Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Fijn dat je pc het weer doet Vleer. Trusten voor nu en werkse voor straks!

Jij hebt het wel gezellig gemaakt Prinses! Leuk leuk leuk! Daar is Sun ook altijd een erg groot fan van! Gezelligheid!!

Sun gaat idd maar even met een dekentje op de bank liggen. Kerstkransjes heeft ze vergeten te kopen in de winkel, maar eerlijk gezegd voelt ze zich te misselijk om daarvan te kunnen genieten (waarschijnlijk heeft ze er daardoor ook niet aan gedacht in de winkel). Echt zo vervelend dit kwakkelen!

Of tv komt ook al niet echt iets leuks. En dvd'tje. Tsja.. Sun heeft voornamelijk romantische dvd's... Even zoeken dus.... Of toch maar vast gaan slapen.... Lastig..
Een goede avond hier!

Hey Vleermuis, altijd fijn pc-trouble :S.. Maar fijn dat het opgelost is! Slaap lekker, en werkze voor straks!

Beterschap Sun.. Heb zelf net griep achter de rug (Bijna 2 weken uit de running geweest.. gatsie.. ), hoop dat je snel weer fit bent hoor!

Geniet van een gezellig dvd'tje.. Doet altijd wonderen.. Of een lekkere warme douche, en daarna te bed!! :D

Gaap...
Peas on earth!
Vleer is heeeuuuuuullll hard aan het werk

Lekker rustig voor de verandering hier heeeeerrrllijkkkk

Kon niet slapen vanavond dus maar ff naar vriendin gegaan en daar lekker koffie gedronken en gezellig gekletst over van alles en niets..

Moet toch echt voor elkaar zien te krijgen om een woning te kopen vlakbij haar. Dat zou nl verhipte handig wezen

Nah ik ga ff checken of iedereen nog ademt hier
Vleer moet werken en opletten, en niet internetsletten! Foei!
Peas on earth!
Prinses ook beetje aan late kant, want met vriendinnetje aan't kletsen en plotseling was 't half 2... gaapppp....

Heej Vleer, waar wil je een huis eigenlijK? Vleer is een Drentse vleermuis toch?
Peas on earth!
vleer wil huis in hoogeveen

Heeft al paar leuke flatjes gezien , gaat begin volgend jaar er mee aan de slag.. Was al begonnen met kijken en zelfs 1 flatje bod gedaan. Maar ging niet helemaal goed qua financiering. Mijn vader wil zeg maar zijn eigen hypotheek verhogen en dan mij soort van startkapitaal geven door gedeelte van zijn eigen hypotheek in te zetten

(snappie t nog ?)

Maar goed pa moet dus eerst zijn eigen hypotheek rond krijgen en dan gaan we gelijk met die van mij aan de slag.

Pa wil ook dat Vleer vlakbij vriendin gaat wonen
Zóóóó zeg,een hoop gepost op deze vrijdag én zaterdagochtend. Moet ff bijlezen morgen, nu geen trek in.... Xan heeft het gezellig gehad vandaag, en is nu aardig aangeschoten.... Daar merken jullie weinig van , want heb dit berichtje al 100x ge-edit.

Xan moet dus om 07.08 uur klaarkomen in verband met wereldorgasmedag? Dank je de koekkoek....deze vent ligt dan nog heerlijk te slapen....

Xan heeft iedereen gemist, met name Prinses...heeft ie toch een klein zwakje voor.... En waar moet Xan een lieve kerstkaart voor Prinses naar toesturen?

By the weg...leuk meiske aan de rechterkant van scherm

Hoopt dat Prinses op haar lijkt

Later meer nieuws vanuit een mooi bosrijk dorpje in het Gelderse.....eerst ff slapen

Truste
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 22-12-2007 02:35
Reden: 100x foutjes eruit gehaald i.v.m. alcoholische versnaperingen ;-)
% gewijzigd
goedemorgen singles en de rest van nederland

Kolere -9 is t hiero.. Sta je daar om 5 over 7 in je witte zusterpakkie beetje je auto op te warmen en t ijs van de ramen te krabben(met een krabber die niet eens werkt) dus op zoek naar cd hoesje , breekt cdhoesje stuk.&*&$@#&$*@#&...

Nouww eindelijk was t ijs beetje van de voorruit af zodat ik net genoeg zicht had om wat te kunnen zien.

Kwam thuis rijd auto naar de plek waar ik m altijd neerzet , zie ik daar allemaal grote donkere kringen. Dacht neej hee lekt auto olie ?

Hoop het toch niet zeg... (man3 had ook gewoon mijn auto moeten komen maken deze week )

Gelukkig kwam PapaVleer uit bed en zei dat ie mijn auto mee zou nemen.. prima check dan gelijk ff of t ding ook olie lekt ivm die grote donkere kringen op mijn standaardplekkie.. En papa vleer gaat op zoek naar betere ijskrabber.. Fijnnnn

Vanavond dikkere broek aan want ut was koudddd op de gangen.. Maar wel lekker relaxed nachtje gehad.. Heb zowaar paar bladzijden uit mijn boek kunnen lezen ..

Zo deze leuke blonde dame gaat eens haar bedje opzoeken
Oh Xan toch .. teveel gezopuh ? hihi

Vind mijzelf wel beetje op die blonde dame rechts lijken . Heb ook blond haar
Haai allemaal!

Vleer heeft een lieve Vleerpapa, dat ie hypothekentruuk wil uithalen! Vleer trouwens errrug inventief om bij gebrek aan ijskrabber met cdhoesje te krabben!

Xan ook weer veilig thuis . Xan toch beetje teveel alcohol in't bloed om zich te realiseren dat ie zegt dat ie niet heeft bijgelezen, maar grappig genoeg toch op hele inhoud van de hele dag reageert (wereldorgasmedag (prinses heeft er overigens niets van meegekregen, want lekker geslapen ), kerstkaart voor prinses)

Prinses moet overigens toegeven niet aan het blonde prinsessenbeeld te voldoen (prinses is donkerharige prinses, en lijkt sowieso weinig op blonde meisje op Viva), en hoopt niet dat Xan nu met blonde Vleer blauwe tentje induikt. . Haa prinses begluurt blonde meisje nog even en ziet GodZijDank toch een overeenkomst: blauwe ogen

Prinses moet dan toch ook maar even haar droombeeld van prins-op-witte-knol checken en wil graag weten of Xan daar aan voldoet...:

Prinses zou natuurlijk dollllgraag een kerstkaartje van Xan ontvangen, maar kan niet zomaar op Viva-forum het adres van het PrinsessePaleis prijsgeven, want dan wordt het nogal druk met Viva-prinsen-op-witte-paarden natuurlijk

Leuk gehad Xan? Bruidsboeket nog gevangen?
Peas on earth!
even haai en baai zeggen......alles ok hier, met deet weer leuk contact (kreeg eergister weer spontaan leuke sms, dus gelukkig hij was er weer haha !!, wat een gestress...) , maar nog geen nieuwe deet, want allebei druk.....

Sun beterschapf en succes met Ex perikelen...

HM geniet van je luffer!

En de rest alvast fijne dagen....maar ik spreek jullie tussendoor wel

weer ff hier. Ergens wel jammer dat het komende dagen weer wat warmer wordt; de bomen zijn nu zo mooi wit.
En nu gogogo richting kerstkado kopen, eten shoppen etc etc etc net als de rest van NL....
Goedemiddag!

Xan is weer wakker, en voelt zich, wonder boven wonder, erg goed! Behalve dat is ie wat duf is. Xan was gisteren aangeschoten....zeker niet dronken en heeft geen kater (Wel een echte: Xankat ).

Xan krabt met regelmaat met cd hoesje zijn ruiten schoon, omdat ie vaak zijn krabber kwijt is....cd hoesje is dus onmisbaar voor hem. Alleen breekt cd hoesje, in tegenstelling tot Vleer, nooit bij hem...

Xan heeft gisterennacht enkel de voor hem interessante postings eruit gevist van de rest....dus is ie op de hoogte van wereldorgasmedag en dat Prinses het erg leuk zal vinden om een leuke kerstkaart te ontvangen van haar prins-op-de-witte knol, in persoon: Xanprins. Prinses zal eens bij Vleer óf Miranda01 moeten vissen om gegevens los te krijgen van Xan....zij weten namelijk meer over Xan... Via deze weg kan Prinses verdere actie ondernemen Mocht dit mislukken, dan hoort Xan dit graag van Prinses.

Xan valt niet zo op blond, een andere haarkleur geniet zijn voorkeur en is dan ook blij te horen dat Prinses andere haarkleur heeft dan Vivameiske. Prinses hoeft niet bang te zijn met Vleer in het blauwe tentje te duiken

Xan kijkt nu naar de geplaatste foto van prins op paard en ziet vooralsnog geen overeenkomst omdat het gezicht van prins op paard niet écht goed te zien is. Hij kan er dan nog weinig over loslaten of er een overeenkomst is...

Xan gaat nu eerst even onder de douche, en heeft met vriend afgesproken om zijn auto eerst op te halen op de feestlokatie van gisteren.

Later meer over de leuke bruiloft, en de vraag óf Xan het bruidsboeket heeft gevangen...
En of het gelukt is met foto's maken !
Xan, weet niet hoe je toen Ing haar gegevens hebt gekregen, maar je kunt in het moderator topic vragen om elkaars mailadres te mailen.
Prinses blijft van mening dat Xan en Vleer errug inventief zijn qua autoruiten-schoonkrabben-met-cd-hoesjes, maar realiseert zich ook dat zij zelf geen cdtjes in de auto heeft (want autoradio uit de middeleeuwen) en daarom misschien zelf nooit op het idee is gekomen!

Prinses krijgt gek genoeg het idee dat Xan ineens sniekie de rollen probeert om te draaien... eerst zou Xan een kerstkaart naar Prinses sturen, en plotseling moet Prinses info lospeuteren bij Vleer of Miranda01... Heel apart, Xan moet absoluut niet denken dat Prinses dat niet ogpemerkt heeft

(neemt niet weg dat Prinses info over Xan natuurlijk wel op prijs stelt )

quote:Xander68 schreef op 22 december 2007 @ 02:32:By the weg...leuk meiske aan de rechterkant van scherm

Hoopt dat Prinses op haar lijkt quote:Xan valt niet zo op blond

Prinses is nieuwsgierig wat Xan dan precies WEL leuk vond aan Viva-meiske

Prinses vindt het in ieder geval geruststellend dat Xan op de foto niet die rare rode cape, dat zwaard, en last but not least dat paard (sorry Vleer) als overeenkomst herkent
Peas on earth!
Heej Miranda, fijn trouwens dat contact met Date weer leuker is. Voel je je er nu een beetje relaxter over?
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 22 december 2007 @ 12:50:

En of het gelukt is met foto's maken !

Hi Miran,

Foto's en video is gelukt allemaal, maar moet nu alles nog tot een mooi geheel gaan maken....

Wat betreft mijn e-mailadres: Die had ik zo op het forum neergezet...Vleer vroeg er toen ook al naar i.v.m. met coachwerkzaamheden ;-? Later weer verwijderd. Eigenlijk moet het ook geen probleem zijn, lijkt me.
[quote]PrinsesOpDeErwt schreef op 22 december 2007 @ 13:02:

Prinses krijgt gek genoeg het idee dat Xan ineens sniekie de rollen probeert om te draaien... eerst zou Xan een kerstkaart naar Prinses sturen, en plotseling moet Prinses info lospeuteren bij Vleer of Miranda01... Heel apart, Xan moet absoluut niet denken dat Prinses dat niet ogpemerkt heeft

(neemt niet weg dat Prinses info over Xan natuurlijk wel op prijs stelt )

[...]

Dat was mij dus ook opgevallen gna gan.....maarre, mannen zijn toch de jagers? Vooral die op zo'n wit paard

Ben zeker relaxt Prinses, thanks!

Maar verder momenteel nog geen idee welke kant het opgaat met die deet.....heb van deet gister wel hele leuke kerstkaart gemaild gekregen met allemaal dingen die je moest aanklikken, van dag naar nacht en dan vuurwerk en zo, erg leuk, dus Xan doe je best...
Xan fijn dat het gelukt is met foto's en video !

Leuk, dan weet ik wie ik moet vragen als deet en ik gaan trouwen haha

Hmmm, volgens mij heeft toen niet jij maar Vleer haar mailadres op het forum gezet....maakt niet uit verder, jullie redden je prima zonder ons denk ik
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 december 2007 @ 13:04:

Heej Miranda, fijn trouwens dat contact met Date weer leuker is. Voel je je er nu een beetje relaxter over?nou, ik sprong een gat in de lucht.......en dat van een smsje....erg eigenlijk...maarja, zo gaat dat toch als je iemand erg leuk vindt...
...
quote:Miranda01 schreef op 22 december 2007 @ 13:22:

[...]

nou, ik sprong een gat in de lucht.......en dat van een smsje....erg eigenlijk...maarja, zo gaat dat toch als je iemand erg leuk vindt...Leuk voor je Miran! Enne, hoe gaat het nu verder? Ben wel heel benieuwd hoor! Maar dat hoor ik vast wel van je.....
'k Heb um (dus haal maar weg)... en heb errrug toepasselijk kaartje gevonden
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven