Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 16 augustus 2007 om 19:46
Marias, welkom terug! Je hebt gelijk, 3 dates, wat zeg ik, met Cman over 2 weken erbij, vier... 4 dates in korte tijd is meer dan vorig jaar in een heel jaar! Ik heb de smaak te pakken van het daten. Hoewel. Vind het ook wel een gedoe. Steeds vooraf weer druk maken: hoe zie ik eruit, wat trek ik aan, ben ik mooi genoeg, ben ik onderhoudend genoeg, is hij leuk genoeg, heb ik geen vreselijke avond straks etc etc..........PUNT nee, moet mezelf zijn.. aaaaaaaaaaargh.
Fijn dat het zo goed met jou en dinnetje gaat. Wanneer ga je op vakantie? En Mo is goed bezig! Ben wel benieuwd naar haar date belevenissen! Mo, mail je weer eens, of schrijf het hier \\:-)//
Summer.. spannend.. maar ergens geloof ik niet dat hij komt.. hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat zo zeg en hoop dat ik ongelijk heb.
Nemo, heel erg gefeliciteerd!! Dat ga je zeker lekker vieren met vriendje?
Des, veel plezier vanaaf!
Liefmeisje, gewoon een beetje openstellen, dan komen ze vanzelf weer.. die mannen. Als het bij mij, oude, ook nog lukt, moet het bij jou zeker lukken
Coupe is erg moooooooi geworden, al zeg ik het zelf. Heb vaste kapster bij deze kapsalon. Heb er nu eens highlights bij in laten doen, beetje blond...
Janneke, wanneer heb je nu die nietsex date met SV?
Lelie, komt er nog vervolg van sexvriendje van vannacht?
Cardhu, hoe is het met Paiq vriendje met potentie?
Mir, hoe gaat het daar? Nog steeds in love met realiteitszin?
Zo ga lekker naar goede vrienden klessebessen. Later!
Fijn dat het zo goed met jou en dinnetje gaat. Wanneer ga je op vakantie? En Mo is goed bezig! Ben wel benieuwd naar haar date belevenissen! Mo, mail je weer eens, of schrijf het hier \\:-)//
Summer.. spannend.. maar ergens geloof ik niet dat hij komt.. hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat zo zeg en hoop dat ik ongelijk heb.
Nemo, heel erg gefeliciteerd!! Dat ga je zeker lekker vieren met vriendje?
Des, veel plezier vanaaf!
Liefmeisje, gewoon een beetje openstellen, dan komen ze vanzelf weer.. die mannen. Als het bij mij, oude, ook nog lukt, moet het bij jou zeker lukken
Coupe is erg moooooooi geworden, al zeg ik het zelf. Heb vaste kapster bij deze kapsalon. Heb er nu eens highlights bij in laten doen, beetje blond...
Janneke, wanneer heb je nu die nietsex date met SV?
Lelie, komt er nog vervolg van sexvriendje van vannacht?
Cardhu, hoe is het met Paiq vriendje met potentie?
Mir, hoe gaat het daar? Nog steeds in love met realiteitszin?
Zo ga lekker naar goede vrienden klessebessen. Later!
donderdag 16 augustus 2007 om 19:52
Discussies hoeven we er niet over te voeren en als je liever niet hebt om andermans mening te horen, dan houd ik mijn mond, prima
Maaruhh..Shape, vervolg met seksvriendje, nou, ik heb wel zin, maar weet niet of ik het ga trekken..want ik heb al 2 nachten nauwelijks geslapen en morgen moet ik weer vroeg op. Verleidelijk is het wel. We will see..
Maaruhh..Shape, vervolg met seksvriendje, nou, ik heb wel zin, maar weet niet of ik het ga trekken..want ik heb al 2 nachten nauwelijks geslapen en morgen moet ik weer vroeg op. Verleidelijk is het wel. We will see..
donderdag 16 augustus 2007 om 19:58
Ik zeg niets Summer! Het is nu eenmaal echt toevallig zo dat Mo besloten heeft voor de beschikbare man te gaan. Dat heeft niets met jouw keuzes te maken. Zo was het niet bedoeld en het is jammer dat je dat er even bijna in hoorde.
Shape, wanneer is je volgende date? Ben erg benieuwd wat die Cman nu voor een snuiter is. Jij vast ook... Enne, heb jij wel in de gaten dat dat ene poppetje zijn middelvingers opsteekt? Ik denk dat jij iets anders bedoelde duidelijk te maken met je smiley. Ik vermoed dat je toch meer deze bedoelde: Of vergis ik me nu heel erg in jou?
Ik ga morgen op vakantie met mijn meisje. Erg veel zin in! Twee hele weken samen. Hoef ik haar eindelijk eens niet zo vreselijk te missen!

donderdag 16 augustus 2007 om 20:18
donderdag 16 augustus 2007 om 20:27
Shape, das lief van je! Komt ook vast wel weer een leuke nieuwe man hoor, maar nu graag écht 1tje die ook voor de volle 100% voor mij gaat, graag! (waar af te halen?? ) ben tot op heden een beetje teveel teleurgesteld in de liefde, dus dat bevordert mijn beeld van een leuk vriendje niet... al weet ik dat hij was ergens op deze planeet rondloopt!!
Fijn dat je coupe helemaal naar je zin is, shape!!
Summer, moet wel lachen om je hoor! Klinkt allemaal erg spannend met meneer de Spanjaard...tja dat temparement lokt wel hè?? Ben benieuwd of ie nog belt vv!
Marias, veel plezier op vakantie! Heerlijk saampjes genieten, leuk dat jullie het nog steeds zo gezellig hebben samen!
Lelie, smachtend te wachten op een sms?? hihi
Sum, gaat gestaag iets beter hier, morgen misschien maar weer werken...
Fijn dat je coupe helemaal naar je zin is, shape!!
Summer, moet wel lachen om je hoor! Klinkt allemaal erg spannend met meneer de Spanjaard...tja dat temparement lokt wel hè?? Ben benieuwd of ie nog belt vv!
Marias, veel plezier op vakantie! Heerlijk saampjes genieten, leuk dat jullie het nog steeds zo gezellig hebben samen!
Lelie, smachtend te wachten op een sms?? hihi
Sum, gaat gestaag iets beter hier, morgen misschien maar weer werken...
donderdag 16 augustus 2007 om 20:44
Hm nou kostte me even 20 minuten om weer deze site op te komen. Nee, echt vlekkeloos werkt het nog niet.
Maar ja, verlang je echt zo erg naar een vriendje (man, give it a name..) Lief Meisje?
Ik blijf dat toch niet zo ervaren. Ik vind het Single zijn na bijna 2 jaar nog steeds echt heerlijk (dipjes houd je natuurlijk) en ik ben er zelfs bang voor dat ik gewoon geen relatie-mens ben. Ik vind de meeste relaties om me heen maar stom, weinig toevoegen en vooral vermoeiend. Kennen jullie mensen in je omgeving die een relatie hebben waar je echt jaloers op kunt zijn?
Maar ja, verlang je echt zo erg naar een vriendje (man, give it a name..) Lief Meisje?
Ik blijf dat toch niet zo ervaren. Ik vind het Single zijn na bijna 2 jaar nog steeds echt heerlijk (dipjes houd je natuurlijk) en ik ben er zelfs bang voor dat ik gewoon geen relatie-mens ben. Ik vind de meeste relaties om me heen maar stom, weinig toevoegen en vooral vermoeiend. Kennen jullie mensen in je omgeving die een relatie hebben waar je echt jaloers op kunt zijn?
donderdag 16 augustus 2007 om 21:27
Lelie, ik zou het wel leuk vinden een vriendje. Bij mij blijft het vaak bij scharrels, losse flodders en egoistische mannen die uiteindelijk meer aan zichzelf denken dan aan mij... ik zou het wel leuk vinden om het (weer) eens wat langer vol te houden, misschien ben ik wel wat meer toe aan wat meer vastigheid (maar volgens mij ben ik ook net een paar jaartjes ouder dan jij ) Al begrijp ik je goed hoor! Lekker precies doen waar je zin in hebt zonder rekening te hoeven houden met iemand anders, daar kan ik ook van genieten. Maar toch zou ik het ook zo leuk vinden om eens gezellig een weekend weg te gaan, samen op vakantie, leuke etentjes/dingen doen samen, samen naar feestjes/verjaardagen... I know klinkt vreselijk burgelijk, maar toch voelt het momenteel zo... Ik wil gewoon iemand die helemaal voor mij gaat! Al denk ik soms ook wel eens dat ik misschien niet gemaakt ben voor relaties, want heb het er tot op heden nog niet heel goed van afgebracht
donderdag 16 augustus 2007 om 22:03
Ik snap precies wat je bedoelt Lief Meisje, maar ik krijg dus echt een beetje de kriebels (op de neg. manier) van die gedachte van 'alles samen doen'. Mijn ervaring is namelijk dat de sleur er zo hard inhakt. Dat het zo snel 'gewoontjes' is. Dat zie ik bij mezelf steeds weer gebeuren en ook om me heen. Dat geklaag, de ruzie's, onzekerheden, stress. Dat is wat er bij mij gebeurt. Of dat nou met leeftijd te makan heeft weet ik niet. Maar als ik hier over 10 jaar nog steeds schrijf in deze topic, dan weten we genoeg.. hehe
Pff. cyberseksmeneer smst, of ik nog steeds geil ben.
Die snapt het duidelijk niet. Ietsje creatiever met je tekst mag ook wel zeg. Tss...
Pff. cyberseksmeneer smst, of ik nog steeds geil ben.
Die snapt het duidelijk niet. Ietsje creatiever met je tekst mag ook wel zeg. Tss...
donderdag 16 augustus 2007 om 22:41
quote:Lelie1 schreef op 16 augustus 2007 @ 20:44:
Kennen jullie mensen in je omgeving die een relatie hebben waar je echt jaloers op kunt zijn?
Jaaaa mezelf! Maar dat telt niet want we lopen nog op roze wolken. Maar los daarvan heb ik nog wel 3 vriendinnen met een echt leuke relatie... 4 wel eigenlijk...
Kennen jullie mensen in je omgeving die een relatie hebben waar je echt jaloers op kunt zijn?
Jaaaa mezelf! Maar dat telt niet want we lopen nog op roze wolken. Maar los daarvan heb ik nog wel 3 vriendinnen met een echt leuke relatie... 4 wel eigenlijk...
donderdag 16 augustus 2007 om 22:49
Maar liefmeisje, ik vind het wel goed dat je gewoon durft te zeggen dat je graag een (LEUKE!!!) relatie wilt. Het is een beetje een taboe bijna om dat te zeggen lijkt het soms wel. En ik denk dat het juist wel goed is om uit te spreken wat je wilt. Dat helpt denk ik wel. (Of ben ik teveel into The Secret?)
Overigens vind ik het hier vanuit mijn brabantse stoeltje met enige afstand niet zo heel gek dat jij nu nog single bent want je bent immers heel erg lang bezig geweest met een Foute Bezette Man. Die is nu nog steeds niet helemaal uit je systeem begreep ik. Dan is er nog even geen ruimte voor een Leuke Vrijgezelle Man. Maar dat komt wel. Je bent lief, slim en mooi. Ik heb daar wel vertrouwen in. In jouw relatie
Trouwens, als jullie weer eens ongesteld zijn... Ik heb deze week de chocolademuffins van de AH ontdekt. Man oh man wat zijn DIE lekker!
Overigens vind ik het hier vanuit mijn brabantse stoeltje met enige afstand niet zo heel gek dat jij nu nog single bent want je bent immers heel erg lang bezig geweest met een Foute Bezette Man. Die is nu nog steeds niet helemaal uit je systeem begreep ik. Dan is er nog even geen ruimte voor een Leuke Vrijgezelle Man. Maar dat komt wel. Je bent lief, slim en mooi. Ik heb daar wel vertrouwen in. In jouw relatie
Trouwens, als jullie weer eens ongesteld zijn... Ik heb deze week de chocolademuffins van de AH ontdekt. Man oh man wat zijn DIE lekker!
donderdag 16 augustus 2007 om 22:57
Thuis na leuk, gezellig avondje. Helaas in de regen naar huis fietsen...
Lelie en vooral Marias, hoef er geen discussie aan te wijden, maar ik vind het een beetje overdreven om nu ineens met een hoop bombarie hier weer terug te komen (hoezo jullie nodigen elkaar uit? jullie wilden hier toch niet meer? snap het niet helemaal).
Het was hier erg gezellig, relaxt en respectvol. Jullie zijn welkom, maar houdt het dan ook gezellig...Je snapt wel wat ik bedoel.
Marias, prettige vakantie
Lelie en vooral Marias, hoef er geen discussie aan te wijden, maar ik vind het een beetje overdreven om nu ineens met een hoop bombarie hier weer terug te komen (hoezo jullie nodigen elkaar uit? jullie wilden hier toch niet meer? snap het niet helemaal).
Het was hier erg gezellig, relaxt en respectvol. Jullie zijn welkom, maar houdt het dan ook gezellig...Je snapt wel wat ik bedoel.
Marias, prettige vakantie
donderdag 16 augustus 2007 om 23:08
quote:Marias schreef op 16 augustus 2007 @ 22:49:
Ik heb deze week de chocolademuffins van de AH ontdekt.
Nu pas?
Shape, de eerst-wat-leuks-doen-en-daarna-waarschijnlijk-ook-wel-sex-date met SV+ laat nog op zich wachten. Ik heb hem namelijk gezegd dat híj met een datum-voorstel moet komen voor volgende week. Dus ik wacht tot hij daar mee komt. (Of hij komt er niet mee en dan mag ie op zoek naar een andere SV+. Maar dat weet hij nog niet )
Ik heb deze week de chocolademuffins van de AH ontdekt.
Nu pas?
Shape, de eerst-wat-leuks-doen-en-daarna-waarschijnlijk-ook-wel-sex-date met SV+ laat nog op zich wachten. Ik heb hem namelijk gezegd dat híj met een datum-voorstel moet komen voor volgende week. Dus ik wacht tot hij daar mee komt. (Of hij komt er niet mee en dan mag ie op zoek naar een andere SV+. Maar dat weet hij nog niet )
donderdag 16 augustus 2007 om 23:16
quote:Miranda01 schreef op 16 augustus 2007 @ 22:57:
Zo moeilijk is het niet hoor Miranda. Dit is een openbaar forum waar je gewoon via internet op kunt. En waarmee je ook weer kunt stoppen als je het niet leuk vind. Iedereen die wil kan zomaar meeschrijven.
Het is beleefd dat je zegt dat we welkom zijn. Maar ik denk dat jij ook wel begrijpt dat er behalve de letterlijke woorden niets welkoms aan heel jouw post is. En dat begrijp ik op mijn beurt dan weer niet. Maar die discussie zouden we niet meer voeren dus laten we lekker doen alsof er niets aan de hand is. Dan ook zonder dit soort steken onder water wat mij betreft.
Hoewel de meeschrijf-zin op deze manier wel weer afneemt dus als je me kwijt wilt is dit inderdaad wel de manier
Zo moeilijk is het niet hoor Miranda. Dit is een openbaar forum waar je gewoon via internet op kunt. En waarmee je ook weer kunt stoppen als je het niet leuk vind. Iedereen die wil kan zomaar meeschrijven.
Het is beleefd dat je zegt dat we welkom zijn. Maar ik denk dat jij ook wel begrijpt dat er behalve de letterlijke woorden niets welkoms aan heel jouw post is. En dat begrijp ik op mijn beurt dan weer niet. Maar die discussie zouden we niet meer voeren dus laten we lekker doen alsof er niets aan de hand is. Dan ook zonder dit soort steken onder water wat mij betreft.
Hoewel de meeschrijf-zin op deze manier wel weer afneemt dus als je me kwijt wilt is dit inderdaad wel de manier
donderdag 16 augustus 2007 om 23:28
Marias, ik geef geen enkele steek onder water. Ik bedoel en meen het exact zoals ik het schrijf. Vandaar dat ik niet "lekker doe alsof er niets aan de hand is". Vat het op zoals het is en kom niet aan met, het is een openbaar forum, dus.....ja, dan kun je een reactie als de mijne ook verwachten, want het is een openbaar forum. Misschien kun jij ook eens kritiek incasseren ipv alleen geven?
donderdag 16 augustus 2007 om 23:35
Ik ben het met Miranda eens.
Ik wil niemand weg hebben, maar ik sta ook niet meteen met open armen te juichen bij de terugkomst van mensen die eerst te kennen hebben gegeven dat ze 'ons groepje' (het topic) niet meer leuk vinden en liever privé met hun 'eigen groepje' verder gaan.
Als je verwacht dat iedereen hier helemaal in zijn nopjes is over je terugkomst en geen wanklank laat horen over de manier waarop je hier vertrokken bent, dan heb je een erg lage dunk van iedereen op dit topic vind ik.
Ik wil niemand weg hebben, maar ik sta ook niet meteen met open armen te juichen bij de terugkomst van mensen die eerst te kennen hebben gegeven dat ze 'ons groepje' (het topic) niet meer leuk vinden en liever privé met hun 'eigen groepje' verder gaan.
Als je verwacht dat iedereen hier helemaal in zijn nopjes is over je terugkomst en geen wanklank laat horen over de manier waarop je hier vertrokken bent, dan heb je een erg lage dunk van iedereen op dit topic vind ik.
vrijdag 17 augustus 2007 om 00:06
Ik ben met redenen vertrokken en voel me vrij om hier weer te schrijven als ik dat wil. Ik had er weer zin in, om met andere singles mee te kletsen en vind ook niet dat ik verantwoording hoef af te leggen toch? Vind je dat ik met een hoop bombarie terug ben gekomen hier? Verbaast me toch wel een beetje, want die bedoeling was er totaal niet.
En wat is er gek aan Miran, dat ik aan Marias vraag of ze ook weer komt schrijven. Eerder een compliment aan hier, omdat het leuk is om er te schrijven.
We hebben nooit afgesproken met een 'clubje' verder te schrijven. Vriendinnen zijn we al tijden en we spreken elkaar dagelijks, dat staat buiten deze topic en heeft ook verder geen invloed daarop vind ik. Tenminste, ik vind dat ik respectvol en aardig ben. Heb ook geen reden trouwens om dat niet te zijn.
Jullie lijken je zo aangevallen te voelen, zo bedreigd. Ik vind dat jammer en zo onnodig.
Ook pijnlijk om te horen dat het hier gezellig, respectvol en relaxt was.. maar nu niet meer dus? Ik vind van namelijk van wel. Alhoewel er aanzienlijk minder wordt geschreven dan eerst, dat wel.
Weet je, dit topic is van niemand. Ja, een onderdeel van Viva. Mensen hoeven niet blij te zijn met komsten van, in dit geval mij of Marias.
Ik schrijf hier langer dan wie dan ook, behalve Dess natuurlijk, en een forum en topic als deze blijft gewoon wat hebben. Ik vind het leuk. Minder blij word ik ervan om te lezen dat bepaalde mensen dus wat minder blij worden als ze mij lezen.
Nou, tot zover maar weer. Toch maar seks dan zo.
En wat is er gek aan Miran, dat ik aan Marias vraag of ze ook weer komt schrijven. Eerder een compliment aan hier, omdat het leuk is om er te schrijven.
We hebben nooit afgesproken met een 'clubje' verder te schrijven. Vriendinnen zijn we al tijden en we spreken elkaar dagelijks, dat staat buiten deze topic en heeft ook verder geen invloed daarop vind ik. Tenminste, ik vind dat ik respectvol en aardig ben. Heb ook geen reden trouwens om dat niet te zijn.
Jullie lijken je zo aangevallen te voelen, zo bedreigd. Ik vind dat jammer en zo onnodig.
Ook pijnlijk om te horen dat het hier gezellig, respectvol en relaxt was.. maar nu niet meer dus? Ik vind van namelijk van wel. Alhoewel er aanzienlijk minder wordt geschreven dan eerst, dat wel.
Weet je, dit topic is van niemand. Ja, een onderdeel van Viva. Mensen hoeven niet blij te zijn met komsten van, in dit geval mij of Marias.
Ik schrijf hier langer dan wie dan ook, behalve Dess natuurlijk, en een forum en topic als deze blijft gewoon wat hebben. Ik vind het leuk. Minder blij word ik ervan om te lezen dat bepaalde mensen dus wat minder blij worden als ze mij lezen.

Nou, tot zover maar weer. Toch maar seks dan zo.
vrijdag 17 augustus 2007 om 00:27
Ow, dan was ik iets te voorbarig. Fijn dat je dat schrijft Miran, dat vind ik dan weer leuk. Maar ik vind het wel echt heel jammer dat er weer stomme discussies komen over oude koeien. En al helemaal niet leuk vind ik het dat Marias een beetje de zondebok is. Zij heeft niemand iets aangedaan, maar wordt best wel van alle kanten aangevallen. Vind ik oneerlijk en niet nodig. Laten we daar echt mee kappen of zeg dat je iemand niet mag. Dat kan natuurlijk ook. Maar dit is niet leuk zo.
vrijdag 17 augustus 2007 om 00:27
[quote]Lelie1 schreef op 17 augustus 2007 @ 00:19:
"Jammer Miranda, dat je me zo straal negeert en niet ingaat op wat ik zeg. Maar ook duidelijk, daar heb ik wat aan"
Dit is overigens ook wat ik bedoelde toen ik zei, laten we het relaxt houden hier...
Summer, heerlijk voor je en verrassend leuk !!!
Ik ga ook slapen, welterusten allen !
"Jammer Miranda, dat je me zo straal negeert en niet ingaat op wat ik zeg. Maar ook duidelijk, daar heb ik wat aan"
Dit is overigens ook wat ik bedoelde toen ik zei, laten we het relaxt houden hier...
Summer, heerlijk voor je en verrassend leuk !!!
Ik ga ook slapen, welterusten allen !