Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey,

Ingel: ik werk als onderhoudstechnieker (mechanisch en elektrisch onderhoud) aan cnc-machines (dat zijn machines waar ze assen, tandwielen,... op maken). Men ex is operator: werkt dus aan zo'n machines dus echt rechtstreeks contact is er enkel als zijn machines kapot zijn maar zijn machines staan nu net naast onze werkbanken :-s

Veel plezier nog met het inrichten van je huisje en denk erom jij moet alle dagen op die muren, bank,... zien dus het moet jou smaak zijn!

Vleer: dikke knuffel ivm je slechte nieuws

Xenia: ik ken het R-verhaal nie maar heb het gevoel om het volgende te zeggen: Veel plezier morgen en als je hem tegenkomt je hoofd niet laten hangen morgen is jou plezieravond die niemand stuk kan maken!!

Veel succes met je volgende auditie!!!

TP: veel sterkte nog (iemand uit je systeem krijgen gaat spijtig genoeg niet van de ene dag op de andere)

Iedereen: Fijn weekend
Aangenaam Reiz, uniek beroep heb je zeg!

Haha, denk eerder dat R zn hoofd laat hangen, vandaar dat ik er niet echt naar uitkijk..(hij was verliefd, ik niet), maar lief dat je t zegt hoor!

heb jij nog leuke plannen dit weekend?
Dag allemaal!

Alweer een tijdje terug dat ik iets plaatste, maar het was zoooo druk, tot nu Vandaag alles klaar, projecten, financiering voor huisje en de (af)was.

Vanavond wordt het dus ook voor mij de bank!

In de afgelopen tijd, los van werk en huis ook een leuke vrouw ontmoet, as. zondag alweer de derde date. Vanaf het begin een goede klik...ben benieuwd hoe het verder gaat lopen

TP: goed om te horen dat het nu over en uit is. Van een afstandje was al wel te zien dat je er niet zo erg blij mee was, maar het zelf beseffen is veel moeilijker. Nu lekker tijd voor jezelf en die leuke man komt vanzelf.

Xenia: heb je het gevoel dat een man in je leven alles compleet maakt? Ik doel vooral op de date-loze periode en de 1 maart datum. Misschien kom je hem juist tegen als je er juist niet mee bezig bent?

De rest: ik moet nog 75 pagina's doorlezen, daarom voor nu maar even: prettige avond!
'navond! Ben nog niet zo lang thuis van werk. Busy day. Ik heb er nog eventjes aan gedacht om nog eventjes na te hangen in de kroeg, maar de brakheid sloeg toe, dus ben ik maar naar huis gegaan.

Ik moet weer erg lachen om die paiq-verhalen van Xen. Sity met een "s"...tja... Ik sta er al ruim een week op en heb al 3 matches (jawel...) en die zijn maar liefst nooit online. Nou heb ik de opties speed-date en battle-date ook wel eens geprobeerd, maar blijkbaar was er niemand thuis, want er gebeurde verder niks. Heel spannend allemaal dus.
Heeee PV wat leuk dat je er weer eens bent! En waar heb je die leuke vrouw ontmoet? Leuk voor je!!
En heeee Q!! Nog geen leuke match via Paiq gehad dus?
hai mannuh!

leuk dat je er weer bent, Prikvlieg! Wanneer ga je verhuizen? Al meubeltjes uitgezocht?

Snap t hoor dat je niet alles terug kunt lezen, maar dan had je wel kunnen lezen dat ik juist niet met mannen bezig ben geweest afgelopen maanden en ik 99% zeker voor een verlenging van mn timeout ga (wat inhoudt niet actief op zoek zijn). Weekje op paiq zie ik als een test voor mezelf en de uitkomst is nu al dat het mij eigenlijk geen fuck intereseert en steeds sneller afknap.

Ik hoef geen man om mn leven compleet te maken, zoek geen invulling, maar blijf wel van mening dat met de juiste man mn leven net iets leuker is en dat er niemand is gemaakt om alleen te blijven.

Haha Q! Sta je ook met die nick op Paiq?
Oh PV, lees helemaal over je vrouwverhaal heen! Leuk en spannend! Keep us posted!
quote:Erykah schreef op 27 februari 2009 @ 20:26:

En heeee Q!! Nog geen leuke match via Paiq gehad dus?Nee...nog niet. Ik vraag me ook sterk af of er veel mensen gebruik maken van Paiq.
quote:Xenia66 schreef op 27 februari 2009 @ 20:33:

hai mannuh!

leuk dat je er weer bent, Prikvlieg! Wanneer ga je verhuizen? Al meubeltjes uitgezocht?

Snap t hoor dat je niet alles terug kunt lezen, maar dan had je wel kunnen lezen dat ik juist niet met mannen bezig ben geweest afgelopen maanden en ik 99% zeker voor een verlenging van mn timeout ga (wat inhoudt niet actief op zoek zijn). Weekje op paiq zie ik als een test voor mezelf en de uitkomst is nu al dat het mij eigenlijk geen fuck intereseert en steeds sneller afknap.

Ik hoef geen man om mn leven compleet te maken, zoek geen invulling, maar blijf wel van mening dat met de juiste man mn leven net iets leuker is en dat er niemand is gemaakt om alleen te blijven.

Haha Q! Sta je ook met die nick op Paiq?Nee joh. Dat zou wat al te makkelijk zijn. Ik zie Paiq nog helemaal niet als test overigens; het lijkt wel alsof er nooit iemand online is. Ik heb één keer met iemand gekletst en dat was dan wel weer leuk. Een soort van MSN, maar dan anders. Dus een vorm van directer contact dan het mail-verkeer. Ik houd daar wel van. Vervolgens liep de boel hier vast en kon ik weer opnieuw beginnen..altijd leuk.
Zoals nu: 60913 paiqers, 415 online...

tja schiet niet op he

Had net weer een leuke: time fly's....

Verder net zo spraakzaam als een cactus....
Hoe doe je dat dan? Moet ik dan op speed-date of battle-date drukken?
ik doe nix hoor, Q, ben afwachtend typje :-)

Ik accepteer af en toe een speeddate..ga echt niet battlen om een vent hoor
Xen: uniek is men beroep nie he natuurlijk wel voor een vrouw

Oh dan kan jou weekend zeker niet stuk!

Nee nog niks gepland ben verschrikkelijk verkouden dus denk bankhangen en als ik me morgen wat beter voel overdag mee gaan schilderen in het toekomstig huisje van een vriendin. En 's avonds ac-vergadering van de kpj en daar word ik waarschijnlijk weer overtuigd om mee op stap te gaan
wat is kpj, Reiz? niet teveel afkortingen hoor, wordt onze Q confuus van.....
oh sorry dacht dat da in heel nederland bekend was (ik kom uit Belgie en hier komt dat over alsof da in heel Nederland bekend is)

Katholieke Plattelands Jongeren: dus eigenlijk jeugdbeweging

Dat is altijd men 2e beroepskeuze geweest met jongeren werken en met terug uit beginnen te gaan ben ik dus bij de kpj terecht gekomen en organizeer ik mee activiteiten
Oh die afkorting kende Q vast wel!
Dat verbaast mij ook bij Paiq...heel veel leden en dan maar paar honderd online???! Q...wie weet tref je een van ons weleens keer in de speeddate? :-)
quote:Xenia66 schreef op 27 februari 2009 @ 21:08:

Oh die afkorting kende Q vast wel!
quote:Erykah schreef op 27 februari 2009 @ 21:21:

Dat verbaast mij ook bij Paiq...heel veel leden en dan maar paar honderd online???! Q...wie weet tref je een van ons weleens keer in de speeddate? :-)Ik schat het zo in dat daar weinig kans op is. Ik heb al een paar keer geprobeerd om een speed-date of battle-date te krijgen, maar er zijn geen kandidaten (zegt dat ding) ondanks dat er een paar honderd mensen actief zijn. Dat is toch op zijn zachtst gezegd vreemd. Neuh..dan is MSN veel handiger.
Yeah eindelijk mijn plankje in de keuken.. Pa heeft m heel professioneel bevestigd. Dacht doe t zelf wel ff.. Maar dat leek pa niet zo verstandig , het kwam nogal precies *jaja pa*

Maar eindelijk hebben mijn broodrooster , waterkoker en citruspers ook een stekkie in de keuken.

Mwah t andere rot nieuws is dat mijn ouders gaan scheiden. Ene kant *blij* want zusje en ik roepen al jaren dat ze maar uitelkaar moeten gaan. Altijd ruzie en gezeik. Was dan ook blij dat ik weer een stekkie voor mijzelf had gekregen.

Andere kant nu de kogel door de kerk is voelt het wel heel vreemd en raar, onwerkelijk. veel vragen ook die bij mij opkomen.. Hoe gaat dat straks dan ? Waar moet mijn moeder dan wonen ? Waar gaat broertje wonen (woont nog thuis). Hoe gaat t dan met verjaardagen , krijg ik dan ook t gezeur dat de 1 niet wil komen omdat de ander komt ?

Naja misschien niet iets om mij nu al mee bezig te houden maar het spookt wel door mijn hoofd.
oh shit Vleer! Wat heftig! Ben er ff stil van (zelf meegemaakt, dus weet hoe t voelt)

Heel veel sterkte de komende tijd!
Sterkte Vleer. Wat een kutnieuws zeg.
Goh Vleer wat een nieuws. Ik weet niet hoe het voelt, dus kan je geen tips geven. Wel een want het lijkt me een verwarrende tijd!

PV leuk dat je er weer bent, en wat leuk dat je al 3e date hebt. Hoe heb je haar gevonden?

Q sommige avonden is het volgens op paiq wel drukker dan andere. Soms zat ik echt met 5 man tegelijk te chatten, en andere avonden was er niemand.... Heb je ook al oneliners verstuurd? Ik moet mijn account maar eens gaan deleten. Kom er nooit meer, nu met PD, maar had 'm nog niet afgesloten...

Leuk dat je toch soort van je 2e beroepskeuze kan ontplooien bij dat kpj Reiz. Wat voor soort activiteiten organiseer je dan?

Ik wou nog wat werken, maar heb geen zin... misschien ga ik maar eens vroeg naar bed vanavond. Morgen ook weer de hele dag sociaal doen met collega/vriend voorbereidingen voor een expo. Ene kant leuk, maar vind het toch vaak zo vermoeiend om iemand de hele dag op bezoek te hebben, en ook als logé. Ken hem dan net weer niet goed genoeg om lekker mezelf te kunnen zijn zeg maar.
Nou ja komen we ook wel weer overheen. .T voelt alleen zo onwerkelijk en vreemd..

Weekend .. daar was ik ook keihard aan toe ! Wil morgen echt veel in mijn huisje doen zodat die lekker fris ruikt en oogt.

Baal er van dat ik geen rose meer in huis heb , had wel zin in een glaasje gehad op t moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven