Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Prinses vindt het best een gek idee dat ze over 5 minuten ónder hetzelfde blauwe dekbed duikt als Xander (figuurlijk gesproken dan )
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:40:

*Prinses ziet nog een ZEER belangrijke overeenkomst met Xan*

Prinses heeft echt een GRAFhekel aan dat konijn! Dito! Lijstje gaat langer worden zo....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:44:

Prinses vindt het best een gek idee dat ze over 5 minuten ónder hetzelfde blauwe dekbed duikt als Xander (figuurlijk gesproken dan )

Whahaha!, vreemd he?

Truste!
quote:Xander68 schreef op 18 december 2007 @ 00:45:

Dito! Lijstje gaat langer worden zo....

Prinses vindt dit lijstje leuk

En gaat nu ECHT slapen!

Truste allemaal, lekker slapen en dromen over PP's, LJ's, roze konijnen (yegh), Man3, RP's, en wat al niet meer
Peas on earth!
Vleer.. kwam net leuke tekst tegen op een ander forum.. Ze leeft nog onder haar vrienden *fijnnnnnn*

Vleer gaat zich ook niet meer met meerdere mannen bezig houden. Ingewikkeld raakte er van in de war.. Man3 was heel slim met zijn eyeopener ..

Nu nog goede lijm vinden
vind de forummers wel mietjes zo vroeg naar bed.. de dag begint net
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:50:

vind de forummers wel mietjes zo vroeg naar bed.. de dag begint netTsskkk... Vleer ookalweer wakker?! Mietje
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:50:

vind de forummers wel mietjes zo vroeg naar bed.. de dag begint netXan vind zichzelf geen mietje in ieder geval, en neemt gewoon verantwoordelijkheid op zich om weer fris aan de dag te beginnen. Een half gare Xan is geen donder waard, en dat komt werk niet ten goede. Xan heeft een leidinggevende baan, dus moet ie wel fris en fruitig zijn, anders nemen ze een loopje met Xan....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 07:50:

[...]

Tsskkk... Vleer ookalweer wakker?! Mietje Môgge Erwt.....
Xan gaat weer gauw verder, en verklaart hierbij MINDER in 3e persoon te praten, want vind het nu wel een beetje irritant worden....

Dus: Ik ga weer gauw verder....een hoop af te ronden voor het eind van het jaar, en daar heb ik nog maar 2,5 dag de tijd voor!....pfffff! Daarna heerlijk 2 weken vrij!...zin in!

Tot later maar weer....
quote:Xander68 schreef op 18 december 2007 @ 10:11:

Xan gaat weer gauw verder, en verklaart hierbij MINDER in 3e persoon te praten, want vind het nu wel een beetje irritant worden....

Dus: Ik ga weer gauw verder....een hoop af te ronden voor het eind van het jaar, en daar heb ik nog maar 2,5 dag de tijd voor!....pfffff! Daarna heerlijk 2 weken vrij!...zin in!

Tot later maar weer....

Sun gaat lekker door in de derde persoon enkelvoud.

Goh Xan, wat een luizenleventje heb jij. Nog maar 2,5 dag om het jaar af te ronden. En Sun maar doorploeteren met haar scriptie tot 31-12 1 minuut voor twaalf... En ondertussen al die mannen van haar afslaan die graag een oliebol met haar willen eten (hmmm was dat maar waar.....)
Mogge Xan (waarom kan ik geen o met een dakje )quote:Xander68 schreef op 18 december 2007 @ 10:11:

Heb dezelfde goede voornemens voor 2008 (misschien TOCH maar eens volwassen worden ). Xan is al begonnen want had anders wel 'vind het nu wel een beetje irritant...' met dt geschreven

quote:Dus: Ik ga weer gauw verder....een hoop af te ronden voor het eind van het jaar, en daar heb ik nog maar 2,5 dag de tijd voor!....pfffff! Daarna heerlijk 2 weken vrij!...zin in!

Tot later maar weer....

Ohhh ik heb hetzelfde probleem

(met het verschil dat ik maar een WEEK vrij heb, grmpfff
Peas on earth!
Houdt directeur X. Ander wel een beetje rekening met de actuele bejaardentehuisontwikkelingen?

null
Peas on earth!
GoeiuhMoggel klilo inktvip

Vleer is ook weer wakker

Jullie waren er vroeg bij , ben blij dat ik t/m 26 dec kan uitslapen.. D

Springt maar even onder de douche , 1uur crematie van mijn oom.

Vleer ziet daar wel een beetje tegen op..

Vind begrafenissen nooit grappig , maar van overleden bewoners is andere koek dan eigen familie.
Prinses leuk stuk , heb er dagelijks mee te maken.. Echt mega bureaucratie met t aanvragen van hulpmiddelen. Soms sta ik echt te vloeken en te tieren tegen de zorgverzekeraar of thuiszorghulpmiddelen uitleen gedoe.

Alleen snap ik de vraag naar Rollators niet helemaal , die dingen worden veel verkocht via marktplaats voor weinig geld.

Maar bedden en rolstoelen = grote ramp
Heeft sinds jaren weer es een koortslip , das nie fijn..

Mag nu gelukkig wel zoenen de blaasjes zijn stuk
Hee sterkte vanmiddag Vleer! Niet leuk en begrijpelijk dat je ertegenopziet!

Ik hoor dezelfde verhalen wel eens van een vriendin die als ergotherapeute werkt, klintk erg frustrerend allemaal!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 11:04:

Hee sterkte vanmiddag Vleer! Niet leuk en begrijpelijk dat je ertegenopziet!

Ik hoor dezelfde verhalen wel eens van een vriendin die als ergotherapeute werkt, klintk erg frustrerend allemaal!Jeps Prinsesje.. Echt bezopen is t gewoon vooral wat rolstoelen betreft.
Nu douchen , Pa kwam even zeggen dat ie 6 flessen Gluhwein heeft gehaald glaasje 55sec in de magnetron doen... En dan heerlijke warme gluhwein.

Vleer wacht daar wel even mee tot na de crematie.
HM komt ook weer even binnenvallen. HM blijft stug in 3e persoon praten, t is automatisme geworden!

Vleer, hoe was het vanmiddag?

HM heeft haar kerstpakket gekregen . Zoals eerder gezegd is HM daar dol op en de inhoud was nog erg leuk ook, dus HM heeft in haar eentje een rondedansje door de keuken gemaakt. Het is een belgisch pakket, met o.a. (en dat vind ik echt een toppertje) porseleinen/ porselijnen frietbakjes! En een belgisch kookboek, kan HM mooi inspiratie opdoen voor het koken voor LJ vanavond!

Misschien een beetje mosterd, maar HM houdt ook niet zo van katten... Behalve de kitten van dinnetje, maar die is helemaal verliefd op HM, niet van haar zijde te slaan en dan smelt het hartje van HM toch wel. HM is net als Vleer meer een hondenliefhebber. Straathond uit Roemenië ligt dan ook langs HM te ronken. Helaas heeft HM geen idee hoe ze hier plaatjes moet uploaden.

Verder date HM ook niet met meerdere mannen tegelijk. HM weet uit ervaring hoe verwarrend dat is (vooral als mannen elkaar kennen haha). HM heeft in het verleden halve stamkroeg afgewerkt (was kleine kroeg.... dat wel) en een deel van een sportteam (waar ook serieuze ex in sportte) en dat leverde soms jaloerse gevoelens op bij de mannen... HM vindt dat nu ook niet zo netjes meer, maar toen had HM het principe om mannen alleen maar te gebruiken en verder met weinig rekening te houden (HM had gekreukeld hart overgehouden aan vreemdgaande ex....).

Het hart van HM is grotendeels hersteld (toch ook wel met dank aan recente ex) en dus wil HM nu weer dan alleen maar mannen gebruiken. Vinden mannen ook wel zo prettig
Vleer is weer thuis.. was zwaar pffff blij dat t achter de rug is. Was wel mooie uitvaart, mooie liedjes en teksten pff vind t altijd zo naar als de naaste familie om de kist gaan staan om de kist te sluiten. Kleinkinderen die de kist nog indoken om Opa kusje te geven en gaan zeggen Opa ik zal je zo missen wie moet er nou met mij nee naar t voetbalveld , brrr Vleer moest heel wat traantjes wegpinken toen.
Vleer vond nog foto van paardje

x
Heej Vleer,

Heftig hoor allemaal...

Prinses ziet trouwens dat Vleer de rolstoelen-tirade heeft gewijzigd...

(en prinses merkt dat ze per ongeluk weer in de derde persoon praat).

Nog even werken en dan vrij!

En paard is gaaf!
Peas on earth!
Hai allemaal, ben ik weer even....

Ben al heerlijk thuis, moest naar een klant vanmiddag en ben gelijk maar doorgereden naar huis.

Vleer, dikke knuffel , ik troost je maar even....je zal het zwaar hebben gehad bij je oom's crematie!

Prinses, al meerdere overeenkomsten kunnen ontdekken??....kunnen we het lijstje weer opleuken (klotewoord eigenlijk....."opleuken" )

Vanavond krijg ik bezoek, moet nog wat opruimen...best wel een bende in huis...duschhhhh....poets poets poets!

Verder hou ik de bejaardenhuisontwikkelingen stevig in de gaten Prinses!

Tot later maar weer...
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 18-12-2007 16:58
Reden: Heb weer eens te snel getikt, wat resulteerde in slordige typfoutjes....wil niet op een mongool lijken, dus ff ge-edit.... ;-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven