Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ooow Cardhu, wat fijn voor je. Geniet er lekker van

Ik blijf vanaaf avondje thuis.

..
ben druk op msn met AM..

haha
HIer even een kort berichtje van mij .. duik nl mijn bed in .. net klaar met werken en mag morgenochtend om 7uur er weer staan.

Cardhu : fijn dat t de goede kant op gaat met je moeder !

Shape : hoe was je deeeeet ??

Summer: avondje thuis en lekker in huis wat dingetjes doen is ook erg fijn..

Morgen mijn 2e deet met HVM., ga naar zijn huis en dan gaan we ff zien wat we gaan doen... Hopelijk beetje mooi weer morgen.. Hele middag thuis zitten heb ik niet echt veel zin in eigenlijk.. hehe naja misschien met hem samen is took niet echt verkeerd hihi
Des veel plezier morgen !

Cardhu, wat heerlijk dat je verliefd bent. Alleen op wie? je collega?

Kom je dat nog vertellen?

Summer, ja ik ken dat ook. Heerlijk dat keuvelen in je huis, en schoon, wit, naar lekkere wasverzachter ruikend bedje is zoooo lekker en fris !

AM is naar bed en ik ga ook

Welterusten !
Jammer dat jullie allemaal naar bed gaan, maar ik ga toch maar even vertellen hoe mijn date was.

Summer, G. is de man die in woonplaats van Des woont, met groot huis, interimmanager, he's making money... Ex vrouw heeft 5 jaar scheiding opgehouden omdat ze er alle geld uit wilde slepen wat mogelijk was.

Toen ik hem zag, schrok ik een beetje, hij is erg rossig, armen vol roodachtige sproetjes... en kleiner dan ik ben... Verder niet lelijk, erg goed gekleed, attent voor me, charmant.

Lekker uit eten geweest, leuk gekletst. Hij zei al halverwege de avond dat hij graag een vervolg wilde. Aan het eind van de avond zei hij dat opnieuw en dat hij me leuk, intelligent, "fraai", verzorgd, warm en erg interessant vond. Niet slecht voor mijn zelfvertrouwen... maar... ik voelde enige weerstand toen hij me wilde zoenen. Op een of andere manier vind ik hem fysiek niet zo aantrekkelijk. Saaimans was ook niet echt mooi, maar had wel iets.. en daar had ik juist wel zin in zoenen bij.

Dus ik denk dat hij het niet is...

Ik heb de boot wat afgehouden over vervolg, gezegd dat ik dat nooit direct kon zeggen op een avond, pas naderhand. En dat ik het hem dus later zal zeggen. Moet ik dus morgen of zo doen... moeilijk hoor...

Summer, is je kater overgegaan in de loop van de dag? En nog wat gehoord van Spanjaard?

Mir... lekker aan het chatten geweest met AM? Nooit meer wat gehoord van TM?

Cardhu, had het al van je gehoord op msn, maar toch mooi dat het nog steeds zo goed gaat tussen jou en nieuwe man! Hij is dus weer langs geweest?

Lelie, leuk feest gehad?

Sproos, blijf je schrijven hier?

Janneke, veroverd worden is ook leuk, moet je eerst wel signalen geven dat je veroverd wil worden haha.

Welterusten!
Hai,

Shape, jammer van de weerstand, maar dat is het dan net niet, "full-package" is veel leuker ;)

Summer spanjaard verhaal klinkt leuk en lekker, veel plezier met hem

Mir, AM gaat ook lekker zo te horen...

Lelie feestje? klinkt in elkgeval goed....

Sproos welkom...

en idd Janneke, veroverd worden is leuk....elkaar veroveren ook ;)

maar hier dus met mams alles idd goed, is al weer bezig voor haar mede patiënten te zorgen, dus dan gaat t veel beter met haar....en ook haar eigen herstel (lopen , knie buigen etc) gaat al heel snel vooruit, verder kent ze via via wrs de familie van mn nieuwe vriendje (komt uit haar regio) dus daar is ze ook mee bezig....ach, heeft ze wat te doen..

nieuwe liefde,

nee geen collega of contactpersoon van werk, ken hem via paiq, is een enorme KLIK, kunnen super praten, sex is goed, alles voelt goed...

alleen gaat het heel snel (ook het echte gevoel) maar ook daar praten we over,

allebei zijn we wat voorzichtig en normaal gesproken berekenend, maar in dit geval gaat dat voor beide niet op....

sterker nog, heb een gevoel (noem t vlinder/roze wolken etc) wat ik gewoon echt nog niet eerder gehad heb....nog nooit....en voor hem is het heel lang geleden (tig jaren en evenzoveel relaties) omdat hij het nadat hij heel erg gekwetst is ook niet meer toegestaan heeft....

doen dus rustig aan zeggen we, maar t gevoel gaat wel hard...

Wat heerlijk voor je Cardhu! Geniet er maar lekker van! Uiteindelijk willen we dat op den duur toch allemaal...

Shape, jammer dat je een beetje weerstand voelde dat gaat m niet worden dus. Heb je nou wel of niet gezoend Maar je kunt het evengoed wel gezellig hebben samen, maar ja als hij iets anders zou willen wordt het lastiger he.
hallo allen te zamen, ben weer terug van vakantie dus zal dit topic ook eens vervuilen
Goedemorgen !

Shape, jammer dat het net niet was....moest wel lachen hoor dat hij je "fraai" vond hihihi.....

Cardhu, heeerlijk!!! geniet ervan en kom je af en toe wel vertellen hoe het gaat?
Shape : Jammer dat je een bepaalde weerstand voelde met t zoenen bij je date..

met Hvm voel ik ook een beetje weerstand maar kan niet exact zeggen waarom , waarop of waarmee.. Zoenen kan ie lekker , hijs lief .. waarom ik dan een bepaalde weerstand voel weet ikg ewoon niet.. Ik denk dat t bij mij gewoon stukje angst is.. Angst om mij over te geven aan iemand die gewoon hardstikke lief voor mij is en ook helemaal gek op en van mij is..

Ik ben dat gewoon niet (meer) gewend , iemand die zo gek op mij is en alles voor mij wil doen.. Moet daar denk ik gewoon aan wennen.. Weet eigenlijk ook niet meer hoe nou een *goede* relatie moet zijn.

Gelukkig vanmiddag zien we elkaar weer en ga ik wel zien wat voor gevoel ik er bij heb.. Heb nog niet echt kriebels ofzow , maar verheug mij er wel op om hem te zien.. Beetje gek allemaal
Hmm tis ook geen weerstand wat ik voel..

Tis gewoon anders dan met andere mannen.. Was eigenlijk gewend geraakt aan t feit dat mannen leuk waren voor 1 of 2x en dan was er geen contact meer... of van mijn kant of van zijn kant..

Deze wil wel contact deze vind mij net zo interessant als ik hem en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan .. Dat is het !

Eerst ben ik sturing nodig om een geschikte man te vinden , heb ik gevonden nu en nu ben ik lijkt wel sturing nodig om uit te vogelen hoe ik er mee om moet gaan.. HELP
Desertrose misschien jezelf een schop onder je kont geven?
Spannend Des, geniet ervan vanmiddag, het komt zoals het komt...
Ben best beetje jaloers op Cardhu hoor.

Ik had vorig jaar hetzelfde, een RP date waarmee het in 1x klikte en met wie het allemaal snel ging (te snel vond ik toen zelf...vond het heel eng me over te geven).

Uiteindeljk liep het bij mij anders af, na 2 maanden zei hij out of the blue op een zondag, ermee te willen stoppen, want hij was niet meer verliefd.

Wat een dreun krijg je dan....En, het ergste was, hij vertelde dit, liep na een uur de deur uit en wilde geen contact meer (want dat was beter..).

Wat heb ik daar lang over gedaan om te verwerken. Begreep er niets van....
quote:badmeester schreef op 19 augustus 2007 @ 12:09:

Desertrose misschien jezelf een schop onder je kont geven?

yes doe ik ook.. heb mijzelf die schop al gegeven.. Heb ook aangegeven aan hvm het rustig aan te willen doen.. Dat ik erg voorzichtig ben. Hij daarintegen wil heel snel , beetje zoals ik altijd deed.. MOet hem op de rem trappen ipv mijzelf hehe (is ook wel eens grappig) Maar ik wil hem zeker de kans geven dit in tegenstelling van mannen die dit niet bij mij hebben gedaan. Heb er toch iets van geleerd zullen we maar zeggen..

En zoals Mir al zei , het komt zoals het komt.. Ik geniet er zeker van maar merk ook heel goed aan mijzelf dat er een bepaalde terughoudenheid is bij mij.. Angst , bang voor wat komen gaat..

Soms ben ik een ongelofelijke muts he ?
Hoi,

Shapeshifter.. tnx voor je berichtje. Wil inderdaad hier wel eens vaker schrijven, maar zit nu nog beetje in de "ik schrijf het liefst over mijn verbroken relatie fase"

Wanneer ik weer wat gezelligs kan melden... kom ik zeker vaker langs.
Sorry Sproos, had je nog geen welkom geheten, bij deze ! :-)
Soms ben ik een ongelofelijke muts he ?[/quote]

Soms ??? !!
Hallo!

Reacties:

Shape: op zich wel een duidelijk verhaal toch? Geen fysieke aantrekkingskracht is ook duidelijk. Is hem niet dus. Dat rossige en die sproeten trouwens dat vind ik ook helemaal níks! Ik had op reis zo'n rossige Amerikaan, naja, bij daglicht zag ik die kleur en sproeten pas. Ieuw. Niet mooi.

Maar jammer wel dan voor je rijke meneer, want hij was dus wel erg enthousiast zo te lezen!

Dess: ben benieuwd naar jouw date, maar eigenlijk denk ik dat hetzelfde verhaal voor jou geldt als ik bij Shape schrijft. Ik blijf geloven in dat vuurwerk. Dat moet er gewoon zijn. En iemand kan lief zijn, maar tja, dan kun je wel met de halve wereld een relatie aangaan. Seks en die aantrekkingskracht is ook zó belangrijk.

Summer: lekker een rustig avondje gehouden dus? Kan fijn zijn! Ik heb die ook erg veel ingelast de laatste periode en dat is soms echt best even lekker. Heb je nog wat gehoord van de Spanjaard by the way?

Cardhu: wat leuk! In love! Geniet ervan!

Miranda: je hebt veel contact met GM hè. Merkt zijn vrouw er niks van als ie zo 'savonds laat nog chat enzo? Leuk voor jou dat je ervan geniet in elk geval.

Sproos: welkom nog!

Nou ik leef nog. Was me het avondje wel weer. Sjongejonge. Eerst een feestje bij iemand wat leuk was. Alcohol werd dus al op de vroege avond genuttigd en ik heb het geweten ook! Echt dronken was ik niet, onvoorstelbaar overigens, want tequilla is meestal toch wel de boosdoener. Niet dus. Veel over seks gepraat en ben erachter dat het niet gek is dat ik fulltime hitsig ben. Het ligt aan het weer, denkt een vriend van me, die zich ook al zorgen maakte over zichzelf, hehe.

En verder? Tja, wel de hele avond gezoend. Maar dan met zoenvriendinnetje. Lekker. Maar voorlopig vind ik het wel weer mooi geweest dat gezuip en gedoe. Denk ik.

Ik had een webcamdate met Zman, maar er is weer een excuus. GVD. Ik haat hem. Mongool. Vandaag niet, dan nooit meer seks. Wat denkt ie wel niet.

Hai Lelie,

Leuke avond gehad dus! Mooi !!

ZM, gatver....jammer, het ging juist zo leuk...

Over AM: Ik snap af en toe ook niet hoe hij dat doet hoor. In ieder geval gisteravond was zij niet thuis (misschien wel naar haar minnaar haha). Ze zijn niet getrouwd overigens.

Ik wilde van alles doen vandaag, maar (niet voorspeld maar wel lekker...) het is zo'n mooi weer, dus hang op balkon in bikini, lazyyyy......de klusjes komen later.
Waar hangt Jannek uit?....
Ja dat vroeg ik me ook af, van Janneke, maar vergat het te schrijven.

Tja die ZM. Hij mag opschieten. We hebben vannacht wel weer 2 uur gebeld. Raar gedoe. Bah.

En ik heb zo'n keelpijn en geen stem meer over. Maar dat kwam niet door het tel. gesprek dan
Ik ben een beetje aan het rommelen / opruimen in mn huisje, heerlijk. Ik groei langzamerhand uit de ruimte die ik heb, maar ja dat heb je met een klein appartementje he. Herkenbaar?
Hallo!

Lelie, wat prettig dat jij toch nog altijd een zoenvriendinnetje hebt . Je hebt gelijk wat je zegt over het vuurwerk dat er moet zijn. En achteraf gezien komt het vooral door het rossige, wat het eerste wat dat me opviel aan hem en dat me kennelijk beinvloedde toen hij begon te zoenen. Ik vind het ook niet mooi! Summer, er waren dus wel een paar kusjes, mond op mond, maar toen hij wou tongzoenen kreeg ik de (verkeerde) kriebels en ben gestopt.

Nu moet ik het hem nog zeggen... Hij was inderdaad erg enthousiast. Dat oude liedje: de een wil de ander, maar de ander wil die ene niet, nou dat gaat wel vaak bij mij op..

Wat ik leuk vond om te horen was dat hij zei: "Ik zou ook heel graag met je willen pronken". Ik had van de vorige week-date een beetje het idee overgehouden dat ik misschien niet mooi genoeg ben.. hoewel die dag echt onbekende mensen spontaan tegen me zeiden: wat ben je een mooie vrouw (man in een coupe!) en wat zie je er mooi uit (vrouw die ik vaag ken op het station)... Maar nu weet ik zeker dat het daar niet aan ligt.

Cman stuurde gisteren smsje (hoewel hij zei dat de telefoonrekening helemaal uit de klauwen loopt qua hoogte en hij minder smsjes wilde sturen) hoe mijn date was geweest.

Heb ik nog niet op gereageerd. Moet ook een beetje op de telefoonrekening letten, haha.

Des, wat Lelie zegt over mij en dat dat ook voor jou geldt, daar ben ik het mee eens.

Mir, beetje triest verhaal, van die leuke liefde die zo goed ging en zomaar opeens afgelopen was. Soms snap je mannen echt niet.

Cardhu, geniet ervan!

Lelie: even rustig aan doen? Hoe lang duurt dat bij jou? (smiley)

Badmeester, al weer gedate? Leuke vakantie gehad?

Sproos, ik begrijp dat je nu eerst je verdriet kwijt wil.

Janneke, ook niets meer op Paiq?

Lelie, Zman is niet stabiel. Is al eerder gebleken. En zal het ook niet worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven