Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 11:55:

Vleer vertelde gister aan nicht dat Date beetje groot voorhoofd heeft doro zijn kaalheid/inhammen..

Vleer toen de wind van voren kreeg van nicht ,dat vleer te kritisch is ..nouwwwww moeeeequote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 12:32:

Ben het eensch met nichtje van Vleer..... Snap wel waarom jij het eens bent
Peas on earth!
Hmm...zeg Prinsesje....wat hadden we nou afgesproken?.........dus vanaf NU doe we weer een beetje normaal tegen elkaar he?
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 10-01-2008 12:46
Reden: Hoop foutjes....ken eg nie!
% gewijzigd
*Heeft alweer een boek gekocht *
sex of kook boek?
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 13:51:

sex of kook boek?VLEER!!!
Tis duidelijk waar Vleer 't grootste gedeelte van de dag aan denkt

Maar dus... wat voor boek?

Prinses werkt op grappige werkplek, want receptioniste roept altijd om voor wie er op welk toestel telefoon is, maar roept nu door het hele gebouw: "attentie er is een tosti aan het verbranden"
Peas on earth!
Vleer toch..

Ik heb heel onschuldig een thriller gekocht. Voor de geinteresseerden: David Hosp, Onschuld
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 14:02:

Tis duidelijk waar Vleer 't grootste gedeelte van de dag aan denkt

aan koken

Vleer heeft er een hekel aan als mannen fotos sturen waar je wel kanzien dat t dezelfde personen zijn maar op de ene foto zijn ze heul knap en de andere foto heul lelijk..

Vleer dan altijd de neiging heeft om te denken dat KnappeFoto een momentopname is en lelijke foto ALTIJD is

*vleer = gek*
Zo gek is Vleertje niet, want Xan denkt ook zo namelijk....
Hoihoi...

Ja ben nog naar school gegaan. eerst klasgenootje gebeld of er les was toen heengegaan.

maar daar had ik aan de ene kant al snel spijt van.

voor de kerst hadden we een examen gehad, dus daar wou ik het cijfer of voorlopig cijfer van hebben.

dus ik vroeg dat, nee dat heb ik niet. het is allemaal in een envelop naar een kantoor gegaan die het ook nog moeten nakijken. en voorlopige cijfers zijn na het examen voorgelezen. ik zeg ja toen moest ik werken en daar kon ik dus niet op wachten. maar mij lijkt het dat ze een kopie maken van de lijst cijfers die ze opsturen. nou dat had ik dus helemaal fout en ik had gewoon moeten wachten,

dus ik zat vijf min en toen zei hij we hebben 6 kaarten over voor de horecava wie willen erheen. dus ben ik daar maar heengegaan met een stel klasgenoten.

en wat liepen er een mooie jongens rond! alleen met een bij de cocktails staan praten. maar die wou niet afwijken van het onderwerp cocktails.
Nou Daantjuh, goed geoefend dus voor je 'gesprek' met Treinman morgen!

Vleer, inhammen, ik ben benieuwd, zou nog wel eens kunnen zijn dat jouw date van morgen mijn oude date is......

M'n huis is een beetje een rotzooi, en ik ben moe, heb geen zin om te koken...

Moet zo maar eens gaan beginnen, maar eerst nog een spelletje Spider solitaire, dat vind ik enorm leuk!
Hihi Daantjuh, even over cocktails praten is leuk, maar om het daar nou bij te laten....

Ik ben gelukkig nou niet meer de enige die een aanvraag in tweevoud zou moeten indienen om hier te mogen blijven schrijven... Sterker nog, volgens mij moest dat bij Prinses en Xan en zij hebben niet echt recht van spreken meer!

Ik heb wel lekker gewerkt vandaag, alleen heul slecht geslapen en dus een beetje gaar. Omdat LJ en ik het er over eens waren dat dit wel eens afkickverschijnselen zouden kunnen zijn kruip ik straks lekker bij hem in bed. Maar eerst nog even lekker allebei onze eigen dingen doen. Ff eten, ff douchen, beetje 'chillen' (om in werktaal te blijven ).

En.... vanavond komt Wie is de mol weer op televisie! Joehoe!!!
quote:Halvemaan schreef op 10 januari 2008 @ 18:20:

Ik ben gelukkig nou niet meer de enige die een aanvraag in tweevoud zou moeten indienen om hier te mogen blijven schrijven... Sterker nog, volgens mij moest dat bij Prinses en Xan en zij hebben niet echt recht van spreken meer!

quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 12:31:

"Relatie" vind ik nog wat zwaar klinken hoor...dat wel...;-)

Xan en Prinses zitten dus ook nog in soort ondefinieerbare fase, dus mogen evenals HM nog met proefabonnementje blijven

Vleer deet dus misschien met Pop's oude date?! Noujaaaa

Net pasta met lekker tomaten-paddenstoelen-gehakt-olijf-prutje gegeten. Mijn weekend is begonnen

Is het eigenlijk FU-si-li, of fu-SI-li (jaja, was daar niet een topic over geopend?)?
Peas on earth!
Pop....Want begin nu wel heullll nieuwsgierig te worden.. begint zijn naam ook met een G.
Nee niet echt geoefend voor het gesprek.

Maar ik ga het echt proberen een gesprek aan te knopen.

klinkt lekker die pasta! alleen van mij mogen dan de paddestoelen eruit :P lus die dingen echt niet...

Dat zou wel erg toevallig zijn als het dezelfde jongen is....
quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 14:52:

Zo gek is Vleertje niet, want Xan denkt ook zo namelijk....Eigenlijk is het hardstikke bezopen... Bedoel de lelijke foto is net zo goed als de mooie foto een momentopname.. En ik vergeet af en toe ff dat ik zelf ook fotos heb waar ik er niet leuk op sta , maar mannen wel stuur zodat ze ook de niet mooie vleer mee maken (haha das eigenlijk ook onnozel)
quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 14:52:

Zo gek is Vleertje niet, want Xan denkt ook zo namelijk....quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 18:45:

Eigenlijk is het hardstikke bezopen... Bedoel de lelijke foto is net zo goed als de mooie foto een momentopname.. En ik vergeet af en toe ff dat ik zelf ook fotos heb waar ik er niet leuk op sta , maar mannen wel stuur zodat ze ook de niet mooie vleer mee maken (haha das eigenlijk ook onnozel)Is het ook, maar ik stuur gewoon een willekeurige foto naar iemand...leuk of niet leuk. Maar laten we eerlijk zijn Vleer....een oerlelijke foto stuurt niemand he?
Xander.. thats true..

Ben erg nieuwsgierig of Pop mijn date kent.. G uit A 2meter lang, armyman, (hij heeft mij verteld dat ie begin vorig jaar (jan/mei)wel es gedate heeft via RP ,daarna is hij naar Afghanistan gegaan)
Blegh, voel me niet goed. Buikkrampen enzo
Denise : noro virus ? dan kan je je lol op ..

Hoest met Miran en haar datemeneer is er al een nieuwe datum ?
Damn, ik volg echt niks he! Vorige week was al de 1e aflevering van De Mol!!! Heb ik net maar even teruggekeken via uitzending gemist. Waardoor ik nu wel in tijdnood kom, dus ik ga ff opschieten!!!

Daantjuh succes morgen!

En iedereen een fijne avond!
quote:Halvemaan schreef op 10 januari 2008 @ 18:20:

quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 12:31:

"Relatie" vind ik nog wat zwaar klinken hoor...dat wel...;-)quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 18:26:

Xan en Prinses zitten dus ook nog in soort ondefinieerbare fase, dus mogen evenals HM nog met proefabonnementje blijven

Uiteraard als de rest daarmee akkoord gaat.....
Wie is de mol is LEUK!

En ja, Vleer, zijn nam begint met een G.

ik ga zo wel even RP op en kijken of er wat in staat wat jij ook even kan bekijken.

Monumentje!

Was ik weer!

Is hij "vrij direct en windt hij er meestal geen doekjes om"? De date- periode komt overeen idd. Hij sprak er toen over om een andere baan te gaan zoeken, vandaar dat ik die uitzending niet zeker wist!

Xan en Prinses, ik heb niet eens gereageerd op jullie beginnende iets, maar ik vind het leukleukleuk!
quote:pop1980 schreef op 10 januari 2008 @ 19:29:

Xan en Prinses, ik heb niet eens gereageerd op jullie beginnende iets, maar ik vind het leukleukleuk!Leuk dat jij dat leuk vind...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven