Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 februari 2008 @ 10:28:

Had het kkkkoud trouwens vanacht... brrrr... (misschien toch nog niet heeulllemaal fit?), dus heb geslapen in De Meest Charmante Outfit Van Het Jaar: zwarte joggingbroek, paars shirt en jawel... roze sokken

Hier knap ik zóóóó van af he?

Xan zal je wel warm houden hoor ....hoef je dat belachelijke outfitje ook niet aan in bed...
Hihi Xander, ik moet er wel om lachen dat jij nog altijd het "la dicht"-motto hebt. Dat spoort me idd wel aan om de la dicht te houden.

HM, wat leuk dat het zo goed gaat met LJ, echt zo fijn om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn!

Puck, snap je al wat van de laatste forumpagina's
Dankjewel voor de fruitmand en alles.

Helaas zal ik toch vandaag nog eventjes de deur uit moeten om boodschapjes te doen. Ga lekker veel inslaan voor het geval ik echt een paar dagen ziek word (laten we hopen van niet). Net nog even een finimalletje gehad..
Kan niemand even meest noodzakelijke boodschapjes voor je doen Sun (huisgenoten?)? Dan hoef je er niet uit, is niet echt verstandig als je ziek bent (*Prinses in moederlijke modus* ).
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 01 februari 2008 @ 10:37:

Hier knap ik zóóóó van af he?

Xan zal je wel warm houden hoor ....hoef je dat belachelijke outfitje ook niet aan in bed...

Knap je zelfs af op die joggingbroek? Ik kan namelijk eventueel afwisselen met een andere kleur sokken van je voorkeur?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 februari 2008 @ 10:42:

Kan niemand even meest noodzakelijke boodschapjes voor je doen Sun (huisgenoten?)? Dan hoef je er niet uit, is niet echt verstandig als je ziek bent (*Prinses in moederlijke modus* ).Zat ik ook al aan te denken. Maar 't is vrijdag en heb een paar hele jonge nieuwe huisgenootjes die nu naar college zijn en daarna direct doorgaan naar huis. Mijn favoriete huisgenootje is nu op wintersport en nog twee huisgenootjes zijn de hele dag aan het werk. Dan zou ik die werkende huisgenootjes moeten vragen, maar dat vind ik dan ook weer zo, tsja. Ik wil niet zomaar iemand lastig vallen. Als dat ene huisgenootje nou niet op wintersport was, dan was het gemakkelijk geweest. Nog maar even over nadenken.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 februari 2008 @ 10:43:

[...]

Knap je zelfs af op die joggingbroek? Ik kan namelijk eventueel afwisselen met een andere kleur sokken van je voorkeur? Een joggingbroek kan toch ook heel sexy zijn?
Mijn horoscoop voor vandaag:

Zij die bezig zijn met het opknappen van hun huis zullen tevreden zijn over het resultaat. Geld lijkt ruimschoots aanwezig en financiële steun is eveneens beschikbaar. Ook aan romantiek zal het u niet ontbreken.

Nou, daar heb ik wat aan! De romantiek is ver te zoeken hiero! Moet toch echt zelf mijn sinaasappeltjes uitpersen, die ik eerst ook zelf nog moet kopen!!! Grrr!
Ik duik mijn bedje in... (met een emmer naast mn bed)
quote:sunshineforever schreef op 01 februari 2008 @ 11:13:

Een joggingbroek kan toch ook heel sexy zijn?

Dusssss..... ikzag er vanacht juist heel sexy uit...

*prinses zoekt alvast een spannende kleur sokken voor vanacht...*

Ach Sunnetje toch... beterschap... hoop dat 't overgeven snel overgaat en dat je je niet meer zo misselijk voelt (vond zelf die aanhoudende misselijkheid zoooo naar).

Peas on earth!
Ook nog een je van mij, Sun.
World of Warcraft: Legion
Arme Sun, beterschap!

En ik ben dol op joggingbroeken! Ex en ik hadden al dat we 's avonds vaak allebei onze "chillbroek" aanschoten en gelukkig doet LJ dat ook vaak. Kan ik ook zonder probleem die vervelende spijkerbroek uit en lekker in chillbroek op de bank kruipen

Ik ben weer klaar met werken, ben wel gaar. En ik heb vannacht toch raar gedroomd... Ex-ONS had 2 lievelingscd's voor me gebrand, die ik blijkbaar kwijt was, maar heeeeel graag wilde hebben. Maar toen moest ik een quiz doen met een vriend van LJ, want die wilde ze ook hebben. Ex-ONS leidde de quiz en vriend van LJ won alles!!! Want ik wist helemaal niks meer. Ik moest zelfs huilen in mijn slaap, omdat ik nu die cd's niet kreeg...

Ik denk niet dat ik hier met mijn dromenboek uitkom, er valt denk ik niets zinnigs van te maken

Ik had trouwens laatst gedroomd van ik van LJ een cadeautje kreeg. En dat betekende volgens mijn dromenboek dat ik door die persoon (LJ dus) bemind en erkend werd en dat deze relatie me iets opleverde. Toch fijn zo'n dromenboek. En ben heeeel benieuwd wat ik vandaag voor cadeautje krijg! LJ waarschuwde al dat het maar iets kleins is, maar mij maak je altijd blij met een cadeautje, wat het ook is! (Nouja, er zijn grenzen, maar jullie snappen het wel). En als helemaal een 'zomaar' cadeautje van mijn vriendje, dat ben ik helemaal niet gewend!

Brrr, ik heb het ook koud, ga even slapen en warm worden onder de zonnenbank en dan vanmiddag naar de carglass, gaan ze mijn ruitje definitief maken.

Iedereen een fijn weekend trouwens! Ben ik de enige die gaat carnavallen? En de enige die morgen nog moet werken???!!!
Toch maar huisgenootje gesmst of ze boodschappen voor me kan doen. Denk namelijk niet dat ik de winkel zonder te kotsen red (sorry voor de smakeloze details).

HM, wat spannend zeg, dat cadeautje! Heb je 't al??
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 01-02-2008 15:33
Reden: grammatisch foutje, komt vast doordat ik ziek ben
% gewijzigd
Heel goed Sun... en huisgenootje doet 't vast graag toch?

Ohhh jij hebt echt 'tzelfde... brrr... naar he... dat kotsen!

En ik kan uit eigen ervaring vertellen: de supermarkt is helll... want je ruikt al die etensgeuren... brrr...

Peas on earth!
Jullie gaan veel te snel ... kan ik toch moeilijk bijhouden tijdens t spelletje ?

paar zieken .. van harte beterschap...

Ik ga komende 4 nachten de nachtdienst in ... dus zal weinig op t forum zijn..

Zit er aan te denken om mijn laptop mee te nemen naar mijn werk dan kan ik op mijn werk verder met t spelletje haha

(das pas errug of niet ? )
Het volgende was bijna een PPOM:

Er loop een leuke onderwijsassistente rond, waarover ik het al eerder had. Ze liep zingend naar het kopieerapparaat, en ik vroeg me af wie daar zo mooi zong. Ik erop af, maar ik wou ook weten hoe het met dat kopieerapparaat ging (want die is de laatste tijd vaak kapot).

Ik (grappend, bijna flirtend): "Jij zou mee kunnen doen met de X-factor!"

Zij: "Aha, jij komt dus op de vrolijkheid af! Wat vind jij een leuk liedje?"

Ik: "Eternal Flame van de Bangles!" Ik moest een goed liedje verzinnen, gezongen door een zangeres. Ze hield de autosleutels vast. "En dan met het zwarte gedeelte naar boven!" In haar autosleutels zag ik bij wijze van spreken een microfoon.

Ze kende de tekst en melodie niet helemaal, maar ik probeerde dat aan te vullen. Zij zong met me mee, maar alleen precies even hoog als ik.

Ik zei: "Kom op, een octaaf hoger; jij bent een vrouw!"

En toen zong ze "darling" en ze schrok (ik denk bij wijze van grap). "Nou moet ik wegwezen!"

Ik weet niet of "darling" voorkomt in Eternal Flame; zou dat na moeten zoeken.

Op een of andere manier reageert ze erg positief, maar een relatie is onwaarschijnlijk, omdat ze volgens mij een vriend heeft.
Ik ga naar een cursus Forum bijhouden .. ;)

nog nieuws onder de zon ?

haal ff bak koffie ondertussen
quote:Vleermuis28 schreef op 01 februari 2008 @ 15:34:

Ik ga naar een cursus Forum bijhouden .. ;)Weer wat gemist?
Eh Vleer, vier dagen weinig op het forum? Je zit al weinig op het forum! Kom op zeg, gooi dat rotspel van je compu af!

Hans, darling komt zeker in de tekst van Eternal Flame voor, luid en duidelijk. 't Is juist een heel romantisch liedje. Ik denk toch echt dat je op je werk misschien wel dingen verwacht of wilt zien die er niet zijn. Helemaal niet verkeerd of lullig bedoeld of zo, maar ik kan uit het verhaal van jou echt niets opmaken waaruit blijkt dat zij jou meer dan leuk zou vinden.

Persoonlijk wil ik absoluut niet een relatie met iemand op de werkvloer en ik viind het ook echt niet kunnen als dat wel gebeurt. Ik heb het ooit meegemaakt en dat was echt een ramp. Als collega's iets met elkaar krijgen vind ik eigenlijk dat één van de twee moet vertrekken. Of allebei op een andere afdeling (als het een groot bedrijf is).
Ik heb geloof ik heeeeeeeel veeeeeeeel gemist

jammer dat ik zo hard bezig ben met werken, wnat ik wil leuke dingen NOOIT missen!

Ik heb gister gegeten bij ex-date, was heel gezellig, kan onwijs lekker met m kletsen.

Voel me de hele week al niet fit e ben misselijk van teveel vieze bonbonnetjes en als ik dan die verhalen van sun lees, dan wordt het niet beter.

Ik ga mn bedje even in! Hopelijk wordt ik dan weer fris en fruitig wakker!
Ik verwacht er niet veel van. Ik schreef dat een relatie onwaarschijnlijk is. Het is eerder om te kijken hoe mensen reageren op mijn gedrag.

Bij ons komt het wel een paar keer voor dat collega's wat met elkaar krijgen. Zover ik weet liep dat niet verkeerd af, maar dat zegt niets over jouw ervaringen en hoe dat voor mij is.
quote:Vleermuis28 schreef op 01 februari 2008 @ 15:34:

Ik ga naar een cursus Forum bijhouden .. ;)

nog nieuws onder de zon ?

haal ff bak koffie ondertussenMisschien een notificatie laten verzenden? Of kan dat niet bij nieuwe topicberichten?
quote:sunshineforever schreef op 01 februari 2008 @ 15:44:

Misschien een notificatie laten verzenden? Of kan dat niet bij nieuwe topicberichten?Je kunt toch RSS gebruiken? Rechts van "Uitloggen" en "Tip de redactie" zie ik "RSS" staan... Als je nou daarop klikt?
quote:pop1980 schreef op 01 februari 2008 @ 15:43:

Ik heb geloof ik heeeeeeeel veeeeeeeel gemist

jammer dat ik zo hard bezig ben met werken, wnat ik wil leuke dingen NOOIT missen!

Ik heb gister gegeten bij ex-date, was heel gezellig, kan onwijs lekker met m kletsen.

Voel me de hele week al niet fit e ben misselijk van teveel vieze bonbonnetjes en als ik dan die verhalen van sun lees, dan wordt het niet beter.

Ik ga mn bedje even in! Hopelijk wordt ik dan weer fris en fruitig wakker!

Hey Pop!!!

Jij ook al ziek! Mooie boel hier! Forumvirus zeker!

Maareh wat lees ik hier: exdate in beeld? Ennuh verder niks gebeurd? Niet gezoend/geknuffeld/gevoosd of whatever? (Mijn raderen draaien, herinneringen aan eigen exdate komen boven - alhoewel ik exdate laatst immers smekend voor de dichte deur heb laten staan)
Nu ik je toch zie, Sun, hoe is het verder? Je voelde je beroerd, geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven