avond alleen maar daarover gehad, want dat is ie nou ook weer niet waard!;-) Ik wil nu dus vooral met anderen afspreken, om maar afleiding te hebben, en er niet aan te hoeven denken. Terwijl ik normaal best graag thuis ben, en ook goed alleen kan zijn.
quote:Q-Q schreef op 18 februari 2009 @ 09:48:

Ik ervaar dat anders. Ik vind dat er verschillende stadia zijn, waarin er bij elk stadium sprake is van een escape.

- je mailt elkaar,

- je gaat msn'nen (toch een vorm van directer contact),

- je gaat bellen,

- je gaat afspreken.

Heel simpel eigenlijk; je gaat -mits je gevoel goed is- telkens een stapje verder. En als je bij de volgende stap niet een lekker/juist gevoel hebt, kun je altijd afhaken.

Yep, zo gaat het.

Mijn ervaring is wel dat het IRL altijd even wennen is. Je vormt je toch altijd een soort van beeld in je hoofd hoe iemand is, en dat klopt nooit. Dus het is altijd een verrassing. Maar daar hoeft het niet minder leuk om te zijn
@TP: goed dat je veel afleiding zoekt. Malen en waaromvragen in je hoofd kan je niet de hele tijd tegen houden, maar het scheelt een stuk als je jezelf er minder de kans voor geeft!

Q: Wat heb je dat goed omschreven! Zo stel ik het me ook voor..

TP: voor jou! Heel goed dat je een beetje afleiding zoekt! Dat is ook belangrijk en ik vind het niet meer dan normaal dat je in bed gaat liggen nadenken..dat doe ik nog steeds!

Mozz: Hoe is het vandaag met jou? Nog leuke plannen??

Ik zou vandaag naar school gaan om op te ruimen, maar ik ben niet gegaan...Echt geen zin. Het zou mijn vakantiegevoel gruwelijk verpesten. Dus maar even snel de stad in geweest en mijn carnavalsoutfit gekocht (lees: heksenhoed en glitterschoenen..zusje heeft een zwarte heksenjurk voor me).

Straks ga ik eindelijk eens beginnen aan het uitpakken van mijn laatste verhuisdozen!
Heks Indi! Heb je ook al een bezem en een zwarte kat? Wanneer is het nou carnaval? (Ja, dat gaat hier in het Westen helemaal langs je heen ) Ga je met veel vriendinnen?

Ben bezig met werk, maar concentratie is weer eens slecht. Zit 'm stiekem weer een beetje te knijpen vanwege die soa test. Kan het vandaag niet goed van me afzetten, omdat 'ie vandaag weer zou proberen te bellen...
Da's wel het erge van alleen thuis werken... heb hier totaal geen afleiding en ben helemaal alleen met mijn gedachten.... bah.
Toch niet naar school geweest dus. Prima toch? Ik heb besloten deze vakantie niks te doen voor school, hoeft gelukkig ook niet echt wat te gebeuren, op de kleine dingetjes die vaak even blijven liggen na. Komt wel weer volgende week!

Ik ga vandaag lekker luieren. Heerlijk!

Even zwaai naar iedereen!

TP, goed zo! Je moet op een gegeven moment ook maar acceteren dat je de antwoorden niet krijgt. (Zei de ene maler tegen de andere)!
Indi ..ook bijna klaar voor de carnaval dus..

Ik vind het erg spannend, had al tegen SB gezegd dat ie mij en mijn vriendinnetje moet begeleiden haha.. Want wij zijn 2 noordelingen die absoluut niet bekend zijn met dat feest in het zuiden. Spannend vinden we het wel !.

Jip&Janneke sex ? Waar hebben jullie het hier over ?
@Mozz: Spuien maar die gedachten! Ik ben er in ieder geval

Ik ga met mijn zusje en een vriendin en het is jaaaaaaaaren geleden dat ik carnaval heb gevierd..heb er wel zin in! Beetje gek doen enzo

@Pop: Luier ze vandaag!

@Vleer: Voor mij is het denk ik net zo spannend als voor jou..ben ook geen carnavalexpert :roll:
Wat ging jij nou ook alweer aantrekken Vleer? Leuk dat je een 'inheemse' begeleider hebt daar

Indi, lekker gek doen = leukkkk! En dankje dat ik even mag spuien, haha. Maar ik doe het maar niet teveel, anders krijg ik straks weer van Xen op mijn kop

Kweenie, het blijven kringetjes met Wat nou als die ene hele kleine kans nou net mij treft... Wat moet ik dan doen, ik moet me op een klap voorbereiden, nee stop, de kans is zo klein, maar klein is niet onmogelijk etc... etc... etc... Zou hier ook een knop voor zijn? Even zoeken...
Mozza.. vriendin en ik gaan als flowerpowergirls.. Dat leek ons het meest veilige..

