Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 11 maart 2009 om 22:03
woensdag 11 maart 2009 om 22:59
Hai allen!
Kom nog snel even dag zeggen!
Vanavond bij dat andere koor geweest en heeeeel anders, maar wel leuk, veel swingender dan het a capella, maar ja ook veel groter en dus minder 'intiem'.A Capella is meer uitdaging, maar ik kan mij meer vinden in deze muziek. Anyway, als ik hierbij wil wordt het echt een xfactor auditie, want moet couplet en refrein van liedje instuderen naast algemene stemtest..spannend dus. Ga nog wel nachtje slapen over de keuze waarvoor ik sta nu!
Heb snel beetje bijgelezen. WM verdrietig...hug hoor! Ik snap wel dat het er nu uitkomt, denk niet dat je je alleen voor ons zo sterk hield en ik denk ook dat je t een beetje ontvluchtte omdat je zoveel weg was. Laat t nu maar komen hoor, hoort bij de verwerking.
Indi, veel rekenplezier de komende dagen!
Voor rest: zwaaizwaai!
Van de 2 mannen die ik gemaild had, kreeg ik uitgebreide mails terug. Beide leuk, dus even zien wat ik er verder mee doe.
Kom nog snel even dag zeggen!
Vanavond bij dat andere koor geweest en heeeeel anders, maar wel leuk, veel swingender dan het a capella, maar ja ook veel groter en dus minder 'intiem'.A Capella is meer uitdaging, maar ik kan mij meer vinden in deze muziek. Anyway, als ik hierbij wil wordt het echt een xfactor auditie, want moet couplet en refrein van liedje instuderen naast algemene stemtest..spannend dus. Ga nog wel nachtje slapen over de keuze waarvoor ik sta nu!
Heb snel beetje bijgelezen. WM verdrietig...hug hoor! Ik snap wel dat het er nu uitkomt, denk niet dat je je alleen voor ons zo sterk hield en ik denk ook dat je t een beetje ontvluchtte omdat je zoveel weg was. Laat t nu maar komen hoor, hoort bij de verwerking.
Indi, veel rekenplezier de komende dagen!
Voor rest: zwaaizwaai!
Van de 2 mannen die ik gemaild had, kreeg ik uitgebreide mails terug. Beide leuk, dus even zien wat ik er verder mee doe.
woensdag 11 maart 2009 om 23:07
Klinkt goed Xen...dat koor! Wanneer zou je dan op auditie moeten?
En leuk mailcontact dus via RP....spannend of heb je er nog niet zoveel zin in dat afspreken en de spanning van het daten enzo?
Joowie is het vriendje van Indi...die kwam zich spontaan hier aanmelden toen Indi had geroepen of er een van ons leuke man voor haar in de aanbieding had.
En leuk mailcontact dus via RP....spannend of heb je er nog niet zoveel zin in dat afspreken en de spanning van het daten enzo?
Joowie is het vriendje van Indi...die kwam zich spontaan hier aanmelden toen Indi had geroepen of er een van ons leuke man voor haar in de aanbieding had.
woensdag 11 maart 2009 om 23:16
ik heb nog geen zin in het datecircus, maar wil ook geen bittere ouwe vrijster worden natuurlijk. Denk dat er 1 af gaat vallen, die is heel druk bezig met afvallen en tja, noem het kortzichtig, buikje mag maar ik val niet op dikke mannen. Hij is ook pas jaar gescheiden met 3 puberende kinderen...
Die ander roept nu al dat ie niet direct uit is op een overeenkomst (link naar mn beroep, juridische termen), tja ook skippen denk ik eerlijk gezegd.
Haha, ik ben nog nooit zo selectief geweest!
Die ander roept nu al dat ie niet direct uit is op een overeenkomst (link naar mn beroep, juridische termen), tja ook skippen denk ik eerlijk gezegd.
Haha, ik ben nog nooit zo selectief geweest!
woensdag 11 maart 2009 om 23:23
Tuurlijk komen wij je aanmoedigen met spandoeken
Nou ik heb even wat speurwerk gedaan en hij heeft in de Visvijver gehengeld en gepost bij de Doorgeefvraag. Zou heel goed Vleertje kunnen zijn
En pas gescheiden en 3 kids....nee kan me voorstellen, ga je dan niet bewust voor kiezen. Maar ja misschien is hij wel de match from heaven. Ja dat vind ik zo'n nadeel met dat RP, je mist echt de interactie met elkaar.
Nou ik heb even wat speurwerk gedaan en hij heeft in de Visvijver gehengeld en gepost bij de Doorgeefvraag. Zou heel goed Vleertje kunnen zijn
En pas gescheiden en 3 kids....nee kan me voorstellen, ga je dan niet bewust voor kiezen. Maar ja misschien is hij wel de match from heaven. Ja dat vind ik zo'n nadeel met dat RP, je mist echt de interactie met elkaar.
woensdag 11 maart 2009 om 23:27
woensdag 11 maart 2009 om 23:33
Leuke van mailmeneer nr. 1 is dat ie met zn kinderen naar Coldplay gaat. Kan natuurlijk even boze stiefmoeder spelen, waardoor er 1tje echt niet meewil....Hij is wel heeeeel sportief, ook vanwege het afvallen en werkt in mn stad. Dus eigenlijk valt ie best meee en moet ik minder selectief zijn. Vraag wel ff foto morgen.