Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lief meisje, ik vind dat je avator iets moet betekenen. Het is leuk als het voor iets staat. Logisch als je een avator neemt die slaat op jou viva-naam.

Dus bijvoorbeeld 'sweet girl' intikken op Google en hups, kies maar een leuke uit!
Heb je gelijk in Lelie. Ik had daar al naar gekeken, en krijg dan hele rare plaatjes...haha Blijf gewoon nog wel even doorzoeken en tot die tijd moeten jullie het maar met deze doen
Shape, dank je!

Veel succes zo bij de kapper!!!
hoi,

Wie vinden het single zijn, ook best lekker ivm het feit dat je niet zoveel kopzorgen hebt m.b.t een partner hebben? alhoewel het er wel aan ligt of deze partner de juiste voor jou was te ja of te nee...........bij mij was het dus een nee, dus vandaar nu heel wat kopzorgen minder wat betreft drugs/gokken........!
Ow maar ik zie hele leuke eigenlijk Lief Meisje. Ik vind deze eigenlijk wel cool!

Die is zeker cooooooooooooool!!

Maar het lukt op de 1 of andere duistere wijze weer niet om het te wijzigen,.... irritant! Probeer elke keer weer plaatjes, maar hij pakt ze nie...
Misschien moet je die je nu hebt eerst verwijderen?

Vraag Summer even, die heeft 'm al tig keer veranderd ;)
Hey sis, any help???
Sis, Je moet naar Mijn Viva gaan, dan naar Profiel Wijzigen, dan Foto toevoegen, dan kun je een foto of plaatje dat op je harde schijf staat daar aanklikken, dan op Wijzigen klikken en that's it.
that;s what i did Mmmh vaag hoor!
Shape, hoop dat je je vermaakt bij de kapper. Is in ieder geval altijd weer

een lekker gevoel als je geweest bent toch.

Ik heb ook gelukspoesjes (5 stuks), allemaal gekregen, ik heb er ook zo een met een bewegend pootje, maar de batterijen eruit gehaald, ik kreeg de zenuwen van dat getik.

Liefmeisje, ik vind die avatar van Lelie voor jou ook heel leuk.

En beterschap, je niet schuldig voelen hoor, daar heeft niemand wat aan.

Ik voel me niet meer schuldig als ik me ziek meldt, ik word ook vaak

genoeg voor andere collega's opgeroepen.

Lelie, leuke plannen zeg. Helemaal top.

Dat gaat lukken.

Summer, zie je die Spanjaard nu wel of niet?
Cum non tum age
Liefmeisje; ff opnieuw

Ga naar Mijn Viva, dan naar Profiel Wijzigen, dan naar Portret toevoegen en dan bladeren, kiezen waar het staat, dan openen en dan wijzig. even refreshen en t zou moeten lukken nu???
Over kappers gesproken, ik verzamel nog steeds moed...

Hallo!

Ik kreeg vandaag een officiele uitnodiging van ons Lelie om weer mee te komen schrijven. Het is weer leuk "want er wordt meer over sex gepraat." Of was het nou "kom terug want er moet meer over sex gepraat worden"

Nou ja zoiets dus.

Kan Lelie natuurlijk niets weigeren. Dus hier ben ik. Nog steeds verliefd. Dus heb alleen maar live-sex. Er wordt niet gecyberd. Of telt sms-sex ook mee? Hoe dan ook, k heb gelukkig nog ranzige herinneringen genoeg...

Ik heb een paar blz. teruggelezen. Zou ik nog nieuws gemist hebben? Volgens mij niet echt. Hoewel ik wel het idee heb dat Shape van msnen is overgestapt naar daten... Toch Sjeep? En Summer en LM blijken elkaars verloren tweelingzus te zijn! Toch wel jammer dat ik geen lid meer ben van de groep want zulke mededelingen maken me nieuwsgierig!

Oh en nemootje schrijft ook weer mee zag k. Voor de nieuwsgierigen onder ons... ze belde net en is aangenomen. Onze stoere nemo. Zijn jullie ook zo trots?
Het lijkt wel one happy reunion hier Nu moet de rest eigenlijk ook wel weer terug komen vind ik!!

Welkom terug Marias!

Sum, het lukt nog steeds niet. Nou ik laat het maar even voor wat het is en ga binnenkort wel weer even puzzelen. Ik bedacht me net dat het bestand misshcien wel te groot is en daardoor niet werkt ofzo??

Shape, hoe is je coupe?

Nemo, aangenomen dus??????? vriendje terug en nieuwe baan, ik denk dat ze het druk heeft vanavond!!

Net even een slaapje gedaan, gaat wel weer iets beter, misselijkheid zakt wat. Net even dr. Phil gekeken, wat een drama verhalen weer daar zeg!
Owh en Sum, ben jaloers op je! Lekkere Spanjaard staat vanavond dus op de stoep??? Heb ook zin in een leuke man... Enjoyyyyy!!!!
Summer! Wow spannend.......

Ben benieuwd of hij echt komt, succes bij de kapper!
Hehe, Marias, je bent zo'n volgzaam kipje!

Maar jij hoort hier ook! Single-af of niet! Leuk, leuk! Alleen je gaat bijna op vakantie, minder leuk. Voor mij/ons dan.

En goed ja van die Nemo. Eindelijk!

Maar goed, genoeg enthousiast gedrag, feit blijft dat ik nog steeds in nasleep van lekkere seks van vannacht leef en nog steeds/meer zin heb!
quote:Lelie1 schreef op 16 augustus 2007 @ 18:07:

Hehe, Marias, je bent zo'n volgzaam kipje!

Maar jij hoort hier ook! Single-af of niet! Leuk, leuk! Alleen je gaat bijna op vakantie, minder leuk. Voor mij/ons dan.

En bedankt Lelietje

Ja jeetje ik ga op vakantie. Dat is lang geleden. Ik heb er zo'n zin in! We hebben er allebei zo'n zin in! We hebben zelfs al matching pyamabroekjes gekocht voor op de camping. Ik ben echt zo'n fout stel aan het worden << hahaha! Zoiets dus
Hahah, Marias. Ik vind het inderdaad erg mutserig, hoor.

Ik zie jullie al samen tandjes poetsen in het openbare toilet in jullie broekjes.... Sjézusss... Maar wel schattig hoor!
Zooo ben ik ook ff snel .. ga vanavond met dinnetje naar een of ander straatfeest..Kortom muziek , bandjes en alcohol en leuke mensen ..

Erg veul zin in , krijg erg lieve leuke smsjes van Hvm.. Geloof dat we elkaar wel erg leuk vinden.. Zondagmiddag gaan we weer afspreken , ook erg veul zin an ..(maar dat had ik al verteld geloof ik )

Miranda & Janneke& Noa & aanhang: heel veel plezier vanavond bij de Parade samen !

Marias & Lelie: Fijn dat het goed met jullie gaat. Met ons hier gaat het ook prima...

Tot ooit weer eens ... misschien ... \\:-)//
Ben benieuwd...

Hahaha Des, inderdaad nog niets veranderd en nog steeds wat moeite met de basic sociale vaardigheden. Of is het gewoon vals? Ik weet niet goed hoe ik het moet interpreteren maar je bent in ieder geval geen steek veranderd.

Summer bedankt voor het welkom. Met Mo gaat het ook goed. Die is zowaar ook druk aan het daten! Mo gaat voor de beschikbare man. Een wijs besluit vind ik

Lekker he dit zonnetje! *Geniet*

quote:

Marias & Lelie: Fijn dat het goed met jullie gaat. Met ons hier gaat het ook prima...

Tot ooit weer eens ... misschien ... \\:-)// Haha, Marias en ik zijn geen stelletje hoor ;-)Maar dank je..

En fijn dat het ook goed gaat met jou Des, ik lees inderdaad dat het met de rest ook goed gaat.

En tot ooit..? Hoezo? Heb je weer emigratieplannen dan? Nee toch?

Ga je je nu echt bewust inlaten met de Spanjaard ja Summer...oeiii.. niet achter hem aanhobbelen hoor!
Marias, zeker een wijs besluit om te gaan daten met de beschikbare man..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven