Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, heel veel succes in Grunn!
Prinsesseke, jaloezie helpt niet! Geniet nu maar lekker van jouw Xander!

Leaf, wat een toepasselijke kaart! Ennuh, wel eerlijk tegen jezelf zijn he! Want zoals Leafex nu al doet, zou je wel met zo'n man verder willen? Hij levert je zoveel verdriet op? En weinig zekerheid. Je hebt hem al zoveel kansen gegeven, zoveel pogingen gedaan en nooit pakt hij het met twee volle handen aan.

Nou ja, ik kan het wel blijven herhalen en je weet het ook wel. Je moet het gewoon doen. Eerlijk zijn. (En zo nu en dan even terugdenken aan mijn gesprek, hoe hard dat ook is gelopen, 't is goed zo.)
Sun gaat nu heel eventjes kort slaapje doen.
quote:sunshineforever schreef op 08 februari 2008 @ 09:58:

Prinsesseke, jaloezie helpt niet! Geniet nu maar lekker van jouw Xander!

Leaf, wat een toepasselijke kaart! Ennuh, wel eerlijk tegen jezelf zijn he! Want zoals Leafex nu al doet, zou je wel met zo'n man verder willen? Hij levert je zoveel verdriet op? En weinig zekerheid. Je hebt hem al zoveel kansen gegeven, zoveel pogingen gedaan en nooit pakt hij het met twee volle handen aan.

Nou ja, ik kan het wel blijven herhalen en je weet het ook wel. Je moet het gewoon doen. Eerlijk zijn. (En zo nu en dan even terugdenken aan mijn gesprek, hoe hard dat ook is gelopen, 't is goed zo.)

Ik ga er zondag ook geen moeite meer voor doen. Ik heb aan de foon gezegd wat ik er over wilde zeggen en ik blijf inderdaad niet aan de gang.

Ik heb er goed over nagedacht en ik ga zondag ook het contact definitief verbreken, hoe erg ik het ook vind om mijn maatje kwijt te raken. Maar op deze manier verder gaan, dat werkt inderdaad niet. Misschien beseft ie pas wat ie mist als ie het straks definitief kwijt is. Ik weet zeker dat ik het er even heel moeilijk mee zal hebben, dat het pijn gaat doen, maar dat het wel beter is. Het zal mij veel meer rust geven, niet meer steeds hoeven af te wachten of hij iets van zich laat horen, wanneer ik hem weer zal zien. Zal een moeilijke middag worden zondag...
quote:Leaf schreef op 08 februari 2008 @ 10:05:

Ik ga er zondag ook geen moeite meer voor doen. Ik heb aan de foon gezegd wat ik er over wilde zeggen en ik blijf inderdaad niet aan de gang.

Ik heb er goed over nagedacht en ik ga zondag ook het contact definitief verbreken, hoe erg ik het ook vind om mijn maatje kwijt te raken. Maar op deze manier verder gaan, dat werkt inderdaad niet. Misschien beseft ie pas wat ie mist als ie het straks definitief kwijt is. Ik weet zeker dat ik het er even heel moeilijk mee zal hebben, dat het pijn gaat doen, maar dat het wel beter is. Het zal mij veel meer rust geven, niet meer steeds hoeven af te wachten of hij iets van zich laat horen, wanneer ik hem weer zal zien. Zal een moeilijke middag worden zondag...Ik werd gestoord uit mijn slaapje door de telefoon en zag ook je reactie Leaf. Je hebt een heel goed voornemen Leaf. Het gaat zeker pijn doen, maar op deze manier doorgaan doet nog veel meer pijn en wordt het een eindeloos verhaal. De pijn van het definitief stoppen zal even hevig zijn, maar die pijn wordt minder en zal verdwijnen. Eerlijk gezegd valt het mij heel erg mee hoe het nu met mij gaat. De relatiebreuk heb ik natuurlijk al gehad. En natuurlijk was ik van streek na het gesprek en was ik gisteren ook nog wel ermee bezig. Maar het voelt meer als een opluchting. En ik ben trots op mezelf. Trots dat ik het gezegd heb, trots dat ik het zo aangepakt heb. En dat geeft weer een goed gevoel. En dat gevoel kun jij jezelf ook geven Leaf!
Leaf en Sun: een verlate van mij!

Sun; ik vind dat je het echt super goed hebt gedaan! Het is een heel raar idee om iemand met wie je zo lang zoveel hebt gedeeld niet meer te spreken of te zien, maar het is toch echt het beste. En jullie verdwijnen ook allebei niet zomaar van de aardbol.

Ennuh Prinses; ik ben juist jaloers dat je zomaar in een maand 4,5 kilo kan aankomen!!! Ik probeer al ruim een jaar lang van 48,5 naar ongeveer 54 kilo te komen, maar blijf al maanden steken op de 50... En dat mét hulp van dietiste (3 maanden lang) en nu alweer een klein half jaar de psycholoog... Maar goed; iedereen dus zijn ding (*jaloeziemodus uit*)

Ik ben gisteren gezellig met LJ een dagje naar den haag geweest; naar het strand, shoppen, eten... Heerlijk!

Zo even naar een dinnetje op ziekenhuisbezoek, zij is woensdag geopereerd dus ik ga even kijken hoe het met haar is. Eerst nog ff de stad in om cadeautje voor haar te kopen.

Pff en vanavond niet veel doen, de vakantie is omgevlogen en heb lang niet zoveel rust gehad als ik had willen hebben! Met carnaval enzo zijn de dagen echt te snel voorbij gegaan! En volgende week weer gewoon volle bak werken.

Vleer; ik ben wel erg benieuwd hoe het af gaat lopen met 2.06. Weet je wanneer hij ongeveer een beslissing gaat nemen?

Xan en Prinses weer een gezellig weekendje samen?

Iedereen een fijn weekend; Sun ik hoop dat je em goed doorkomt en Leaf alvast heel veel succes zondag!
Net via mijn werk kaartjes voor Tarzan gereserveerd, voor a.s. dinsdag. Was een speciale aanbieding, dus das wel heel leuk. Heb Tarzan wel al gezien, maar vind het heeeeeelemaal geen probleem om hem nog een keer te zien

Ga ik gezellig met Leaf-mama, maken we er een dagje Den Haag van!
Goed nieuws sinds vandaag ben ik ZZPér .. Zelfstandige Zonder Personeel

Ben ik nu een zelfstandig ondernemer ? dat staat wel leuk op mijn CV en op RP ;) hahahaha
HM.. Geen idee wanneer hij t besluit gaat nemen of gaat geven. Zijn vriendin komt 1 deze dagen terug.. Ik vermoed dit weekend.. Heb hem beloofd een poosje met rust te laten zodat ie rustig kan nadenken.

Met goede vriend heb ik afgesproken als ik zondag nog niets van hem heb gehoord dat ik maandag wel een smsje kan sturen in de trant : dat ik aan m denk met kusjes ofzow..

Maar ik vermoed dat 206 t echt heel lastig en moeilijk vind.. Alhoewel zo moeilijk is het volgens mij niet.. Als je met een ander zoent terwijl je iets prils hebt met een ander zegt dat volgens mij wel genoeg over t gevoel naar die persoon toe... ??!!???
Vleer gefeliciteerd!

Nog even over 206. Wat jij zegt als laatste is denk ik niet helemaal waar. Als je met iemand (in dit geval Vleer) zoent terwijl je iets prils hebt met een ander, zegt dat iets over de relatie van diegene met die andere persoon. Misschien loopt dat (nog) niet helemaal lekker. Tuurlijk zegt het ook wat over zijn gevoelens voor jou. Die heeft ie ongetwijfeld. Maar of die echt daadwerkelijk sterker zijn dan de gevoelens voor haar, dat is weer moeilijk. 't Zijn wel weer de mannen die lust en liefde weer goed kunnen scheiden.. Het zou zo kunnen dat hij toch voor zijn vriendinnetje gaat. Wat ik ook niet helemaal fair vind, want hoe hij zich tegenover haar heeft gedragen is natuurlijk ronduit schandalig door met jou te gaan zoenen. Toch maar afwachten Vleer!!
jah Sun .. ik snap wat je bedoeld , ik had daar zelf ook al over na gedacht..

Tis gewoon afwachten en ondertussen incalculeren dat hij misschien ook voor haar kan gaan kiezen..

Er is een advocaat op bezoek bij mijn vader , en dat is me toch een onwijs lekker ding.. Kolereeeeee
Sun , 206 is denk ik wel iemand met een geweten , ik geloof nl nooit dat hij zomaar met haar verder kan alsof er niets is gebeurd.. Als hij dat wel kan heb ik mij in hem vergist...
Idd Vleer, dat denk ik ook. Je kunt niet zomaar doorgaan in een relatie als je met iemand anders hebt gezoend. Dan moet er toch wel even een goed gesprek plaatsvinden lijkt me. Oh ik zou echt gek worden als ik zijn vriendin was!

Haha, advocaten zijn vaak lekker hoor Vleer. Heb je mijn Ex soms op visite? Vraag em maar even of ie afgelopen week nog "een goed gesprek met zijn ex" heeft gehad. Haha. Afblijven he!

Maareh Sunneke zit zelf in de juridische business en heeft regelmatig advocaten en andere juristen gedate. Op de een of andere manier hebben ze een grote aantrekkingskracht op mij, advocaten, rechters, officieren van justitie. Zucht. Exdate was immers ook al een jurist.

Nieuw voornemen van Sun: geen juristen meer! Misschien een keer iets in de medische wereld proberen? Altijd handig he.
Nou deze heb vooral een hele mooie auto ...

Ehh ik heb beloofd 206 paar dage met rust te laten .. maar ik kan t nu niet uithouden hoor..

Kan ik echt niet 1 smsje sturen met : Ik denk aan je xxx ofzow ??

Pleasseeee hellup

Kijk ik ondertussen nog ff naar lekkere advocaat ;)
Hahaha Vleer, wat ben je ongeduldig!

NEE NEE NEE niet naar 206 smsen! Je moet even geduld hebben Vleer! Ik ben even heel streng voor je, maar nu smsen is GEEN goed idee!

NIET DOEN DUS!!! *Sun kijkt zeer ernstig.*

Denk niet dat die advocaat mijn Ex is. Ex heeft namelijk een Renault Scénic (of hoe je dat ook schrijft) en dat is wel een leuke auto, maar die zeer bijzonder of zo. Je mag hem dus hebben hoor! Haha!
Sun .. nee dit was een Volvo zoveelstezoveel ;)

Maar pa vind t geen goede advocaat veel te jong , weinig ervaring en is alleen geinteresseerd in t geld NA de rechtzaak..

Dus nu neemt ie zon oude bok hahaha

Oke ik zal 206 niet smsen dan ga ik snel verder met t spelletje voor t geval ik WEL in de verleiding kom ..
Hahahaha. De meeste advocaten zijn geïnteresseerd in 't geld Vleer! Maar een oude bok zegt ook niet alles. Jonge advocaten zijn vaak errug gedreven en fanatiek. Die oudjes vinden 't wel best. Helaas zijn er wel genoeg slechte advocaten... 't Is daarom wel handig om in zee te gaan met een goed kantoor. Dan weet je ook dat ze elkaar goed waarnemen.

Maar Volvo zegt veel. Bah, Sun knapt af op advocaatjes met een Volvo. Sun wil zelluf geen Volvo. Sun vindt dat zo'n patserig. Eigenlijk wil Sun gewoon in een kleine Peugeot naar cliënten, maar dan denken cliënten vast dat Sun niet slim is omdat ze geen Volvo kan betalen en willen ze Sun niet....

Sun heeft trouwens een andere goede bezigheid voor Vleer bedacht. Want compuspelletje is ook geen goede oplossing voor Vleer. Vleer is het kwade met het kwade aan het bestrijden. Straks heeft Vleer wel een leuke relatie en dan verprutst Vleer dat namelijk vanwege gameverslaving. Nee, dat kan natuurlijk niet. Sun herinnert zich nog dat Vleer paardjes heeft? Bij Sun is het ontzettend mooi weer. Bij Vleer vast ook wel. Misschien kan Vleer weer es eventjes 't paard uit de stal halen en een tochtje maken? Goed idee Vleer?
Sun gaat nu trouwens ook stoppen met typen in derde persoon enkelvoud. 't Is namelijk errug irritant.
Hebben we Xander al gezien vandaag?

En hoe is het met Liefmeisje? Miranda? Glen?

Gelukkig eindelijk weer es een levensteken van HM! Die heeft woensdag vast een traantje weggepinkt toen de carnaval voorbij was. (Dat doen ze toch in het zuiden? Ik heb weleens op tv gezien dat de mensen echt huilen als het voorbij is.)

Ik verveel me. Ik verveel me. Ik verveel me.
Ik verveel me nog steeds. Eigenlijk heb ik heel veel te doen. Maar ik heb geen zin om te doen wat ik nog moet doen. Dus nu verveel ik me.
Vanavond lekker een tv-avondje voor mezelf gepland. Ben alleen een beetje dom geweest. Heb vergeten lekkere snoepjes te kopen! Dom toch?! En ik ben té lui om weer naar de winkel te gaan. En de snackbar 25 meter verderop is me ook te ver weg op dit moment (die hebben ook lekkere snoepjes). Dus ja, nu heb ik nog steeds niks te doen.
quote:sunshineforever schreef op 08 februari 2008 @ 16:10:

Hebben we Xander al gezien vandaag?

Ikke wel.... hij staat in de keuken een cake te bakken (geinspireerd door mijn nieuwe oven waarschijnlijk ), waarvan ik dus NIET mag eten

Tis mooi weer, ben er helemaal vrolijk door .

Mag na maaaaaaaaanden eindelijk ook eens lenzen proberen van de oogarts... wel spannend, want bij ieder prikje, kriebeltje vraag ik me af of ik weer een allergische reactie heb (wat eerder het geval was). Als dat zo is, mag ik namelijk nooit meer lenzen in en moet ik voor altijd en eeuwig een bril

Gaan jullie nog leuke weekenddingen doen?
Peas on earth!
Vleer heeft nog erg jong paardje dat je gewoon in de wei moet laten lopen.. Moet nog ff kind zijn en blijven.. Maar Vleer heeft net wel paar broodjes aan paardje gegeven en even geborsteld .. En paardje moet nog een naam hebben , paardje is een hengst.. dus als jullie ff meedenken hier... ????
Vleer gaat paardje gewoon Kees noemen

Maar hij luisterd ook gewoon naar *stomme sukkel * .. Vleer roept dan altidj SUKKELLLLL kom nou hierrrrr vrouwtje heeft biks en brood voor je.. En t dompie komt nog aangehuppeld ook..
Prinsess.. vanavond ga ik lekker onder de zonnebank , badderen en mij van top tot teen scheren (naja bij wijze van dan ) morgen de heullllleeee dag naar de sauna met 12 vrienden en kennissen en mensen diek niet ken .. Sávonds ff de kroeg in met dinnetje , zondag lekker niksen en savonds werken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven