Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 25 februari 2009 om 21:46
Hey Scorpia, mijn relatie is misschien niet helemaal vergelijkbaar met die van jou, die van mij is nogal een complex verhaal nl. Het betreft hier iemand die een lange tijd bezet was tijdens onze "relatie", iets waar ik helaas (willens en wetens dat wel) in ben beland. Veel heen en weer getrek, hij niet meer weten wat hij voelde voor wie, zijn relatie is wel overgegaan, maar door omstandigheden zijn wij niet bij elkaar gekomen (iets wat initieel wel de bedoeling was..). Al met al heeft het meer dan 2,5 jaar geduurd. En al hebben we er al zo vaak een punt achter gezet, ik heb inmiddels 1,5 maand geleden definitief het contact verbroken. Vooral het definitieve daar heb ik moeite mee.
Hoe lang heeft jouw relatie geduurd? Ik begrijp uit je verhalen dat je er net mee bent gestopt?
Hoe ik eruit klim... afleiding zoeken, al zijn negatieve kanten oproepen en bedenken of ik met hem nou werkelijk zoveel gelukkiger was dan nu zonder hem... en deze vraag ook eerlijk voor mezelf beantwoorden...
Hoe lang heeft jouw relatie geduurd? Ik begrijp uit je verhalen dat je er net mee bent gestopt?
Hoe ik eruit klim... afleiding zoeken, al zijn negatieve kanten oproepen en bedenken of ik met hem nou werkelijk zoveel gelukkiger was dan nu zonder hem... en deze vraag ook eerlijk voor mezelf beantwoorden...
woensdag 25 februari 2009 om 21:49
Scorpia ik zie net dat je relatie 5 maanden heeft geduurd. Soms zegt tijd niet zoveel hoor, heb ook wel eens 3 maanden iets met een jongen gehad en was er kapot van toen het uitging... gaat om het gevoel wat jij bij hem hebt gehad! En hoe sterk dat gevoel is/was. Sterkte in elk geval. Ik zie dat je lekker gaat slapen. (geen slecht plan trouwens...)
woensdag 25 februari 2009 om 21:54
LM fijn dat het beter met je gaat...lichamelijk maar ook mbt FBM, dat je hem stukje bij beetje kan loslaten en weer verder gaat. Zo belangrijk!
Oh dat is mooi, dan ga ik zo even een lingeriesetje uitzoeken op die site. Die Q verwent ons maar zeg
Met mij gaat het heel goed, ik voel me goed in mijn vel zitten. Geen spannende dateverhalen maar dat komt wel....ben gewoon lekker bezig met dingen die ik leuk vind, lekker creatief bezig en binnenkort ga ik beginnen met mijn duikbrevet te halen. Echt superzin in....
Scorpia truste! Gaat wel ok met je? Hug voor jou...merk dat je het moeilijk hebt.
En reizendestrijdster...welkom hier. Vind je het erg als ik je naam afkort, wat het is best een mond vol. Dus Reiz...leuk dat je hier meeschrijft!!
Oh dat is mooi, dan ga ik zo even een lingeriesetje uitzoeken op die site. Die Q verwent ons maar zeg
Met mij gaat het heel goed, ik voel me goed in mijn vel zitten. Geen spannende dateverhalen maar dat komt wel....ben gewoon lekker bezig met dingen die ik leuk vind, lekker creatief bezig en binnenkort ga ik beginnen met mijn duikbrevet te halen. Echt superzin in....
Scorpia truste! Gaat wel ok met je? Hug voor jou...merk dat je het moeilijk hebt.
En reizendestrijdster...welkom hier. Vind je het erg als ik je naam afkort, wat het is best een mond vol. Dus Reiz...leuk dat je hier meeschrijft!!
woensdag 25 februari 2009 om 22:00
Erykah, ik moet ook van mezelf hoor, deze man mag niet langer mijn leven beheersen, besef me eindelijk dat dat echt zonde van mijn tijd is. Maar ja die knop die Q zo makkelijk kan omzetten, dat lukt mij moeilijker. Ja fijn hè dat Q met zijn creditcard zwaait!
Fijn dat je zo lekker in je vel zit en je happy voelt! Eerst dat, dan komen die spannende dateverhalen vanzelf wel
Leuk zeg, je duikbrevet!
Er is trouwens echt niks op tv vanavond... of ben ik de enige die dat opvalt...
Fijn dat je zo lekker in je vel zit en je happy voelt! Eerst dat, dan komen die spannende dateverhalen vanzelf wel
Leuk zeg, je duikbrevet!
Er is trouwens echt niks op tv vanavond... of ben ik de enige die dat opvalt...
woensdag 25 februari 2009 om 22:03
@Erykah: Duikbrevet? Leuk! Ik heb hem al jaren...en duiken is echt geweldig om te doen. Ik heb al veel mooie dingen onder water gezien. Je gaat het echt heel erg leuk vinden. En dan natuurlijk straks in mooie oorden de wereld onder water bekijken. You'll gonna love it. Wat je schrijft is verder wel herkenbaar; ik ben ook bezig met leuke dingen doen en genieten.
@LM: Je weet het antwoord natuurlijk al lang op die vraag. Je bent gelukkiger (af) zonder hem.
@Scorpia: Geen idee, dat hangt van de verhinderdata af. Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen. Ik zou bijna gaan denken dat er veel woorden zijn, maar weinig daden. Ik houd niet van generaliseren. Sterker nog: ik heb er een bloedhekel aan, maar ik zou bijna gaan denken dat het een soort van vast gedragspatroon is voor vrouwen. Veel willen, maar als het erop aan komt, wordt er afgehaakt met een of ander smoesje. Ach...gelukkig heb ik een bloedhekel aan generaliseren en zie ik het vast weer verkeerd.
@Reiz: Welkom!
@LM: Je weet het antwoord natuurlijk al lang op die vraag. Je bent gelukkiger (af) zonder hem.
@Scorpia: Geen idee, dat hangt van de verhinderdata af. Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen. Ik zou bijna gaan denken dat er veel woorden zijn, maar weinig daden. Ik houd niet van generaliseren. Sterker nog: ik heb er een bloedhekel aan, maar ik zou bijna gaan denken dat het een soort van vast gedragspatroon is voor vrouwen. Veel willen, maar als het erop aan komt, wordt er afgehaakt met een of ander smoesje. Ach...gelukkig heb ik een bloedhekel aan generaliseren en zie ik het vast weer verkeerd.
@Reiz: Welkom!
woensdag 25 februari 2009 om 22:07
LM tuurlijk moet je ervan herstellen, het is best heftig geweest met FBM....die knop gaat niet vanzelf om. Wel heel goed dat je je beseft dat hij niet je leven mag beheersen, dat het tijd wordt om weer te gaan genieten van je leven. Een nieuw lingeriesetje op kosten van een man helpt heeeeel erg dan natuurlijk
Er is inderdaad niets op tv.
Er is inderdaad niets op tv.
woensdag 25 februari 2009 om 22:08
quote:liefmeisje2 schreef op 25 februari 2009 @ 22:00:
Erykah, ik moet ook van mezelf hoor, deze man mag niet langer mijn leven beheersen, besef me eindelijk dat dat echt zonde van mijn tijd is. Maar ja die knop die Q zo makkelijk kan omzetten, dat lukt mij moeilijker. Ja fijn hè dat Q met zijn creditcard zwaait!
Leuk zeg, je duikbrevet!
Er is trouwens echt niks op tv vanavond... of ben ik de enige die dat opvalt...Het lukt je niet moeilijker. Er is nog altijd een verschil tussen willen en kunnen. De wil is bij jou heel erg sterk, maar er zit nog een klein stukje kunnen waar je je blijkbaar nog krampachtig aan vasthoudt, denkend aan positieve dingen van en aan hem. Dat gaat dus veranderen en wel in zoverre, dat het willen de overhand neemt en het kunnen helemaal is verdwenen. Daarna kun je pas volledig verstandelijk de afgelopen tijd analyseren, juist omdat er geen gevoel meer is. En dan realiseer je je -net zoals je nu ook al grotendeels doet- dat je veel beter af bent zonder hem en dat een toekomst samen met hem jou niet gelukkig zou maken.
Leuk zeg, je duikbrevet!
Er is trouwens echt niks op tv vanavond... of ben ik de enige die dat opvalt...Het lukt je niet moeilijker. Er is nog altijd een verschil tussen willen en kunnen. De wil is bij jou heel erg sterk, maar er zit nog een klein stukje kunnen waar je je blijkbaar nog krampachtig aan vasthoudt, denkend aan positieve dingen van en aan hem. Dat gaat dus veranderen en wel in zoverre, dat het willen de overhand neemt en het kunnen helemaal is verdwenen. Daarna kun je pas volledig verstandelijk de afgelopen tijd analyseren, juist omdat er geen gevoel meer is. En dan realiseer je je -net zoals je nu ook al grotendeels doet- dat je veel beter af bent zonder hem en dat een toekomst samen met hem jou niet gelukkig zou maken.
woensdag 25 februari 2009 om 22:08
Nee het is saaaaaaaaaaaaai!!!
Ik ben naar iets over miljonairs aan het kijken..
@Reiz: Welkom hier!
@LM: de duur van een relatie hoeft idd niets te zeggen..Of het nou 5 maanden of 11 jaar heeft geduurd..daar ben ik ook wel achter. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk alleen maar een leven samen heb gehad met mijn ex (11 jaar samen geweest). We zijn vanaf onze studententijd samen geweest en ik ben nu pas "echt"alleen..
@Scorpia: Lees ze! Welk boek wordt het?
@Erykah: Het gaat goed met me..lief dat je er naar vraagt!
@Q: Heb ik je afgeschrikt met mijn voorstel??
Ik ben naar iets over miljonairs aan het kijken..
@Reiz: Welkom hier!
@LM: de duur van een relatie hoeft idd niets te zeggen..Of het nou 5 maanden of 11 jaar heeft geduurd..daar ben ik ook wel achter. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk alleen maar een leven samen heb gehad met mijn ex (11 jaar samen geweest). We zijn vanaf onze studententijd samen geweest en ik ben nu pas "echt"alleen..
@Scorpia: Lees ze! Welk boek wordt het?
@Erykah: Het gaat goed met me..lief dat je er naar vraagt!
@Q: Heb ik je afgeschrikt met mijn voorstel??
woensdag 25 februari 2009 om 22:16
Het is zeker heel heftig geweest met FBM, vooral omdat we voor elkaar wel bijna iets verslavends hadden... enorme rollercoaster qua gevoelens waar ik in heb gezeten de afgelopen jaren, wat ik enerzijds superspannend vond, maar ook enorm slopend en niet helemaal gezond. Dus ja zit denk ik nu nog in een soort afkickproces (hoewel dat van de zomer al redelijk gestart is met een korte heftige rollercoaster moment afg maanden wat er ook toe heeft geleid, het voorgoed af te kappen). Ja genieten van mijn leventje, dat is zeker wat het plan is (als mijn gezondheid het ook weer een beetje toelaat), zoals ik al eerder schreef probeer ik het geluk weer een beetje in mezelf te vinden en misschien mezelf weer een beetje terug te vinden.
Haha... ja een nieuw lingeriesetje doet wonderen! Q, morgen?
Haha... ja een nieuw lingeriesetje doet wonderen! Q, morgen?
woensdag 25 februari 2009 om 22:22
@LM: Morgen? No can do. Ik moet de rest van de week werken en hoewel ik zo flexibel ben als een dakgoot, moet ik bepaalde dingen toch wel plannen. Vandaar mijn verzoek m.b.t. mogelijke verhinderdata. Dat plant ook wat makkelijker. Dat geluk in jezelf ga je wel terugvinden. Het zou zonde zijn (én bovendien zeer onverstandig) wanneer je je persoonlijke geluk laat afhangen/laat bepalen door een kerel die jou niet waard is. In dat geval laat je je leiden door je zwakte en dan beland je gevoelsmatig op plekken waar je niet wílt belanden. Het jezelf terugvinden lukt je als ik dat zo eens lees best aardig. Je bent al goed op weg en als je nu achterom kijkt, zie je een heel klein stipje dat ooit FBM was. Gewoon handen aan het stuur, gaspedaal goed indrukken, radio op 10, meeblèren en de ramen open. Over een paar kilometer zie je geen stipje meer en dan is hij letterlijk en figuurlijk uit je leven verdwenen. Willen en kunnen. I want...I can..
woensdag 25 februari 2009 om 22:22
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 22:08:
[...]
Het lukt je niet moeilijker. Er is nog altijd een verschil tussen willen en kunnen. De wil is bij jou heel erg sterk, maar er zit nog een klein stukje kunnen waar je je blijkbaar nog krampachtig aan vasthoudt, denkend aan positieve dingen van en aan hem. Dat gaat dus veranderen en wel in zoverre, dat het willen de overhand neemt en het kunnen helemaal is verdwenen. Daarna kun je pas volledig verstandelijk de afgelopen tijd analyseren, juist omdat er geen gevoel meer is. En dan realiseer je je -net zoals je nu ook al grotendeels doet- dat je veel beter af bent zonder hem en dat een toekomst samen met hem jou niet gelukkig zou maken.Q, zo voel ik het ook idd. Ik vraag me alleen af hoe ik dat laatste stukje kunnen omtover in willen... ben geen ster in loslaten nl, blijf altijd een zwak houden voor exen, en vaak blijf ik nog soort van krampachtig vasthouden aan wat er ooit was... Soms vind ik het moeilijk om in te zien, dat wat ooit zo leuk en fijn was, ook zo weer voorbij en over kan zijn, alsof het nooit bestaan heeft.
[...]
Het lukt je niet moeilijker. Er is nog altijd een verschil tussen willen en kunnen. De wil is bij jou heel erg sterk, maar er zit nog een klein stukje kunnen waar je je blijkbaar nog krampachtig aan vasthoudt, denkend aan positieve dingen van en aan hem. Dat gaat dus veranderen en wel in zoverre, dat het willen de overhand neemt en het kunnen helemaal is verdwenen. Daarna kun je pas volledig verstandelijk de afgelopen tijd analyseren, juist omdat er geen gevoel meer is. En dan realiseer je je -net zoals je nu ook al grotendeels doet- dat je veel beter af bent zonder hem en dat een toekomst samen met hem jou niet gelukkig zou maken.Q, zo voel ik het ook idd. Ik vraag me alleen af hoe ik dat laatste stukje kunnen omtover in willen... ben geen ster in loslaten nl, blijf altijd een zwak houden voor exen, en vaak blijf ik nog soort van krampachtig vasthouden aan wat er ooit was... Soms vind ik het moeilijk om in te zien, dat wat ooit zo leuk en fijn was, ook zo weer voorbij en over kan zijn, alsof het nooit bestaan heeft.
woensdag 25 februari 2009 om 22:24
Welterusten, Indi!
Tjee wist niet dat jouw relatie 11 jaar heeft geduurd. Knap hoe je je er doorheen slaat! Kan me voorstellen dat als je van jongs af aan al samen bent geweest, en er ineens "alleen" voor staat, dat extra moeilijk is. Je bent het niet gewend ook alleen dingen te doen, te wonen etc. Maar je klinkt in je postings erg sterk Indi, dus weet zeker dat je er wel komt!
Tjee wist niet dat jouw relatie 11 jaar heeft geduurd. Knap hoe je je er doorheen slaat! Kan me voorstellen dat als je van jongs af aan al samen bent geweest, en er ineens "alleen" voor staat, dat extra moeilijk is. Je bent het niet gewend ook alleen dingen te doen, te wonen etc. Maar je klinkt in je postings erg sterk Indi, dus weet zeker dat je er wel komt!
woensdag 25 februari 2009 om 22:26
@LM: Dan blijf je dus hangen in positieve dingen van hem en die laat je prevaleren boven al de negatieve dingen (die ver in de meerderheid zijn). Een beetje struisvogelpolitiek, je kop in het zand steken bij negatieve dingen en juist blij zijn als je aan positieve dingen denkt. Toch kom je dan gevoelsmatig wel in de knoei, omdat je altijd een stemmetje in je achterhoofd hebt dat zegt dat jouw beeld in dat geval niet echt realistisch is. In feite weet je het dus wel, maar druk je het bewust weg. Dat je er geen ster in bent, zal zo zijn, maar ook dat leer je vanzelf. Vroeger was je vast ook geen ster in fietsen, maar dat heb je
-tenminste: dat neem ik aan- ook geleerd. Je hebt een karakter en bepaalde karaktereigen-schappen kun je aanpassen. Juist bij bepaalde ingrijpende dingen in het leven houd je jezelf en je eigen handelen tegen het licht en probeert dan de balans weer te vinden of te hervinden.
-tenminste: dat neem ik aan- ook geleerd. Je hebt een karakter en bepaalde karaktereigen-schappen kun je aanpassen. Juist bij bepaalde ingrijpende dingen in het leven houd je jezelf en je eigen handelen tegen het licht en probeert dan de balans weer te vinden of te hervinden.
woensdag 25 februari 2009 om 22:28
woensdag 25 februari 2009 om 22:29
Helemaal waar Q, je eigen geluk moet je niet van een ander laten afhangen, maar soms beland je in dit soort ongezonde situaties. Haha... mooi omschreven hoe je het stipje steeds kleiner kunt laten worden! Die ga ik onthouden
Denk ook dat ik er nu weer wat meer mee bezig ben omdat mijn gezondheid nog niet 100% is (minder kans om afleiding te zoeken) en weet zeker dat als de zon gaat schijnen dit misschien ook wat meer gaat verbleken...
Thanks Q, zijn waardevol je postings.
Denk ook dat ik er nu weer wat meer mee bezig ben omdat mijn gezondheid nog niet 100% is (minder kans om afleiding te zoeken) en weet zeker dat als de zon gaat schijnen dit misschien ook wat meer gaat verbleken...
Thanks Q, zijn waardevol je postings.
woensdag 25 februari 2009 om 22:34
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 22:26:
@LM: Dan blijf je dus hangen in positieve dingen van hem en die laat je prevaleren boven al de negatieve dingen (die ver in de meerderheid zijn). Een beetje struisvogelpolitiek, je kop in het zand steken bij negatieve dingen en juist blij zijn als je aan positieve dingen denkt. Toch kom je dan gevoelsmatig wel in de knoei, omdat je altijd een stemmetje in je achterhoofd hebt dat zegt dat jouw beeld in dat geval niet echt realistisch is. In feite weet je het dus wel, maar druk je het bewust weg. Dat je er geen ster in bent, zal zo zijn, maar ook dat leer je vanzelf. Vroeger was je vast ook geen ster in fietsen, maar dat heb je
Mooi gezegd Q.
Struisvogelpolitiek... ja is waar.. maar ja liefde maakt blind, is niet voor niks de uitdrukking hè?!
Ja de balans weer vinden, that's what it is all about en ben daar druk mee bezig, en voelt ook wel alsof ik die steeds beter kan (terug) vinden.
Mooi gezegd Q.
Struisvogelpolitiek... ja is waar.. maar ja liefde maakt blind, is niet voor niks de uitdrukking hè?!
Ja de balans weer vinden, that's what it is all about en ben daar druk mee bezig, en voelt ook wel alsof ik die steeds beter kan (terug) vinden.