Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Veel hoeren zoenen niet.. omdat t iets heel intiems is.. En dat klopt ook wel denk ik ... Vleer is dol op zoenen , mits man t ook goed kan.

Vleer kan heeeeeel opgewonden raken van lekker zoenen

Orgasme om 6 a 7 uur morgenochtend... lijkt me niet dat ik dat ga doen op mijn werk hahahahahahaha zie me al liggen in de zusterpost
Dat global orgasm is ook nog tegen de global warming. Mooie boel is dat! Ze werken er juist aan mee! Iedereen moet zichzelf of elkaar opwarmen om een orgasme te krijgen!
Denk dat je gelijk hebt Vleer... maar houden mannen dat altijd van onafhankelijke vrouwen?

(prinses is beetje geirriteerd, want heeft net geconstateerd dat ze veellll meer kerstkaartjes verstuurd heeft, dan zelf ontvangen... grmpff).

En ja, toengzoentopic errug apart (en raar, prinses kent geen mensen die NIET van zoenen houden), evenals 'vreemdgaan met bn'er', en zo meer... vermakelijk
Peas on earth!
Vleer denkt dat mannen wel van beetje afhankelijke vrouwen houden.

Te afhankelijk en Te onafhankelijk is beide niet goed...

Maar das alles waar TE voor staat
quote:Vleermuis28 schreef op 21 december 2007 @ 14:54:

Veel hoeren zoenen niet.. omdat t iets heel intiems is.. En dat klopt ook wel denk ik ... Vleer is dol op zoenen , mits man t ook goed kan.

Vleer kan heeeeeel opgewonden raken van lekker zoenen

Orgasme om 6 a 7 uur morgenochtend... lijkt me niet dat ik dat ga doen op mijn werk hahahahahahaha zie me al liggen in de zusterpost

Dat hoeren niet zoenen, dat snap ik. Maar echt mensen binnen een relatie. Heb je het topic niet gezien op het sekspijler? Het zou voor mij echt wel een issue zijn hoor! Pffftt!!

Tsja in die zusterpost. Haha! Dat wordt "eventjes naar het toilet" Vleer!
Vleer stuurt geen kerstkaartjes.. Vind t ook belachelijk dat collega's elkaar kerstkaartjes sturen en t in elkaars postvakje leggen..

De 1 heeft 2 kaartjes de ander 6 in postvakje... En je weet dus precies wie jou GEEN kaartje heeft gegeven..

Vleer vind dat zoooooooo stom , VLeer doet niet aanr kerstkaarten en al helemaal niet in collega's hun postvakjes.. Vleer heeft dan wel stijl en klasse en stuurt ze gewoon naar hun huisadres..

Echt stom vind ik dat die kaartjes in postvakje waarvan je dus weet oo die heeft mij gen gegeven en die niet en die niet en die wel ooh ik heb wel kaartje van die en collega met postvakje ondermij heeft geen kaartje van die...

Beetje ehhh hoe zeg ik dat vriendjespolitiek iets ofzow
Prinses, TNT heeft het errug druk! Waarschijnlijk krijg je na de kerstdagen zelfs nog kaartjes! Sun heeft gisteren ook nog een deel van de kerstkaarten op de brievenbus gedaan. Nou die komen waarschijnlijk ook pas na de kerstdagen aan. En dat zal vast bij jou ook zo zijn. Want zo'n lieve Prinses als jij krijgt vast heeeeel veel kaartjes.

Ik ben benieuwd wat voor kaart je van Xan krijgt
Als vleer man treft die niet wil tongzoenen, moet man heeeullll snel wegwezen ,
Nou heeft Vleer wel kerstkaartjes gekregen van alle collega's maar kan mij voorstellen dat wanneer een collega maar 3 kaartjes heeft gekregen t gevoel kan hebben... Ooh die andere collegas zullen mij wel niet aardig vinden aangezien ik geen kerstkaart krijg van ze
quote:Vleermuis28 schreef op 21 december 2007 @ 15:00:

Als vleer man treft die niet wil tongzoenen, moet man heeeullll snel wegwezen ,Dat bepaalde vormen van seks een issue kan zijn binnen een relatie, dat begrijp ik. Maar tongzoenen?! Dat had ik echt nooit gedacht!
quote:Vleermuis28 schreef op 21 december 2007 @ 15:01:

Nou heeft Vleer wel kerstkaartjes gekregen van alle collega's maar kan mij voorstellen dat wanneer een collega maar 3 kaartjes heeft gekregen t gevoel kan hebben... Ooh die andere collegas zullen mij wel niet aardig vinden aangezien ik geen kerstkaart krijg van ze

Tenzij je met bepaalde collega's niet omgaat natuurlijk.

Maar ja, ik studeer nog en ik doe lekker via de email een e-card naar mijn studiegenootjes waar ik veel mee optrek. Naar mijn bijbaantje gaat ook een e-card en mijn huisgenoten wens ik persoonlijk wel fijne kerstdagen. Kartonnen kaartjes heb ik naar wat andere vrienden gestuurd. E-mails ook naar een deel. Ik selecteer het wat. Bij twijfel gewoon een email. En als je met heel veel mensen werkt, dan zou ik idd geen kerstkaarten geven denk ik. Je hebt toch een kerstborrel
Vleer heeft geen kerstborrel op der werk

Maar vind t zoenentopic wel apart....

Maar Vleer vind meer topics in Sex wel apart, sommige meiden en mannen daar vertellen heeuuulll veeeuuuull over hun sexleven.. Vleer vind dat niet erg gepast... (al heeft ze er ook wel geschreven en was erg blij met de tip over orgasme oefenen met douchekop)
Prinses heeft net bijna de postbode besprongen, maar die kwam alleen andere (minder interessante) post brengen. Postbode zei: mevrouw prinses, verwacht u een bijzondere kerstkaart ofzo? hehe...

Ik doe ook niet aan kerstkaartjes voor collega's, want inderdaad ingewikkeld en beetje 'protserig' als de een meer kaartjes heeft dan de ander, enzovoorts. Op Prinses' werk is een uitgebreide en zeer geslaagde kerstbrunch geweest, waarbij iedereen iets meenam, veulll leuker (om maar even in Vleer-termen te spreken). Prinses heeft die dag zoveel gegeten dat ze bijna uit voegen barstte en door prinsesse-erwt-bed zakte

Prinses vraagt zich overigens wel af of Xan wel weer naar welk prinsessepaleis hij dan zijn kerstkaartje moet sturen, Sun

Es even bijlezen in dat tongzoentopic...
Peas on earth!
En nee.. 't past ook niet echt bij prinses om heullle sexleven gezellig in sextopic te schrijven en is waarschijnlijk errrug preutserig, normaal en gewoontjes, maar valt af en toe bijna van stoel van verbazing hoeveel mensen daar tot in detail schrijven. Prinses wordt daar soms bijna beetje onpasselijk van (maar geeft toe het af en toe ook te lezen, om vervolgens heelll hard te gniffelen )
Peas on earth!
haha Prinses idd... soms staan er best leuke dingen bij ook dingen waarvan ik denk goh zo kan ik t ook wel es doen ..

Vleer is errug dol op douchekop al jaaahaaareeeen

Vleer heeft dekbed zomer en dekbed winter aan elkaar vast gemaakt en schoon hoesgeval erom heen gedaan . T blijft een crime zeg zon hoes om dekbed heen te doen...
Heeft iemand op msn die vist naar zoen complimentjes
quote:Vleermuis28 schreef op 21 december 2007 @ 15:20:

Vleer heeft dekbed zomer en dekbed winter aan elkaar vast gemaakt en schoon hoesgeval erom heen gedaan . T blijft een crime zeg zon hoes om dekbed heen te doen...

Prinses denkt: vrijdag bedverschoondag

Heeft dat namelijk ook net gedaan, en heeft cd2 van de kerstcd net opgezet (want dubbelcd). Prinses errrug in kerststemming, maar minder in schoonmaakstemming, en dat is wel nodig. Want ouders komen paar daagjes bij prinses logeren, en prinses voelt toch onbewust de drang aan moeder te laten zien dat ze 't allemaal heel goed kan en net zo schoon&proper is als moeder
Peas on earth!
Vleer heeft 1x zo hard gelachen op sextopic .. ging over orgasmes

Meisje had ook met douchekop orgasme proberen te krijgen en t lukte en ze kwam zo klaar dat ze dwars door de douchecabine deuren viel en haar vader kwam om te vragen of alles wel goed ging met t douchen
Vleer & Mama zijn alleen thuis... Vleerbroertje en VleerPapa zijn kerstborrel aan het houden.. .Vleer vermoed dat broertje en vader heuuuuuuuuulll dronken thuis komen..

Vleer beetje jammer vind dat ze er dan niet is , want dat is heuuulll gezellig namelijk
Vleers computer is 98% geformateerd'

zit schot in
Over prinsesmama gesproken... Prinses gaat 'r es even bellen, want moet ook nog even euhm.. vervelende discussie van vorige week uitspreken (over moeder's twijfels wat prinses zou doen als ex op de stoep stond)... Prinsessemama is leuk en lief, maar af en toe te kort door de bocht...
Peas on earth!
HM is net terug uit de stad, even spontaan geshopt met zusje van ex! Echt super, hele mooie skinny en heeeeele mooie jas gekocht! Met natuurlijk bijpassende sjaal en handschoenen . Eigenlijk is het iets te koud voor de jas, maar ik trek hem vanavond toch aan!

Zo eten met een vriendinnetje in de stad en daarna even stappen met LJ! Dinnetje is erg benieuwd naar LJ en HM wil hem graag showen en natuurlijk haar mening weten!

Sun, ik raad je toch aan de Exla dicht te houden... Maar mocht je toch het risico nemen, dan denk ik graag mee voor een uberromantisch plan om hem voor je terug te winnen (HM houdt van romantische plannen...)

Vleer, ik snap niet dat je die computer van jou nog niet uit het raam geslingerd hebt!!!

Mijn fiets is trouwens eindelijk gemaakt, dus vanavond kan HM lekker alcohol drinken. Miss wordt dan de terugweg wat minder koud... Brrrr...!
HM ik wens je een hele fijne avond toe! Echt! En die alcohol zul je nodig hebben hoor! 't Is echt superkoud!

Sun blijft lekker thuis. Is echt ziekjes en hoopt dat ze nu fit blijft voor kerstdagen...

Oh ennuh HM, ik wacht tot na kerst en oud&nieuw met mijn Ex-terugwin-plan. Ten eerste wil ik zeker weten of deze plannen niet zijn ingegeven door Robert ten B.-filmpjes, Kersteenzaamheid enz. Ten tweede heb ik dan nog even wat meer tijd om er over na te denken... En hopelijk ben ik dan tot de conclusie gekomen dat het dan verstandiger is om niet te doen. :-) .
Ben ik ook weer even. Prinses is volledig in haar nopjes met eigen kneuterige kerstplan. Heeft kerstboodschapjes gedaan, kerstmuziekjes gedraaid, van die vogelpindanetjes gekocht voor in die paar takken die over de schutting hangen, en zojuist zelfs kerstkransjes in de kerstboom gehangen (vraag me af hoe lang die er zullen hangen....).

HM veel plezier vanavond! Helaas alleen wel voor wat betreft de alcohol:

http://www.gezondiza.nl/%...4998-90b1-758901de9393%7D

(hehe... sorry, Prinses beetje moralistisch vandaag ).

Sun echt ziekjes he... Bah, nix aan! Sun moet lekker met dekentje op de bank, kopjes thee drinken, kerstkransjess eten en filmpje (vooral GEEN romantische film!) kijken! Ik denk ook dat ex-terug-win-plan stiekum gemanipuleerd is door die nare Robert ten B.
Peas on earth!
pc van Vleer doet t weer .. nog ff lekker uurtje liggen hopelijk slapen dan kanik er iets beter tegen komende nacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven