Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoi lieve allemaal,

Even een berichtje van mij. Ben weer terug van vakantie.

Was heerlijk en lekker bruin geworden. Ik ga voorlopig weer even in de meelees modus....vind het wel leuk om dit topic een beetje bij te houden, maar heb niet echt de behoefte meer om actief mee te schrijven. Qua ontwikkelingen even paar reacties: leuk en verrassend de "Fransman" van Puck! Vleer, compliment voor jou, goed gedaan, RPO is raar, jij niet!

Sun lief dat je naar me vroeg en HM fijn dat het zo goed gaat tussen jou en VL. Ook Xan en Prinses gaan lekker, leuk hoor.

Wat mij betreft even geen dating momenteel, maar dat komt wel weer. Ik vermaak me sowieso. Wens jullie het beste en fijn dat dit topic nog loopt en gezellig is. Liefs van mij en ik laat wel weer eens van mij horen.
Heej Mir...

Welkom terug !! Lekker hoor bruin kleurtje .. wil ik ooohoookk !! Waar ben je geweest dit keer ?

Sun, Mir en de rest thanks voor je lieve woorden aan mij omtrent RPO.. Doet me goed !!
Net de mail van 206 weer eens door gelezen.. Tsjah wat moet ik er mee he .. Hij stelt voor om volgende week vrijdag wat te gaan drinken samen. . Moet ik t doen of niet ?

Is dat niet al te vlot na RPO ?

Iedereen een fijn weekend !
Vleer, doe wat je hart je ingeeft...m.a.w. volg je gevoel. Als jij wat met 206 wilt afspreken...gewoon doen hoor!

Hi Miran...je was toch al een tijdje terug in Nederland? Nou ja...we keep in touch, aangezien jij ook hier minder gaat schrijven.

Verder niet veel te melden....ik kijk nu achter mij....Prinses is op de bank in slaap gevallen

Duik ik ondertussen maar eens onder de douche
Hi Xan en Vleer,

Ik was voor de 2e keer weg. Miami dit keer..;-)
Miran, wat leuk weer wat van je te horen! Miami! Gaaf zeg! Lees maar lekker mee en schrijf maar wanneer je zin hebt!

Vleer, doe met 206 wat je wilt. Als jij wilt afspreken, moet je dat doen. Durf je dat niet aan, doe het dan niet. Volg je hart!

Xan en Prinseske fijn weekend samen.

Ik ben nog steeds ziek! 't Begint bijna een marathon te worden die ik niet van plan ben om uit te lopen! Bah bah en nog eens bah!
Heej Sunnetje, wordt het niet eens tijd om (opnieuw?) naar de huisarts te gaan? Dit is niet normaal toch, dat je zóó lang ziek bent!

Miranda, leuk dat je vakantie zo leuk was! Gluur mee en schrijf wanneer je zin hebt

En Veer, tis inderdaad zoals Sun zegt: volg je gevoel!

Ik was inderdaad op de bank in slaap gevallen , daarna wakkergemaakt door Xan en verder geslapen in bed, ben nu dan ook uitermate uitgerust

Fijn weekend allemaal!
Peas on earth!
Wow Miran, Miami... Dat zal een mooie vakantie zijn geweest! Pfff, toen ik vanmorgen naar het werk reed stopte mijn auto ermee (zonder dat ik dus op de rem trapte...) Gelukkig kwam LJ meteen opdraven om me naar het werk te brengen. Heeft me ook weer opgehaald en bij mijn auto afgezet, die het nu weer redelijk deed, dus achter elkaar naar mijn huis gereden. Moet toch echt maar eens kijken naar een ander exemplaar... Daar gaat mijn spaargeld. Maarja, als LJ een huis koopt kunnen we toch geen dure vakantie doen, dus dan maar even rustig aan allebei. Ga maar eens op marktplaats kijken!

Vleer, waarom zou je niet met 2.06 afspreken? Misschien moet het er maar eens van komen nu jullie allebei vrijgezel zijn. Dan heb je het tenminste geprobeerd...
Hey all

Ben ook weer uit bed.. vanmorgen uit mijn nachtdienst gelijk op zoek geweest met a.s zwager naar een trouwpak en geslaagd.. Wauwww een plaatje zijn ze samen strakkies..

Rond 14uur mijn bed ingedoken en er net uit gerold.. Hopelijk ga ik de hele nacht volhouden..

Ik ga 206 maar gewoon zien a.s vrijdag..
Moet even mijn verhaal kwijt..

Kreeg een smsje van RPO : Je doet je naam eer aan , Bengel. Veel succes en plezier met je nieuwe en/of bestaande RP contacten..

Ik hem gelijk bellen wat er loos was en waarom hij dat stuurde..

Meneer heeft mij nl online gezien op RP.. dat kan kloppen aangezien ik vannacht op mijn werk op een rustig moment even ging gluren daar. En kreeg een alarm van een bewoner en heb ik vergeten mijn profiel weer op deactiveren te zetten...(dus zichtbaar voor iedereen )

Daarna was het druk op mijn werk en heb ik niet meer achter de pc gezeten op mijn werk.

Geen idee wat er met die jongen is , maar hij lijkt wel geobsedeerd .. Hij houd mijn hyves profiel nauwlettend in de gaten. Weet exact dat ik vanmiddag om 14uur even online was op hyves omdati k toen een berichtje naar een vriend van me had gestuurd..

Verder heb ik de hele dag op bed gelegen slapen aangezien ik nachtdienst heb..

Blijkbaar heeft mijn profiel op RP de hele dag online gestaan en offline en weer online volgens RPO. Geen idee hoe dat kan , ik heb er vandaag nl niet meer gekeken..

En op mijn werk gaat de pc automatisch uit wanneer je een uur lang niet meer actief bent op de pc..

Hij geeft mij zo t gevoel dat ik de boel bij elkaar sta te liegen en te bedriegen terwijl dat gewoon NIET zo is..

Ben er helemaal verdrietig van dat mij zo'n onrecht aan wordt gedaan
@Vleer:

Neem een goedbedoeld advies van me aan en reageer niet meer op RPO.

Als je dat wel doet kan het een langslepende moddergooiende kwestie gaan worden... Dat wil hij misschien, maar jij niet. Je legt verantwoording af wat je helemaal niet schuldig bent, niet aan hem, niet aan ons (al snap ik natuurlijk wel dat je graag wil vertellen hoe het ging).

Die man is gek (de hele wereld draait om hem en het zint hem niet als jouw wereld ook nog om anderen draait).

Als je niet ver genoeg uit zijn buurt blijft, dan maakt hij jou ook nog gek...
4wheels... jah .. i knows.. Thanks voor je snelle reactie

Wat ik mij afvraag .. is hij dan echt zo gek op mij dat t m echt pijn doet of is t idd een kwestie van soort *macht* uitoefenen..
Vleer, dit soort mannen wil inderdaad de controle houden. Heeft niks te maken met liefde!

Ik kan me nog voorstellen dat je iemand af en toe checkt als je best gek op 'r was, dat het moeilijk is om los te laten. Maar dit, je RP en je hyves in de gaten houden en jou dat ook nog melden, mét bijbehorend tijdstip, da's echt niet gezond hoor!
hey Vleer, RPO deugt echt niet hoor! Waarom houdt hij jou zo in de gaten?! Heb je hem nog in je hyves-vriendenlijst? Gooi hem daar dan eerst maar uit! Desnoods zet je je krabbels of je profiel op onzichtbaar zodat hij niet meer mee kan lezen. Echt belachelijk.

Kan het trouwens ook zijn dat hij wachtwoorden van jou weet of heeft ontdekt? Ik wil je niet bangpraten of zo, maar verander die anders voor de zekerheid ook even. Kan hij je nog minder checken.

Verder: negeer RPO! Ik ben het met Puck eens, die man is ziek!

Trouwens, als jij 100% van RPO af bent, dan ben jij toch helemaal vrij om opnieuw te gaan daten? Waar doet ie moeilijk over?!
Ik weet nog dat ik de krabbels op hyves van Ex ook checkte toen het net uit was, maar ik zou niet durven hem met berichtjes te confronteren. En hij heeft het ook vrij snel op onzichtbaar gezet, waar ik toen erg van baalde, maar wat uiteindelijk wel het verstandigste was. Zo kon ik beter 'afkicken'. Maar RPO is ziekelijk bezig hoor!
Tsjah ... gisteren had ik hem nl nog een sms gestuurd met de vraag : Wat bedoel je met geen intensief contact ? had er nog achter gezet Moet ik gaan afwachten of er weer iets gaat groeien tussen ons of is het helemaal voorbij..

Kreeg ik sms terug dat ik niet moest gaan wachten op hem want dat was hij niet waard..

Toen dacht ik : Alle vrijheid dus om te doen wat ik wil

En nu komt dit... echt vraag me af wat t volgende is ..

Had hem ook aan de telefoon gezegd vanmiddag dat ik hem een beetje eng begon te vinden.. Toen was meneer gelijk gepikeerd dat t geen zin had om verder te praten als ik hem eng begon te vinden... tsjah .... hallo das toch ook een beetje eng...

Toen ik hem paar dagen geleden 3 smsjes achter elkaar stuurde zei hij : je begint me te stalken vind ik niet prettig..

Tis eerder andersom geloof ik
Hmmm Vleer, ik weet niet hoor, maar ik denk dat jullie allebei geen contact meer met elkaar moeten opnemen. Praten heeft bij jullie steeds al niet opgeleverd en jij probeert hem te begrijpen en blijft jezelf verdedigen en verontschuldigen tegenover hem, maar het heeft je niets opgeleverd.

Stop met contact te zoeken met hem en laat hem ook stoppen contact met jou te zoeken. Negeer elkaar. Contact tussen jullie werkt blijkbaar niet. Communicatie bij jullie lijkt op miscommunicatie en dat is frustrerend, irritant en dodelijk vermoeiend. Steek liever je energie in mensen die wel de moeite waard zijn Vleer!
@Vleer:

Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, zijn gedrag heeft niets met liefde te maken. Als hij van je houdt zou hij je vertrouwen en dat doet hij niet.

Mijn moeder zei het ook al eens tegen mij: "Het gaat tussen jullie alleen maar goed als er geen anderen bij zijn (geweest)"

En dat klopt, ook bij RPO.

Zolang jullie samen zijn, heeft hij niets te vrezen en ziet hij alles wat je doet (al zou hij zelfs achterdochtig kunnen worden als je iets te lang op de wc blijft zitten, want misschien zit je wel te smsen met iemand?). Als jullie samen zijn ligt jouw aandacht volledig bij hem. Maar als er anderen bijkomen, al is het maar kort... dan is hij bang de controle te verliezen, want wat anderen doen heeft hij niet in de hand.

En wat is dan het gevolg? Dan gaat hij zijn frustratie op jou botvieren, zodat jij het contact met anderen steeds verder zal minderen. Jij wilt de lieve vrede bewaren en uiteindelijk zit je gevangen in zijn gouden kooi.

Mensen als RPO zijn destructief.

(Sorry Prinses, als ik hem weer over één kam lijk te scheren...)
Vleertje, kap het contact met RPO toch af! Dit kost je alleen maar negatieve energie, je loop alleen maar te verdedigen en voor wat? Het is uit en je moet jezelf en hem de kans geven om zonder elkaar door te gaan.

Ik heb dit weekend mijn eerste strubbeling met LJ gehad. Was nog mijn eigen schuld ook. Maar goed, ik moet dan ook ongesteld worden . Gelukkig wel alles weer helemaal goed gemaakt.

Zaterdagavond in de kroeg nog met zijn vader erbij over huizen kopen en in de toekomst samenwonen gehad. Was leuk om te merken dat LJ sommige dingen zei waar wij het nog niet over hadden gehad, maar waar ik precies hetzelfde over denk. Ook leuk dat zijn pa mijn er helemaal in betrok, hij vond dat ik het wel eens moest zijn met de huiskeuze van LJ, omdat we wel rekening moesten houden met de toekomst.

Gisteren een hele luie dag gehad, door de strubbelingen met LJ, die natuurlijk 's nachts plaatsvonden, alleen niet gaan hardlopen helaas.

Sun, heb jij het met VL al gehad over de afspraak met je ex?

En alles goed met de rest?
Even kort en krachtig een "advies" aan Vleer:

Net wat iedereen hier aangeeft: STOPPEN met RPO!

Die vent is echt compleet gestoord naar mijn weten.

Actielijstje:

- Gooi 'm uit je MSN

- Gooi 'm uit je Hyves

- Gooi 'm uit je mobiele telefoon en wis zijn gestuurde smsjes

- Wis ook alle berichtjes die je naar hem stuurde.

Kortom, gooi alles weg wat met hem te maken heeft.

En....geen contact meer!

KLAAR....OVER!
Hihi, Xan komt ook weer even binnenwandelen
Ohhh hoi HM! Ja, zo af en toe kom ik eens kijken.

Blijf gewoon meelezen hoor, met af en toe een reactie er tegenaan!

Leuk voor je dat het goed blijft gaan tussen jou en LJ! met af en toe een knokpartijtje.....moet kunnen...
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 31-03-2008 10:42
Reden: tiepvoudje ;-)
% gewijzigd
*zwaait even en roept: eens met iedereen over RPO en actielijstje van Xander*

Succes Vleertje

sorry, even te druk om uitgebreid te schrijven
Peas on earth!
kids dont worry ...

Heb hem gisteravond helemaal verrot gescholden aan de telefoon.. Lucht enorm op !!!

Had misschien beter gewoon op kunnen hangen maar ik werd zo laaiend toen hij zei : Vleer je doet erg zielig en kinderachtig... IK ????

Vleer heeft m toen voor van alles en nog wat uit gescholden , oke staat niet netjes maar come on zeg.. halve gare kip , uit de klei getrokken toverstaf..

Vleer is er klaar mee ... en vanzelfsprekend heb ik al mijn wachtwoorden veranderd , profielen op verborgen gezet , zijn nr gewist en alle andere onzin diei k nog van hem had..
Tsjakka Vleertje!

Heel goed! Schelden soms juist errrrrug goed én duidelijk!

Nu weer lekker verder, en dingen doen waar je blij van wordt!

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven