Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh Vleer, lees net dat die ene kat terug is bij oude baasje! Wow, wat gaaf zeg! Wel lief dat opa voor kat gezorgd heeft, maar ook beetje raar om gewoon een kat te houden he...
Hi allemaal,

Ik heb heerlijk uitgeslapen en daarna de stad in geweest. Gezellig bloemen gekocht voor in mijn huis en nog van die kleine frutsels.

Wuzzie...lief dat je dat zegt, en eigenlijk omschrijf je precies zoals ik me voel. Het gaat bij mij wel met ups en downs, dat hoort ook bij mij, maar ik voel me echt goed lately.

Jij hebt leuk weekend zo te lezen...gezellige en leuke dingen gepland.

Wat voor vrijwilligerswerk doe jij met kids? Ik zit er soms ook over te denken....maar weet even niet welke richting ik het moet zoeken. Gewoon gevoel dat ik iets goeds wil doen.

En leuk dat je die vriend binnenkort weer ziet!

Xenia..ben je al readysteady voor vanavond? Wat doe je aan?

Scorpia hoe gaat het met je? Wat ontzettend balen dat er ontslagvergunning is aangevraagd voor je.
Vergeet TP helemaal, sorry! Hoe voel je je? heb je t weekend vrij?
En weer posten de twinsisters bijna tegelijk hahahaa

Het wordt gewoon eng
Xen het is idd belachelijk duur ..

Afvalheffing .. 1 volle vuilniszak per week gooi ik weg in de grondcontainer. En daar betaal ik dan 204 euro voor .. (2+ huishoudens 274 euro)

maar net was zwager en zusje ff hier en zij zeggen dat mijn appartement met de WOZ waarde niet klopt. Gemeente heeft m geschat op 119 duizend euro , maar mijn app is getaxeerd bij de koop en werd getaxeerd op 107 duizend.. Dusse volgens zwager moet ik bezwaar indienen bij de gemeente dat ze m op 100duizend zetten. Dat hebben zij vorig jaar ook gedaan en hebben toen minder hoeven betalen. En voor mij scheelt dat dan weer 50 euro
hai sissie! ben biij dat het goed met je gaat, die indruk had ik ook van jou hoor! heeft dat ook te maken met de mannenpauze? heb ook bloemen gekocht, doe ik bijna elke week.

En readysteady in mn hoofd ja: we gaan naar gewone kroeg, dus ga me niet helemaal opdirken, is gewoon geen jurkje-hakje tent. Heb zon wijd (met van die vlindermouwen) groen-blauw shirt gekocht die van je schouders afglijdt, met een sexy grijs hemdje eronder. Strakke jeans in grijze laklaarzen.

of het wordt mn grijs giletje met zwart shirtje eronder..
Je betaalt je in NL echt scheel. Ik vind ook niet normaal!

En zeker als je alleen bent, is echt mega duur. Ik pin er niet minder om hoor, maar toch....het is echt te gek voor woorden hoeveel je moet betalen.
Zo heel veel zooi naar de schuur/kelder gebracht.. Huis is weer lekker opgeruimd.. Kerstspullen ook maar naar de schuur gebracht ben ik voorlopig toch niet nodig hehe

Nu eerst ff stofzuigen
Eykah: ik heb 10 jaar lang vrijwilligerswerk gedaan met geestelijk gehandicapte kinderen, is dat niet iets voor jou? ik ging toen een week per jaar met ze op vakantie, maar veel voorbereidingen natuurlijk. Was na 2 jaar hoofdleidster en heb t altijd geweldig gevonden. Had wel als streven 10 jaar en ben in 1999 (geloof ik) gestopt. Toen was t ook wel beetje op eigenlijk.

Vleer: wat vindt je zus van de situatie met je ouders?
Klinkt leuk Xenia...de beide outfitjes! Wordt vast gezellig!

Ja ik weet niet....gewoon meer rust in mijn hoofd. Ik doe leuke dingen, waar ik heel veel plezier in heb en goed gevoel van krijg.

Voel me gewoon lekker :-)
@scorpia: Jammer dat je toch niet zo'n leuke avond gehad hebt.. Vanavond wordt het vast heel gezellig!

@Xen: Jij ook al de pineut. Ik snap niet dat ik zo'n laag bedrag heb..er komt vast nog iets bij...

@TP: En nog een reactie gehad op je sms??

@Wuzz; Wat een heerlijke weekendplannen! Geniet er lekker van!

@Vleer: Fijn dat die ene kat weer terug is bij zijn baasje en dat de ander ook een nieuw fijn huis gevonden heeft!

@Pop: Geweldige flirttips :-)

Ik wil ze wel eens uitproberen binnenkort

En nou heb ik weer zo'n rotgevoel. Zo'n gevoel van ik zit alleen op zaterdagavond Terwijl ik de rust best een beetje kan gebruiken. Stappen zit er voorlopig ook niet in, want er is nooit iemand die mee kan..balen hoor!

Nou ja..ga zo maar eens eten koken en dan aan de wijn ofzo.
herkenbaar gevoel Erykah, die rust in jezelf. Voel me er ook heel goed bij en vandaar dat ik het hele wezen 'man' maar liever uit mijn systeem laat. Als t de juiste is, wordt het anders natuurlijk.

Ik zit trouwens om 21.00 uur al in de kroeg. laatste zaterdag van de maand blijft ie tot 1.00 uur open (normaliter 22.00). Ga vriendinnetje van trein halen en dan gaan we los. Haar vriendin moet nog werken en komt later met auto.
Hee Erykah! Fijn dat je je zo goed voelt!!
Oh lieve Indi, zon gevoel had ik vorig weekend! En ik ben echt sinds kerst niet meer op stap geweest (alleen theater en bios). Herken t gevoel hoor, dus bigbig hug!

Voor mij was die 414 euro: waterschapslasten, rioolheffing en afvalstoffenhefing. Grrrrrr...
Mmmm..het ziet er naar uit dat er dan nog wel wat bij gaat komen..Er staat op WOZ-beschikkingen en aanslag gemeentelijke belastingen...¤120

en thanks voor je hug! Soms heb je van die momenten he..ik heb vandaag nog geen mens gesproken, behalve de caissiere in de supermarkt
ging het wandelen niet door dan Indi?

En dat geen mens spreken, ken ik ook...maar je hebt ons he!

Trouwens, kreeg net lief mailtje van een vriend, bedankje dat ik m zo geholpen had met zn werkgedoe (mijn baas heeft op zaterdag nog briefje voor m opgesteld) en dat we echt snel saunadagje moeten plannen. Eh..met 3 (homo) mannen, dus ga straks vriendin ff polsen of die ook mee wil. Is mijn 1e keer nl en heb nog wat drempelvrees....
Xen.. zusje heeft ook dubbele gevoelens. Zij wil graag dat ze t nog gaan proberen met een relatietherapeute o.d.

Dit wil ze gaan voorstellen aan onze ouders..Dat zie ik ook wel zitten , geen idee of dat uitkomst bied. Maar wel t proberen waard .
@Xen:Nee wandelen ging niet door..het weer was erg slecht hier en ik ben ook niet helemaal fit

@Vleer; Ik kan me voorstellen dat jullie dat nog willen proberen bij je ouders..Sterkte! Het lijkt me helemaal niet leuk om zoiets mee te maken..
Werd net aan mij gevraagd of ik mee ging een borrel doen in de kroeg vanavond.. *twijfel*
Wat lief xen van die vriend! En sauna..ik heb het daar ook niet zo op..ik ga een keer mee naar de badpakkenavond met een vriendin
Ja echt fijn die rust in jezelf, is weleens anders geweest Ik kan me wel focussen op wat ik niet heb (relatie, man, kids byv..) maar focus me liever op ik wel heb. Dat straal je ook uit en op een of andere manier werkt dat door in alles....gebeuren er leuke en positieve dingen.

Die girlsnightout van singles-topic is overigens wel serieus plan van mij. Lijkt mij dus superleuk...heb wel wat ideeetjes maar ik weet niet of er animo voor is?
Xenia...heerlijk de sauna! Ik ben al tijden niet geweest, ik ging altijd met een vriendin maar die is nu zwanger en andere vriendin houdt er niet van. Om nou alleen naar de sauna te gaan, dat vind ik echt ongezellig.
Ik ben voor hoor, erykah!
goede instelling Erykah, kijken naar wat je wel hebt en niet wat je niet hebt. Probeer ik ook zoveel mogelijk!

Sta nog beetje dubbel t.o.v. meetings eerlijk gezegd. Aan 1 kant vind ik anonimiteit fijn en ben ik zo blij dat ik hier mn ei kwijt kan met mensen die t begrijpen (en niet te vergeten de gezelligheid), dat is wel de kracht van het virtuele zeg maar en dan ben ik bang dat het in het echt zo anders is. Aan andere kant delen we zoveel met elkaar, creeer je beeld van personen en wil je ook wel weten of dat in het echt ook zo goed voelt. En natuurlijk ben ik altijd in voor een girlies nite!

Hoe is dat met jou en Appeltje bijv.? is het nu heel anders hier tussen jullie?
Erykah ... mij lijkt dat ook een leuk plan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven