Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mhhh eigenlijk was droom een uitvergrote afspiegeling van hoe het uit is gegaan met ex. Hij twijfelde, deed daardoor ook wel minder lief, hij kon niet voor me kiezen, maar wilde het ook niet uitmaken, waardoor ik de knoop heb doorgehakt. Achteraf bleek dat hij wrs al verliefd was op een ander meisje, die nu zijn vriendin is (of was, dat weet ik niet). Maar goed, dan weet ik nog niet waarom ik daar vannacht ineens over droomde! Miss onbewust toch nog met hem bezig geweest ofzo...

Xan, idd STOER hoor! Echt respect, want ik weet hoe moeilijk stoppen is/ kan zijn...

Hier een rustig dagje, ben heel de dag vrij. Dus lekker rommelen in mijn huisje en wrs komt LJ ook nog langs
Haa allemaal!

Voel me ondanks toenemende verkoudheid stukken beter dan gister. Had gister echt m'n dag niet, maar ben vandaag weer meer in m'n hum. Heb ook lekker geslapen, en dat doet wonderen. Wel een beetje een wattenhoofd. Vanavond misschien toch maar even stomen, even het snot losweken

Xan is errrrug stoer qua stoppen met roken! Goed hoor!

HM, rare droom. Vind het ook altijd interessant te bedenken wat dromen betekenen. Heb ook zo'n dromenboek, maar vind dat dan toch vaak net te zweverig allemaal. Geloof wel dat je in je dromen je eigen ervaringen verwerkt en een plek geeft, en dat er soms dingen voorbij komen in dromen, die tot dan toe onbewuster waren. Heb ook heel raar gedroomd vanacht. Ik ging naar vriendin omdat ik zeker wist dat ze de pil vergeten was in te nemen. Is raarrrrrr.... want vriendinnetje hartstikke zwanger en moet bijna bevallen
Peas on earth!
Ik heb ook zo'n dromenboek, met trefwoorden. Maar ik geloof niet dat de woorden 'exvriend' en 'vreemdgaan' en 'negeren' er in voorkomen... Dus daar he ik nu ook niks aan. Ik houd het er maar op dat er weer een stukje verwerkingsproces omhoog komt doordat ik nu iets met LJ heb ofzo... Er heeft tenslotte niet zo lang tussen gezeten, het is nu ruim 4 maanden uit, en ik zag ex altijd als degene met wie ik mijn leven lang samen wilde zijn. Ondanks dat ik denk dat ik het wel achter me gelaten heb, zit er misschien onbewust toch nog een stukje in mijn hoofd misschien...

Hihi, jouw droom vind ik wel grappig prinses! Ben jij er wel aan toe dat zij kinderen krijgt ?
quote:Halvemaan schreef op 15 januari 2008 @ 11:30:

Hihi, jouw droom vind ik wel grappig prinses! Ben jij er wel aan toe dat zij kinderen krijgt ?

Hahaha jaaa dat ik stiekum onbewust eigenlijk helemaal niet wil dat ze kinderen krijgt hahaha Ik zal het toch eens met haar bespreken .

Zal vanavond eens even in mijn dromenboek kijken bij 'vreemdgaan', 'ex' en 'negeren' HM...
Peas on earth!
HM : misschien ben je in je droom wel t aan t afsluiten met je ex en nieuw begin met LJ.. Dat je t op deze manier nog een stukje verwerkt .. best apart dat zeker,

Prinses: hahaha geweldig moest ook erg lachen om de reactie van HM daarop.

Er is een hele mooie dromensite van de vriendin van mijn nicht ga es ff zoeken voor jullie of ik m kan vinden.

Na een baalmaandag, heb ik die erg leuk afgesloten met een rpman op msn.,

Ik heb en ben alles wat hij niet zoekt in een vrouw , maar t klikt zo grappig en leuk...Was gezellig...

Wilde ff shoppen schijnt een winkeltje te zijn met erg leuke shirtjes en die heb opruiming... Maar nu heeft mijn pa mijn auto mee dus kan niet weg.. Zit aan huis gekluisterd.. En om nou met dit stormachtige weer met de fiets te gaan zie ik niet erg zitten.

vanmorgen ff hardgelopen maar waaide bijna van mijn benen , morgen maar weer proberen
Deze is wel grappig kan je je droom invoeren en dan analyseert ie t en krijg je de uitkomst errug geinig

http://www.dromenzoeker.nl/typo/index.php?id=114
Ik heb het even geprobeerd vleer, wat een leuke site!

Het volgende (wat sloeg op mijn droom) kwam eruit:

Bed:

Dromen dat u in een vreemde slaapkamer in bed ligt voorspelt onverwacht bezoek.

Festival

Dromen dat u een festival bijwoont wijst op onverschilligheid ten aanzien van de realiteit van het leven en op de drang naar plezier waar men gauw oud van wordt. Het zal u aan niets ontbreken, al blijft u van anderen afhankelijk.

Meisje

Dromen over een gezond en vrolijk meisje voorspelt goede vooruitzichten en huiselijk plezier.

Maar om het volgende moest ik vooral heel hard lachen:

Als een man droomt dat hij een meisje is zal hij acteur worden en voornamelijk vrouwelijke rollen vertolken.
Zooooo heb net verhuisdozen ingepakt. Ons kantoor gaat volgende week verhuizen naar een andere locatie, en wij moeten zelf de inhoud van onze bureaus inpakken. Iedereen pakt braaf de dossiers, perforators en andere paperassen in.

De verhuisdozen van Prinses:

* 3 plantjes

* 1 poster

* 1 fotolijstje met Prinsessekat

* 1 fotolijstje met gek plaatje

* 1 rare schildpadspaarpot

* 1 snoeptrommel

* 1 pennedoosje-met-gekke-motiefjes

* heel veel doosjes thee

* snoepjes, sultana's

* mok met eigen naam

* fruitschaal

* thermosfles met oranje-witte-stippen

* en natuurlijk dossiers en paperassen

Peas on earth!
Pffff ben thuis. M'n hoofd voelde gaandeweg de dag steeds verder aan als een soort ontplofte meloen, en nadat de zoveelste collega zei: 'gaat het wel goed met je?', was ik er wel klaar mee en ben ik in de storm naar huis gefietst.

Ga hier thuis wel even rapportje afmaken, en dan met dekentje en kopje thee op de bank... brrrr... verwarming even lekker hoog opstoken....
Peas on earth!
Mhhh Prinses, dat wordt dus rustig aan doen en vanavond lekker vroeg naar bed!

Ik heb geklust hier in mijn huisje, een kastje viel bijna uit elkaar. Dus even spijkertjes bij elkaar gezocht (nu zijn ze op...) en getimmerd! Ook de doos met carnavalskleren maar uit de berging gehaald, eens kijken of er nog wat bruikbaars tussen zit. Vanavond maar even knopen aannaaien en wat dingen herstellen, zodat ik niet teveel geld daaraan hoef uit te geven dit jaar!

Vriendinnetje uit a'dam komt dit jaar voor het eerst carnaval vieren, ben heel benieuwd wat ze er van vindt haha!
Och Prinses, wat vervelend zeg dat je je niet fit voelt. Moeten we Xander naar je toesturen met sinaasappeltjes?

Halvemaan jij hebt ook even ingegrepen op het ludduvuddu-topic zie ik. 't Is wat met de dames.. Wel leuk zeg, carnaval vieren! Ik heb het ook ooit een keer gevierd in het zuiden des lands en ik moet zeggen dat ik me verbaasd heb over het feest. Ik was blij dat ik me helemaal uitgedost had (van tevoren dacht ik nog: ik loop compleet voor gek), want als je niet verkleed rondloopt loop je pas echt voor gek. Wel leuk zeg! Wat voor outfit heb je aan? Ga je het met LJ vieren?
Omdat Prinses niet helemaal lekker is....

Alsjebliéééfttt!
goededag!

werkdag zit er weer op nu straks verder met school.

Collega en ik hebben besloten om naar disneyland te gaan. is al zo lang geleden dat ik daar ben geweest, zij nog nooit, dus kwam spontaan in ons op! leuk.

halvemaan. heeft LJ ook vaak hoofdpijn als hij niet gedronken heeft? en drinkt hij veel cola of koffie?

mijn zus heeft namelijk een caffenie allergie. toen je dat vertelde moest ik meteen daar aan denken.

prinses beterschap!
quote:Halvemaan schreef op 15 januari 2008 @ 16:03:

Mhhh Prinses, dat wordt dus rustig aan doen en vanavond lekker vroeg naar bed!quote:sunshineforever schreef op 15 januari 2008 @ 16:10:

Och Prinses, wat vervelend zeg dat je je niet fit voelt. Moeten we Xander naar je toesturen met sinaasappeltjes? quote:Xander68 schreef op 15 januari 2008 @ 16:17:

Omdat Prinses niet helemaal lekker is....

[afbeelding]

Alsjebliéééfttt!

Dankdankdank

Ik denk dat Xan me heeft aangestoken, want Xan natuurlijk stoppen-met-roken-afkick-verschijnsel-verkoudheid....

Vanavond inderdaad lekker vroeg naar bed en dan komt het wel goed.

HM gaat dus carnaval vieren. Ben je nog volgens een bepaald thema verkleed? . Ik heb nog noooitttt carnaval gevierd... brrr... Prinses van oorsprong van errrrrg ver boven de rivieren (Friesland)

Disneyland ben ik ook nog nooit geweest trouwens. Mwaa... weet zelf wel leuker bestemmingen.

Heb trouwens m'n (via internet zelf uitgekozen) kerstpakket binnen en ben BLIJ!

Een hele grote wereldkaart, en een boek '100 wereldwonderen', errrrrrg gaaf en heb meteen vakantiekriebels, want ik moet nog minstens 95 van die wereldwonderen zien
Peas on earth!
Hey!

Ik leef ook nog, maar wel een beetje half, zere keel, koud en moe, en hard gewerkt.

Dus: bank, HERE I COME!!
*deelt fruitmandje van Xan met Pop!*

Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 15 januari 2008 @ 16:10:

Och Prinses, wat vervelend zeg dat je je niet fit voelt. Moeten we Xander naar je toesturen met sinaasappeltjes?

Halvemaan jij hebt ook even ingegrepen op het ludduvuddu-topic zie ik. 't Is wat met de dames.. Wel leuk zeg, carnaval vieren! Ik heb het ook ooit een keer gevierd in het zuiden des lands en ik moet zeggen dat ik me verbaasd heb over het feest. Ik was blij dat ik me helemaal uitgedost had (van tevoren dacht ik nog: ik loop compleet voor gek), want als je niet verkleed rondloopt loop je pas echt voor gek. Wel leuk zeg! Wat voor outfit heb je aan? Ga je het met LJ vieren?

Volgens mij is ons ingrijpen op het luduvudutopic hard nodig sun... Ze trekken elkaar alleen dieper naar beneden ipv dat ze elkaar een schop onder de kont gaven zoals wij destijds!

Haha en idd loop je compleet voor gek als je je normale kleren aan hebt tijdens carnaval. En dan is het dat nog maar in brabant, in limburg loop je zelfs nog voor gek als je geen sminck op je gezicht hebt!

En ik heb verschillende outfits, ik ga zaterdag denk ik als bijtje. Heb ook nog een bloemrok en een pettycoat, dus daar kan ik voor de rest van de dagen wel wat van maken. En LJ gaat ook carnaval vieren, dus het zal ook zeker samen met hem worden! Heb er al zin in, heb ook heel die week vakantie dus kan lekker bijkomen!
carnaval is toch pas in februari???

of loop ik nu achter. of zijn dit gewoon voorfeesten?

Ik wil ook carnaval vieren. maar ja woon niet in brabant of limburg. ex wel. en sinds dien vind ik het zo leuk! eens kijken wat ik miss nog kan regelen ;)
gaat ook eens bij oude topic kijken. is niet de bedoeling dat ze elkaar naar beneden duwen van de ladder!

wij hebben er juist zoveel aan gehad
Heb dat liefdesverdriet topic oook beetje doorgelezen .. Idd ze praten elkaar maar wat aan ipv elkaar een schoponder hun hol te geven. en die ben je juist hard nodig als verdrietige ik ben net single.

Ga nu ff mijn dromen invullen van afgelopen nacht
Carnaval is idd pas in februari Daantjuh, maar wel dit jaar al in het eerste weekend, errug vroeg dus! (Haha dus dan weten jullie ook alvast dat pasen en pinksteren vroeg vallen dit jaar ).

En idd, ik was juist zo trots op ons op het topic, dus we moeten ze af en toe maar een flinke duw in de goede richting geven. Ik zag dat jij het nog heel lief en subtiel hebt verwoord Sun, volgens mij was ik iets strenger...

Ik ga verder koken, dan staat het ongeveer op tafel als LJ er is Lekker traditioneel, alhoewel het al half acht is geweest haha!

Fijne avond iedereen!
hier is een familie ruzie gaande.. hoop toch echt later dat ik niet zulke ruzies krijg met broertje zusje en aangetrouwden.. Pffffffff

Tante (zus van mijn moeder) zit nu al half uur te melken aan de telefoon tegen mijn vader hoe mijn moeder is .. Tante wil naar de politie gaan omdat mijn moeder een leugenaar is..

En mijn vader kletst maar wat raak tegen die tante.

Vader: ja ik ken je zus al 35 jaar ben al 30jr met der getrouwd, dus ik weet hoe ze is..

Tante : ben je t eens met mij ?

Vader : Neeeej ik zeg alleen dat ik je zus al 35jr ken

Tante: mijn zus jouw vrouw spoort gewoon niet

Vader: Wil je dat ik der naar een gesticht breng ?

Tante: neee zo bedoel ik dat niet

Vader : wees eens wat concreter

Tante: wat zeg je ?

Hilarisch zooitje hier..
quote:Halvemaan schreef op 15 januari 2008 @ 19:35:

En idd, ik was juist zo trots op ons op het topic, dus we moeten ze af en toe maar een flinke duw in de goede richting geven. Ik zag dat jij het nog heel lief en subtiel hebt verwoord Sun, volgens mij was ik iets strenger...

Jij bent idd iets strenger HM, maar ik heb het idee dat ze zich dan tegen "ons" gaan keren. Mijn strekking was hetzelfde, ik heb het alleen anders gezegd , maar ben het volledig met je eens. 't Leek me dat deze softere toon iets meer werkte na jouw harde toon. Anders ging het zo dubbelop. Als jij de harde hand pakt, doe ik de zachte. Goed? Hebben we een deal? Dan bouw ik het rustig aan wel op naar steeds harder als ze het door hebben. Haha!

Wel jammer dat het zo loopt. Want op deze manier houden ze elkaar ook in het verdriet. Wij hebben elkaar eruit getrokken en geschopt! En dat werkt echt het beste!!!
Pff wat een gedoe Vleer. Ben blij dat ik dat hier niet heb :-) .

Pop, we vergeten je niet hoor! Moet Xander ook even bij jou langskomen met een fruitmandje?
Oooo, hoi Pop!....jij ook een fruitmand hoor!

Voor jou!!!

Wil Sun ook nog een fruitmandje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven