Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Dan ben jij geen gemiddelde man

Nee, serieus, ik weet niet of er studies naar zijn gedaan, daarom zei ik ook dat ik geloof dat de gemiddelde man dat niet kan. Maar ook daarin zeg ik het misschien niet helemaal zoals ik het bedoel.

Anders gezegd: ik geloof dat de gemiddelde man wel een vriendschap kan onderhouden met een vrouw, maar álleen wanneer de man zich op een bepaalde manier zich seksueel aangetrokken voelt tot díe vrouw.

En voordat er mensen over me heen beginnen te vallen... Met seksueel bedoel ik ook gewoon termen als 'lekker ding', 'flirten', 'mooie vrouw' etc., en niét dat de man per definitie seks met haar wil hebben. Maar als het zo uitkomt, zegt hij geen nee, of heeft hij moeite om nee te zeggen.

En daarbij denk ik dat de vrouw wel een vriendschap kan onderhouden, zonder die seksuele toevoeging.

Geen studies, geen onderzoeken, just my two cents.
Vleer, ik denk dat ik Xander ook gelijk geef ja. Als jij voelt dat Jan niks van je wilt, behalve je vriendschap, is dat helemaal oké.

Je kunt je wel afvragen of je er zo zeker van kunt zijn dat hij gewoon een vriend is. Maar als je na beraad vindt dat dat zo is, dan kun je je erbij neerleggen en dat ook aan RPO uitleggen. Ik denk namelijk dat vriendschappen tussen man en vrouw zonder liefde heel goed kunnen!

Ik heb een heerlijk relaxweekend! Ik doe bijna niks (had ik ook even nodig na het ziek-zijn denk ik).

Vrijdagavond ben ik naar de film TBS geweest, wat een heftige film zeg! En wat is Theo Maassen een goede acteur. Heb nu al wat meerdere dingen van 'm gezien, zoals Minoes, maar hier was hij wel het beste in!

Toen nog even de stad ingeweest met dezelfde vriendin van de film. We kwamen uit in een kroegje waar allemaal Crowdsurfers? waren. Oftewel mensen die op een internationale site naar slaapplaatsen etc. in andere landen zoeken en zo contacten opdoen in andere landen. Stond ik ineens lang met een Portugees te praten, leuk! Verder niks gebeurd, redelijk op tijd weer naar huis gegaan.

Ik ben ook actief geworden met Hyven, gister m'n ex toegevoegd van toen ik 15 was en hij ziet er leuk uit! Wie weet meldt hij mij ook aan en dan misschien een berichtje sturen???

Vandaag dan maar weer hardlopen, huiswerk doen en m'n kamer schoonmaken, tijd om actief te doen...
Hey Moeike, das tof, van die potugees!

En op hyves een krabbeltje sturen met hoe het met je ex is, kan heel goed natuurlijk, lekker onschuldig! Issie nog single?

Grappig dat de vriendschap tussen man en vrouw discussie zo oplaait! Ik denk wel dat het heel goed kan!

Mn etentje gisteren was erg gezellig! Gewoon lekker gegeten en heel leuk gekletst. hij moest er vroeg uit vanmorgen, dus we zijn geen borrel meer wezen doen, maar het is wel voor herhaling vatbaar, maar of ik hem echt PK vind weet ik nog niet!

Al met al vond ik het een leuke actie, om na een avondje pokeren zo'n gezellig etentje te doen!
Ik reageer later ff uitgebreider..

Vannacht uit geweest met nichtje.. over 15min komt RPO ,mij ophalen en gaan we naar Zeeland.. Nachtje in hotel slapen , RPO blijft daar tot woensdag , Ik ga morgen weer terug..

Maar wel een rot eind met de auto zeg 2uur in de auto zitten Haleluja',,, je moet er wat voor over hebben ;)

Ga t met RPO over hebben wat hij nu bedoeld met Jan en vriendschappen e.d...

Have fun alll
Hier ook een relaxed weekend gehad. Gisteren met dinnetje wezen shoppen en theeleuten, heb hardloopschoenen gekocht! Ben heel benieuwd of ik ze ook echt veel ga gebruiken .

Gisteravond lekker met LJ op de bank gehangen en vandaag tot heel laat in bed gelegen. Met als gevolg dat ik nu supergaar op het werk zit, maar de jongeren hier vermaken zich met computerspelletjes en hebben mij gelukkig ook niet zo hard nodig. Had wel weer vannacht een moment dat het allemaal weer teveel op mij afkomt. Het besef dat ik LJ nog steeds leuker ga vinden en meer om hem ga geven, dat dit volgens mij ook wederzijds is en daarmee de angst wat er nog allemaal op me af gaat komen. Ik blijf ontzettend bang om opnieuw op mijn bek te gaan.

Na het werk komen mijn ouders even langs. Had gehoopt dat LJ ook nog langs zou komen, maar die blijft liever thuis vanavond. Niks over gezegd, maar stiekem baal ik er wel een beetje van. Heb geen zin in opmerkingen van mijn ouders (dat hij er nu wéér niet bij is) en had zelf wel zin om het heerlijke weekend vanavond samen nog even af te sluiten. Soms ben ik ook wel jaloers op vriendinnen ofzo die een vriend hebben die daar heel gemakkelijk in is en die vaak samen zijn. Anderzijds weet ik dat ik ook zelf mijn tijd alleen nodig heb. Maar dan wel wanneer het mij uitkomt!

Er staat hier blijkbaar taart in de koelkast, dus daar ga ik mezelf maar even mee opvrolijken!
En Vleer, ik vind het altijd heerlijk om zo lang in de auto te zitten, mits ik zelf niet hoef te rijden. Lekker knus samen meezingen met de radio, beetje kletsen, en van die ontspannende stiltes; allebei in gedachten en toch samen. Ik wil ook veel liever met de auto op vakantie dan met het vliegtuig!

Oja, Miran vroeg het volgens mij; ik heb al wel 'vakantie'plannen met LJ, in mei zijn we allebei vrij en als het lekker weer is gaan we een paar dagen naar zijn boot. Heb ik nu al heel veel zin in!

Trouwens leuk dat bij degenen die daten het allemaal zo goed gaat! Maar brrr een tandarts! Ik ben hartstikke bang voor de tandarts
Hier ben ik ook weer eventjes. Kort, want ga zo weer naar VL.

Vleer, je kunt prima een vriendschap hebben met een man zonder dat die man 'bijbedoelingen' heeft. Ik heb verschillende vriendschappen met mannen, ga vaak alleen met zo'n vriend eten, drinken, stappen, maar er is nooit iets gebeurd en ik heb nooit het gevoel gehad dat één van die mannenvrienden er meer achter zoekt. Natuurlijk zijn er mannen waarmee het niet kan, maar ik denk dat het met de meeste mannen geen enkel probleem is.

Moeike, TBS heb ik ook gezien. Zeer indrukwekkende film he? Echt een aanrader! En een film waar je nog over napraat!

Verder heb ik jullie advies nodig. Ik ben nu bijna een maand met VL aan het daten. We zien elkaar zo'n drie keer per week. Het is erg leuk. Met Ex had ik anderhalve maand geleden afgesproken dat hij mij geen smsjes meer zou sturen dat hij mij mist enz. omdat dat weer gevoelens bij mij oproept en ik dan niet zo goed over Ex heen kan komen. Ik heb nu wel het idee dat ik over Ex heen ben, maar het zal altijd een zwakke plek blijven. Nu kreeg ik een smsje van mijn Ex dat hij deze week graag een keer met mij wil afspreken om gezellig bij te praten. Het lijkt mij erg leuk, vertrouwd verhalen ophalen en bijpraten. Van mijn kant is het puur platonisch bedoeld en ik weet zeker dat het van zijn kant ook zo is. Het probleem is wel dat ik me hierover wel een beetje 'raar' voel tegenover VL. Ik heb VL nog niet verteld over Ex. Als VL zou weten hoe het zit tussen mij en Ex en hoe het de afgelopen maanden is gelopen tussen Ex en mij, kan ik me voorstellen dat VL er niet blij mee is dat ik met Ex ga afspreken. Nu denk ik dat ik tegen VL zeg dat ik gewoon met een vriend van mij afspreek (ik heb nl wel een aantal mannen-vrienden), dus dan moet het goed zijn. Maar als ik de situatie omdraai, zou ik ook niet blij zijn als VL zou afspreken met zijn ex in deze situatie. Terwijl ik weet van mezelf dat ik echt niet weer wat krijg met Ex, dus VL heeft zeker niets te vrezen. Ik vind VL erg leuk, maar ik wil ook graag Ex als vriend kunnen houden. En Ex wil dat blijkbaar ook, want dat probeert hij nu. Ik heb Ex gesmst dat ik hem binnenkort bel om af te spreken. Dan heb ik even tijd om erover na te denken, maar ik weet niet goed hoe ik dit tactisch moet aanpakken. Hebben jullie advies?
,

Eerlijk zijn: Vertellen aan VL over je ex...en als ik jou was zou ik niet afspreken met ex, omdat ik denk dat het toch nog wat te gevoelig ligt bij je: Je zwak voor hem. Verhalen ophalen in dit stadium lijkt mij nog te vroeg. Weet ex al dat je een nieuw vriendje hebt? Denk dat je dat hem wel moet laten weten hoor. Eerlijkheid in alle opzichten duurt het langst....

Sun; ik vraag me ook af of het verstandig is om Ex nu al te zien. Ik denk dat zelfs bij mij het nog wel gevoelens zou oproepen wanneer ik mijn ex zou zien en wij hebben op 1 mailtje na al 4 maanden totaal geen contact meer en ik ben dus als 3 maanden met LJ samen...

Als je het toch doet zou ik er wel eerlijk over zijn. Zoals je zegt zou je het andersom ook niet op prijs stellen, en al helemaal niet als hij erover zou liegen denk ik. Je hoeft naar mijn mening niet alle ins en outs te vertellen over ex, maar wel dat hij je ex is.

En over de vriendschappen tussen mannen en vrouwen... Ik vind ook dat het platonisch moet kunnen. Maar als ik naar mezelf kijk heb ik met bijna al mijn vrienden ooit wel in meer of mindere mate het bed gedeeld... Ik ben er dus niet zo goed in
Goedemorgen!

Ik ben vannacht weer bij VL geweest. Hij moest vanochtend half zeven op om naar zijn werk te gaan. Hebben we geen water! Zo raar! En tsja, dan heb je die reclames op tv dat je op rampen voorbereid moet zijn, maar natuurlijk had VL geen flessen water op voorraad in huis (heb ik ook niet ), dus daar zit je dan.... Hele stad en omgeving zonder water. Dan pas merk je hoe belangrijk het is. Ik ben nog even verder gaan slapen en vanochtend langs de supermarkt gefietst, maar ik kon geen enkele fles water meer bemachtigen om half negen. ALLES UITVERKOCHT!!!!! Heb dus nu geen water in huis. Maar gelukkig komt er weer water uit de kraan, 't is nu wel viezig bruin. Moet twee minuten gekookt worden en er zal de komende dagen chloor aan toegevoegd worden (dus heb nu al zin om te douchen en dat te drinken)..

Verder met VL vannacht ons relatieverleden besproken. Heb hem over Ex verteld. Heb ook gezegd dat ik nog contact heb met Ex. Heb niet gezegd dat Ex mij weer heeft gesmst en dat het nog enigszins gevoelig ligt, want ik ben bang dat ik daarme slapende honden wakker maak.. Ik wil VL ook niet ongerust maken. Misschien vanavond Ex maar eens bellen. Kijken wat hij te zeggen heeft.
Hoi allemaal,

Even gedag zeggen. Ben twee weken met vakantie.

Tot daarna !

quote:Miranda01 schreef op 10 maart 2008 @ 10:48:

Hoi allemaal,

Even gedag zeggen. Ben twee weken met vakantie.

Tot daarna !

Miran, fijne vakantie!!!
Miran: Fijne vakantie en veel plezier!

: Hoe reageerde VL dat jij nog contact hebt met Ex? Nogmaals, als ik jou was zou ik het contact met ex tempereren...want....heeft contact met Ex momenteel meerwaarde? Misschien dat het contact met Ex weer kan in een later stadium?
Ohhh, en heb je alweer een beetje schoon water in the house?

Zo zie je he? Water is écht onmisbaar!
Vleer is weer thuis.. Ooh Vleer heb verkering hahaha

Gisteren achter elkaar aan gereden naar Zeeland, moest wel aangezien er in die plaats geen trein rijd ... En ik moest vandaag echt weer naar huis omdat ik morgen weer moet werken..

Lekker saampjes op hotelkamertje gekletst , lekker uit eten geweest en toen zo uit t niets vroeg RPO wat we nu hebben..

Ik zei toen heel vrolijk *Verkering* , Ja was zijn antwoord.. en liepen huppelend t restaurant uit . Best grappig moment leken wel 2 verliefde kleuters...

Toen de hotelkamer en bed maar ff ingewijd *lol*

Heb het gesprek nog wel even weer op Jan aangestuurd , en tis nu wel duidelijk... Ik wil neits met Jan tis puur vriendschap niet meer en niet minder..

Sun: lijkt mij erg vervelend geen water hebben , je mag hier wel wat water halen , heb water genoeg hier in Drenthe ;)

Pop : ook geen water zeker ???

Miran: Fijne vakantie tot over 2 weken

ehh ga ff de rest door lezen
Eigenlijk best triest dat wij gewoon water uit de kraan kunnen halen en tis schoon e.d

En owee als we paar uurtjes geen water hebben , zijn we gelijk in rep en roer..

En dan te bedenken dat er landen zijnw aar men 2 dagen moet lopen naar een waterput en dan nog smerig bruin water hebben ook..

(niks tegen jou hoor Sun , maar was ff zo'n besef moment dat wij t heir in nederland rete goed voor elkaar hebben)
Ja Vleer, dat idee van dat water wat jij net schreef, dat was eigenlijk ook het eerste wat ik vanochtend dacht. Ik vond het ook erg stom van mezelf dat je er gewoon vanuit gaat dat er altijd water uit de kraan stroomt en dat ik dus ook echt geen fles water voor noodgevallen in huis heb. Nu zit ik ermee. Want om kwart voor acht stonden mensen al in de rij voor de supermarkt hoorde ik. Toen die om acht uur open ging rende iedereen op het water af. Ik kwam om half negen. Toen was het overal al uitverkocht. Ook niet dat iedereen dan één of twee flessen koopt, nee iedereen koopt dan direct tien flessen ofzo waardoor om kwart over acht alle supermarkten al uitverkocht zijn.

Nou ja, geeft niet. Ik kook het water wel en heb genoeg wijn in huis, haha!

Maar ik moest ook direct denken daan die mensen in die ontwikkelingslanden enzo. En wij hebben even geen water, en dus nu de komende dagen chloorwater, en direct loopt iedereen moord en brand te schreeuwen. Scholen dicht, universiteit dicht, bedrijven dicht, alles is ontregeld in de stad.

Xan, VL reageerde vrij rustig op het contact met Ex. Ik heb ook eigenlijk alleen maar gezegd dat ik hem nog weleens zie. Meer heb ik ook niet gezegd. Dus meer weet ie ook niet, maar eigenlijk is er ook niet echt meer. Toch? Maar jullie hebben wel gelijk, ik moet wel een beetje uitkijken met wat ik doe. Maar even goed over nadenken.
Vleer hep verkeeering! Vleer hep verkeeeeeering! Vleeer hep verkeeeeeering!

Vleer is vullieft! Vleer is vullieft!! Vleer is vullieft!!

Leuk Vleer, het is je gegund! Geniet ervan meisje!
Jaaaa Verkerende Vleertje
Peas on earth!
Straks is hier geen single meer te vinden....topic omdopen naar 'ex-singles'

: wees voorzichtig....
Vleer heb verkering haha klinkt dat stom zeg.. Maar wel fijn dat stukje bevestiging..

RPO vind als enige nadeel naja nadeel ... gewoonjammer vind ie t .. Dat ik niet kan ontvangen , maar volgens mij maakt hij daar een groter probleem van dan ik en mijn ouders zelf..

Mij maakt t niet zoveel uit , als iets goed voelt en jegaat langere tijd met elkaar om , vind ik t niet erg dat hij hier slaapt/komt. Mijn ouders zullen daar helemaal geen punt van maken. Hoe meer zielen hoe meer vreugde en waar eten is voor 7 personen is er ook eten voor 8 personen...

Ik snap hem wel daar niet van , ik zou t ook beetje gek vinden om bij een man te slapen terwijl ie nog thuis woont..

Maar goed.. komt wel goed..hopelijk dit jaar een eigen stekkie

en ach zijn huis is ook errug leuk met tuin in adam..Dus ik zie mij daar straks met de mooie lentedag wel smorgens wakker worden met bak koffie in de tuin hahaha
Sun : ik zou nog ff uitkijken met Ex ontmoeten.. Misschien verstandiger om eerst meer tijd met VL door te brengen..

Ex = een ex.. Ook al zeg je nu misschien dat je geen gevoelens meer voor hem hebt.. Maar je hebt ergens nog een zwak voor hem. En Ex hoeft dan maar iets te zeggen of te kijken en je dwaalt met je gedachten naar hele andere dingen..

Vleer heeft vanmorgen toen ze wegging uit t hotel .. Rpo was toen al weg naar zijn werk.. een briefje in zijn toilettas gedaan...*dat ze erg blij is met Rpo en hij de allerleukste lekkerste en liefste is ..*

Vleer nu beetje zit te wachten op smsje van RPO dat ie t briefje heeft gevonden.. Maar hij zal wel eerst gaan winen &dinen voor hij t briefje vind
Vleer heb verkering

Wanneer vinden ze nou eens een woord uit tussen verkering (toen je 15 was) en relatie (als je al langer samen bent)? Iemand hier goede ideeën?

Ik had het vanmorgen bijna voor elkaar dat LJ te laat op zijn werk was...Had wel wekker gezet, maar niet áán gezet. Oeps!

Maar ik moet zowaar vandaag ook eens van 9 tot 5 werken, dus het is maar goed dat LJ ook nog een biologische wekker heeft. Hij maakte mij wakker door mijn naam te zeggen. Bij mij wel een unicum, ik heb een langere naam die heel gemakkelijk is af te korten en niemand in mijn persoonlijke kring noemt mij bij mijn hele naam en LJ blijft dat stug volhouden (al gaat hij ook wel eens in de fout ). Dus ik werd heel verbaasd uit mijn slaap gerukt.

Wel alweer gedroomd over ex, wanneer houdt dat nou eens op?! Ik wil dromen over LJ!!!

Heb van mijn oude werk een dromenvanger gekregen, maar eens snel ophangen op mijn slaapkamertje!

Lief joh zo'n briefje Vleer. Ik heb vanmorgen heel bemoederend een broodje voor LJ gesmeerd en sultana meegegeven. Zegt ie ook nog: dankjewel mama...

En het is hier idd bijna een ex-singles topic, ook omdat ik de meeste singles al even niet gezien heb...

Leaf; hoe is het? Nog steeds over de dip heen? Of toch nog te confronterend om hier mee te lezen/ schrijven?

En Glendoria, pop, 4wheels, moeike, en alle anderen die ik 's morgens vroeg vergeet.

En hoe zou Miran het op vakantie hebben? Als ik naar buiten kijk ben ik wel jaloers! Zou vandaag gaan fietsen, maar pak toch maar de auto...
Vleer hep verkering!

En Puck had afgelopen weekend een grote verrassing. Ineens stond mijn buitenlandse internetmeneer voor mijn neus. Hij moest naar Nederland vanwege familieomstandigheden, maar is eerst linea recta naar mij gereden. Was een erg leuk weekend
Leuk weekend als in HOE leuk precies..?

*Puck zou inmiddels toch moeten weten dat alle singeltjes van 't topic ALLES willen weten *
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven