Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Shape, Jannek zei toch dat ze het wel best vindt nu ff zonder mannen....

Zij heeft haar kicks wel gehad de laatste tijd geloof ik hihi....
Hm ja Shape, nou om precies te zijn heb ik 2 maanden rustig aan gedaan. En dat is toch wel een record. Eigenlijk ben ik niet van plan dit weer te doen, maar het 3 keer in de week stappen hoeft voor mij sowieso niet meer.

En inderdaad ZM is instabiel, maar dat is natuurlijk ook fucking interesting..
Ohwww, dus de rustige Lelie hebben wij gemist ??
Ja, want toen schreef ik hier dus niet. Ook niks gemist dus
Daarom zei ik het ook.

Ik bedoel: die had ik juist wel mee willen maken....lekker rustig voor ons toch?...
Mir, ik had begrepen dat Janneke niet meer er zelf achteraan wilde, dat ze mannen beu was had ik niet zo begrepen, maar ja, kreeg ook een paar keer geen reactie en dan ben ik zo stom om het nog eens te vragen... is belangstellend bedoeld, maar kan mogelijk irritatie opwekken? Hoe duidelijker je bent hoe minder misverstand denk ik dan.

Is er iets waardoor Janneke mij dat zelf niet vertellen kon/kan?

Ik vraag me dus ook af waar Janneke is.
quote:Miranda01 schreef op 19 augustus 2007 @ 16:24:

Daarom zei ik het ook.

Ik bedoel: die had ik juist wel mee willen maken....lekker rustig voor ons toch?... . Nou dat vind ik geen leuke opmerking eigenlijk. Ik ben juist over het algemeen vrij rustig in mijn voorkomen, loop niet de hele dag te fladderen ofzo. Juist op schrift wel meer, dat is gemakkelijker en werkt meer als uitlaatklep. Zoiets.

Maar goed, zoals je weet heb ik ook een flinke dip gehad een tijd terug en dan is schrijven in zo'n topic sowieso niet echt prioriteit nummer 1..
quote:Jannek76 schreef op 18 augustus 2007 @ 12:34:

Shape, veel plezier met je date!

Ik ga even niet op jacht. Geen zin in. Laat ze maar op mij jagen. En zo niet, ook prima. Komt wel weer, mijn hoofd staat er nu niet naar.Heb hem even voor je aangehaald Shape
Okee, thx Mir. Je zult mij er niet meer over horen.
Ik leef nog hoor, maar heb het even te druk met andere dingen.

Shape, nogmaals: geen mannen bij mij, ik ga er niet achteraan en mijn hoofd staat er niet naar. Niks noppes nada op het gebied van mannen dus en ik vind het prima zo.

Jammer dat G. tegen viel. Op naar de volgende!

Cardhu lekker verliefd! Goedzo, geniet er van.

Lelie, ik dacht dat Zman allang exit was??? Afijn. Niet dus. Ook goed :-)

Verder groetjes aan iedereen! Binnenkort ben ik vast wel weer in topic-stemming.
quote:Jannek76 schreef op 19 augustus 2007 @ 18:17

.

Lelie, ik dacht dat Zman allang exit was??? Afijn. Niet dus. Ook goed :-)

Hm ja, klopt ook Janneke, maar sinds paar weken weer contact. Wil gewoon persé weten hoe het in elkaar steekt na al die tijd. En tja, het gaat de goede kant op

Nou, kalm aan, fijn dat je ff wat liet horen!

Hai!

Hoe is het hier?

Miran zelfs in bikini op het balkon gezeten? Het was wel lekker weer hè?!

Summer, een heerlijk treuzel dagje gehad dus? Ik ook hoor en soms vind ik dat helemaal niet erg, even helemaal niks doen! Niks meer gehoor ddus van die goddelijke spanjaard van je? Nou ja, wat in het vat zit, verzuurd niet

Shape, jammer van je date. Ik begrijp dat er geen chemie was van jouw kant... nou ja weet je dat ook weer. Je hebt het in elk geval een kans gegeven, en ja aantrekkingskracht moet er toch echt wel zijn hoor! (maar dat hoef ik jou natuurlijk ook niet te vertellen )

Noa, alles goed met je?

Badmeester, welcome back! Hoe was je vakantie en waar ben je precies heen geweest?

Oh en we hebben nog een nieuweling, ben even je naam kwijt (sorry) maar welkom hier! Je mag hier ook je hart komen luchten over je net ex-vriendje hoor!! Kijk maar of je in de stemming bent om gezellig mee te schrijven!

Lelie, beterschap!!

Hier gaat alles ok. Gister een druk dagje met een vriendinnetje gehad, allemaal leuke dingen gedaan, dus was een heerlijk dagje! Vandaag maar even een "rust" dagje in gelast. Had nog afgesproken met een vriendje maar vond dat ik maar even uit moest zieken... al heb ik niet echt het idee dat dat echt goed gelukt is... voel me nog steeds niet echt top! bah en dan morgen weer aan het werk...

En dan nog enig onthutsend nieuws... kreeg vanmiddag een sms van FBM... Heb nog niks teruggestuurd. Maar wat wil ie nou??? Hebben paar weken geleden toch duidelijk afspraken gemaakt. Hij wilde voor de volle 100% voor zijn vriendin gaan als hij van haar nog een kans kreeg. Die kans heeft ie gekregen.. of zou het toch alweer over zijn?? Ik ga het hem maar vragen denk ik..
Liefmeisje, jemig...ongelooflijk weer.

Wat stond er dan in die sms?
Dat ie toch eigenlijk wel benieuwd was hoe het met me ging. En hoe mijn vrije week was geweest. Ik heb hem net teruggesmst dat we volgens mij een paar weken een hele duidelijke afspraak hebben gemaakt (geen contact meer dus) waar we ons allebei dit keer wel echt aan zouden houden. En de vraag of er iets aan de situatie is veranderd.

Eerst maar eens kijken wat hij hier op antwoordt, waarschijnlijk is de situatie nog steeds hetzelfde en is hij nog steeds bij haar. Als dat zo is ga ik hem echt verzoeken mij met rust te laten. Zo ellendig als ik me een paar weken terug heb gevoeld (en al eerder, maar een paar weken terug was wel het hoogtepunt), wil ik me niet meer voelen!
maar ja, tuurlijk mis ik hem al die weken ook vreselijk en zou ik niets liever willen dan hem weer te zien (en ik ben al 3 weken bezig me in te houden vooral niet te smsen), maar ik zie nu wel in dat dit me écht allemaal nergens brengt... poeh wel lastig om iemand op afstand te houden, die je eigenlijk helemaaaaaaal niet op afstand wil houden..!
Liefmeisje, wees sterk en reageer niet !!!

Als de situatie verandert is (en dat is het niet geloof me) dan mag hij eerst voor jouw deur gaan staan met een grote bos rozen en een liefdesverklaring. Pas dan verdient hij een minuut van jouw aandacht, eerder niet.....
Een reactie heb ik al gegeven, of bedoel je "laat je er niet weer mee in"..?

Je hebt helemaal gelijk, en zo ga ik het ook steeds meer voelen...

Hij heeft geen idee wat hij me een paar weken geleden door heeft laten maken, we hebben uren gepraat over "hun" relatie, alles over zijn gevoelens... en waar bleef ik in het verhaal...nergens! Hij is heel egoistisch bezig zo en ik wil hier ook niet meer aan mee doen. Ik denk net als jij dat er niks aan de situatie veranderd is, maar verbaas me er wel over dat hij het presteert om binnen 3 weken al weer contact met mij op te nemen, dit had ik niet zo snel verwacht. Maar ja het zegt genoeg over hun relatie... en de loze woorden die hij dus een paar weken terug sprak over haar en hoe hij wilde vechten voor hun relatie...Vind het echt bijna te bizar voor woorden, maar ja.

Anderzijds is het ook lastig omdat ik nog steeds gevoelens voor hem heb, en ik die weken (bijna) niets liever wilde dan dat ie zou smsen (ook al weet ik uiteraard dat het beter is het contact te verbreken). Het voelt zo dubbel, maar dit is ook wel weer logisch. Als je nog gevoelens voor iemand hebt en het gevoel hebt in een soort van afkickfase (want zo voelt het echt) te zitten, is het niet vreemd dat het je wel weer wat doet als hij contact opneemt.

Laat hem eerst maar eens antwoorden nu... al denk ik dat ie dat vandaag niet meer gaat doen.

Dank je voor je reactie Miran, fijn om even mijn hart te kunnen luchten.. (en misschien voelt het voor jou momenteel als een stukje herkenbaarheid, al zitten jullie niet in deze fase uiteraard..)
Hallo Liefmeisje, dat kon je er nu net niet bij gebruiken. Wat snapt hij niet aan het antwoord nee, geen contact meer... Laat je aub niet weer inpakken door zijn mooie woorden hoor!!
Thanks summer, dat was ik inderdaad niet van plan (me weer laten inpakken door zijn woorden).

Ik begrijp ook niet waarom hij toch iedere keer weer terugkomt, en toch voor haar blijft kiezen. De laatste keer heeft hij wel heel bewust voor haar gekozen en daarom was er geen betere gelegenheid om er definitief een punt achter te zetten vonden we beiden.

Alles wordt weer opgerakeld nu, terwijl ik er voor mezelf probeer een punt achter te zetten... dat maakt het idd niet makkelijker, summer.

Wat is het forum trouwens weer traaaaaaaaag, wordt er ook steeds afgegooid!
Goh, lastig lief meisje. Echt heel verwarrend ook dat hij nu weer wat liet horen. Ik ben benieuwd naar zijn antwoord op jouw vraag. Erg benieuwd. Feit blijft dat je dit natuurlijk niet kunt gebruiken nu..je bent bezig iets af te sluiten, maar hij lijkt altijd zijn voet tussen de deur te houden. Kop op hoor en blijf zelf zuiver in je contact met hem.

Ik had jullie trouwens nog niet verteld dat ik gister iemand heb ontmoet waar mijn vriendin behoorlijk gek op is (maar nooit wat gebeurd hoor) en waarmee zij een ontzettende spanning voelt. Ze hebben vrij veel contact met name door werk. Een BM is het ook, iets ouder dan wij zijn. Ik had natuurlijk al veel over hem gehoord en ik wist dat ik 'm waarschijnlijk dus zou gaan ontmoeten.

En echt serieus: hij kwam binnen en ik wist meteen dat hij het was. Mijn vriendin zei me dat mijn blik onbetaalbaar was toen ik hem zag. Mijn bek viel nog net niet op de grond van verbazing zeg maar. Want sjongesjonge. Nu weet ik het weer: ze bestaan! Die héle leuke mannen! Perféct was ie, niet overdreven, gewoon geweldig! Waarom ik dit vertel weet ik ook niet, wilde het gewoon even kwijt, want ik was en ben zo onder de indruk. Leuke babbel ook.

Naja, dat dus.
Haha...wat een verhaal Lelie! Nou toch een goed teken om te weten dat ze nog bestaan die mannen, alleeneh moeten ze dus NIET al bezet zijn...hahaha...

Thanks voor je woorden, ja hij lijkt elke keer de deur toch op een kier te willen laten staan, ook al zegt hij het ene moment het 1 en doet het ander... ik sta er echt versteld van. En dit maakt het afsluiten niet echt gemakkelijker zo... en dat is volgens mij iets wat hij zich totaal niet realiseert. (wat het met mij doet)
quote:liefmeisje2 schreef op 19 augustus 2007 @ 21:47:

En misschien voelt het voor jou momenteel als een stukje herkenbaarheid, al zitten jullie niet in deze fase uiteraard..

Nee, het voelt voor mij niet als herkenbaarheid vwb AM.

AM behandelt mij met zeer veel respect moet ik je zeggen, anders zou ik er niet mee doorgaan, echt waar.

Echter heb ik wel meegemaakt dat een ex van mij een nieuwe vriendin had en mij toch bleef sms-en e.d. om het deurtje open te houden (want hij had niets serieus met haar, en hij wist het toch niet zo goed, vond mij ook nog zo leuk blablabla, en dat vind ik zo fout, zo erg en ja, ook ik trapte erin en ging er in mee. Mijn vriendinnen kunnen zijn naam niet meer horen, echt waar. Heb me zo laten meeslepen en dat wil ik jou zo graag besparen. Fijn dat je op de goede weg bent!
Mmh ok kan ik me indenken Miran, al is iedere situatie en ieder gevoel natuurlijk weer anders. Zit nu even in gesms verwikkeld, hij heeft geantwoord, maar kom hier morgen op terug... al zegt hij uiteraard weer niks over zijn relatie, en zegt hij gewoon benieuwd te zijn naar hoe het gaat, en haalt hij onze hele nacht/ochtend samen weer naar boven... pff niet makkelijk dit. Heb alweer geantwoord en ben ook weer van de duidelijke taal...Ik ga zo mijn bed in en zie wel of ik nog weer wat hoor van 'm, maar ben moe dus ga ook zo lekker slapen (als dit nog lukt...)

welterusten voor iedereen!
Ben ik weer. heb een erg leuke en gezellige middag gehad..

We kunnen heel gezellig kletsen met elkaar , en zoals Lelie hier al zei .. Er moet vuur werk zijn en dat mis ik idd .. Maar ik weet ook juist die vuurwerk die ik had bracht mij juist niet in een relatie die ik graag wilde..

Ik ben vandaag ook heel eerlijk tegen HVM geweest over mijn gevoelens, dat ik gewoon niet goed weet wat ik voel..Dat ik juist afgelopen weken en maanden op onderzoek uit ben bij mijzelf wat ik precies voel en hoe ik mij voel en wat ik erbij denk.. Omdat mijnv erstand versus gevoel nog al eens met elkaar in de knoop ligt... Hem gezegd dat ik mij prettig voel bij hem maar nog niet meer dan dat.. We hebben wel beetje gezoend.. Tis een schat van een jongen ,heb hem niet verteld over mijn date a.s donderdag. Vind ik ook niet echt nodig (of vinden jullie van wel ?? ) Krijg wel t idee dat Hvm mij heel erg leuk vind en zelfs verliefd aan t worden is..Ik voel daarmee weerstand bij mijzelf

LRP : klinkt anders aan de telefoon , is opener is spontaner is grappiger , flauw zeuren , onze gesprekken gaan ook wel dieper.. Maar qua uiterlijk weet ik bv niet of t wel mijn type is.. En bij HVM weet ik wel dat ie qua uiterlijk een *lekker ding* is om te zien.. Maar ja als je er weinig bij voelt zoals in mijn geval nu is dat ook niet alles..

Ik ga gewoon met 2 mannen daten en dan zie ik wel waar ik mij t prettigst bij voel en bij wie ik meer t gevoel Vuurwerk heb ..

Rustig aan dus
Zoo en nu ff 799 fotos kijken die ik gisteren gekregen heb van een vriend..

Mijn afgelopen jaren in t westen leuk om terug te blikken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven