Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 18 december 2007 om 17:39
Zo, weer even bijgelezen, Pop heeft een lange dag gehad, met een lastig gesprek, en is nu blij dat ze thuis is met haar twee katten! Pop heeft er twee en een ervan kan best bij Sun uit logeren als Sun een muizenprobleem heeft. Popkater is een goede muizenvanger!
Poppoes is nog jong en Pop weet niet of Poppoes wel een muis kan vangen.
Pop gaat leuke kunsteanaar even aanspreken, heeft Pop zin in!
Poppoes is nog jong en Pop weet niet of Poppoes wel een muis kan vangen.
Pop gaat leuke kunsteanaar even aanspreken, heeft Pop zin in!
dinsdag 18 december 2007 om 17:40
quote:Xander68 schreef op 18 december 2007 @ 10:01:
Xan vind zichzelf geen mietje in ieder geval, en neemt gewoon verantwoordelijkheid op zich om weer fris aan de dag te beginnen. Een half gare Xan is geen donder waard, en dat komt werk niet ten goede. Xan heeft een leidinggevende baan, dus moet ie wel fris en fruitig zijn, anders nemen ze een loopje met Xan....
Verdere overeenkomst Prinses - Xan:
Prinses wil ook nooit halfgaar overkomen en zorgt er altijd fris en fruitig uit te zien op werk, want heeft ook te maken met mensen die anders een loopje met prinses nemen
Xan vind zichzelf geen mietje in ieder geval, en neemt gewoon verantwoordelijkheid op zich om weer fris aan de dag te beginnen. Een half gare Xan is geen donder waard, en dat komt werk niet ten goede. Xan heeft een leidinggevende baan, dus moet ie wel fris en fruitig zijn, anders nemen ze een loopje met Xan....
Verdere overeenkomst Prinses - Xan:
Prinses wil ook nooit halfgaar overkomen en zorgt er altijd fris en fruitig uit te zien op werk, want heeft ook te maken met mensen die anders een loopje met prinses nemen
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 17:41
Thanks voor de knuffels en t troosten
Eh Xan als de blaasjes stuk zijn is t niet meer besmettelijk.
t is zooo koudddd.. zouden we kunnen schaatsen met kerst ? Zou wel helemaal te gek zijn zeg.
Gaat dan haar schaatsen maar uit t vet halen
Maar t is niet echt rokjes weer , zelfs niet met maillots aan en hoge laarzen.
Tis meer weer voor maillots en daarover een spijkerbroek
Eh Xan als de blaasjes stuk zijn is t niet meer besmettelijk.
t is zooo koudddd.. zouden we kunnen schaatsen met kerst ? Zou wel helemaal te gek zijn zeg.
Gaat dan haar schaatsen maar uit t vet halen
Maar t is niet echt rokjes weer , zelfs niet met maillots aan en hoge laarzen.
Tis meer weer voor maillots en daarover een spijkerbroek
dinsdag 18 december 2007 om 17:44
Aangezien prinses besloten heeft 2007 tot single-jaar te bestempelen, heeft prinses inderdaad spijkerbroek+maillot aan (want toch geen enkel risico op per ongeluk De Man tegen te komen)
Prinses werkt op plek met zeeeeerrrr slechte klimaatbeheersing (oud pand) en heeft vandaag demonstratief thermometer meegenomen om kantoor te temperaturen.... 16 graden...!!!!!!
Prinses werkt op plek met zeeeeerrrr slechte klimaatbeheersing (oud pand) en heeft vandaag demonstratief thermometer meegenomen om kantoor te temperaturen.... 16 graden...!!!!!!
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 17:45
Prinses heeft daarna de hele dag geklaagd over de kou, omdat prinses besloten heeft dat Klagen gerechtvaardigd is bij een temperatuur van 16 graden in het kantoor!
('gelukkig' was prinses nog even ergens op werkbezoek bij iemand die daarentegen de huiskamer opgestookt had tot minsten 26 graden... dan is een spijkerbroek+maillot best warm
)
('gelukkig' was prinses nog even ergens op werkbezoek bij iemand die daarentegen de huiskamer opgestookt had tot minsten 26 graden... dan is een spijkerbroek+maillot best warm
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 17:45
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 17:43:
Ging vragen aan moeder of schaatsen er nog waren , maar moeder zegt dat ze weg zijn ... Kwam toch echt laatst schaatsen tegen , maar volgens moeder waren die kapot gevreten door muizen ..
Nieuwe schaatsen dan maar ?
[afbeelding]Prinses heeft exact DIE schaatsen!!!
Ging vragen aan moeder of schaatsen er nog waren , maar moeder zegt dat ze weg zijn ... Kwam toch echt laatst schaatsen tegen , maar volgens moeder waren die kapot gevreten door muizen ..
Nieuwe schaatsen dan maar ?
[afbeelding]Prinses heeft exact DIE schaatsen!!!
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 17:51
Prinses is stiekum van oorsprong van heel lang geleden van vroeger van huis uit Frysk... EN kan dus schaatsen! Prinses krijgt acuut zin in de winter en overweegt dit weekend naar de ijsbaan te gaan als er geen ECHT ijs ligt.
(Als Xan schaatsen nou ook leuk vindt, kan dit onderwerp op Het Lijstje )
(Als Xan schaatsen nou ook leuk vindt, kan dit onderwerp op Het Lijstje )
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 17:54
Zen en de kunst van het schaatsenrijden
Schaatsen is de enige sport waarbij je langzaam moet bewegen om snel vooruit te komen.
Een zenverhaal:
Wat ís zen?" vroeg de filosoof aan zijn zenmeester. "Eerst drinken we thee," zei deze tot zijn gast en hij begon diens kopje in te schenken. Maar hij bleef doorschenken, zelfs toen het kopje overstroomde. De filosoof keek onthutst toe, want uit verhalen wist hij dat zen-meesters erg gedisciplineerd zijn en geen druppel water lichtvaardig verspillen..
"Kijk," zei de meester met een fijn lachje, "met uw hoofd is het als met dit kopje. Het zit al helemaal vol. Met woorden, definities; met weten hoe de dingen horen en hoe ze zeker niet horen, met wat je wil en beslist niet wil. Als je wilt weten wat zen is, moet je eerst je hoofd leegmaken. Pas dan zul je voor de eerste keer zien en weten."
Zo is het ook met schaatsen. Als je wilt leren schaatsen, moet je eerst dingen achter je laten, gewoontes loslaten. Bijvoorbeeld de ingeroeste gewoonte dat als je snel wilt je dan snel je benen moet bewegen. Als je snel wilt schaatsen, moet je leren langzaam te bewegen. Glijden moet je, afzetten en dan rust: glijden.
Schaatsen is de enige sport waarbij je langzaam moet bewegen om snel vooruit te komen.
Een zenverhaal:
Wat ís zen?" vroeg de filosoof aan zijn zenmeester. "Eerst drinken we thee," zei deze tot zijn gast en hij begon diens kopje in te schenken. Maar hij bleef doorschenken, zelfs toen het kopje overstroomde. De filosoof keek onthutst toe, want uit verhalen wist hij dat zen-meesters erg gedisciplineerd zijn en geen druppel water lichtvaardig verspillen..
"Kijk," zei de meester met een fijn lachje, "met uw hoofd is het als met dit kopje. Het zit al helemaal vol. Met woorden, definities; met weten hoe de dingen horen en hoe ze zeker niet horen, met wat je wil en beslist niet wil. Als je wilt weten wat zen is, moet je eerst je hoofd leegmaken. Pas dan zul je voor de eerste keer zien en weten."
Zo is het ook met schaatsen. Als je wilt leren schaatsen, moet je eerst dingen achter je laten, gewoontes loslaten. Bijvoorbeeld de ingeroeste gewoonte dat als je snel wilt je dan snel je benen moet bewegen. Als je snel wilt schaatsen, moet je leren langzaam te bewegen. Glijden moet je, afzetten en dan rust: glijden.
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 17:57
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 17:41:
Vleer, hoest nou?
Ja wel goed , was zwaar middagje , t leven gaat gewoon weer door..
Gek he t went nooit zo'n begrafenis. En ik wilde nog wel begrafenisondernemer worden.. Geloof niet dat dat echt past bij mij.
Kan toch lastig een tranen wegpinkende begrafenisonderneemster zijn
Vleer, hoest nou?
Gek he t went nooit zo'n begrafenis. En ik wilde nog wel begrafenisondernemer worden.. Geloof niet dat dat echt past bij mij.
Kan toch lastig een tranen wegpinkende begrafenisonderneemster zijn
dinsdag 18 december 2007 om 17:59
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 17:54:
Een zenverhaal:
Heeft schaatsen niet geleerd zoals t ZEN verhaal.. Vleer heb gewoon geleerd op houtjes te schaatsen met stoel en uiteindelijk zonder stoel. (maar geloof dat ik meer met mijn laarsjes over t ijs slenterde dan dat ik echt schaatste met die houtjes)
Was volgens mij 2,5 a 3 jr ofzo voor t eerst op schaatsen
Een zenverhaal:
Heeft schaatsen niet geleerd zoals t ZEN verhaal.. Vleer heb gewoon geleerd op houtjes te schaatsen met stoel en uiteindelijk zonder stoel. (maar geloof dat ik meer met mijn laarsjes over t ijs slenterde dan dat ik echt schaatste met die houtjes)
Was volgens mij 2,5 a 3 jr ofzo voor t eerst op schaatsen
dinsdag 18 december 2007 om 18:03
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 17:57:
Kan toch lastig een tranen wegpinkende begrafenisonderneemster zijnTis toch niet raar dat dat nooit went! Tis een verdrietig iets, en daarom moeilijk. Lijkt me wel een bijzonder beroep, begrafenisondernemer. Niet mijn ding, maar wel bijzonder als je mensen een bijzondere dag kan geven die ze zich blijven herinneren. Prinses kent Vleer mogelijk niet goed genoeg, maar denkt dat tranenwegpinken mogelijk is omdat dit familie was, Vleer met familie was, en Vleer hier familielid was in plaats van begrafenisondernemer...
Kan toch lastig een tranen wegpinkende begrafenisonderneemster zijnTis toch niet raar dat dat nooit went! Tis een verdrietig iets, en daarom moeilijk. Lijkt me wel een bijzonder beroep, begrafenisondernemer. Niet mijn ding, maar wel bijzonder als je mensen een bijzondere dag kan geven die ze zich blijven herinneren. Prinses kent Vleer mogelijk niet goed genoeg, maar denkt dat tranenwegpinken mogelijk is omdat dit familie was, Vleer met familie was, en Vleer hier familielid was in plaats van begrafenisondernemer...
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 18:04