Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Yup dat wel....maar kan ook door mijn ziek zijn komen een aantal maanden geleden. Heb rare hormoonhuishouding....

Dus doelde niet eens echt op zwanger zijn. Maar meer dat ik weer van voor af aan begin met ziek zijn....

Maar goed, waarschijnlijk ben ik morgen gewoon ongesteld
Stress kan ook..
Ja maar zo snel Indi?
Ik weet het ook niet..vervelend is het wel!

Ik ga mijn spullen pakken en naar bed!

welterusten!
Indi veel succes bij de Nationale Rekendagen!! En laat je nog weten hoe het is afgelopen tussen jou en Joowie?
Thanks Erykah! Ik zal het even laten weten
Ik heb het even gehad...nu zegt een vriend ook om een flut reden af voor zaterdag!

Ik ga slapen en mijzelf morgenochtend een hele flinke schop onder mijn kont geven!!
Hai allen!

Kom nog snel even dag zeggen!

Vanavond bij dat andere koor geweest en heeeeel anders, maar wel leuk, veel swingender dan het a capella, maar ja ook veel groter en dus minder 'intiem'.A Capella is meer uitdaging, maar ik kan mij meer vinden in deze muziek. Anyway, als ik hierbij wil wordt het echt een xfactor auditie, want moet couplet en refrein van liedje instuderen naast algemene stemtest..spannend dus. Ga nog wel nachtje slapen over de keuze waarvoor ik sta nu!

Heb snel beetje bijgelezen. WM verdrietig...hug hoor! Ik snap wel dat het er nu uitkomt, denk niet dat je je alleen voor ons zo sterk hield en ik denk ook dat je t een beetje ontvluchtte omdat je zoveel weg was. Laat t nu maar komen hoor, hoort bij de verwerking.

Indi, veel rekenplezier de komende dagen!

Voor rest: zwaaizwaai!

Van de 2 mannen die ik gemaild had, kreeg ik uitgebreide mails terug. Beide leuk, dus even zien wat ik er verder mee doe.
Wie is Joowie??????
WM slaap lekker! En nderdaad....geef jezelf schop onder je kont :-)
Xen het wordt nu echt spooky...weer zelfde tijd posten
Sissie!
Hoe is het? lekker avondje gehad?
Klinkt goed Xen...dat koor! Wanneer zou je dan op auditie moeten?

En leuk mailcontact dus via RP....spannend of heb je er nog niet zoveel zin in dat afspreken en de spanning van het daten enzo?

Joowie is het vriendje van Indi...die kwam zich spontaan hier aanmelden toen Indi had geroepen of er een van ons leuke man voor haar in de aanbieding had.
quote:Xenia66 schreef op 11 maart 2009 @ 23:04:

Hoe is het? lekker avondje gehad?Ja lekker avondje thuis...heerlijk! Ik ben heel de week druk en veel weg
is zn alias Vleer? zou typische Vleer-actie zijn nl.

ik moet bellen voor een afspraak voor de auditie, moet wel concertzaal afgehuurd worden natuurlijk. Zal wel even wat uitnodigingen droppen op de group :-) spandoeken spandoeken!

I
ik heb nog geen zin in het datecircus, maar wil ook geen bittere ouwe vrijster worden natuurlijk. Denk dat er 1 af gaat vallen, die is heel druk bezig met afvallen en tja, noem het kortzichtig, buikje mag maar ik val niet op dikke mannen. Hij is ook pas jaar gescheiden met 3 puberende kinderen...

Die ander roept nu al dat ie niet direct uit is op een overeenkomst (link naar mn beroep, juridische termen), tja ook skippen denk ik eerlijk gezegd.

Haha, ik ben nog nooit zo selectief geweest!
Zat trouwens wel een leuke man /jongen bij het koor, hij kwam ook in pauze praatje maken. Maar nee, dat is niet de reden dat ik waarschijnlijk bij dit koor ga :-)
Tuurlijk komen wij je aanmoedigen met spandoeken

Nou ik heb even wat speurwerk gedaan en hij heeft in de Visvijver gehengeld en gepost bij de Doorgeefvraag. Zou heel goed Vleertje kunnen zijn

En pas gescheiden en 3 kids....nee kan me voorstellen, ga je dan niet bewust voor kiezen. Maar ja misschien is hij wel de match from heaven. Ja dat vind ik zo'n nadeel met dat RP, je mist echt de interactie met elkaar.
quote:Xenia66 schreef op 11 maart 2009 @ 23:22:

Zat trouwens wel een leuke man /jongen bij het koor, hij kwam ook in pauze praatje maken. Maar nee, dat is niet de reden dat ik waarschijnlijk bij dit koor ga :-)Hahaha.....huuh huuh Xen
Haha, krijg berichtje op rp...van iemand die ik al 2x gebroken hartje gestuurd heb: ik ga van rp af maar je mag wel mn msn....(zonder adres). Staat sjoelend (ja achter zon bak) op de foto....haha wat een loser
quote:Xenia66 schreef op 11 maart 2009 @ 23:25:

Haha, krijg berichtje op rp...van iemand die ik al 2x gebroken hartje gestuurd heb: ik ga van rp af maar je mag wel mn msn....(zonder adres). Staat sjoelend (ja achter zon bak) op de foto....haha wat een loser
Denk niet dat Vleer in de visvijver zit eerlijk gezegd, die heeft al wat aan haar haakje hangen toch?
Nee maar alias Joowie wel, die was daar aan het hengelen.
Leuke van mailmeneer nr. 1 is dat ie met zn kinderen naar Coldplay gaat. Kan natuurlijk even boze stiefmoeder spelen, waardoor er 1tje echt niet meewil....Hij is wel heeeeel sportief, ook vanwege het afvallen en werkt in mn stad. Dus eigenlijk valt ie best meee en moet ik minder selectief zijn. Vraag wel ff foto morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven