Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 19 februari 2009 @ 21:36:

[...]

We hebben onze eigen huispsychologe! doe je ook haptonomie? jaaaaaa ik wil ook !
we kunnen haar niet betalen, Miran, jij misschien wel hoor, ik zeker niet :-)
MP, die frustaties, machteloze, boos op jezelf gevoelens ken ik heel goed.

Toen ik 19 was ben ik aan een relatie begonnen die totaal niet gezond was en ik ben veels te lang erin blijven hangen.

Nu nog kan ik er rillingen van krijgen, bah bah bah.

Maar laat AL die emoties toe, ik ging letterlijk glazen ergens staan stuk smijten. Had het nodig om die woede uit me te laten gaan. Bij mij kwam de woede en boos op mezelf als laatste in de rij van emo's dus misschien ben jij ook aan einde van je emorollercoaster? en daarna kwam de rust. Verdriet, onbegrip, twijfels gingen eraan vooraf.

XXxx

Als je echt niet wilt gaan, dan niet doen. Gun het hem niet om je daar te zien uit je balans.
hoe lang ben jij nu single, Wuzz?
quote:Miranda01 schreef op 19 februari 2009 @ 21:13:

Welkom thuis Q

Hoe gaat het met je?Prima hoor. En met jou?
quote:Xenia66 schreef op 19 februari 2009 @ 21:44:

Miran, hoe gaat t met jouw mannen, Tm en GL? of beter gevraagd, hoe voel jij je mbt hen?

Haha, ik probeer Wuzz te evenaren...slaat als een tang op een varken geloof ik..

haha Xen....

GL, heb ik vorige week nog gesproken, ik stuurde een sms en hij belde gelijk en stelde zulke attente vragen dat ik dacht, waar komt dat nou weer vandaan. Maar van de week was ik voor werk in zijn buurt en die avond kon hij niet. Hij plant nog steeds niets, likt nog steeds wonden van scheiding denk ik, dus ik vind het wel best. Denk dat hij nog wel komt, misschien opportunistisch, maar dat zie ik dan wel weer.....

TM hoor ik niets meer van. Bij vlagen vind ik dat jammer, maar voel me er niet meer rot door. En ik ben sterk genoeg om hem niet meer op te zoeken, omdat ik nu echt besef dat het toch geen zin heeft, ook al zou het weer heel leuk en warm en gezellig zijn.....
quote:Q-Q schreef op 19 februari 2009 @ 21:51:

[...]

Prima hoor. En met jou?Still going strong en nog altijd ontopic......hoe vind je dat dan? haha....maar jij.....ik dacht dat jij de perfecte vrouw had gevonden. Vind het jammer voor je. Wat is er gebeurd?
Sterk en stoer van je Miran!
Xen, puur voor de boost. Niet eens sexueel denk/weet dat hun het ook niet zouden doen. We zouden teveel kapot maken, nu is het zo speciaal.

Eentje is tijdje terug platonisch weekend bij mij geweest. Vriendin die ons samen zag gelooft tot de dag van vandaag niet dat we het toen niet hebben gedaan....Ik zou het ook niet geloven als een ander mij zelfde verhaal had verteld maar it's true.

En neuh, was geen Jip & Janneke relatie toen het aan was, sex was lekkah.....

Alleen, onze burgernormen he?, hihihaah
Wuzzie je bent een schatje, dankjewel. Ik weet niet wat je al gelezen hebt over mij en mijn ex, niet heel veel denk ik want ik wil er niet te veel over praten. Hij zal met de carnaval wel in het dorp zijn, ik kan hem bijna niet vermijden en zit me erg af te vragen welke houding ik dan moet aannemen. Mijn vriendin zit ook bij mijn band, mijn papa ook en verder zijn het allemaal hele lieve mensen die MIJN vrienden zijn en hij was aanhang, dus op zich moet het goed gaan maar man wat vind ik het eng.

Helaas zit er op dit forum geen spoilertag anders had ik dit stukej daarin gezet, sorry voor de anderen, ik praat erg over mezelf...
Klinkt speciaal Wuzz! ook bijzonder dat het j&j gevoel nu wederzijds is.
ik denk toch dat je genoeg afleiding hebt MP, weet zeker dat je je er stoer doorheen slaat!
liefdesmakelaar begint........leuk!
Xen,

Ben in het najaar 3 jr single, ik zeg nu 2,5jr.

Dames en heer ik vond het heul gezellig maar heel mijn avond is bijna voorbij.

Ga journaal kijken of de wereld nog doordraait,

checken of date toch nog berichtje heeft gestuurd en dan boek lezen

en dan pitten.

Morgen verjaardagsborrel/-diner van vriendin. Heb er zin in, ga de rest van de groep ook weer zien, we wonen allemaal in aangrenzende provincies maar bijna niemand in zelfde stad. En ik werk niet in mijn woonstad, word op en neer gereis 2morrow.

C U saturday (misschien). Toitotiiiy

Vond het errugg gezellie, Liefs van mij.
het was een enerverend avondje hier....ik ga richting bed (was hele dag al niet topfit).

Ik denk niet dat we WM hier nog terugzien...maar WM mocht je nog meelezen, ik wens je heel veel geluk, met name in jezelf.
Ik ga er ook in. Slaap lekker allemaal!
Prettig weekend Wuzz! X

Miran, is herhaling he?
Weltrusten allemaal medesingles!
quote:Xenia66 schreef op 19 februari 2009 @ 22:09:

Prettig weekend Wuzz! X

Miran, is herhaling he?

Ah ok, ik ken deze nog niet.....

Truste Q

Wil je er niet over praten?
Hoi hoi!

Meneer heeft net eindelijk gebeld, was maandag laat thuis, dinsdag durfde ie niet goed, woensdag ook niet omdat ie niet goed wist hoe hij het moest zeggen, maar komt erop neer dat hij tijd voor zichzelf wil, en mij niet wil teleurstellen, als hij een tijdje niks van zich heeft laten horen, dat het logisch is, dat ik me dan afvraag wat er aan de hand is, nou er was nog steeds niks aan de hand, alleen wil hij mij geen bepaalde verwachtingen geven, maw als hij een week niks laat horen, dat ik me afvraag, waarom hoor ik zo weinig? Hij had dus het gevoel dat hij me op die manier aan het lijnt hield, en daar was ik een veels te lieve meid voor. Hij wil vrienden blijven, en nog eens wat afspreken, maar niet meer die verplichting die een relatie vraagt..Heb gezegd dat ik het begreep, en dat hij heus niet bang had hoeven zijn, om me dit te vertellen. Dat was dus de reden dat hij het uitstelde om te bellen, omdat hij het moelijk vond om me dit te zeggen....
rest ook truste !

Zeker enerverend avondje en wellicht reageert WM nog op de uitleg die Wuz gaf. Wellicht dat ze het daardoor beter begrijpt? Ik hoop het
He TP wat naar. Je onderbuikgevoel klopte dus. Hoe voel je je nu? Begrijp je het echt of vind je hem een )*&%&^$^%?
Hellowwww.. ik ga ook mijn bedje in ...

SB net nog aan de telefoon gehad hij is erg blij om mij morgen weer te zien.. Whaaaa ik ook , mar vind het ook eng .. dat carnavallen (oke dat feesten lukt me wel ) maar zijn familie ontmoeten terwijl ik in een vreselijke toestand ben ?!?
..
anoniem_80840 wijzigde dit bericht op 19-02-2009 22:33
Reden: wou wat wijzigen wordt heel het bericht opnieuw geplaatst
% gewijzigd
Jullie zijn verslavend ben nog niet weg.

Neuh, pietje precies die ik wil zijn wou het grote bericht van vandaag nog polishen.

TP, ik ga bot doen. En je zult het niet geloven en wellicht nooit achter komen. Maar er is een goede kans dat hij met een ander bezig is of heeft of binnenkort krijgt. Heb dit zo vaak bij andere meiden zien gebeuren. Lullig maar tis gewoon zo, niet eraan toe en kort daarna relatie met alles erop en eraan (hun goed recht daar niet van maar toch..). Hij wilt je niet kwetsen omdat hij weet dat hij je niet leuk genoeg vindt..

Niet leuk om te horen maar hou er rekening mee, bescherm je hartje.

Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven