Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia...heel veel plezier vanavond!

Indi ik zit nog aan de koffie
Die sla ik over vanavond ga je nog wat leuks doen, Erykah??

En Q??
Ik mag die aanslagbiljet ook in termijnen betalen of in 2x ..

Zit nog even na te denken wat ik ga doen, ik denk in 2x

Komt er nog wat leuks op tv ?
Ik ga zo even bij iemand langs, oudklasgenoot van vroeger. Heeft al 88 keer gevraagd of ik keer met hem af wil spreken en nu heb ik ja gezegd Gewoon gezellig.

Q hoe is het met je keukenzeil?
Nee er komt geen bal op tv...gelukkig heb ik een film gedownload
Zo roseetje ingeschonken , blokjes kaas met mosterd erbij
Gezellig erykah! Veel plezier! En Xenia ook natuurlijk :-)
Ik heb vandaag een collega geholpen met verhuizen en heb me net gedouched en geschoren. Als er zich nog iets leuks aandient, ga ik vanavond nog wel de deur uit en anders blijf ik thuis.

@Erykah: Lijkt erop dat de aanhouder heeft gewonnen, maar dat mag ook wel na 88 keer vragen. Misschien wordt het nog wel gezelliger dan gewoon gezellig..who knows. Met mijn keukenzeil is het trouwens prima; je krijgt de hartelijke groente. En ik kan in april overigens ook wel.

@Vleermuis: Volgens mij kun je het gewoon in termijnen betalen. Als dat niet op de aanslag staat, zou ik bij de gemeente een verzoek doen om het in termijnen te mogen betalen. Ik neem niet aan dat ze daar moeilijk over doen.
Ik wou net vragen Q of jij je stripper-outfit uit de mottenballen wil halen voor april. Is dat ook geregeld!
Q ..ben je in drenthe wezen verhuizen toevallig ?

Tineke schouten op RTL4.. af en toe vind ik der wel erg grappig
En ik heb hele vieze rose gekocht.. brr
Bij mij staat het op de brief een beetje onduidelijk vind ik...het lijkt zo namelijk net of je zelf de termijnen mag bepalen..

En ik neem een wit wijntje...jij rood toch, Q?
Ik sta in de startblokken hoor! Heb alleen niet zo veel gegeten nog, wat brood en fruit. (echt geen honger).dus de alcohol zal hard aankomen straks.

Mmm, gooi er nog wel wat yoghurt in, heb nog 10 minuten.

He MP, u sneaky woman! Terugkomen!!!

Erykah: veel plezier, wie weet heeft die klasgenoot ook keukenzeil :-)

Q: gedoucht en geschoren en dan achter de geraniums? jammerrrrr
Xen, geniet er van!! Wat is nu je outfit geworden???
Ik ga ervandoor!! Iedereen een hele fijne en gezellig avond!!!

X
@Vleer: Nee, daar was ik dan weer niet.

@Indi: Rood is heerlijk, rose is ook prima.

@Xenia: Ik heb best leuke geraniums hoor. Daarbij komt dat ik flexibel bent. Ik zie het allemaal nog wel. Kan best zijn dat ik de (stoute) schoenen straks weer aantrek om nog eventjes op stap te gaan.
het is het nieuwe vlindershirtje geworden met grijs hemdje en aangezien ik bad hair day heb, maar opgestoken. Ga fietsen nu!

Dag lieverds, veel plezier allemaal! Indi, niet sippen hoor!

X
Xen! Zo te horen zie je er heel mooi uit! En ik ga niet sippen hoor..
Xen klinkt als leuke outfit.. Ik wil ook nieuwe shirtjes enzoww , maaarrrrr eerst sparen

gaat even met de fles rose rond ,hoe eerder deze op is , hoe eerder ik met een nieuwe betere fles aan de slag kan
Hallooooo!!

So, weer uitgewerkt voor vandaag, morgen nog een dagje, en maandag lekker vrij!

Vleer, je kan die gemeentelijke belastingen in 8 termijnen betalen, doe ik al jaren, en met automatische incasso, merk je het niet zo heel erg, althans vind ik! Xen, je hebt gelijk hoor, ik irriteer me daar ook aan, dat mensen met een uitkering gewoon kwijtschelding krijgen, en dus niks hoeven te betalen?!

Q, hoe ist met jou? vervelend hé, geil zijn, en geen mooie vrouw in de buurt.....

Xen, veel plezier vanavond!

Indi, geen reactie meer op m'n sms gehad hoor, begin 'm nu beetje bij beetje uit m'n systeem te bannen..

Met mij gaat het wel, beetje mixed emotions, trots op mezelf dat ik er een punt achter heb gezet, alleen het feit dat ie daar totaal geen reactie op heeft gegeven, maakt me pissig! Snap het wel als mensen zeggen; joh laat lekker gaan, alleen moet dat ook nog effe tot m'n hersenpannetje doordringen..

Verder home alone vanavond, da's ook weer wennen, niet dat we elkaar ieder weekend zagen, maar op zaterdagavond lekker knus een dvd kijken met wijntje en lekkere hapjes kwam nog weleens voor, en dat valt nu ook weer weg, gewoon even wennen denk ik..
Ik ben ook home alone Tp.. en Vleer ook! Kunnen we niet samen op de bank gaan zitten

Iemand met een uitkering hoeveel inkomen zal die hebben per maand ?
hmm 640 euro als alleenstaande .. en dan komen er allerlei kortingen ed bij ..

Zorgtoeslag is veel hoger , evt huurtoeslag ..

Laat diegene bij elkaar er nog eens 600 bij krijgen .. dan komt diegene toch van net zoveel geld rond als iemand die gewoon werkt in een eh magazijn en/of winkel
Zitten we dan met met z'n vieren home alone vanavond? Vleer, Q, Indi en me? Ach, gezelligheid maak je zelf....hahaha, ook al zo'n foute dooddoener!
Ik vind het eigenlijk heerlijk om een avondje thuis te zitten. Afgelopen weekenden al teveel geld op gemaakt , wintersport , carnaval... Allemaal erg leuke weekendjes , maar nu moet er ff weer gespaard worden.

Volgend weekend misschien naar de hoofdstad of ook gewoon lekker thuis..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven