Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia...ja dat begrijp ik hoor dat je huiverig bent tov meeten van elkaar. Ik had dat met Appeltje helemaal niet...juist leuk om elkaar te zien
Ik ken Q, Noa (die af en toe nog langskomt wippen) en Miranda in real life.. Althans we hebben elkaar een aantal keren gezien en gesproken. Heel leuk en gezellig.

Grappige eraan is dat ik nu weet hoe bv Q en Miranda achter hun pc of laptop zitten wanneer ze lachen of heel verbaasd kijken.
Ik was nog helemaal niet uitgetypt maar klikte per ongeluk op Versturen.

Appeltje vertelt ook gewoon over haar carnavalsescapades, en ik voel ook niet dat ik dingen minder hier kwijt kan of wil. Ik heb volgende week weer met Appel afgesproken.

Maar het is ieder voor zich hoor...als iemand liever anoniem wil blijven dan is het ook ok. Mij lijkt het super leuk en gezellig in ieder geval!
Ik vond het ook heel leuk om Wm te ontmoeten destijds! Maar ik kan me voorstellen dat je er huiverig voor bent!
Ik hel al meer over naar de reall life ontmoeting hoor Erykah, maar iets houdt me nog beetje tegen. Wanneer had je in gedachten dan? Kan ik alvast aan t idee wennen en de laatste twijfels er nog even uit stampen :-)
Ik heb nog geen datum in mijn hoofd...ergens in april ofzo? Ik wil jullie eerst polsen over het idee van de girlsnightout, of jullie het leuk vinden. Heb je nog ongeveer een maand om aan het idee te wennen Xen
Hallootjes !

tjee; gaat niet echt lekker met me. Het is dat het een medewerkersfeest is vnvd anders was ik in bed gekropen.....

Pop; ka me voorstellen dat het vreemd is om te horen dat je ex gaat trouwen. Snap je idee van dat je bent blijven steken ook wel een beetje. Maar trouwen is geen graadmeter voor wat je uit het leven haalt he?(als je begrijpt wat ik bedoel).

Vleer: wat fijn dat de orginele eigenaresse zich heeft gemeld. Goed hoor!

Scorpie; dikke voor jou! Rot van het ontslag en dat het gister niet zo geslaagd was, hopelijk is het vnvd leuker!

Xen: de kledingcombi's die jij noemt om vnvd aan te trekken heb ik ook op bed liggen! Zwart shirt met spijkergilet en shirt met vlindermouwen. Ik ga voor shirt met gilet; heb toch het idee dat het wat warmer is....

En, drempelvrees voor de sauna? Ben een keer in de sauna geweest, ook een beetje engig van te voren maar als je er eenmaal zit voel je je net Miss World; iedereen om je heen heeft hangvellen all over the place (tenminste dat was bij mij zo...)

Indi:Ook voor jou ! Rot dat je je zo alleennig voelt!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Erykah schreef op 28 februari 2009 @ 18:34:

Ik heb nog geen datum in mijn hoofd...ergens in april ofzo? Ik wil jullie eerst polsen over het idee van de girlsnightout, of jullie het leuk vinden. Heb je nog ongeveer een maand om aan het idee te wennen Xen Mijn eerste ingeving is 'Leuk!'. Maar ben anderzijds ook een beetjte gereserveerd wat dat betreft; misschien kunnen we het digitaal leuker met elkaar vinden dan in het echt...... dat soort doembeelden.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ing & Xen .. ik heb meerdere meetings mee gemaakt van dit single topic.. En ik heb er alleen maar leuke herinneringen aan.

Natuurlijk zal het zo zijn dat je in real life paar mensen hebt waar het niet zo mee klikt , maar mijn ervaring is dat dat dezelfde mensen zijn waarmee je op dit forum ook niet super waanzinnig mee klikt.
Dat is mijn ervaring ook, vleer! Ik heb al meerdere meetings gehad van fora waar ik lid van ben en dat is altijd goed bevallen

Ik heb heeeeeeerlijk gekookt voor mezelf! Het was echt heel erg lekker..voel me gelijk een stuk beter:-P
moet nog koken , maar heb net de keuken schoon. Vind het een beetje zonde om dan te gaan koken
ach ja..broodje dan maar??

Ga je nog de kroeg in?
Indi .. heb idd een broodje (geroosterd) voor mijn neus.

tja ik weet het niet , ene kant yeah leuk gezellig andere kant.. financieel moet ik het gewoon ff rustiger aan doen komende paar maandjes.
Goh..hoe herkenbaar..

Ik baal daar soms zo van..Ik had best een luxe leventje en nu moet je toch alles zelf betalen..Ach ik red me wel hoor, maar soms zou het leuk zijn als je kon doen wat je wilde

Eet smakelijk!
quote:Xenia66 schreef op 28 februari 2009 @ 17:31:

hai sissie! ben biij dat het goed met je gaat, die indruk had ik ook van jou hoor! heeft dat ook te maken met de mannenpauze? heb ook bloemen gekocht, doe ik bijna elke week.

En readysteady in mn hoofd ja: we gaan naar gewone kroeg, dus ga me niet helemaal opdirken, is gewoon geen jurkje-hakje tent. Heb zon wijd (met van die vlindermouwen) groen-blauw shirt gekocht die van je schouders afglijdt, met een sexy grijs hemdje eronder. Strakke jeans in grijze laklaarzen.

of het wordt mn grijs giletje met zwart shirtje eronder..Leuke outfit
quote:Erykah schreef op 28 februari 2009 @ 17:38:

Klinkt leuk Xenia...de beide outfitjes! Wordt vast gezellig!

Ja ik weet niet....gewoon meer rust in mijn hoofd. Ik doe leuke dingen, waar ik heel veel plezier in heb en goed gevoel van krijg.

Voel me gewoon lekker :-)Herkenbaar. En nu ga je ook nog je brevet halen. Dan voel je je nóg lekkerder!
Ik ga hier weer niet zijn vanavond...leuke man in huis...
quote:Xenia66 schreef op 28 februari 2009 @ 17:58:

ging het wandelen niet door dan Indi?

En dat geen mens spreken, ken ik ook...maar je hebt ons he!

Trouwens, kreeg net lief mailtje van een vriend, bedankje dat ik m zo geholpen had met zn werkgedoe (mijn baas heeft op zaterdag nog briefje voor m opgesteld) en dat we echt snel saunadagje moeten plannen. Eh..met 3 (homo) mannen, dus ga straks vriendin ff polsen of die ook mee wil. Is mijn 1e keer nl en heb nog wat drempelvrees....Sauna is echt heerlijk. Een dagje puur ontspannen, genieten en relaxen. Een absolute aanrader.
Vertel eens Mp??? Als je tijd hebt?

Hallo, Q!
Veel plezier MP!
Hey Indi!

Ik had ook zo'n aanslag trouwens, maar die betaal ik altijd in termijnen. Dat schijnt standaard te zijn. Ik vind het wel prima dus.
MP...halloooo vertel eens!

Hi Q!!
Indi, je bent niet de enige nieuwsgierige naar MPs man.... Een beetje ons iets lekker aanbieden en dan het snel wegtrekken. Ik wil weten hoe en wat!!! :-)

Iemand al een wijntje??
Welja...doe me er maar eentje!

Hi Erykah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven