Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oeps foutje...het was marias die het schreef en niet shape!! :-)

Liefmeiske, voel je jezelf wel ietsje beter vandaag? Ik hoop het. E

Shape, hoe is het met jou en je mannen? Saaimans nog wat van gehoord?

GOTVERDEGOTVER sorry hoor.

Kloteforum. Had echt een meeeeeega tekst gemaakt voor iedereen en een beetje over mij. ALLES WEG, ik taai even een uurtje af tot ik weer zin heb, sorry, dan doe ik het wel weer opnieuw
Ahaaaaaaaaaa vandaar word er dus zo weinig gepost. Blubberforum zeg! Sjonge...
Avond!

Vanmiddag kreeg ik een smsje van saaimans: "Hoi "[..]. Het was goed, maar er onbrak ook iets extra. Ik zie af van verder contact. Veel succes in je leven. Groet [..] "
Nou Shape, komt ie ook lekker op tijd mee

Maargoed, beter laat dan nooit...
Janneke.. leuk nieuw plaatje!

Ja, dat kon ik na zoveel dagen stilte ook wel raden van hem.

Morgen opnieuw. Date met G.

Hoe staat het leven ervoor bij jou, Janneke?
Rustig
Aan dat ene woord van jou is te zien HOE rustig

Dus geen Paiqmannen, geen buurmannen, geen nerdjes in de buurt?

Cman reageerde niet op smsjes, ik vroeg of hij het soms erg druk had... deze keer had hij echt een supersuper geldend excuus: hij zat anderhalve dag in de lucht... vliegtuig dus... hij zit een week in Frankrijk nu, bij zijn ouders die daar op vakantie zijn. Het is net alsof de smsjes nu inderdaad wat van dichterbij lijken te komen Daarna begint een week Nederland, bezoeken van vrienden etc. met als 1 van de laatste acties: ontmoeting met mij.
snifsnif en nu zie ik ook nog iemand met precies MIJN avatar en die heet niet eens nemo maar chica..

Ik hou het voor gezien, morgen vast beter...
Zooo net thuis van mijn werk , duik mijn bed in , morgen ochtend weer werken..

Lieve smsjes gekregen van zowel Hvm als Lrp... ingewikkeld is het allemaal best wel.. Ga gewoon met 2 mannen daten tegelijk daten..

HVM heeft geschreven dat ie mij heel erg leuk vind en kriebels heeft dat ie mij a.s zondag weer gaat zien.

LRP heeft geschreven dat ie mij erg leuk vind en zich verheugd op onze date..

WHAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ook thuis, helaaas verloren, wel leuk tennisfeest. Truste.........
wakker en werken....
Ik was gisteravond ook nog ff de stad in geweest, was erg gezellig. man man man wát een koppijn-wijn heb ik op zeg. Toen ik hem dronk was ie lekker, nu vind ik hem minder leuk. Aiai...
Sterkte met je kater Summer en werkze Des en veel plezier met je smachtende mannen! hihi

Ik was om 9 uur al wakker, hoorde allemaal herrie in de kamer, was het de glazenwasser....Dus ik dacht, ok vroeg op tis mooi weer, maar was nog zo moe, ben weer naar bed gegaan tot nu. Nu lekker douchen en zonnetje in.

Nemoooo, er is maar 1 echte Nemo hoor !! :-)

Liefmeisje, weer beter?

Shape, jammer van S, maar goed, duidelijk dan....veel plezier met de date vandaag en jaaaa, Cman komt steeds dichterbij....:-)
[quote]Lelie1 schreef op 17 augustus 2007 @ 15:28:

[fgcolor=#9E13C3] Nou, ál te autistisch moet je niet zijn. De lay-out weer veranderd!

jaa, de cover verandert elke week, gelukkig maar...

alleen wel onrustig idd...
Helleu.. hoe is het hier? Dess druk met daten? Summer koppijn..Hm. Veel water drinken dan maar vandaag En Miran, ow ik wist niet dat de cover ook hier elke week zal veranderen. Vind ik geloof ik een beetje stom, maar ja.

Hier prima. Eindelijk bij kunnen slapen, wat ik wel erg nodig had!

Gister vooral heel erg gerelaxed met logé, was gezellig

Nou, voorbereiden op een goed feestje van vanmiddag/avond dan maar !
[quote]Lelie1 schreef op 18 augustus 2007 @ 11:44:

[fgcolor=#7311B9] Helleu.. hoe is het hier? Dess druk met daten? Summer koppijn..Hm. Veel water drinken dan maar vandaag En Miran, ow ik wist niet dat de cover ook hier elke week zal veranderen. Vind ik geloof ik een beetje stom, maar ja.

Ik ook niet, maar marketingstrategisch lijkt het me logisch nu ik het een paar keer heb zien veranderen....

Veel plezier op je feestje !! En niet te veel zuup'n hehehe
De cover van het forum is steeds gelijk aan de cover van de nieuwste Viva... was me al eerder opgevallen

Des, lekker luxe toch, kiezen tussen twee mannen, eerst alle twee op zicht...

En Mir, hoe staat het liefdesleven?

Summer, sterkte met je hoofdpijn!

Lelie, bijgekomen, dus klaar voor een nieuwe heftige nacht?

Janneke, je moet nodig weer op jacht hoor, past niet bij de nieuwe Janneke.. die rust

Ik ga lunchen, boodschappen doen en me daarna opmaken voor de date, 17.00 uur op terras hier in de stad...

Gisternacht nog met Cman op msn gesproken, nu vanuit Frankrijk, maar was kort gesprek, hij had anderhalve dag gevlogen (met vertraging) en was erg moe.
Shape, veel plezier met je date!

Ik ga even niet op jacht. Geen zin in. Laat ze maar op mij jagen. En zo niet, ook prima. Komt wel weer, mijn hoofd staat er nu niet naar.
hmmm zou t dan nu wel eens goed gaan met de kleurtjes ??
Leeftijd : 25

Single sinds: een week

Langste relatie: dik 2 jaar

Regio: Den Haag

Daten: nog even niet

Cijfer relatie wens: nu een 5, maar wordt wel weer een 10

Kinderwens: absoluut

Sterrenbeeld: ram

Hobbys: (uit) eten, terrasjes zitten, strand, af en toe stappen, dansen, shoppen.
Sproos, welkom! Ik lees op het topic dat toevallig net onder singles staat je bericht over je liefdesverdriet. Erg is dat he. Ik heb niets opbeurends te zeggen: je moet er gewoon doorheen en het accepteren. Eraan toegeven en het niet wegduwen. Dat is niet leuk, je wilt natuurlijk dat alles zo snel mogelijk weer normaal is, maar als je het ontkent duurt het langer. Gewoon huilen en rouwen, want er is iets voorbij, geweest, geschiedenis. Dat accepteren is het begin. En dan komen er langzaam weer lichtpuntjes die je moet koesteren en die zullen eerst minder zijn dan de zwarte momenten, maar daarna zullen ze vaker komen. En op een moment is er een dag waarop je niet aan hem gedacht hebt.

Forceer niets. Misschien vind je afleiding door de avonturen van de singles hier te lezen en merk je dat dat leven vaak erg leuk kan zijn!

Ik wens je veel sterkte!

Mir, hoe is t met jou? En TM, die heb je zeker vaak gezien deze week?

Welkom Sproos. Sterkte met je luduvuduh.
Hai,

nog ff een kort berichtje van mij

met mams alles al een stuk beter, is zich lekker op haar revalidatie aan het richten

en verder zelf vliefd en niet te zuinig ook....eneh....t is wederzijds...we hebben lol samen, hele goede gesprekken, lekkere dingen, kortom gaat heerlijk (op een klein probleempje van de afstand (ruim 100 km) na....maar dat houdt t spannend)

kortom, kwam al tijd te kort om hier te schrijven, maar nu helemaal,

iedereen heel veel succes en plezier en sommigen zal ik nog wel op de msn spreken...

knuffffffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven