Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
miran LEUKKKK ben happy voor je

Ziet haar MM lekker dinsdag weer..
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 22:45:

Nu lees ik dat nieuwe date van Miran ook kaal is.... Mooi he Miran?

Peas on earth!
Nee was druk aan de telefoon brainstormen met nicht , er is geld van haar zoontje verdwenen (Zijn spaarcenten en verjaardags geld) en geld van haar zelf uit een envelop.. Ze vermoed haar ex schoonmoeder
Vind wel beetje balen dat MM niet zo smserig is.. Vleer vind t altijd welleuk en lief om smsje te krijgen met : Slaap lekker, werk ze enzowww

Maar goed das nie echt een mannending geloof ik he ?
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 22:45:

Hey!

Ben er ook weer eens....

Om maar met de deur in huis te vallen: XAN IS KAAL! Ja! En het misstaat 'm niet! Prinses vind het leuk...en dat is toch mooi meegenomen Wel is het zo dat ik het altijd scheer, dus ik heb niet zo'n ouwe lullen kale kop...hahaha!

Staat wel stoer, al zeg ik het zelf zoals ik het "draag".

Nu lees ik dat nieuwe date van Miran ook kaal is.... Mooi he Miran?

Verder hou ik mijn hart vast betreft de afspraak tussen Sun en EX.

Hoop dat haar poot stijf houdT, en niet een zwak moment gaat krijgen t.o. EX. Ik vertrouw op je Sunneke! En nogmaals, denk aan mijn motto!

Was Vleer klaar voor een avondje forummen??? Nou...ik heb haar weinig gezien vanavond... (Gamen heeft toch de voorkeur...)Xan, ik heb even een grammatische correctie...
quote:Vleermuis28 schreef op 31 januari 2008 @ 22:53:

Vind wel beetje balen dat MM niet zo smserig is.. Vleer vind t altijd welleuk en lief om smsje te krijgen met : Slaap lekker, werk ze enzowww

Maar goed das nie echt een mannending geloof ik he ?Zal ik je dan even koppelen aan exdate. Pfff GEK werd ik van al die smsjes!!!
Sun hoef er ook niet elke avond 1 te hebben of elke ochtend haha

Maar zo ff spontaan een smsje zou ik idd erg leuk en lief van hem vinden..

Naja .. vooralsnog lijkt t de goede kant op te gaan tussen MM & mij ..
Eh Xan, tuuuurlijk hou ik mijn poot stijf. Ik verwacht zelfs dat dat niet eens nodig is, want ik verwacht GEEN ENKELE MOVE meer van Ex. Zo moeilijk zal het dus niet zijn om mijn poot - volgens mij heb ik een prachtig mooi been, geen poot, maar als jij het zo nodig een poot noemt, vooruit dan maar - stijf te houden.
Beetje aandacht is idd wel fijn, he Vleer.
Sjee, het is lang geleden dat ik een stuk of 8 pagina's moest teruglezen!!! En dat terwijl ik heul moe ben, maar was toch te nieuwsgierig.

Ik ben nog op het werk, nog tot morgen 12.00 uur. bleehhh! Het was echt superdruk, ben helemaal geradbraakt nu... Maar.... zaterdag nog even werken bij 'mijn' gehandicapte kindje en vakantie!!!

En vandaag voor ik moest werken ook lekker lui gedaan met LJ. Hij was niet gaan werken ivm nog steeds pijnlijke enkel en na wat tochtjes naar dokter, fysio en apotheek lekker op de bank filmpje gekeken en gebadderd.

En net nog even aan de telefoon gekletst, en hij verklapte dat ie een klein cadeautje voor me heeft gekocht, omdat ik zo lief was geweest afgelopen weekend en sowieso heel lief ben...

Gisteren vond ik mezelf echter niet zo heel lief, had een beetje last van aantrek-afstoot gedrag... In bed maar schoorvoetend bekend dat ik het nog steeds een beetje eng vindt... LJ snapte het niet helemaal, maar toen ik uitlegde dat ik hem dan soms zoooooo leuk vindt dat ik dan juist de neiging heb om heel hard weg te rennen snapte hij het wel en... vond me heul lief?!

Maar goed, ik was dus wel blij dat ik het gezegd heb.

Mhhh ik ben echt te moe om op iedereen te reageren, het was ook veel onzin (weliswaar humorvolle onzin ), waarvan ik niet alles heb onthouden.

Wel dat Miran helemaal blij is met haar date (ondanks zijn kaalheid) en dat dit wederzijds is... Spannend!!!

En leaf heel dapper heeft gemaild, dat leaf-ex daar heel lief op reageert, ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt.

Sun is ook nog steeds vol goede voornemens, vleer is nog gameverslaafd en Xan is kaal!!!

(Is toch handig, heb ik voor de late binnenkomers meteen een samenvatting van de afgelopen 8 pagina's gegeven...)

Waar is Pop? En hoe is met LM? Hans ook alles goed?

Nou ik ga alle lichten uitdoen, deuren opslot, 9 kids controleren en dan slapen!!! Morgen gaat om 6.30 uur de wekker weer... Trusten!
Gaap, ik ga ook slapen

Heb beetje ruzie met internet-electrische-telefonische dingen om me heen.

* Hyves doet/deed het niet

* mailtjes worden niet meteen binnengehaald door mailserver

* mobiel doet raar

* mobiel is leeg en ik kan oplader niet vinden

* msn deed het daarstraks niet

Tijd om naar bed te gaan dus! Lekker slapen allemaal
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 23:02:

Eh Xan, tuuuurlijk hou ik mijn poot stijf. Ik verwacht zelfs dat dat niet eens nodig is, want ik verwacht GEEN ENKELE MOVE meer van Ex. Zo moeilijk zal het dus niet zijn om mijn poot - volgens mij heb ik een prachtig mooi been, geen poot, maar als jij het zo nodig een poot noemt, vooruit dan maar - stijf te houden. Je blijft me weleens verbazen met je humor!
Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag...de leukste WERKdag van de week...want voor de meeste is het de laatste werkdag voor het weekend. Ook voor mij....ik denk dat ik er maar een half werkdagje van maak vandaag....dus om 12.00 uur klaar vandaag.

Zo, eerst ff koffie drinken alvorens mij uit te gaan sloven voor de baas
Ooo kaal... Cool Xander, gefeliciteerd Miranda

Ik heb een zwak voor kaal, sommige mannen staat het erg goed. Moet je inderdaad wel alles eraf scheren en niet van die zielige toefjes koesteren.

Wat schrijven jullie allemaal veel joh, dat hou ik nooit bij. Nou ja geeft niet. Mijn buitenlandse RP-man heeft gebeld, was leuk en was wennen. Ik ben gewoon echt geen bellert, maar daar moet je even doorheen.

Dag allemaal!
O en ik ben nog enorm mosterd ook - jullie gaan echt te snel
Goedemorgen allemaal!

Was't (na 't wennen) leuk met je RP-man aan de foon Puck?
Peas on earth!
quote:Puck9 schreef op 01 februari 2008 @ 09:55:

Wat schrijven jullie allemaal veel joh, dat hou ik nooit bij.Het houdt onze vingertjes lenig!
World of Warcraft: Legion
quote:Puck9 schreef op 01 februari 2008 @ 09:55:

Ooo kaal... Cool Xander

Ik heb een zwak voor kaal, sommige mannen staat het erg goed. Moet je inderdaad wel alles eraf scheren en niet van die zielige toefjes koesteren.

Tondeuse of scheren...? (leuke smilie, want dat zijn precies die twee sprietjes die de 'zielige toefjes' van Puck symboliseren )
Peas on earth!
Had het kkkkoud trouwens vanacht... brrrr... (misschien toch nog niet heeulllemaal fit?), dus heb geslapen in De Meest Charmante Outfit Van Het Jaar: zwarte joggingbroek, paars shirt en jawel... roze sokken
Peas on earth!
Goedemorgen. Nou Prinses, JIJ beter, IK ziek . Moest vannacht overgeven, voel me nu behoorlijk zwakjes en zielig. En heb het kkkkkkkoud!!!

Hoop dat het niet doorzet en dat mijn lichaam vanmiddag weer de oude is, want ik kan hier absoluut NIET tegen!!!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 februari 2008 @ 10:21:

Tondeuse of scheren...? (leuke smilie, want dat zijn precies die twee sprietjes die de 'zielige toefjes' van Puck symboliseren )Wat mij betreft tondeuse....helemaal kaal en glad is geen porum!

heb trouwens tondeuse bij me...
quote:sunshineforever schreef op 01 februari 2008 @ 10:32:

Goedemorgen. Nou Prinses, JIJ beter, IK ziek . Moest vannacht overgeven, voel me nu behoorlijk zwakjes en zielig. En heb het kkkkkkkoud!!!

Hoop dat het niet doorzet en dat mijn lichaam vanmiddag weer de oude is, want ik kan hier absoluut NIET tegen!!!!

VOOR JOU!! Beterschap
Ohjeee.... 't klinkt alsof Sun heeft wat ik ik ook had....

Lekker slapen, uitzieken, slappe thee/bouillon drinken, en je eraan overgeven (hehe... is altijd een stuk gemakkelijker om dat tegen iemand anders te zeggen, want ben daar zelf ook niet zo goed in )

Beterschap Sunneke
Peas on earth!
Arme Sun, beterschap!!

Ik heb juist liggen zweten vannacht. Was helemaal klam, eergisteren had ik dat trouwens ook al. Hmmm, misschien beetje (veel) stress over situatie met Leaf-ex. Droom ook bijna elke nacht weer over Leaf-ex.

In ieder geval is het bijna weekend, helaas een iets minder gevuld weekend dan vorige week...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven