Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
met mij gaat het goed erykah...ben alleen kapot van het werken. Heb geloof ik wel 70 uur zitten werken deze week. Niet normaal.

Hoe is het hier met jullie??
Q is geil als keukenzeil, Appel (is nog in de carnavalsstemming...op de wijs van ; oh was ik maar een bloemetjesgordijn...oh ik ben zo geil als keukenzeil...

Nog iets van McCock gehoord, Appel?
Hahahah Xenia...dat wordt DE carnavalskraker voor volgend jaar...gezongen door Q met een cockring om!
Nee niks meer vernomen..heb zelf ook niks meer laten horen. Zie m volgend jaar wel weer haha. Wel contact met een van de andere. hij is alleen wel een beetje jong...
quote:Erykah schreef op 27 februari 2009 @ 23:29:

Hahahah Xenia...dat wordt DE carnavalskraker voor volgend jaar...gezongen door Q met een cockring om!

Oh jah!

We gaan volgend jaar als wandelende douche (met zo'n gordijn om)...met het verzoek of leuke heren ons doucheputje willen ontkalken
quote:Xenia66 schreef op 27 februari 2009 @ 23:23:

Q is geil als keukenzeil, Appel (is nog in de carnavalsstemming...op de wijs van ; oh was ik maar een bloemetjesgordijn...oh ik ben zo geil als keukenzeil...potverdikkie Q!
Appel...wat is een beetje jong?
26

wat klinkt dat erg...
Goedenavond!!
is nog net niet strafbaar Appel :-)
Hoi Indi!
26 jaar .....heeeeeeerlijk!
meiden, ik geef het op met virtueel daten. net een leuke speeddate gehad met een producent uit de hoofdstad. Intelligent, goeie foto. Vroeg mij wat ik zocht, want zag een latrelatie al helemaal zitten (nou moet toch lukken met die afstand...zei ie). Wat denkt ie wel niet? 6 minuten praten en dan al gaan voor een lat?

Ik kan het niet meer......
Hey lieve Indi, hoe was je avond?
Dat is ook wel erg triest, Xen!..Ik heb 1 match die er nog steeds alleen maar icebreakers tegenaan gooit..

Oh en Vleer..wat een klotenieuws! Veel sterkte!!
quote:Xenia66 schreef op 27 februari 2009 @ 23:50:

meiden, ik geef het op met virtueel daten. net een leuke speeddate gehad met een producent uit de hoofdstad. Intelligent, goeie foto. Vroeg mij wat ik zocht, want zag een latrelatie al helemaal zitten (nou moet toch lukken met die afstand...zei ie). Wat denkt ie wel niet? 6 minuten praten en dan al gaan voor een lat?

Ik kan het niet meer......

weet je zeker dat het Q niet was die je zat te stangen??
nee denk ik niet.......toch Q?

ik had hem niet geaccepteerd als match en nu stuurt ie oneliner: ik vond dat wij een leuk gesprek hadden, jij niet dan?
Xenia....ja word je wel beetje moedeloos van he?

Hoi Indi!!
Hee Xen.

Was een gezellige avond! Er is lekker voor me gekookt en we hebben naar X-factor gekeken en natuurlijk lekker gekletst. We hebben ook besloten dat we morgen lekker gaan wandelen :-)

Hoe is het met jullie allemaal??

En Prikvlieg aan het daten? Spannend hoor!
Lieve meiden en Q,

Ik ga slapen...wil morgen een beetje bijtijds wakker zijn en weer eens gaan sporten. Heb deze hele week al op mn bureaustoel gezeten. Even wat aan mijn conditie doe, want die is om op te schieten op het moment.

Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker, Appel!
Misschien bedoelde ie t niet zo, ligt t meer aan mijn algehele mannenstemming. Maar voel dat ik er geen zin meer in heb, in dat virtuele gedoe Ga morgen mn real life flirtskills wel weer uitproberen, hoop op nog wat goeie tips van Pop :-)
Truste Appel! ik ga ff film kijken op ned. 2...
Slaap lekker Appel!
Xenia...morgen lekker flirten, dansen, drinken in de echte wereld. Veel leuker!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven