Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey,

Ingel: ik werk als onderhoudstechnieker (mechanisch en elektrisch onderhoud) aan cnc-machines (dat zijn machines waar ze assen, tandwielen,... op maken). Men ex is operator: werkt dus aan zo'n machines dus echt rechtstreeks contact is er enkel als zijn machines kapot zijn maar zijn machines staan nu net naast onze werkbanken :-s

Veel plezier nog met het inrichten van je huisje en denk erom jij moet alle dagen op die muren, bank,... zien dus het moet jou smaak zijn!

Vleer: dikke knuffel ivm je slechte nieuws

Xenia: ik ken het R-verhaal nie maar heb het gevoel om het volgende te zeggen: Veel plezier morgen en als je hem tegenkomt je hoofd niet laten hangen morgen is jou plezieravond die niemand stuk kan maken!!

Veel succes met je volgende auditie!!!

TP: veel sterkte nog (iemand uit je systeem krijgen gaat spijtig genoeg niet van de ene dag op de andere)

Iedereen: Fijn weekend
Aangenaam Reiz, uniek beroep heb je zeg!

Haha, denk eerder dat R zn hoofd laat hangen, vandaar dat ik er niet echt naar uitkijk..(hij was verliefd, ik niet), maar lief dat je t zegt hoor!

heb jij nog leuke plannen dit weekend?
Dag allemaal!

Alweer een tijdje terug dat ik iets plaatste, maar het was zoooo druk, tot nu Vandaag alles klaar, projecten, financiering voor huisje en de (af)was.

Vanavond wordt het dus ook voor mij de bank!

In de afgelopen tijd, los van werk en huis ook een leuke vrouw ontmoet, as. zondag alweer de derde date. Vanaf het begin een goede klik...ben benieuwd hoe het verder gaat lopen