Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Sterrenbeeld ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 6 maart 2008 om 19:09
Sun; bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik over mijn 'ondergewicht' begon en dat ik daarvoor bij de psycholoog kwam. Vond het ook heel persoonlijk en eigenlijk ook wel fijn dat er eindelijk eens iemand niet op mijn eetgedrag lette. Nu weet LJ het wel, maar ook nog steeds niet alle ins en outs. En hij weet bvb ook niet dat ik nu met de psych verder ga met de relatie met mijn ouders en of ik wel of geen ADD/persoonlijkheidsstoornis heb. Heb voor dat vermeende laatste ook een half jaar bij de GGZ gelopen en ook dat weet hij niet.
Dat komt wel ooit, is iets van mijn verleden en ik vind het niet iets om al snel te vertellen.
Dat komt wel ooit, is iets van mijn verleden en ik vind het niet iets om al snel te vertellen.
donderdag 6 maart 2008 om 19:50
Ik denk dat ik zo nu en dan gewoon een "steekje" over mijn gewichtsproblematiek laat vallen. Het gaat nu wel heel goed, maar het speelt wel een belangrijke rol in mijn leven. Vooral als ik mij goed voel en het mooi weer is, krijg ik sterke drang om erg veel te sporten (ben een fanatiekeling) en ja, ik moet me dan wel extra inhouden.
Pop, wat leuk, jij hebt de mannen gewoon voor het kiezen. Luxeprobleempje?
Pop, wat leuk, jij hebt de mannen gewoon voor het kiezen. Luxeprobleempje?
donderdag 6 maart 2008 om 20:53
Heb RPO smsje gestuurd waarin ik heel open en eerlijk ben geweest over mijn gevoel.. En dat ik t vervelend vind dat hij een gevoel heeft over mij die ik niet echt kan rijmen met mijzelf..(hij heeft t gevoel dat ik er meerdere mannen op na houd , soort van backup terwijl dit niet zo is)
En nu .. grrr krijg ik neits terug van hem ... das nie leuk
Pop: leuk met pokermeneer uit !! Komt ie bij je uit de buurt ?
En nu .. grrr krijg ik neits terug van hem ... das nie leuk
Pop: leuk met pokermeneer uit !! Komt ie bij je uit de buurt ?
donderdag 6 maart 2008 om 21:31
Haa allemaal, daar ben ik ook weer. Heb even een paar dagen niet geschreven omdat ik niet zoveel puf had, weinig thuis was, maar ook omdat ik wat moeite had met de discussie over wel/niet schrijven op singles als je aan't daten bent. Natuurlijk begrijp ik dat het confronterend/naar kan zijn om te lezen dat anderen daten, zoenen, 'verkering' krijgen, etc. Ongetwijfeld herkennen we dat gevoel allemaal. Ik vind echter dat we eigenlijk allemaal juist betrokken en meelevend op elkaar reageren, een luisterend oor hebben, en meedenken. Ook vind ik het vreemd als een ieder terughoudend zou moeten zijn in het schrijven over dates en dergelijke, omdat dat nu eenmaal bij het 'singlebestaan' hoort. Waar moet dit topic anders over gaan? Maargoed... ik kom als flinke mosterd, want de rust is inmiddels duidelijk alweer wedergekeerd. Moest het alleen nog even kwijt
Pop een date met PokerMan (jaja... áls het wat wordt, wordt ie dus PM), leuk!
Vleer even in de twijfels over RPO. Hij komt oprecht, lief en betrokken over hoor Vleer. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Ook vind ik zelf zijn vragen niet zo vreemd als ik bedenk hoe ik je 'ken' via dit forum. Je hebt immers ook veel contacten opgedaan her&der, veel gedate, er zit altijd wel één man 'in je hoofd' , en dat heeft hij misschien ook opgevangen. Ik kan me voorstellen dat hij daar onzeker van wordt, en daarom bij jou vist....
Sun gaat lekker met VL, en HM met LJ ook volgens mij. Ik herken jullie voorzichtigheid om persoonlijke dingen bespreekbaar te maken niet zo goed. Natuurlijk vind ik het soms ook moeilijk om me kwetsbaar op te stellen, en bespreekbaar te maken waar mijn 'kronkels' en eigenaardigheden in zitten. Ik vind zelf alleen wel dat het, als je serieuze intenties met elkaar hebt, noodzakelijk is om jezelf over die drempel heen te zetten en open en eerlijk te zijn. Ik heb zelf ook behoefte om mijn partner goed te kennen, en te weten wat hem bezighoudt. Ik zou het zelf daarom bijvoorbeeld moeilijk vinden om naar een therapeut te gaan, maar vervolgens niet te vertellen waar die gesprekken over gaan (in grote lijnen), omdat ik daarmee het gevoel zou hebben dat de ander mij niet goed zou leren kennen. Maarrrrr... het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe snel/langzaam je wilt gaan in een relatie. Dat is dan ook wel weer waar....
Verder gaat het hier allemaal lekker. Heb lekker weekend, morgen naar vriendinnetje, X. komt hierheen, lekker relaxed
Pop een date met PokerMan (jaja... áls het wat wordt, wordt ie dus PM), leuk!
Vleer even in de twijfels over RPO. Hij komt oprecht, lief en betrokken over hoor Vleer. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Ook vind ik zelf zijn vragen niet zo vreemd als ik bedenk hoe ik je 'ken' via dit forum. Je hebt immers ook veel contacten opgedaan her&der, veel gedate, er zit altijd wel één man 'in je hoofd' , en dat heeft hij misschien ook opgevangen. Ik kan me voorstellen dat hij daar onzeker van wordt, en daarom bij jou vist....
Sun gaat lekker met VL, en HM met LJ ook volgens mij. Ik herken jullie voorzichtigheid om persoonlijke dingen bespreekbaar te maken niet zo goed. Natuurlijk vind ik het soms ook moeilijk om me kwetsbaar op te stellen, en bespreekbaar te maken waar mijn 'kronkels' en eigenaardigheden in zitten. Ik vind zelf alleen wel dat het, als je serieuze intenties met elkaar hebt, noodzakelijk is om jezelf over die drempel heen te zetten en open en eerlijk te zijn. Ik heb zelf ook behoefte om mijn partner goed te kennen, en te weten wat hem bezighoudt. Ik zou het zelf daarom bijvoorbeeld moeilijk vinden om naar een therapeut te gaan, maar vervolgens niet te vertellen waar die gesprekken over gaan (in grote lijnen), omdat ik daarmee het gevoel zou hebben dat de ander mij niet goed zou leren kennen. Maarrrrr... het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe snel/langzaam je wilt gaan in een relatie. Dat is dan ook wel weer waar....
Verder gaat het hier allemaal lekker. Heb lekker weekend, morgen naar vriendinnetje, X. komt hierheen, lekker relaxed
Peas on earth!
donderdag 6 maart 2008 om 21:45
Paniek Paniek Paniek!
Heb net een sms van VL gekregen. We zouden zondag afspreken. Kreeg net een sms of ik straks alsnog niet kan afspreken. Wordt waarschijnlijk rond uurtje of half elf. Ik vertrouw het allemaal niet. VL kon hele week niet afspreken omdat hij het erg druk had met diensten van het werk enz en ik had ook een aantal dagen vanalles, dus zondag eerstvolgende optie en nu moet ik er ineens 'tussendoor' om half elf?! Ben zo bang dat ie mij gaat vertellen dat ie mij niet meer leuk vindt....!!!!
Paniek Paniek Paniek!
Heb net een sms van VL gekregen. We zouden zondag afspreken. Kreeg net een sms of ik straks alsnog niet kan afspreken. Wordt waarschijnlijk rond uurtje of half elf. Ik vertrouw het allemaal niet. VL kon hele week niet afspreken omdat hij het erg druk had met diensten van het werk enz en ik had ook een aantal dagen vanalles, dus zondag eerstvolgende optie en nu moet ik er ineens 'tussendoor' om half elf?! Ben zo bang dat ie mij gaat vertellen dat ie mij niet meer leuk vindt....!!!!
Paniek Paniek Paniek!
donderdag 6 maart 2008 om 21:47
donderdag 6 maart 2008 om 22:00
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:
- Leeftijd?
24
- Hoe lang al single?
m'n hele leven
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
Zuid-Holland zuid
- Aan het daten?
nope
8
- Sterrenbeeld ?
Schorpioen
nee
- Hobby's (speciaal voor Q)muziek, dansen, shoppen, internetten, programma's bijwonen en figureren, stappen, lol hebben
- Leeftijd?
24
- Hoe lang al single?
m'n hele leven
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
Zuid-Holland zuid
- Aan het daten?
nope
8
- Sterrenbeeld ?
Schorpioen
nee
- Hobby's (speciaal voor Q)muziek, dansen, shoppen, internetten, programma's bijwonen en figureren, stappen, lol hebben
donderdag 6 maart 2008 om 22:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 maart 2008 @ 21:46:
Euh Sunnetje... zou het ook kunnen dat hij je niet langer kan missen en je NU wil zien...?! Ja Prinsesje, dat zou kunnen. Maar ik ben zo vreeeeeselijk onzeker en pik elk ienemienie dingetje op als een dump-signaal.... Ik vind het zelf ook superirritant. Ik was nooit zo onzeker in relaties, hoop ook echt dat ik hier overheen kom, maar oh echt, ik vertrouw het gewoon niet. Ik ben gewoon echt bang dat hij mij dumpt..
Euh Sunnetje... zou het ook kunnen dat hij je niet langer kan missen en je NU wil zien...?! Ja Prinsesje, dat zou kunnen. Maar ik ben zo vreeeeeselijk onzeker en pik elk ienemienie dingetje op als een dump-signaal.... Ik vind het zelf ook superirritant. Ik was nooit zo onzeker in relaties, hoop ook echt dat ik hier overheen kom, maar oh echt, ik vertrouw het gewoon niet. Ik ben gewoon echt bang dat hij mij dumpt..
donderdag 6 maart 2008 om 22:07
donderdag 6 maart 2008 om 22:09
quote:sunshineforever schreef op 06 maart 2008 @ 22:05:
Ja Prinsesje, dat zou kunnen. Maar ik ben zo vreeeeeselijk onzeker en pik elk ienemienie dingetje op als een dump-signaal.... Ik vind het zelf ook superirritant. Ik was nooit zo onzeker in relaties, hoop ook echt dat ik hier overheen kom, maar oh echt, ik vertrouw het gewoon niet. Ik ben gewoon echt bang dat hij mij dumpt..Misschien helpt het omdat tegenover VL eerlijk over te zijn. Ik weet het, dat is eng, maar waarschijnlijk wel nodig om daaroverheen te komen. Als je VL vertelt dat je soms best onzeker bent of hij het nog wel leuk met je heeft, en dat je bij dergelijke smsjes meteen een hoofd vol zorgen hebt, kan VL daar rekening mee houden en een volgende keer misschien minder 'zakelijk' smsen, maar bijvoorbeeld sms'en: ik heb zin om je te zien, ik mis je, heb je zin in een gezellige avond met mij, of wát dan ook, waarvan duidelijk is dat het LEUK bedoeld is....
Ja Prinsesje, dat zou kunnen. Maar ik ben zo vreeeeeselijk onzeker en pik elk ienemienie dingetje op als een dump-signaal.... Ik vind het zelf ook superirritant. Ik was nooit zo onzeker in relaties, hoop ook echt dat ik hier overheen kom, maar oh echt, ik vertrouw het gewoon niet. Ik ben gewoon echt bang dat hij mij dumpt..Misschien helpt het omdat tegenover VL eerlijk over te zijn. Ik weet het, dat is eng, maar waarschijnlijk wel nodig om daaroverheen te komen. Als je VL vertelt dat je soms best onzeker bent of hij het nog wel leuk met je heeft, en dat je bij dergelijke smsjes meteen een hoofd vol zorgen hebt, kan VL daar rekening mee houden en een volgende keer misschien minder 'zakelijk' smsen, maar bijvoorbeeld sms'en: ik heb zin om je te zien, ik mis je, heb je zin in een gezellige avond met mij, of wát dan ook, waarvan duidelijk is dat het LEUK bedoeld is....
Peas on earth!
donderdag 6 maart 2008 om 22:11
Heej Tine, welkom hier! Leuk, een nieuw gezicht!
En ja... je valt hier met je neus in de boter als je relatiewens een 8 is... singletopicschrijvers hier kunnen je uitstekend voorzien van tips over het ontmoeten van PK's (Potentiele Kandidaten) op welke onmogelijke plekken dan ook! Helaas kan ik je daarin onvoldoende helpen, omdat ik zelf om me heenkijk tijdens het boodschappen doen bijvoorbeeld, en onvoldoende oog heb voor PK's (maar moet tot mijn grote schaamte dan ook bekennen dat ik geen PK meer nodig heb, want heb er al eentje gevonden )
En ja... je valt hier met je neus in de boter als je relatiewens een 8 is... singletopicschrijvers hier kunnen je uitstekend voorzien van tips over het ontmoeten van PK's (Potentiele Kandidaten) op welke onmogelijke plekken dan ook! Helaas kan ik je daarin onvoldoende helpen, omdat ik zelf om me heenkijk tijdens het boodschappen doen bijvoorbeeld, en onvoldoende oog heb voor PK's (maar moet tot mijn grote schaamte dan ook bekennen dat ik geen PK meer nodig heb, want heb er al eentje gevonden )
Peas on earth!
donderdag 6 maart 2008 om 22:11
donderdag 6 maart 2008 om 22:13
ja maar wat is t punt .. als je aangeeft dat je onzeker over zaken bent..
dat mannen dan denken en zeggen ; Tjoh heb geen zin in zo'n moeilijk lastig onzekere meid..
Vleer kent nl dat soort mannen en daar heeft Vleer behoorlijke deuk van opgelopen.. En dusss elke vent die beetje apart reageert , gaat Vleer heul onzeker doen
En Vleer is dan niet zo open en eerlijk omdat ze een *dumpmijmaar afweersysteem heeft ingebouwd *
dat mannen dan denken en zeggen ; Tjoh heb geen zin in zo'n moeilijk lastig onzekere meid..
Vleer kent nl dat soort mannen en daar heeft Vleer behoorlijke deuk van opgelopen.. En dusss elke vent die beetje apart reageert , gaat Vleer heul onzeker doen
En Vleer is dan niet zo open en eerlijk omdat ze een *dumpmijmaar afweersysteem heeft ingebouwd *
donderdag 6 maart 2008 om 22:20
Het dumpmijmaar afweersysteem is : Ik doe zo nuchter en nonchalant mogelijk zodat t niet lijkt dat ik onzeker ben , maar een stoere zelfverzekerde meid.. (ook al moet je jezelf zijn )
Maar heb net preek van nicht gehad : Vleer als jij niet open en eerlijk bent over je gevoelens en verwachtingen en andere zaken.. Dan zal t nooit wat worden..
Toen ik daarop reageerde maaaaaar als hij mij dan dumpt ??
Nicht zei toen : Als hij jou dumpt is t gewoon een simpele ziel daar moet jij je echt niet verdrietig over voelen.. Een man die voor jou gaat en dingen voor je over heeft zal je alleen maar meer gaan waarderen wanneer je je gevoelens uitspreekt..
Ook al is t risico dat hij ze niet beantwoord ..
Maar heb net preek van nicht gehad : Vleer als jij niet open en eerlijk bent over je gevoelens en verwachtingen en andere zaken.. Dan zal t nooit wat worden..
Toen ik daarop reageerde maaaaaar als hij mij dan dumpt ??
Nicht zei toen : Als hij jou dumpt is t gewoon een simpele ziel daar moet jij je echt niet verdrietig over voelen.. Een man die voor jou gaat en dingen voor je over heeft zal je alleen maar meer gaan waarderen wanneer je je gevoelens uitspreekt..
Ook al is t risico dat hij ze niet beantwoord ..
donderdag 6 maart 2008 om 22:22
Ik herken wel heel veel van wat jij zegt Vleer, dat je een soort afweersysteem hebt ingebouwd om te voorkomen dat je gekwetst wordt. Maar ik denk wel dat Prinses gelijk heeft: op deze manier kun je geen goede relatie opbouwen. Misschien moet ik dan toch VL iets over mijn onzekerheid vertellen. Als hij mij nog leuk vindt tenminste. Wan ik ben echt bang dat ie mij zo gaat dumpen.
donderdag 6 maart 2008 om 22:25
Sun .. RPO is een schatje .. en ik maak mij ook druk om niets aldoor..
Das zonde.. en vind het vooral doodeng dat wanneer ik eerlijk en open ben over mijn gevoelens voor hem. Hij niet direct reageert erop..
Dan voelt het alsof ik gefaald heb.. Alsof ik direct *straf* krijg omdat ik open en eerlijk ben geweest ..
Maar volgens nicht (en denk dan oko Prinses haha) is dat iets wat je moet leren en vertrouwen in moet leren krijgen.
Das zonde.. en vind het vooral doodeng dat wanneer ik eerlijk en open ben over mijn gevoelens voor hem. Hij niet direct reageert erop..
Dan voelt het alsof ik gefaald heb.. Alsof ik direct *straf* krijg omdat ik open en eerlijk ben geweest ..
Maar volgens nicht (en denk dan oko Prinses haha) is dat iets wat je moet leren en vertrouwen in moet leren krijgen.
donderdag 6 maart 2008 om 22:27
we gedragen ons dan stoer in t bijzijn van hem .. Maken er een humoristisch gebeuren van.. Maar die mannen zijn niet gek , wij zijn nl ook niet gek wanneer een man aldoor grapjes over een bepaald onderwerp maken..
Vleer is dol op grapjes maken , maar beseft duvels goed dat ze zich daar achter schuilt
Vleer is dol op grapjes maken , maar beseft duvels goed dat ze zich daar achter schuilt
donderdag 6 maart 2008 om 22:28
En let maar eens op mijn schrijven hier .. ik zal nooit hier echt to the point komen qua gevoelens !!
Ik doe dan alsof t mij niet zoveel kan schelen roep een keer : NEXTTTT kerel.. Maar ondertussen heeft mijn hart een knauw gekregen en wil ik t liefst allemaal regendruppels neer zetten hier (van de tranen)
Maar nee stoere Vleer zegt : NEXT
Ik doe dan alsof t mij niet zoveel kan schelen roep een keer : NEXTTTT kerel.. Maar ondertussen heeft mijn hart een knauw gekregen en wil ik t liefst allemaal regendruppels neer zetten hier (van de tranen)
Maar nee stoere Vleer zegt : NEXT