Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 3 maart 2009 om 19:51
dinsdag 3 maart 2009 om 19:51
Hoi!
Lieve Erykah: heel veel plezier weer vanavond! Klinkt allemaal super, maar doe je wel een beetje rustig aan? Vind het altijd zo eng als het zo snel gaat...is goed bedoeld hoor, maar dat weet je wel!
Mozz: poehee wat een discussie zwengel je aan. het was mij al eerder opgevallen dat je het toch belangrijk vindt wat de buitenwereld van PD vindt. Ik kan me dat gevoel wel voorstellen, ook dat je gaat vergelijken met misschien wel de perfecte partner, maar ik denk dat je dat alleen doet omdat je niet echt verliefd bent. Maar wat jullie hebben is wel heel bijzonder en als het je al zoveel verrijkt, knijp dan in je handjes met zon vent.
Soms lijkt het erop dat je iets zoekt bij hem, iets waardoor je af kunt knappen, zoals toen met die SOAtest.
Grote vraag is: hoe zie je de toekomst voor jezelf? met pd of toch met iemand die voldoet aan het perfecte plaatje?
vind dit wel een lastig issue hoor!
Indi, hoe is t met jou vandaag? (f)
Vleer, spannend die sollicitaties! alweer een date in het vooruitzicht?
Voor iedereen:
Lieve Erykah: heel veel plezier weer vanavond! Klinkt allemaal super, maar doe je wel een beetje rustig aan? Vind het altijd zo eng als het zo snel gaat...is goed bedoeld hoor, maar dat weet je wel!
Mozz: poehee wat een discussie zwengel je aan. het was mij al eerder opgevallen dat je het toch belangrijk vindt wat de buitenwereld van PD vindt. Ik kan me dat gevoel wel voorstellen, ook dat je gaat vergelijken met misschien wel de perfecte partner, maar ik denk dat je dat alleen doet omdat je niet echt verliefd bent. Maar wat jullie hebben is wel heel bijzonder en als het je al zoveel verrijkt, knijp dan in je handjes met zon vent.
Soms lijkt het erop dat je iets zoekt bij hem, iets waardoor je af kunt knappen, zoals toen met die SOAtest.
Grote vraag is: hoe zie je de toekomst voor jezelf? met pd of toch met iemand die voldoet aan het perfecte plaatje?
vind dit wel een lastig issue hoor!
Indi, hoe is t met jou vandaag? (f)
Vleer, spannend die sollicitaties! alweer een date in het vooruitzicht?
Voor iedereen:
dinsdag 3 maart 2009 om 19:57
Ik had paar weken geleden schoenen besteld bij Esprit online en betaald uiteraard. Krijg ik een bedankmailtje voor mn betaling! Nooit eerder meegemaakt, wat een service zeg. En superschoenen ook nog.
Verder mailde Brugman me ook weer, koetjes en kalfjes, stuur niet aan op date, gelukkig maar....
Tja, meer nieuws heb ik niet.....saaiiiiiiiii
Verder mailde Brugman me ook weer, koetjes en kalfjes, stuur niet aan op date, gelukkig maar....
dinsdag 3 maart 2009 om 19:57
Hier ben ik!!
Het gaat goed met mij hoor! Heb net een rondleiding in de sportschool gehad
Was erg leuk en ik denk wel dat ik lid ga worden...
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik niet heb bijgelezen en dat ook even niet ga doen nu..Ik geef iedereen even een knuffel en ga even bankhangen met de laptop binnen handbereik!
Het gaat goed met mij hoor! Heb net een rondleiding in de sportschool gehad
Was erg leuk en ik denk wel dat ik lid ga worden...
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik niet heb bijgelezen en dat ook even niet ga doen nu..Ik geef iedereen even een knuffel en ga even bankhangen met de laptop binnen handbereik!
dinsdag 3 maart 2009 om 20:04
Wilde je niet gelijk meedoen Indi?
En helemaal niet erg dat je niet bijleest, relax!
Ik wilde toch even speciaal aandacht aan je besteden, omdat Wuzz eens zei dat je vaak over het hoofd werd gezien (iets in die trant) en voelde me daar best wel beetje schuldig over. Denk dat het komt omdat je wel aanwezig bent, maar beetje op achtergrond, niet zon grote bek als de rest (en dat pleit voor je hoor
. Je bent altijd zo lief met je lijstjes en je adviezen en je bent best wel bescheiden met je eigen sores. Dus ik zet je nu even extra in het omdat je het verdient en je een heel belangrijke stabiele factor hier bent!
En helemaal niet erg dat je niet bijleest, relax!
Ik wilde toch even speciaal aandacht aan je besteden, omdat Wuzz eens zei dat je vaak over het hoofd werd gezien (iets in die trant) en voelde me daar best wel beetje schuldig over. Denk dat het komt omdat je wel aanwezig bent, maar beetje op achtergrond, niet zon grote bek als de rest (en dat pleit voor je hoor

dinsdag 3 maart 2009 om 20:13
dinsdag 3 maart 2009 om 20:17
quote:Xenia66 schreef op 03 maart 2009 @ 19:57:
Ik had paar weken geleden schoenen besteld bij Esprit online en betaald uiteraard. Krijg ik een bedankmailtje voor mn betaling! Nooit eerder meegemaakt, wat een service zeg. En superschoenen ook nog.
Verder mailde Brugman me ook weer, koetjes en kalfjes, stuurt niet aan op date, gelukkig maar....
Verder mailde Brugman me ook weer, koetjes en kalfjes, stuurt niet aan op date, gelukkig maar....
dinsdag 3 maart 2009 om 20:48
haha Xen jij neemt me wel de woorden uit mond
Indi ja sorry maar zo komt die meid wel over, maar ik heb ook zo'n "vriendin" hoor ruzie met der vriend en reiz hoort der goed met vriend en ze lijkt van de wereld verdwenen...
Spijtig genoeg hoor ik haar de laatste tijd veel (begrijp me nie verkeerd is toffe meid hoor vind leuk dak der veel hoor maar is altijd met dubbel gevoel van:meid het gaat nie goed met je)
nog kopje rooibosthee, douche en werken
Indi ja sorry maar zo komt die meid wel over, maar ik heb ook zo'n "vriendin" hoor ruzie met der vriend en reiz hoort der goed met vriend en ze lijkt van de wereld verdwenen...
Spijtig genoeg hoor ik haar de laatste tijd veel (begrijp me nie verkeerd is toffe meid hoor vind leuk dak der veel hoor maar is altijd met dubbel gevoel van:meid het gaat nie goed met je)
nog kopje rooibosthee, douche en werken
dinsdag 3 maart 2009 om 20:55
Indi, goed dat je naar sportschool bent geweest eerste stap....echt goed. Dat van het niet noemen was van toen Indi 'nieuwkomer' was toen zat ze blijkbaar nie echt in anderen hun systeem.
En ik zei laatst dat ik dat bij haar over mij merkte.
En ik merk dat ik het met Scorpia heb...
Scorpia, hoe is het met je?
En ik zei laatst dat ik dat bij haar over mij merkte.
En ik merk dat ik het met Scorpia heb...
Scorpia, hoe is het met je?