Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
RP date met J. ????

Gezelligggg .. haha erg leuk voor je !!
LGJ (Leuke Groningse Jongen) iets voor hem ?
Het is weekend

(voor MIJ althans )

Was er zoooo aan toe na een heeellll erg drukke werkweek, ben echt uitgeteld, maar nu gewoon lekker drie dagen alleen maar doen wat ik leuk vind (en dat is voor een groot deel: nietsdoen)

Leuk Pop, een deet!
Peas on earth!
Pop Leuk zeg zo'n date...

Ik en klasgenootje kwamen er vandaag achter dat er toch wel een erg leuke jongen bij ons in de klas zit. is erg grappig...

Maar ik wil niks met iemand waarmee ik in de klas zit... Daar doe ik niet aan..

Straks weer hardlopen... misschien zitten er op de club nog leuke jongens!

Kwam wel een vrouw tegen waarmee ik van de week had opgelopen. die vroeg meteen heel vrolijk of ik er vanaaf ook was... Dat is dan toch wel leuk... komt toch binnen in een hele nieuwe club...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 februari 2008 @ 17:50:

Het is weekend

(voor MIJ althans )

Was er zoooo aan toe na een heeellll erg drukke werkweek, ben echt uitgeteld, maar nu gewoon lekker drie dagen alleen maar doen wat ik leuk vind (en dat is voor een groot deel: nietsdoen)

Leuk Pop, een deet! tot morgen 1500 dan is het voor mij ook weekend!
Ik heb vanavond om 23 uur weekend.. maar moet morgenochtend naar grunn..

zal es kijken waar ik mot wezen morgen ..
Pop wat leuk! Een deet! Spannend zeg! Dat is wel weer het leuke nu: ik kan me weer met volle overtuiging op nieuwe deets storten. Ik zal weer es eventjes moeite doen om wat nieuwe deets te regelen :-) .

Jouw inspiratiekaart is echt supertoepasselijk! Oogsten met die man! Is afkorting LGJ niet verwarrend met LJ van HM? Kan ook PGJ Pop's Groningse Jongen zijn? Of Pop's Groningse Deet (PGD).

Ik zal zo ook even een kaartje trekken..

Prinses, geniet lekker van je weekend! Met Xan?

En Daan, wat leuk dat jij toch ook weer leuke mannen tegenkomt! Zelfde klas is niet handig. Maar kijk om je heen!

Vleer, spannend morgen! Goed voorbereid?

Erg fijn dat jullie mij steunen. Het helpt echt! Ik ben niet een erg negatief typ, maar dit zijn toch even wat moeilijkere momenten. Ik denk dat ik dit weekend ook maar rustig aan ga doen. Niet de stad in. Even alles laten bezinken. De volgende weekenden staat er weer veel op de planning, dus nu maar even bijkomen van het hele gebeuren.
@Sun:

We begrijpen toch dat je het moeilijk hebt? Je niet steeds verontschuldigen, hoor! Gewoon lekker van je afschrijven, dat helpt wel denk ik... (f)
Rustig hier vanavond.

Er is nog even een vriendin langs geweest. Ze had een hele doos chocolaatjes meegenomen. Errug lief! 't Is niet dat ik dat allemaal nodig heb, maar wel erg lief om even wat extra aandacht te krijgen. En chocola gaat er natuurlijk altijd wel in!;-)

Heb ook nog lieve telefoontjes gekregen. Maar ja, daar krijg je geen man mee he. Haha.

Nou, ik ga maar slapen denk ik. 't Is hier toch rustig en heb een bewogen dagje gehad. Trusten allemaal!
thuis en maar naar bed.. offe ff spelletjedoen nog eerst..

Morgen rond 9uur mijn bedje weer uit... brrrp
Spreuk van de dag :

Alleen dat wat je moeiteloos bereikt, zal je nooit tot last zijn. En wat je niet tot last is, kan eeuwig zijn
Vleer, zo laat nog spelletjes? Nog steeds verslaafd?

Inspiratiekaart: soms moet je vliegen om je doel te bereiken.

Grrr Sun heeft een hekel aan vliegen!
Euh... misschien figuurlijk gezien vliegen... ? Boven jezelf uitstijgen, minder met beide benen op de grond, iets nieuws proberen?

Ook even inspiratiekaart trekken.... hmmm:

Geld is geen zekerheid. U bent een zekerheid

Tssskkk... sluit helemaal niet aan bij dat wat ik in gedachten had toen ik kaartje trok..... Prinses ook helemaal niet op geld-belust... tsskkk...
Peas on earth!
Prinses trouwens enigszins gefrustreerd... want sinds Gezellige Periode met Xan (lees: toastjes, olijfjes, salami, gourmetten, chipjes, toetjes, enzovoorts) ben ik VIER kilo aangekomen (en dat is in één maand tijd)....

Als ik dus nog een jaar bij Xan blijf... ben ik 48 kilo zwaarder

Grmpffff.... Ik ga op rantsoen...
Peas on earth!
Oeioei Prinsesje toch! Haha, Xan heeft dus een slechte invloed op je .

Misschien ipv samen eten samen sporten, haha!
We staan nog steeds in de top 10 met het singles-topic. Al bungelen we wel onderaan. Vind dat we zo onderhand wel een hogere notering hebben verdiend!
Gaat ook effe een inspiratie kaartje trekken..

Jah nog steeds verslaafd aan t spelletje kom maar niet verder dan level 55 grrr

Spelletje is wel handig om niet aan 206 te denken

Had in gedachten 206 en mij en of ik nog lang moet wachten tot ik weer van hem hoor :

Als u zich ontdoet van alle negatieve gedachten, welke positieve gedachten blijven er dan over?
Stelt voor dat Prinsesje en Xan elke keer als ze bij elkaar zijn heel wat kilometers gaan wandelen..

En jullie mogen even uitrusten en ergens een kopje thee drinken , maar wel zonder taart enzoww...
Vleer wordt te dun... althans denk ik , ben nu 55kg (4,5kg afgevallen in 1 maand tijd).. Op zich is dat netjes maar maat 36 flubbert om mijn benen en kont..

Heb net nieuwe kleren gekocht , kan t niet veroorloven om nu weeeeeer nieuwe kleren te gaan kopen..
Sun heeft errug slecht geslapen vannacht. Misschien nu nog even een kort slaapje doen?
Vleer moet meer eten. Misschien even bij Xan en Prinsesje langs?
En voor nu : tanden poetsen , auto instappen , tanken en naar Grunn crossen ..

11uur daar wezen.. Whoepie.. Hoop dat t allemaal kan doorgaan en dat we om mijn huidige rooster heen kunnen bouwen..

I hope soooo
Sun .. haha denk niet dat Xan en Prinsesje op mij zitten te wachten wanneer zij samen zijn ...

Als t weer beter wordt is t wel leuk en gezelig misschien om een keer te gaan borrelen op een terrasje ergens halverwege t land ....

Lijkt me wel gezellig
[jaloeziemodus aan ]Tsskkk... te lichte mensen [/jaloeziemodus uit ]
Peas on earth!
Hoiiiii

Mijn inspiratiekaart vandaag: de ander voelt niets van uw boosheid, ergernis of haat.

Vleerke: meer eten inderdaad!! Anders is er straks geen Vleerke meer over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven