Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 28 februari 2009 om 20:24
Ik heb vandaag een collega geholpen met verhuizen en heb me net gedouched en geschoren. Als er zich nog iets leuks aandient, ga ik vanavond nog wel de deur uit en anders blijf ik thuis.
@Erykah: Lijkt erop dat de aanhouder heeft gewonnen, maar dat mag ook wel na 88 keer vragen. Misschien wordt het nog wel gezelliger dan gewoon gezellig..who knows. Met mijn keukenzeil is het trouwens prima; je krijgt de hartelijke groente. En ik kan in april overigens ook wel.
@Vleermuis: Volgens mij kun je het gewoon in termijnen betalen. Als dat niet op de aanslag staat, zou ik bij de gemeente een verzoek doen om het in termijnen te mogen betalen. Ik neem niet aan dat ze daar moeilijk over doen.
@Erykah: Lijkt erop dat de aanhouder heeft gewonnen, maar dat mag ook wel na 88 keer vragen. Misschien wordt het nog wel gezelliger dan gewoon gezellig..who knows. Met mijn keukenzeil is het trouwens prima; je krijgt de hartelijke groente. En ik kan in april overigens ook wel.
@Vleermuis: Volgens mij kun je het gewoon in termijnen betalen. Als dat niet op de aanslag staat, zou ik bij de gemeente een verzoek doen om het in termijnen te mogen betalen. Ik neem niet aan dat ze daar moeilijk over doen.
zaterdag 28 februari 2009 om 20:32
Ik sta in de startblokken hoor! Heb alleen niet zo veel gegeten nog, wat brood en fruit. (echt geen honger).dus de alcohol zal hard aankomen straks.
Mmm, gooi er nog wel wat yoghurt in, heb nog 10 minuten.
He MP, u sneaky woman! Terugkomen!!!
Erykah: veel plezier, wie weet heeft die klasgenoot ook keukenzeil
Q: gedoucht en geschoren en dan achter de geraniums? jammerrrrr
Mmm, gooi er nog wel wat yoghurt in, heb nog 10 minuten.
He MP, u sneaky woman! Terugkomen!!!
Erykah: veel plezier, wie weet heeft die klasgenoot ook keukenzeil
Q: gedoucht en geschoren en dan achter de geraniums? jammerrrrr
zaterdag 28 februari 2009 om 20:35
zaterdag 28 februari 2009 om 20:46
Hallooooo!!
So, weer uitgewerkt voor vandaag, morgen nog een dagje, en maandag lekker vrij!
Vleer, je kan die gemeentelijke belastingen in 8 termijnen betalen, doe ik al jaren, en met automatische incasso, merk je het niet zo heel erg, althans vind ik! Xen, je hebt gelijk hoor, ik irriteer me daar ook aan, dat mensen met een uitkering gewoon kwijtschelding krijgen, en dus niks hoeven te betalen?!
Q, hoe ist met jou? vervelend hé, geil zijn, en geen mooie vrouw in de buurt.....
Xen, veel plezier vanavond!
Indi, geen reactie meer op m'n sms gehad hoor, begin 'm nu beetje bij beetje uit m'n systeem te bannen..
Met mij gaat het wel, beetje mixed emotions, trots op mezelf dat ik er een punt achter heb gezet, alleen het feit dat ie daar totaal geen reactie op heeft gegeven, maakt me pissig! Snap het wel als mensen zeggen; joh laat lekker gaan, alleen moet dat ook nog effe tot m'n hersenpannetje doordringen..
Verder home alone vanavond, da's ook weer wennen, niet dat we elkaar ieder weekend zagen, maar op zaterdagavond lekker knus een dvd kijken met wijntje en lekkere hapjes kwam nog weleens voor, en dat valt nu ook weer weg, gewoon even wennen denk ik..
So, weer uitgewerkt voor vandaag, morgen nog een dagje, en maandag lekker vrij!
Vleer, je kan die gemeentelijke belastingen in 8 termijnen betalen, doe ik al jaren, en met automatische incasso, merk je het niet zo heel erg, althans vind ik! Xen, je hebt gelijk hoor, ik irriteer me daar ook aan, dat mensen met een uitkering gewoon kwijtschelding krijgen, en dus niks hoeven te betalen?!
Q, hoe ist met jou? vervelend hé, geil zijn, en geen mooie vrouw in de buurt.....
Xen, veel plezier vanavond!
Indi, geen reactie meer op m'n sms gehad hoor, begin 'm nu beetje bij beetje uit m'n systeem te bannen..
Met mij gaat het wel, beetje mixed emotions, trots op mezelf dat ik er een punt achter heb gezet, alleen het feit dat ie daar totaal geen reactie op heeft gegeven, maakt me pissig! Snap het wel als mensen zeggen; joh laat lekker gaan, alleen moet dat ook nog effe tot m'n hersenpannetje doordringen..
Verder home alone vanavond, da's ook weer wennen, niet dat we elkaar ieder weekend zagen, maar op zaterdagavond lekker knus een dvd kijken met wijntje en lekkere hapjes kwam nog weleens voor, en dat valt nu ook weer weg, gewoon even wennen denk ik..
zaterdag 28 februari 2009 om 20:54
zaterdag 28 februari 2009 om 21:05