Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey Lelie!!,

Is ff kijken...ken je mij nog?

@de rest: Haaaaiii! :-)
Niks mis met mijn geheugen Xander!
Lelie spreek je 1 van de anderen nog wel es .. Marias e.d ?
Cattekopje en Nemovisje zijn hele goede vriendinnen van me
hey lelie!! wat leuk je hier even te zien! ik ben hier ook niet zo vaak meer, teveel aan mijn hoofd momenteel...

alles goed met je? en wat gaaf een jaar naar het buitenland!! waar ga je heen?

ik zag nemo ook al een keertje voorbij komen... hoe is het met haar? jammer dat jullie hier niet meer schrijven!
verkeerde topic..
hey nieuwe naam?? hehe... nee geen nare dingen... hoewel het gaat om mannen dus...hahahaha...(en verder mijn leventje een beetje op de rit krijgen, best lastig soms).

Zeker heftig, de situatie daar is niet zo ok toch?? of ben ik in de war? maar wel super gaaf dat je het gaat doen! en volgens mij zat het er altijd al wel in...heb je er vaak over gehoord!

Begreep dat nemo nog steeds met vriendje is?!! zo leuk!!!
Liefmeisje!! Leuk je te lezen! Drukte aan je hoofd, hopelijk geen nare dingen?

Ik ga waarschijnlijk naar een Afrikaans land, zoals Sudan. Wel heftig dus, maar echt wat ik wil.

Met Nemo gaat het ook hartstikke goed trouwens!

Ow en mannen? Je had een vriend toch? (hoorde ik van Cat)

En inderdaad; Sudan is vrij onrustig, maar goed, daar denk ik maar niet teveel aan. Part of the job.

En Nemo en vriendje nog samen ja, gaat heel goed zelfs!
ja had vriend maar is inmiddels weer uit. Hoewel nog wel een paar keer een "terugval" hebben gehad maar er is nog een man die me al een hele tijd bezighoudt...

Jij ook nog steeds single?

Maar ga je voor je werk naar Sudan of wat ga je precies doen? en wanneer ga je?

Leuk van Nemo, ben echt jaloers als ik dat hoor

Moet Cat ook nog steeds mailen... maar door alle gebeurtenissen komt het er steeds niet van. JIj spreekt haar dus regelmatig? Leuk!
Lelie : doe ze de groetjes die meiden !

Zo lekker weertje is t weer na al die regenbuien..
Hebben we een reunie hier ?
Ow Jammer Liefmeisje..dat het uit is met je vriend...maar goed; zal z'n redenen ook wel hebben he?

En die andere man die door je hoofd spookt...laat me raden... FBM? Haha

Ik ga met een soort 'Artsen zonder Grenzen' organisate op missie inderdaad. Een lange termijn projekt in een ontwikkelingsland.

Ik zal de groeten doen, Dess!
Wat gaaf zeg!! Volgens mij best lastig om bij dat soort organisaties binnen te komen volgens mij! Spannend!!!

Klopt heeft ook wel z'n redenen, en een man met kind is ook niet ideaal...Vorige week heb ik hem nog gezien en moet zeggen dat het me alweer een stuk minder deed eigenlijk...

Maar dat kan ook met andere dingen te maken hebben...

En ja die man :-)
Haha, voorspelbaar Liefmeisje

En ik heb wel geluk gehad ja, ben super blij dat ik bij die organisatie kan werken. Gewoon geweldig!

En ach, mijn single-leven. Nog steeds hartstikke single dus. Best veel gedate, maar ach; ook dat loopt steeds op niks uit. Wel best gek geweest van een jongen waar ik nog steeds wel een zwak voor heb, maar dat is uiteraard weer een losbol eerste klas.

Ow en mijn ex is weer vrijgezel, wat ook weer het nodige losmaakt.

Kortom: niks veranderd haha! (jawel, wel wat minder feesten en beesten)

Hey en Miran! Hoe gaat het met jou?
Hi Lelie, leuk dat je weer ff schrijft. Ik schrijf hier ook niet meer, het lukte me niet om de verhalen bij te houden van de nieuwe mensen ( hoe lief die ook zijn! dus er is hier een beetje een nieuwe lichting ontstaan. Ben minder betrokken, maar ik lees af en toe nog wel mee, kan het ook niet helemaal loslaten, toch verslaafd....hihi....

Ik ben ook nog altijd single, wel dates, maar nog niets vasts.

En verder lekker druk met werken en reizen en leuke dingen, gaat allemaal goed.

Gaaf dat je naar Afrika gaat, alleen.......niet gewoon Afrika, maar gelijk Sudan, zeker heftig ! Maar snap wel dat je dat graag wilt. Je gaat daar vast heel goed werk doen en uiteraard is het ook weer heel leerzaam voor jezelf.

Uiteraard zwaai ik ook even naar de anderen hier!

X
Zwaait terug naar Miranda

4wheels.. had volgens mij nog niet geregeerd op je tekst van gisteren aan mij. Ik denk dat je gelijk hebt in wat je schrijft..

Rpo is er 1 met een gebruiksaanwijzing en hij heeft niet zijn gebruiksaanwijzing zodanig laten zien dat ik hem kon lezen.

Ik besef ook heel goed dat dat niet mijn fout is , al heb ik dat eerst wel gedacht.

Gelukkig zijn mijn ogen goed open gegaan door afgelopen 1,5 week. Dat hij t hele verhaal over mijn vriendin heeft aangehoord er was om mij te troosten.. En vervolgens niets van zich laat horen , niet vragen hoe t er een paar dagen later voorstaat.

Hij wil idd de lusten en niet de lasten .. EXIT ermee

Ben erg benieuwd hoe t gegaan is met Xan & Prinses en of de kast inmiddels netjes staat of dat 1 van de 2 in de kast is gaan wonen buiten op straat
Hihi, wat leuk dat je de 'oude topicsters' even tegelijkertijd om een hoekje komen kijken.

Ik ben net wakker, was pas na drieën thuis, was dus een gezellig personeelsuitje. We moesten 's middags via allerlei kroegen opdrachten en vragen doen over autisme, omdat dit ons werkveld is. Ze hadden wel erg leuke opdrachten. Zo moesten we laten zien hoe goed we konden 'multi-tasken' (iets wat voor autisten heel moeilijk is) door in de kroeg 'Mexico' te zingen, terwijl je via een Ipod 'Heb je even voor mij' hoorde en je glas bier leeg moest drinken

Daarna uit eten geweest en met een paar gangmakers in het team kon daar het halve restaurant van meegenieten.

Het boek en het schone ondergoed waren natuurlijk alleen voor de lol, maar het ondergoed kwam toch goed van pas in de karaokebar waar we waren. Een collega ging namelijk zingen, hij maakte er een hele show van, waarbij wij alle onderbroeken naar hem op het podium gooiden .

Vannacht heb ik mijn hond bij me in bed laten slapen, dat mag ie normaal echt nooit, maar wil haar nou extra verwennen (en vind het zelf ook fijn natuurlijk).

Nu net wakker, ontzettend gaar en geen stem meer over Zo even lekker voetbal kijken bij LJ en verder helemaal niks doen!
Xan en Prinses hebben het denk ik iets te druk met hun nieuwe liefdesnestje, of een van twee is nu internet aan het aansluiten in het nieuwe 'buitenhuisje' (= IKEAkast die nu ergens op straat staat).
Pop hahahahahahahhahaa

HM leuk personeelsuitje zeg !
HM, dat klinkt als een geslaagde avond! Ik heb over een paar weken ook een personeelsuitje, en ik hoop dat het net zo leuk wordt! Is wel fijn als je leuke collega's hebt!
Hehehe we zijn er nog . Kledingkast staat en Xan en Prinses hebben geconcludeerd dat het voor de relatie verstandig is om niet íedere dag zo'n kast in elkaar te zetten

Even een *zwaai* naar alle oud-Singles-schrijvers dan maar . Leuk dat jullie af en toe nog even komen kijken .

Stoer hoor, zo'n Afrika-project als Sudan. Spannend en uitdagend!

HM, kan me voorstellen dat je je hond nu even extra verwent, want nare tijd nu, als ze zoveel pijn heeft en er een grote kans is dat de situatie niet verbetert en ze zal moeten inslapen

Moet nog even uitgebreid bijlezen, maar ben nogal gesloopt door dat klussen. Kon me daarnet al niet meer uitrekken om iets in bovenste plankje van kast te leggen, dus rug is niet al te best meer.
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 18-05-2008 17:07
Reden: Even een dt'je
% gewijzigd
Peas on earth!
Haaiii!,

Leuk zeg...wat oude bekenden op 't topic!

Ikea-kast staat gelukkig niet op straat

Het gaat goed hier: Prinses is de nieuwe kast aan het inruimen en ik maak Prinses haar verhuiskaartjes

Verder zijn we allebei aardig brakjes aan het worden van al het gesjouw, geklus en geregel

Zaterdag de grote dag....dé verhuizing van Prinses naar het mooie Gelderse!

Vanavond heerlijke asperges eten met aardappeltjes, ham-ei prut en botersaus! En oww...een lekker stukje vlees niet te vergeten....varkensfiletlapje gevuld met room-kruidenkaas

En wat hebben we toe: Pudding denk ik....

kan nu even niet kijken...ben boven en ben te lui om naar de koelkast te lopen
Hahaha!, en zo wist ik niet dat Prinses beneden in de woonkamer aan het posten was!
*zwaait dan ook maar even vriendelijk naar boven, naar Xan*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven