Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 18 februari 2009 om 21:56
woensdag 18 februari 2009 om 21:58
quote:Xenia66 schreef op 18 februari 2009 @ 21:41:
nou......ik prefereer toch iets anders lekker en lang boven slapen hoor
Ik slaap liever beneden, maar soms is boven slapen ook wel lekker. Het gaat om de afwisseling...en zo. Overigens is het leuk om te lezen dat veel mensen hier een hobby met mij delen!
En dat van die berichtjes...tja...ik denk dat dit gewoon één of andere vaagheid van Viva is. Voorheen was het zo dat je dan een berichtje kreeg, waarop je dan enkel en alleen kon antwoorden via Viva. Heel omslachtig allemaal. Misschien hebben ze die functie daarom wel geschrapt, maar het blijft gissen.
Als je iemand uitnodigt om een vriend te worden, dan kon je daar eerst ook een heel verhaal bij typen, maar dat is nu ook niet meer zo.
Ach...je kunt altijd nog mailen. Da's wel zo handig. Als je gewoon je mail-adres in je profiel zet, komt het allemaal goed.
Ik zal me zo ook eens in mijn pyama hijsen
nou......ik prefereer toch iets anders lekker en lang boven slapen hoor
Ik slaap liever beneden, maar soms is boven slapen ook wel lekker. Het gaat om de afwisseling...en zo. Overigens is het leuk om te lezen dat veel mensen hier een hobby met mij delen!
En dat van die berichtjes...tja...ik denk dat dit gewoon één of andere vaagheid van Viva is. Voorheen was het zo dat je dan een berichtje kreeg, waarop je dan enkel en alleen kon antwoorden via Viva. Heel omslachtig allemaal. Misschien hebben ze die functie daarom wel geschrapt, maar het blijft gissen.
Als je iemand uitnodigt om een vriend te worden, dan kon je daar eerst ook een heel verhaal bij typen, maar dat is nu ook niet meer zo.
Ach...je kunt altijd nog mailen. Da's wel zo handig. Als je gewoon je mail-adres in je profiel zet, komt het allemaal goed.
Ik zal me zo ook eens in mijn pyama hijsen
woensdag 18 februari 2009 om 22:01
quote:Vleermuis28 schreef op 18 februari 2009 @ 21:56:
Vette schoenen zeg .. die wil ik oohook !!!!
Echt super gaaf !!!
Ik slaap al 3 dagen maar krijg van die zere plekken aan mijn hakken en billen..
En dan kom ik er maar eventjes uit t forum lezen en glasje drinken en dan hupsa t ebd weer in UITZIEKEN
Schoenen van Replay, gekocht bij Durlinger.
En, jij als verzorgingshuismedewerkster (verzorgde, verpleegkundige?) weet als geen ander wat je kunt doen ter preventie van drukplekken he?
Vette schoenen zeg .. die wil ik oohook !!!!
Echt super gaaf !!!
Ik slaap al 3 dagen maar krijg van die zere plekken aan mijn hakken en billen..
En dan kom ik er maar eventjes uit t forum lezen en glasje drinken en dan hupsa t ebd weer in UITZIEKEN
Schoenen van Replay, gekocht bij Durlinger.
En, jij als verzorgingshuismedewerkster (verzorgde, verpleegkundige?) weet als geen ander wat je kunt doen ter preventie van drukplekken he?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 18 februari 2009 om 22:14