Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ohhh foutje.... dit is Prinses... vergeten uit te loggen op Xan's laptopje....

(maar inhoudelijk gezien weinig verschil: xan gaat namelijk OOK lasagne met zalm en spinazie eten )
quote:sunshineforever schreef op 18 januari 2008 @ 17:49:

Ehm ik ben bang dat ik straks de ENIGE single op dit topic ben... Ik ben er ook nog... na lang weggeweest. En ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft.
World of Warcraft: Legion
Xan echt een aanrader.. wil dus de vliegeraar nog lezen maar zag dat ie bij MM op de vensterbank ligt... Duss dinsdag maar ff stiekum in beginnen (als ik de kans daar toe krijg)
Gaat ook maar bij Xan en Prinses eten .. Heeft ook wel zin in lasagna met spinazie en zallum
Eet smakelijk, Vleermuis!
sun ik ben er ook nog!

trein jongen bleek niet vriendelijk te zijn!

leuke jongen op werk al weken niet gezien.

Maar wij komen er ook wel! :D
ik ga denk nu nog even lezen! had me een uur verkeken. heb nu dus tijd over :P
Nouw zeg zit net aan Pop te vertellen dat ik Prinses der tip heb opgevolgd..

Ogen dicht doen en alles over mij heen laten komen

Gaat Pop heel hard lachen op de msn en vraagt of ik de donkere krullen er bij heb bedacht
Hahahahahahaha ik rol echt van m'n stoel...

Ik ben blij dat Vleer mijn adviezen opvolgt!
ohhhh sjit... weer per ongeluk onder Xan's naam gepost....
Peas on earth!
De lasagne met zalm en spinazie was errrrug okee! Xan tevreden met Prinsessekes kookkunsten gelukkig...

*pfieuwwwwww Prinses haalt opgelucht adem*
Peas on earth!
Hm, dat lijkt me lekker, zalm, spinazie, lasagne. Ik begin nl. te watertanden bij lekkere berichten als het jouwe, PrinsesOpDeErwt.
Gelukkig Daantje en Hans (ik ken jou niet, waarschijnlijk ben ik nog te nieuw) dat jullie er ook nog zijn. Ben ik niet de enige. Snik.
Shitshitshitshitshit

Zal ik bekennen wat voor stoms ik net heb gedaan?

Neeeeeeeeeeeeeeeeejjjj niet booooooos worden!!!!!!!
Vriendinnen haakten weer es af.

En ik heb Ex gesmst. Of ie een nog iets met mij wilde drinken.
En tsja, zoals het een goed Ex in de ijskast betaamt: die ontdooit niet zomaar, dus de reactie was dat ie wel graag zou willen maar niet in de stad is en een familieweekend heeft, dus het hele weekend weg is en hij mij nog een fijne avond toewenste.
Xander wat betekent dit?! Deze reactie kwam wel binnen een minuut na mijn sms, maar ja, WAT HEB IK ERAAN!!!!!!!!!!!!

Anderen mogen natuurlijk ook adviseren!!!!!
Mensen, ik ga slapen. Ik zie wel of er morgen reacties staan. Oh waarom kan ik nu zo dom zijn. Voel me nu zwaaaaaaaar ellendig. Trusten!
quote:sunshineforever schreef op 18 januari 2008 @ 23:47:

Gelukkig Daantje en Hans (ik ken jou niet, waarschijnlijk ben ik nog te nieuw) dat jullie er ook nog zijn. Ben ik niet de enige. Snik.

Ik kom hier af en toe langs... ik ben een lange tijd single. En ik weet niet of het nog wat wordt. Er is binnenkort wel een soort fuif in Antwerpen.
Zal ik het single gemiddelde dan ook maar even omhoog gooien?

- 28 jaar

- 5 maanden single

- langste relatie 1,5 jaar

- kortste relatie 1 week (in de brugklas ofzo...)

- woon in het zuiden des lands

- datingloos

- Cijfer relatiewens; dikke 8

- Tweelingen

- Kinderen; mwah misschien...

- Lekker op de bank hangen en een goede film kijken, frustraties wegsporten en meer inspiratie heb ik even niet op hobbygebied

Mijn exvriend zit niet in de la, niet in de koelkast maar in de ijskast met een groot hangslot. Niet omdat ik moeite heb om hem los te laten, maar omdat ik die *** nooit meer hoef te zien. Heb het contact helemaal verbroken en gaat me redelijk af. Heb hem na de breuk 1 x gezien en was er ook meteen klaar mee...

Op datinggebied zit het niet echt mee. Geen actie helaas. Zag dat wat mensen hier een profiel aangemaakt hebben bij RP. Is misschien ook wel een ideetje.

Mochten jullie nog meer willen weten, feel free to ask...
Glendoria,

Klinkt misschien hard, maar waarom zet jij hem niet direct bij de vuilnis? Nou lijkt het alsof je je vriend uit de ijskast wil halen ingeval je je toch bedenkt.
Hey Hans. Nee dan heb ik het niet goed verwoordt. Hij ligt al lang op de vuilnisbelt!
Goedemorgen! Glendoria ook hier!!! Helemaal toppie.

En Sun! In eerste instantie wil ik je berispen, maar ik bedacht me dat je het eigenlijk wel heul lang heb volgehouden... Ik zal het eens voor je analyseren...

Dat ex op familieweekend is kan hij natuurlijk ook niks aan doen, dus het is geen persoonlijke afwijzing. Dat ex direct terugsmst lijkt mij een teken dat hij het wel leuk vond om een smsje te krijgen. Anders zou ik (maar wie ben ik) het lezen, niet tot me door laten dringen en denken: die sms ik later nog wel.

Maar... helaas wil dat alles nog niet zeggen dat wanneer hij geen familieweekend had, hij wel mee was gegaan om wat te drinken. Maar...! Ook niet dat hij níet mee was gegaan.

Oftewel Sun, je komt hier heel weinig meer verder. Dus mijn advies: ex weer in de ijskast, hangslot erop en kijken of hij miss uit zichzelf nu eens contact opneemt (maar daar mag je niet op gaan zitten wachten hoor!)

(Pff volgens mij heb ik wel eens betere adviezen gegeven, maar het is nog vroeg...)

De vliegeraar was trouwens echt heel erg mooi! Een echte aanrader! Hassan is zooooo schattig! Ik werd echt helemaal meegevoerd door de film, zat er helemaal in. Moest toen ik de bios uitstapte ook weer echt even terug met mijn voetjes op nederlandse bodem komen.

Ik moet '1000 schitterende zonnen' ook nog lezen. Ik kreeg de vliegeraar voor mijn verjaardag, maar die had ik al, dus heb ik gevraagd of dinnetje em in wilde ruilen voor de schitterende zonnen.

Ik ben nog hartstikke moe, ging pas laat slapen (een uur of 2 denk ik) en de wekker van LJ ging alweer om 8 uur... En dat met mijn drukke planning. Huis poetsen (was ik nou deze week maar niet zo lui geweest!), en heb beloofd vanmiddag met LJ mee stoelen te gaan kijken én proefwerken na te kijken.

En dan vanavond weer op stap... en morgen ook niet echt uitslapen want dan staat het familiebezoek va 13.00 uur voor de deur...

LJ en ik hebben trouwens besloten dat we hem morgen wrs voordat de familie er is uit mijn huis zetten . Hij moet ook naar de verjaardag van zijn moeder, dus we hebben een goede reden
Oh Sun, ik lees net dat ex smste dat ie anders wel had gewild... Dat verandert de zaak iets, maar dan is nog de vraag met welke intenties hij dat wil... Maar goed, mijn slotconclusie blijft hetzelfde...

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat je vandaag je niet meer zo ellendig voelt.
Goedemorgen deze morgen!

Ik ben ook nog totaal dateloos , maar ja, we weten allemaal hoe dat komt natuurlijk Ik sta er niet open genoeg voor.

Glendoria: leuk dat je hier ook bent!!

Blegh, het is hier echt pokkeweer, dus heb echt helemaal, totaal geen zin om straks boodschappen te doen. Moet het namelijk met de benenwagen doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven