Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

donderdag 16 augustus 2007 om 00:53
Foto van cdvoorkant veranderd in foto van Barbie pop.. haha.. want er zijn nauwelijks vrouwen te vinden die de maten van Barbie hebben dus vind ik dat ze een andere Barbie moeten maken, dan wordt ze dus een... shapeshifter
Verheug me op kapper, morgenavond kletsavond met goede vriendin, vrijdag verwendagje.. zaterdag etentje met G.. zondag rustdag..
En verheug me op zaterdag lancering vrouwenzender RTL 8.. maar dan ben ik waarschijnlijk nog met date bezig...
Verheug me op kapper, morgenavond kletsavond met goede vriendin, vrijdag verwendagje.. zaterdag etentje met G.. zondag rustdag..
En verheug me op zaterdag lancering vrouwenzender RTL 8.. maar dan ben ik waarschijnlijk nog met date bezig...
donderdag 16 augustus 2007 om 10:02
Gáááp..
Ik kom maar weer meer officieel meeschrijven geloof ik. Maar alleen als we het alsjeblieft wat meer over seks kunnen hebben?
Ik heb vannacht héérlijke seks gehad met mijn sms-sekscontact. Mmm.. beetje laat geworden, maar het was het waard. :p
Ik vind het leuk dat er nu avators zijn, maar wat stelt die van jou voor Janneke? Een E.T op een stokje? hehe ik kan het niet zo goed zien.
Nou, nu ga ik me aankleden, want moet zo naar het uitzendbureau waar ik een gesprek heb voor freelance werk in mijn vakgebiedje. Volgens mij tikt het werken via zo'n bureau namelijk nog wel aardig aan. Nou, maar eens horen wat ze te melden hebben.
Ik kom maar weer meer officieel meeschrijven geloof ik. Maar alleen als we het alsjeblieft wat meer over seks kunnen hebben?
Ik heb vannacht héérlijke seks gehad met mijn sms-sekscontact. Mmm.. beetje laat geworden, maar het was het waard. :p
Ik vind het leuk dat er nu avators zijn, maar wat stelt die van jou voor Janneke? Een E.T op een stokje? hehe ik kan het niet zo goed zien.
Nou, nu ga ik me aankleden, want moet zo naar het uitzendbureau waar ik een gesprek heb voor freelance werk in mijn vakgebiedje. Volgens mij tikt het werken via zo'n bureau namelijk nog wel aardig aan. Nou, maar eens horen wat ze te melden hebben.

donderdag 16 augustus 2007 om 11:05
Net als Lelie vroeg ik me ook af wat (wie) het was. Het is dus wel
duidelijk dat ik dat spel niet ken. Hij kijkt idd boos enzo, maar zo
zie ik jou toch niet.
Nou nou en sommigen hier dus een kort nachtje gehad. Dan voel
je je de hele dag zo brak, maar je weet dat het van iets leuks was.
duidelijk dat ik dat spel niet ken. Hij kijkt idd boos enzo, maar zo
zie ik jou toch niet.
Nou nou en sommigen hier dus een kort nachtje gehad. Dan voel
je je de hele dag zo brak, maar je weet dat het van iets leuks was.
Cum non tum age

donderdag 16 augustus 2007 om 12:28

donderdag 16 augustus 2007 om 12:52
Hoi!
Gesprek bij uitzendbureau was goed, er is veel werk voor me, dus ik denk dat ik rijk word. Fijn!
De avators zijn leuk ja. Ik heb gewoon een Lelie natuurlijk. Mooie bloem is het ook wel hè? Ik heb ze graag in huis staan.
Echt brak voel ik me nog niet, wel alsof ik echt seks heb gehad vannacht. Raar fenomeen, die virtuele geiligheid. Ik ben blij dat het bestaat, dat wel!
Gesprek bij uitzendbureau was goed, er is veel werk voor me, dus ik denk dat ik rijk word. Fijn!
De avators zijn leuk ja. Ik heb gewoon een Lelie natuurlijk. Mooie bloem is het ook wel hè? Ik heb ze graag in huis staan.
Echt brak voel ik me nog niet, wel alsof ik echt seks heb gehad vannacht. Raar fenomeen, die virtuele geiligheid. Ik ben blij dat het bestaat, dat wel!
donderdag 16 augustus 2007 om 13:06
Hey Miran, nou reisplannen volop. Inderdaad meer gaan werken (en juist via een uitzendbureau naast mijn nieuwe baan) om meer te kunnen gaan sparen. Ik wil na mijn jaarcontract bij mijn nieuwe baan een jaar weg: niet reizen, maar ontwikkelingswerk in Afrika. Heb al contact met verschillende projecten waar ik helemaal enthousiast van word. Het kost een beetje geld, maar is best goed te overzien. Ik het wil het gewoon dolgraag en ga ervoor. Leuk hè
donderdag 16 augustus 2007 om 13:23
Leuke plannen dus Lelie!! Wow!
Summer, haha.. leuk dat je de foto's hebt gezien, moet ik je voortaan zusje gaan noemen..??
Hebben jullie dat nou ook, heb me vandaag ziek gemeld en ben nu thuis, maar ik ga me dan altijd weer schuldig voelen op de 1 of andere manier... slaat nergers op, maar toch krijg ik dat gevoel dan. Heb overal aan mijn spieren pijn en ben misselijk Rustig aan maar, hopelijk ben ik dan straks weer helemaal fit!
Summer, haha.. leuk dat je de foto's hebt gezien, moet ik je voortaan zusje gaan noemen..??
Hebben jullie dat nou ook, heb me vandaag ziek gemeld en ben nu thuis, maar ik ga me dan altijd weer schuldig voelen op de 1 of andere manier... slaat nergers op, maar toch krijg ik dat gevoel dan. Heb overal aan mijn spieren pijn en ben misselijk Rustig aan maar, hopelijk ben ik dan straks weer helemaal fit!
donderdag 16 augustus 2007 om 13:35
Nou Miran, ligt er nog aan of ik echt iets met mijn professie zal gaan doen. Verpleging is dat sowieso niet, is me te praktisch. Liever breng ik kennis over of zoiets. Maar goed, het is maar net welke vraag er is. Er is een organisatie waar ik meerdere dingen kan doen; zowel met straatkinderen als in een ziekenhuis, als lesgeven op schooltjes e.d Eigenlijk lijkt me dat wel wat. Beetje afwisseling gedurende de week en het jaar. Super leuk!
En ja Lief meisje, dat herken ik. Ik ben nooit écht ziek. Want onder ziek versta ik: zwak, misselijk en kotsen. Maar ik kan wel echt off-days hebben waardoor ik echt geen zin heb in werken en even tijd voor mezelf nodig heb. Leuke dingen doen, zoals kapper, shoppen en hangen. En tja, dat voelt weleens dubbel..maar toch vind ik dat goed, als het niet te vaak gebeurt.
En ja Lief meisje, dat herken ik. Ik ben nooit écht ziek. Want onder ziek versta ik: zwak, misselijk en kotsen. Maar ik kan wel echt off-days hebben waardoor ik echt geen zin heb in werken en even tijd voor mezelf nodig heb. Leuke dingen doen, zoals kapper, shoppen en hangen. En tja, dat voelt weleens dubbel..maar toch vind ik dat goed, als het niet te vaak gebeurt.

donderdag 16 augustus 2007 om 13:38
Liefmeisje, ja dat herken ik wel, ik voel me ook altijd schuldig of ik nou echt of een beetje ziek ben
Beterschap!!
Janneke, ik vind je avatar leuk!
Is het zo erg met Barbie? Wie heeft dat dan bedacht he...
En Noa, ik heb zo'n Aziatisch gelukspoesje van mijn zoon gekregen. Je mag het zelf niet kopen, net als bij boedha's. Het loopt op batterijen en tikt de hele dag. Niet veranderen!
Edmund of zoiets, wat bedoel je met je vraag? Ik geloof niet in happy of niet happy gerelateerd aan het single zijn. Je kunt gelukkig zijn met of zonder een relatie, als je dat met elkaar in verband zou brengen zou het inhouden dat een relatie je gelukkig moet maken. Ik vind het er los van staan, dus de happy single is een mens die toevallig gelukkig met eigen bestaan, single of niet, loze term.
Lelie, wat goed, je plannen!
Nemovisje, hoe gingen de soll. gesprekken vandaag? En hoe was het weerzien met vriendje?
Zoooooo... straks lekker naar de kapper. Ben ik weer zoet voor een paar uur (zo lang duurt het verven altijd).
Beterschap!!
Janneke, ik vind je avatar leuk!
Is het zo erg met Barbie? Wie heeft dat dan bedacht he...
En Noa, ik heb zo'n Aziatisch gelukspoesje van mijn zoon gekregen. Je mag het zelf niet kopen, net als bij boedha's. Het loopt op batterijen en tikt de hele dag. Niet veranderen!
Edmund of zoiets, wat bedoel je met je vraag? Ik geloof niet in happy of niet happy gerelateerd aan het single zijn. Je kunt gelukkig zijn met of zonder een relatie, als je dat met elkaar in verband zou brengen zou het inhouden dat een relatie je gelukkig moet maken. Ik vind het er los van staan, dus de happy single is een mens die toevallig gelukkig met eigen bestaan, single of niet, loze term.
Lelie, wat goed, je plannen!
Nemovisje, hoe gingen de soll. gesprekken vandaag? En hoe was het weerzien met vriendje?
Zoooooo... straks lekker naar de kapper. Ben ik weer zoet voor een paar uur (zo lang duurt het verven altijd).
donderdag 16 augustus 2007 om 13:41
Summer, bedoelde eigenlijk ook maar 1 foto... want er staat er maar 1 op van mij, volgens mij. Maar wat gek dat je niet goed op de groep kan komen
Je hebt gelijk hoor, ziek is ziek... maar ik weet nooit zo goed wanneer ik nou ziek genoeg ben om thuis te blijven...(al voel ik me nu wat wankel op mijn benen, dus nu mag het wel..)
Haha.. dat soort off dagen Lelie, ken ik wel, alleen durf ik me dan zeker niet ziek te melden, ben dan eigenlijk altijd bang dat ik ik iemand tegenkom!
Lelie, wanneer wil je dat gaan doen? Eerst een jaartje werken en dan een jaar vrijwilligerswerk? Klinkt wel erg leuk allemaal!
Je hebt gelijk hoor, ziek is ziek... maar ik weet nooit zo goed wanneer ik nou ziek genoeg ben om thuis te blijven...(al voel ik me nu wat wankel op mijn benen, dus nu mag het wel..)
Haha.. dat soort off dagen Lelie, ken ik wel, alleen durf ik me dan zeker niet ziek te melden, ben dan eigenlijk altijd bang dat ik ik iemand tegenkom!
Lelie, wanneer wil je dat gaan doen? Eerst een jaartje werken en dan een jaar vrijwilligerswerk? Klinkt wel erg leuk allemaal!