Wat een lekekr weer buiten , zonnetje schijnt hier volop. Ga eens lekker alle ramen en deuren open gooien..

Die antibioticakuur slaat aan, voel me al iets beter. Al loopik nog niet de marathon. Net de was opgehangen en ben gewoon helemaal buiten adem daarvan.
Ik wilde net zeggen: "daar is vast ook een knop voor!"

ik kan het me helemaal voorstellen dat je een beetje zit te malen. Dat is de ene dag anders dan de andere...Ik heb er zelf ook regelmatig last van
Wanneer krijgen jullie dan nu eens uitslag van die testen?
Als je voor de rest nergens last van hebt, zoals veel afscheiding of wratten op je edele delen, is de kans vij klein dat je een soa hebt, denk ik ( of is dat wel erg naief gedacht?)
Q, vorige week kon 'ie bellen, maar toen was er nog niks binnen... en bij het lab konden ze ook niks vinden... dus het kon nog even duren... ergste geval was zijn bloed en urine kwijt... lekker vaag dus. Hij zei vorige week dat 'ie dan vandaag wel weer eens zou gaan bellen. Maar tis niet zeker of er nu wel uitslag is...

Zit ik dit te typen, krijg ik smsje van PD. Uitslag:

GEEN SOA!!!!!! Niks nada noppes aan de hand.

Geloof dat ik maar even een vreugdewandelingetje ga maken. Al die opgekropte spanning mag nu eruit!
TP dat is erg naief gedacht haah..

Chlamydia bv merk je totaal niet.. Kan pas zijn wanneer dat in een ver gevorderd stadium is je klachten hebt zoals pijn onder in de buik en/of afscheiding dat veranderd van kleur enzow
Mozza....GEFELICITEERD!! Wat fijn meis! Super!! Ik ben blij voor je!!

Indi...Ow wat leuk, als heksje! Waar ga je carnaval vieren?

Vleer: Nog nooit carnaval gevierd? Flowerpower girls klinkt inderdaad safe! En je kan er veel kanten mee op!

Pop: Lekker een luierdagje! Lekker van genieten...nog wel andere leuke dingen staan in de vakantie? Hoe voel je je verder?
Ik ga zo lekker naar huis....dan komt VL en gaan we spulletjes kopen en de boodschapjes doen voor de vakantie!!!! Helemaal zin in! Wordt vast super gezellig. Daarna gaat hij voor mij even lekker koken!!

Gisteren met die vriend was erg gezellig! Uiteindelijk 3de fles wijn ging wel open! Maar voor de zekerheid hebben we wel een ander merk gekocht!!

Ben ook onwijs verwend door hem! Nieuwe sportschoenen en tas gekregen......echt onwijs happy mee!!
Gelukkig maar Mozz.

Dan kun je er nu weer tegenaan...letterlijk en figuurlijk
Inderdaad TP, sommige dingen merk je helemaal niet...

Dankje WM! Ik moet het nog een beetje door laten dringen geloof ik, maar de knoop is uit mijn maag nu...

Gek van die flessen die niet open gingen. Wel hilarisch!

Leuk dat je samen met VL spulletjes gaat kopen enzo! Het klinkt echt zo onwijs leuk jullie samen! Je bent echt een bofkont dat je hem zo snel vond, en dat het nog echt leuk gaat ook!

En kan 'ie een beetje koken?

Ik zit helemaal mee te genieten met dat je zo blij met hem bent. Geniet geniet geniet!
quote:Q-Q schreef op 18 februari 2009 @ 13:38:

Gelukkig maar Mozz.

Dan kun je er nu weer tegenaan...letterlijk en figuurlijk Ghehe, inderdaad Q
Mozz, joehoeeeee!!! Wat een opluchting!!

Had al zo'n vermoeden Vleer, dat ik beetje naief was..;-)

Ik heb ooit weleens zo'n test bij de huisarts gehad, 3 jaar geleden, kwam alleen HPV uit, maar volgens de huisarts niks om me zorgen over te maken..
Wat is HPV ook alweer? (nu ben ik ook even naief )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven