Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Had RPO smsje gestuurd of ik hem nog ging zien of spreken.. KReeg smsje terug dat hij afstand wilde omdat t niet optimaal gaat tussen ons..

DUHHHHHH.. heb smsje terug gestuurd dat dit zo niet gaat werken en dat we er maar mee moeten ophouden. En om af tesluiten heb ik eronder gezet : Gun je het beste liefs Vleermuissie

De manier waarop verdiend geen schoonheidsprijs, maar hij belde alsmaar niet terug en toen ik eindelijk een reactie kreeg op mijn smsje en die tekst van hem kreeg dacht ik .. WTF. dan maar zo ..
Hij gaf de voortrap en ik paasssssssste m erin
Gelijk heb je Vleer, maar dat had ik je al op msn verteld!

Wat is het hier rustig!!!!
Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier?? Zo te zien ligt iedereen nog lekker in zijn bedje?

Ik ben gisteravond gezellig met een vriendinnetje uit eten geweest en daarna naar de film Zomerhitte... vond hem wel een beetje apart maar ook wel weer leuk! En toen we buiten kwamen was het opeens spierwit buiten??? Zo gek dat er nu in maart weer sneeuw is..nou ja. Geef mij de zon maar!

Ik ga straks even bij lezen wat er hier allemaal gebeurd is, want heb al weer veel te veel gemist. Morgen heb ik ook een lekker treuzeldagje voor de boeg, dus kan ik eindelijk me weer een beetje in jullie verdiepen en lekker rommelen in huis. Jullie nog leuke plannen voor de Paas??

Verder gaat het wel ok met me...alleen wel weer zeer vage actie gehad met ex (RPman met kind). Van de week toen ik eindelijk had besloten had om hem maar van mijn hyves en msn te halen (omdat ik het eigenlijk niet zo goed trok die verhalen op zijn hvyes over stappen, berichten van andere meiden) en uberhaupt dat ik hem elke keer dat ik inlog op mijn hyves op msn hem weer tegenkom. Maar goed wilde hem toch even zeggen dat het misschien beter was even geen contact etc, vond het ook raar om hem zomaar even overal af te halen en er niks over te melden. Uiteindelijk hem via msn gesproken, en beetje over koetjes en kalfjes gehad en voor ik het wist stelde hij voor om een wijntje bij mij te komen drinken. Zei hem dat dit misschien niet zo'n goed plan was, en hij twijfelde ook, maar aan de andere kant leek het me ook wel weer leuk om hem even te zien en zag ik ook wel in dat er niet per se iets hoefde te gebeuren... maar ja half uur later stond hij voor de deur en was het erg gezellig, super relaxede sfeer en voelde gewoon heel fijn en oprecht. Uren gekletst en tja uiteindelijk toch weer met elkaar in bed beland.. meest geweldige sex gehad... dat dan weer wel Maar ja uiteindelijk is hij 'snachts weer naar huis gegaan. Sinds deze avond krijg ik weer elke dag smsjes en is hij geinteresseerd in hoe het met me gaat.. Eigenlijk de hele week dus contact gehad, en toch voelt dat weer fijn... maar ook verwarrend. Begrijp niet zo goed wat hij nu wil. Ook op hyves is hij weer ijverig op mijn pagina aan het krabbelen etc, dat maakt het wel lastig. Gisteren ook even op zijn hyves geweest en zie daar dan weer berichtjes staan van meiden waar ik toch een beetje kriebels van krijg. Lijkt er op dat er wel wat geflirt wordt, en moet zeggen dat ik maar daar dan toch niet heel erg prettig bij voel. Ik weet dat hij vrij wil zijn (en nu dus ook is) dus kan hem niks verbieden, maar moet wel oppassen dat ik straks niet gebruikt wordt, nu dus even twijfels aan mijn kant of ik toch niet het contact helemaal ga verbreken. Ik kijk het nog heel even aan en als ik het echt niet trek, dan moeten we maar even helemaal geen contact hebben. Verder heeft FBM ook weer geSMSd uit verweggistan maar kan er eigenlijk wel goed mee dealen. Merk dat hij me mist en het niet naar zijn zin heeft daar. En eignelijk voelt dat stiekum toch wel weer heel goed!

Pff krijg sms van vriendinnejte met wie ik gister op stap was, heeft de hele ochtend al overgegeven... en ik voel me ook al niet top... hoofdpijn, misselijk. Nou hoop dat dat maar goed gaat. Want straks staan mijn ouders voor de deur..

Liefs
Hai allemaal!

Nou Vleer, het is misschien niet helemaal correct inderdaad, maar wel duidelijk zo. Hopelijk voel je je er verder goed bij.

Het concert in de HMH was heel tof! Het geluid stond niet te hard, dus werd gister wakker met in plaats van een piep in m'n oor, de liedjes van Nightwish. De nieuwe zangeres is erg goed en het lukt haar ook aardig de oudere liedjes te zingen. En inderdaad was het met die vriend van me ook gezellig en leuk. Prima zonder verdere bijbedoelingen, het kan echt! ;)

Gister bijna de hele dag geholpen voor en op het feest van m'n oom dat 's avonds was. Mijn zusje, haar vriendje en ik waren daarvoor gevraagd en dat was prima.

Gelijk met m'n ouders meegereden, daar geslapen. Vanmorgen hier in het bos nog eventjes hardgelopen, paasbrunch gehad, lekker en straks naar m'n oma.

Morgen is het dan zover. Waar ik voor heb getraind: de 5 km in Utrecht!

Duimen jullie voor me? .
Moeike wat sportief, goed man! Veel succes morgen.

Nu Halvemaan nog

Liefmeisje, kan me goed voorstellen dat je voor de verleiding van je ex-RPman zwicht. Alleen is hij de partij die alle touwtjes in handen heeft, leuk flirten én leuk met Liefmeisje omgaan. Ben benieuwd hoe lang je dat gaat trekken.

Ben je gezond gebleven vanmiddag?

Dan maar geen schoonheidsprijs Vleer, 't is nu in ieder geval lekker duidelijk.

Pop, gezoend, spannend! Vanavond weer?

Sun, goed teken toch dat VL je zijn leven wil laten zien!

Hier lekker rustig... FM z'n internet ligt eruit, dus afkicken van berichtjes uitwisselen. We mailen vooral en bellen soms, hij kan gratis naar Nederland bellen, handig. Nog 5 weken, dan ga ik 'm weer zien...

Vrolijk pasen allemaal! Ik zag gister zowaar een paashaas door het dorp lopen, geen gezicht, zo'n volwassen man in konijnenpak met een mandje eieren. Hij zwaaide wel vriendelijk
[quote]Puck9 schreef op 23 maart 2008 @ 18:08:

Liefmeisje, kan me goed voorstellen dat je voor de verleiding van je ex-RPman zwicht. Alleen is hij de partij die alle touwtjes in handen heeft, leuk flirten én leuk met Liefmeisje omgaan. Ben benieuwd hoe lang je dat gaat trekken.

Ben je gezond gebleven vanmiddag?

Hey Puck,

Eh...niet langer dus... heb er nog eens over gedacht en keek vanmiddag nog op zijn hyves en opeens stond er weer een berichtje van een meisje waar ik al steeds van dacht dat hij haar misschien wel leuk vond en/of andersom... en het begon met "hey lief"... toen dacht ik heel even.. sorry maar dat is hoe WIJ elkaar noemen en niet jij met één of andere bimbo... Dusss.... ga hem maar vertellen dat ik vind dat hij dubbele signalen naar mij toe afgeeft.... geen relatie willen, maar wel elke dag smsen etc. En daarbij dat ik me niet zo prettig voel bij zijn hyves gedrag... en dat ik daar natuurlijk weinig over te zeggen heb, maar als hij zo graag wil flirten doet hij dat maar buiten mij om, en haal ik mezelf van zijn hyves/msn af... omdat het gewoon nog te pijnlijk is voor mij...

Verder voel ik me ook niet top... heb mijn afspraak van vanavond afgezegd.. heb het zooooo koud en mijn maag blijft maar rommelen... vriendinnetje smste dat ze de hele dag aan het overgeven is... Heerst er soms weer iets?? Griep ofzo??
Liefmeisje; vervelend allemaal. En het gedoe met RPman, en dan ook nog ziekjes. Geen idee of er wat heerst... Beterschap en goed dat je de knoop hebt doorgehakt wat betreft rpman.

Vleer; het verdient dan wel niet de schoonheidsprijs, maar zijn gedrag van de laatste tijd ook niet en hij nam tenslotte niet op. Hoop dat je je opgelucht voelt en niet rot...

Puck; balen zeg dat internet eruit ligt! Moet je nagaan dat we een aantal jaar geleden nog geen internet hadden... Is niet voor te stellen he!

Ik heb na mijn werk heerlijk met LJ op de bank gelegen. Lekker voetbal kijken en ajax zien verliezen Mijn favo clubje is PSV en wie weet worden we volgende week al kampioen! Zal weer een mooi feestje worden!

LJ is op dit moment weer wat serieuzer aan het kijken om een huis te gaan kopen. Daardoor ook best serieus gepraat over samenwonen. Niet over wanneer ofzo, maar wel wat we er van verwachten en wat de voor en nadelen zijn. Leuk is dat LJ en ik daarover echt op één lijn zitten. Alleen ik zou zelf nooit samen een huis kopen als je nog niet hebt samen gewoond en hij denkt daar iets gemakkelijker over. Verder weten we al van elkaar dat we onze eigen ruimte en tijd erg nodig hebben en dat we dus meerdere slaapkamers zouden moeten hebben (ik krijg dan ook mooie studeer/boeken/chillkamer van hem ). En dat we niet alles samen willen doen, gewoon tijd voor eigen vrienden, eigen vakanties, enz. Daarnaast vinden we het grote voordeel allebei dat je dan niet meer hoeft af te spreken; geen gedoe meer met spullen, mijn hond, heen en weer rijden, enz.

Enerzijds vind ik het heel vreemd om het hier na ruim drie maanden al op deze manier over te hebben, anderzijds voelt het wel heel goed. Vooral ook dat het gewoon onderwerp van gesprek kan zijn; mijn ex vloog meteen tegen het plafond als het gesprek daarop kwam en ik durfde daardoor er amper iets over te zeggen. Al moet ik er niet aan denken om die stap nu al te zetten hoor, maar vind het heerlijk om met LJ over de toekomst te praten!

Zo ff onder de douche springen en dan op stap met dinnetjes en broers. Ben erg gaar, maar heb er toch veel zin in. Moet alleen niet teveel denken aan morgen... Eerst paasbrunch, dan nog tot 22.00 werken en dinsdag ook weer vroeg beginnen...
Rustig hier zo met de Paasdagen..

Moeike hoe ging de vijf km? Heb je het uitgelopen? Knap hoor dat je dat hebt gedaan!

LM, 't is altijd moeilijk met dat hyves enzo. En net wat Puck volgens mij zei: je moet er tegen kunnen. Ik zou het ook niet kunnen, op deze manier met elkaar omgaan. Dubbele signalen enzo. Erg jammer, maar duidelijkheid is het beste.

Puck, jammer van die internetstoring bij FM! Balen! Hoop dat het snel opgelost is!

Hoe is het met prinsesje en xan??

Pop, heb je die zoenmeneer nog gezien??

Ik begin weer ziek te worden (NEEEEEEHHHHH), ben mn stem kwijt, zere keel, hoofdpijn. Bah bah bah!

Heb VL ook al een paar dagen niet kunnen zien. Hoopte stiekem VL vanavond nog eventjes te zien, maar denk niet dat dat wat wordt. Hij is nl vandaag de hele dag weg. En ik wilde dan vanavond rond half elf naar hem toe en bij hem slapen. Nu ik niet fit ben, ben ik bang hem de hele nacht wakker te houden en hem ook ziek te maken en dat is niet handig omdat hij morgen erg vroeg op moet en het ook niet zo handig is als hij ook ziek wordt.

Mijn ouders zijn nu ook op de hoogte van VL. Ik heb het hen gisteren verteld. Ze vonden het erg leuk om te horen dat ik na Ex weer een andere leuke man heb gevonden.

Wel merk ik nu dat ik mezelf weer onder druk heb gezet door het mijn ouders te vertellen. Stel dat VL er morgen geen zin meer in heeft, dan moet ik mijn ouders weer vertellen dat het over is. Tsja, best lastig. Maar dat is weer mijn onzekerheid en daar moet ik maar een keer mee kappen!
Wat een oase van rust hier zeg... is iedereen moe van de paasdagen ofzo?

Sun, vervelend dat jij je ook al niet zo top voelt! Rustig aan maar en beterschap! Begrijp je verhaal wel hoor, over dat je bang bent dat je straks weer moet gaan vertellen dat het dan alweer over is met je vriendje... voor mij vaak reden om er niet eens over te beginnen bij mijn ouders.

Moeike, hoe is je hardloopwedstrijd gegaan?? Ik ga volgende week ook 5 km lopen, maar hoop dat het goed gaat! Van het weekend weinig getraind, vanmiddag nog wel even geweest, maar toen kwam mijn misselijkheid weer opzetten dus ging niet echt lekker.

HV, leuk zeg dat jullie het wel al over de toekomst hebben... Al begrijp ik dat jullie nog geen directe samenwoon plannen hebben?

Zou je het wel willen of vind je het toch nog wat te vroeg?

Ik heb ook weer een aparte dag gehad, beetje in huis gerommeld en twee keer met RPman op MSN gezeten...We hebben het nog gehad over vorige week. En hij zei dat hij achteraf toch wel spijt had dat hij na de sex toch niet was blijven slapen, hij excuseerde hemzelf er zelfs voor dat hij weg was gegaan snachts. Vond ik dan toch ook wel weer lief. Hij zei dat het hem nog wel bezig had gehouden, onze avond samen, en dat hij het nog niet vergeten was.

Verder heeft hij gezegd dat hij niet aan het rond scharrelen is... was een antwoord op een semi-grapje van mij... over dat ik nu beetje ziekig was en hij zei dat ik het niet van hem kan hebben aangezien mijn vriendinnetje het ook heeft. Ik zei dat je het natuurlijk nooit weet omdat ik natuurlijk niet wist wat hij verder nog uitspookte... Hij zei daarop dat hij helemaal niks uitspookte verder. Dat was toch een soort van opluchting, al weet ik natuurlijk niet of het echt zo is.

En verder voor ik uberhaupt iets kon zeggen over mijn gevoel over ons contact, en met name hyves, kreeg hij visite. Paar uur later weer even gemsnt en hij vroeg me of hij nog een keer mocht langs komen deze week... ik was verbaasd en overrompeld eigenlijk, maar vond het ook wel weer erg leuk, stom he??! Nu komt hij morgenavond een wijntje drinken. Ik geloof dat we allebei wel een beetje huiverig zijn voor wat er mogelijk kan gebeuren... ik weet ook echt niet wat ik hier nu mee moet, ik vind het heerlijk om hem weer te zien, maar ben ook bang om pijn gedaan te worden. Ik weet, ik ben er zelf bij, maar moet nu ook wel mijn grenzen gaan stellen. Hij zegt dat hij zich wel in kan houden en het gewoon leuk vindt om me weer even te zien. Ik hoop dat het lukt, en dat ik ook iets meer duidelijkheid krijg wat hij nu eigenlijk van deze situatie vindt. Ik denk dat ik hem toch ook wel ga zeggen dat ik al twee keer heb getwijfeleld om hem van hyves en msn af te halen en dat hij dan eigenlijk steeds heeft voorgesteld af te spreken, maar dat ik me toch niet zo lekker voel bij de berichtjes op zijn hyves en dat ik hoop dat hij wel oprecht is naar mij toe. Dat kan ik toch best vragen?? Pfff voel me opeens weer strontonzeker... nog zoiets, ik zit me nu al druk te maken over wat ik aan moet morgen... en dat terwijl we onze prille maanden samen toen we elkaar bijna elke dag zagen, ik me daar echt niet zo druk over maakte.. beetje suf dus... Soms denk ik ook dat ik het misschien toch zo maar op zijn beloop moet laten en zien of we het niet weer langzaam op kunnen bouwen, maar ja anderzijds ben ik dan weer degene die zich aanpast...

Nou ja genoeg weer om me druk over te maken dus....

Hoe is het verder met iedereen, Xan, Prinses, Miran, Vleer en de rest???

X
Ahhh, LM, wat een moeilijk verhaal! Sterkte!

Ik heb gisteren zoenerd niet gezien, heb m wel gesmst, nogal luchtig berichtje, maar hij heeft niet eens gereageerd!! Ik word er gewoon een beetje boos van! Ik heb helemaal geen zin om moeilijk te moeten doen enzo, ik wil gewoon duidelijkheid of hij evt zin heeft me nog een keer te zien of niet. Ik ben een grote meid, ik kan best een negatief antwoord aan, maar GEEN antwoord kan ik niet hebben.

Vanavond nog bij een paasvuur geweest, grote vochtige bult, dus hij rookte als een gek! Maar het was wel grappig en gezellig!

En de mantroubleman.... denk dat hij nog iets teveel met zn ex bezig is... Jammer, want het is echt een leuke kerel!

Ik geloof dat ik weer een singledipje heb!

Verder een heel lekker weekend gehad!

Hoe is het hardlopen gegaan, Moeike?
Lief dat jullie aan me denken!

Het ging goed! Voor een beginneling zeker ;). Ik heb 'm helemaal uitgelopen, zonder te wandelen, wat anderen wel deden ;). Ik heb 'm in 35 minuten gelopen, iets dat ik wel verwachtte. Dus ben wel tevreden . Een mooie medaille gekregen, bloemen van m'n moeder (m'n broertje en vader liepen ook mee). En nu heb ik de kriebels om verder te gaan met hardlopen. Maar nu wil ik wel "echt" trainen bij een groep. Dus ga eens op zoek hier in Utrecht...

Nu weer verder met het leven van alledag, zeg maar...
Liefmeisje, misschien is het beter om toch nog even het contact met RPman te verbreken en af te spreken pas weer contact op te nemen als het wat minder gevoelig ligt tussen jullie? Ik ben bang dat het contact tussen jullie op deze manier wel erg gecompliceerd wordt. Het lijkt wel of hij je niet helemaal wil hebben, maar loslaten doet hij ook niet. Dat kan erg slopend voor je zijn LM.

Pop, wat jammer dat zoenerd nog niet gereageerd heeft! Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt! Zou ik ook hebben hoor! Hopelijk hoor je nog wat van hem. Tsja en exen zijn altijd lastig. Voordat je daar los van bent. Geef hem de tijd, hij komt vanzelf los (zegt Sunneke die zelf ook enige moeite had met loskomen van Ex )

Mag ik dit topic ook gebruiken om te klagen? Ik voel me namelijk ziek. Heb de hele nacht niet kunnen slapen, zo'n keelpijn heb ik. Slikken doet zo'n pijn! Ik kan niet eens normaal eten! Heb net een geprakte banaan en wat yoghurt gegeten. Nou, dat was een hel! En mijn stem is ook nog grotendeels weg, dus praten is er ook niet bij (alhoewel dat ook alleen maar pijn doet). Heb wederom koorts... Zucht. En nu moet ik dus eigenlijk maar even langs de apotheek om toch maar iets tegen de keelpijn te halen. Ik hoest ook heel erg, maar dat vind ik niet zo'n ramp, als ik eerst maar weer pijnloos (of in elk geval met minder pijn) kan slikken en eten. Ga me dus zo inpakken en door de sneeuw. Kan ik ook even vloeibaar eten kopen bij de supermarkt.

Klaag klaag klaag.....
quote:Moeike schreef op 25 maart 2008 @ 08:51:

Ik heb 'm helemaal uitgelopen, zonder te wandelen, wat anderen wel deden ;).

Wat goed Moeike! Gefeliciteerd! En dat met dit weer! Erg knap gedaan!
Sun.. waterijsjes eten !! Helpt goed voor de keelpijn.. Rot dat je je ziek voelt.

Moeike : goed van je !! Dat je m uitgelopen hebt.. Ik ga 20april de 5mijl lopen.. Alleen dat trainen van mij ... ben gewoon een lui varkentje.. Denk niet dat ik een goede tijd neerzet dan..

Goedemorgen trouwens.. ik ben er ook weer es..

Alles lekker rustig hier , gisteravond lekker bij dinnetje geweest. Vanavond weer werken.. en dan weer lekker 2 dagen vrij voor ik de nachtdiensten in ga.

Ben op zoek naar een goede electr. tandenborstel.. maar ja welke ? ??
Ik heb trouwens eergisteren een mail naar RPO gestuurd, waarin ik mijn gevoelens heb uitgelegd.. Gelukkig geen verwijtende dingen geschreven , maar puur mijn gevoel en idee erover..

Kreeg gisteren een smsje dat hij de mail had gelezen en er op terug zou komen en t een en ander duidelijk te maken.

Ben benieuwd wat hij terug stuurt...
Heyyyy allemaal,

Kom weer even om de hoek kijken......zo te lezen weer een hoop leuke dingen, maar ook minder leuke dingen gebeurd.

Was afgelopen vrijdag jarig, en heb een leuk weekend gehad met visite. In die dagen wel moeten afkicken van internet, want thuis ligt internet er al enkele dagen uit....erg vervelend Straks eens mijn provider bellen en vragen wat het probleem is.

Verder lekkere rustige paasdaagjes achter de rug...lekker relaxed binnen gezeten met de nodige filmpjes, wijntjes, toastjes, olijfjes etc etc. Jammer dat die dagen weer snel voorbij zijn gegaan.....

: Beterschap! (klagen mag altijd hoor...)

Vleer: Succes met alles! (RPO etc. etc.)
LM; ik ben niet van plan om op korte termijn samen te gaan wonen, daar vind ik onze relatie toch echt nog te pril voor. Daar hebben we het ook nog niet over gehad, maar dus wel wat we ervan verwachten. Enerzijds zou ik het op termijn super vinden als het zo goed blijft gaan als nu, anderzijds zou ik het denk ik doodeng vinden om mijn eigen stekkie op te moeten geven. Heb dus net bij 2 vriendinnen gezien hoeveel gedoe en stress en verdriet het geeft als je op zoek moet naar nieuwe woonruimte als het uitgaat... Het samenwonen opzich lijkt me (in mijn onervaren ogen) niet zo'n grote stap als je duidelijk hebt wat je er van verwacht, maar dus wel alle moeilijkheden die erbij komen als het uit gaat.

Xan, gezellig dat jij ook even komt binnenwandelen! Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad.

En Moeike, wat knap dat je die 5 mn hebt uitgelopen! Ik moet nog steeds beginnen haha. Maar wacht toch echt totdat het iets beter weer is!

Sun, je moet idd lekker waterijsjes eten! LJ heeft ook keelpijn en vandaag medicijnen gekregen van de dokter. Ik ga hem vanavond ook maar even waterijsjes brengen

Gisteren is LJ trouwens voor het eerst echt meegeweest naar mijn ouders. Hij vond het leuk en volgens mij is het mijn ouders ook wel goed bevallen. Dus deze hindernis is ook met succes genomen Over een paar weken gaan we met onze papa's naar een voetbalwedstrijd, eens zien hoe dat gaat.
Hee ben ik ook weer even! Bevond me in dezelfde internetloze zone als Xan , vandaar mijn afwezigheid

Lekker relaxed paasweekend, maar ik ben sneeuw-, hagel- en kou-moe en wil gewoon zon, zonder jas buiten lopen, terrasjes- (en roseetjes-)weer, grmpffff....

Op het werk een en al crisis en moet zo onderweg om brandjes te blussen

Vanavond even uitgebreid bijlezen en op jullie reageren!
Peas on earth!
Sun, zuurtjes eten helpt ook tegen keelpijn, net als die waterijsjes! Beterschap!

Verder lees ik allemaal fijne berichten, mooi zo!!
Xan nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuk cadeau gekregen van Prinses?

Vleer, heb je al een reactie op de mail naar RPO?

Tsja waterijsjes.. Ik heb te veel keelpijn om daarvan te kunnen genieten. Honingdropjes, Trachitol en vloeibaar eten, daar leef ik op.. En de koorts gaat ook nog niet over
heeft RPO even gesproken nav een smsje van hem die hij stuurde dat hij nogal onrustig werd van mijn hyves..

er had een jongen gekeken op mijn profiel(ben fullmember dus kan ik zien wie er op mijn profiel langskomen).. Ik dacht dat ik m ergens van kende dus had hem een krabbel gestuurd dat ie best mocht gluren maar moest ie de volgende keer wel een berichtje sturen... Die jongen reageerde dus met een krabbel terug dat ie mij had gezien op happy single hyves..

(terwijl ik dus niet wist dat ik nog op die happy single hyves stond , sta bij 120 hyves aangemeld van aids tot gay en van woonplaats tot t vondelpark)

RPO viel daar dus over, dat ik wel zo mooi kon zeggen in de mail dat ik wel te vertrouwen ben , maar dat ik dus nog wel loop te kutten met andere mannen .. Pffff ik zag dat gewoon als gezellig omdat ik dacht dat ik die jongen ergens van kende (wat dus niet zo bleek te zijn )

Hij viel er dus over dat ik reageerde op die jongen ..

Ik word moe van dat wantrouwen , ik snap ene kant wel dat RPO wil zien dat ik volledig voor hem ga.. Maar ik doe toch verder niets met die *vreemde* jongen. Wilde hem nb als ik thuis kwam van mijn werk netjes melden dat ik niet wist dat ik nog op die single hyves stond en dat ik inmiddels voorzien ben van een leuke vent.. (ook al is dat allemaal een vraagteken op t moment, geloof niet dat t over is maar wat t dan wel is tussen ons weet ik ook niet)

Ik zie hyves gewoon als soort van kroeg.. waar je allerlei mensen tegen kan komen en kan leren kennen..
Lieve Vleer,

Moe zou je er van worden....RPO die, naar mijn weten, overal maar over valt als het met mannen te maken heeft. Ik zal er allang klaar mee zijn als ik zo'n vriendin had hoor! RPO komt bij mij over als een heel jaloers iemand die NIET kan hebben dat zijn vriendinnetje ook met mannen omgaat. Oweeee zeg, als hij mij maar niet in de gaten krijgt Vleer....ik krabbel namelijk ook op je Hyves en gebruik zelfs een kus-emoticon!!! Heb je daar al commentaar op gehad? Zodirect mogen wij geen vrienden meer zijn Vleer, want stel......

Ik denk dat je RPO moet laten varen Vleer....straks moet jij je continu tegenover hem verantwoorden wat je in je vrije tijd doet en met wie je om gaat. Daar pas je toch voor?
quote:sunshineforever schreef op 25 maart 2008 @ 19:24:

Xan nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuk cadeau gekregen van Prinses?

Dank je ! Mijn kado was nog enkel wat "hints" naar het echte kado, die ik in het weekend van 19 april pas krijg.....het is dus spannnnend! Wil je het toch weten, dan moet je maar gaan Hyven met Prinses....

Voel jij je alweer wat beter??
Vleer, word je niet gek van RPO?! Ik vind het een beetje een soap worden. Hij reageert zo spastisch op alles! Zelfs ik word er moe van.Als hij je hyves al zo zit te controleren, wil hij de rest van je leven waarschijnlijk ook controleren en beheersen.

Spannend Xan, nog even afwachten dus! Klinkt als een leuke verrassing!

Ik ben alweer ietsie beter. Mijn koorts neemt af. Dat is wel positief, toch? Van rond de 39 graden nu rond de 38 graden.

Ik heb wel een dilemma. Mijn Ex heeft mij gebeld en we hebben afgesproken volgende week. Nu vraag ik me af of ik dit aan VL moet vertellen of niet. En zo ja, hoe vertel ik dit zonder dat hij er iets achter zoekt, want VL hoeft echt niet ongerust te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven