Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Maar wel leuk dat jullie verkering hebben hoor Prinses en Xander! Is verkering leuker dan een relatie?
Ach... verkering past bij mijn humeur als ik zin heb om 10 berichtjes achter elkaar te plaatsen

Als ik dan weer tot rust gekomen ben, spreek ik gewoon van een RELATIE
Peas on earth!
Toch wel een heeeeelll klein beetje jammer dat ik niet onopvallend kan klagen in dit topic
Peas on earth!
Ben je nou trouwens al eens een beetje beterderderder Sunneke?
Peas on earth!
Haha Prinses, nee als je daar wilt klagen zul je echt een nieuwe nick moeten aannemen.

Wat mijn gezondheid betreft: ik heb mezelf vandaag weer BETER verklaard! Ik ben alleen nog wat aan het hoesten en kuchen, maar dat is niet zo'n ramp natuurlijk. Dus Sun is weer BETER!!!!! :-)
Gezelligheid hier.........lentekriebels !!??

Nou, de RP van mij (de zoveelste....haha)...daar was het net voor mijn vakantie mee gestopt (de tandarts..), maar tijdens de vakantie kwam hij alweer teruggekrabbeld, dus kweetnognie hoe dat nu weer verder gaat....pff.....ben blij dat de zon schijnt, jullie ook? Heb mezelf net maar ff verwend met bloemetjes.

fijne avond !
quote:sunshineforever schreef op 31 maart 2008 @ 18:27:

Maar wel leuk dat jullie verkering hebben hoor Prinses en Xander! Is verkering leuker dan een relatie?

Ik noem het een relatie

En wat betreft fouten maken......niet te snel typen...en áls je een fout tegenkomt....even corrigeren, anders staat het zo slordig!

En daar kunnen Sunneke en Prinses beiden wat van....te snel typen en hun fouten niet corrigeren.

@ Miran: Heyyyy, leuk je weer eens te zien posten hier! Alles goed? Krijgt je tandarts een nieuwe kans???
Tsskkk liever te snel typen dan niet weten of werkwoordsvervoegingen eindigen op een d of dt
Peas on earth!
Jaja...praat jezelf maar weer goed.....foutloos typen hoort er nu eenmaal ook bij, en is NIET goed te praten...

Ik weet de werkwoordsvervoegingen WEL, maar uit slordigheid schrijf ik het heeeel AF EN TOE voud...
Hmmm...dit is wel erg offtopic! Sorry....
[heeelllllll offtopic *]

Dus eigenlijk zijn jouw grammatische foutjes OOK slordigheidsfoutjes en dus NET zo erg

[einde heeelllllll offtopic *]

Ohhhhh ik heb NU al spijt... heb zojuist aangeboden vrienden volgende week om 5.30 uur af te leveren op Schiphol voor hun vakantie
Peas on earth!
Wel lekker, dat uur langer licht! Krijg er zowaar tóch een lentegevoel van!
Peas on earth!
heel erg offtopic idd...;-)
ik ga nu sporten

bye !
Sportze!
Peas on earth!
Hallo!

Hier ben ik weer, terug van een lang weekend Frankrijk! Heb heel erg gelachen, veel lol, flauwe grappen, goede gesprekken en uitwaaien op het strand!

Zoenerd niks van gehoord, PM is niet echt PP (vergeten afkorting Sun), mantorubleman hangt nog erg aan zn ex, wel heel leuk contact mee, en ik heb een nieuwe leuke man gespot die ik woensdag op mn werk zie!

Vleer, kappen met RPO!!!! MM-etentje met bijbehorende seks klinkt goed, (ik kreeg op RP een berichtje van iemand met dezelfde echte naam als MM, maar het is m niet), 206 gewoon daten!

Miran, lekker eevn beetje aankijken is helemaal niet verkeerd!

En Prinses, verkering klinkt ook veeeeeeeeeeeeel leuker dan relatie!!!

Sun, eindelijk maar toch beter??

Nu ga ik douchen en het reisstof en zout uit mn haar spoelen, morgen weer werken!

Ciao!
Joooh.. ben ik weer

Sun : fijn dat VL er geen problemen mee heeft dat je ex gaat daten..

Mijn avondje was leuk en gezellig veel bijgekletst. MM zei heel eerlijk dat hij toen nog niet toe was aan een relatie e.d.. Hij was nb net 10 dagen terug uit Afghanistan.. Naja in iedergeval gezellige avond gehad veel gekletst over van alles en niks, sex was ook errug lekker..

Vleer kan er weer tegen tot vrijdagn dan zie ik 206 hahaha

Lekkere slettebak lijk ik zo .. ach .. ik geniet er maar van das t minste wat ik kan doen ;)

Ehh nu koppijn van de wijn dus duik mijn bedje in
ik ook weer thuis, roseeee was lekker.......;-)

tandarts smst lief, denkt aan me, da's mooi, maar laat initiatief grotendeels toch bij hem. En dat is geen spelletje, nee het is gewoon man/vrouw bepaald....heb zo'n gevoel dat dit wel goedkomt, even geduld hebben en hem wat meer moeite laten doen
Goedemorgen! Zie dat er gisteren weer ouderwets geleuterd is hier Allemaal positieve verhalen, leuk!

Gisteren het werken was echt niet meer grappig, zo'n hoofdpijn had ik... Was er misselijk van. Nu nog steeds niet beter, dus heb me maar ziek gemeld. Had vergadering en vanmiddag clientje met ADHD, lijkt me niet echt optimaal nu...

Dus zo maar ff snel de hond uitlaten en terug mijn bedje in. En snel mijn computerscherm uit want die doet ook pijn aan mijn ogen!
Goedemorgen allemaal ,

Miranda@ spannnend wel met je tandarts zo.. Hopelijk neemt ie meer initiatief..

HM : geen migraine ?

Heerlijk uitgeslapen was ik echt aan toe na die nachtdiensten.Gisteren ook heerlijk een massage gekregen van MM zo heerlijk ontspannend was dat.. Zal daarom wel zo goed hebben geslapen..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 maart 2008 @ 19:49:

Tsskkk liever te snel typen dan niet weten of werkwoordsvervoegingen eindigen op een d of dt Helemaal mee eensch!!!
Oooh Miran, wat leuk dat je weer wat hebt gehoord van de tandarts! Wie weet, komt daar toch nog wat leuks uit voort!

Pop nieuwe man gespot op werk, vertel vertel! Is het wat?

Vleer wat fijn dat je hebt genoten van MM. En ach, soms mag je de slettebak uithangen, toch?

HM, heel veel beterschap! Lekker bedje in met paracetamolletje en hopen dat het snel weer beter gaat!!
Ooh na de crocks is er een nieuwe rage onder zorg personeel

nl de WOLKY KLOMPEN

En Vleer heb er een paar gekocht hahaha

En ze lopen verdomd lekker .. beter dan die crocks..
Goedemorgen allen..

Wat een rust hier.

Vleer is heel actief vandaag, naar opa & oma geweest, gister was oma jarig hoe jong ze nou is geworden ben ik vergeten..

Daarna ff mijn zilverkleurig tasje opgehaald , ik ben helemaal compleet voor de bruiloft van zusje..

op mannengebied mooi rustig , verheug mij op a.s vrijdag t weerzien met 206...

Spannend !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven