Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer ook trouwens, alweer zo'n naar bericht

Prinses en Xan, is de verhuizing gelukt? Hoe voelt dat nu?? Hmm of zit ik me nu te vergissen? Was het aankomend weekend pas?
HM : heel veel sterkte ..
Heej HM, wat een naar bericht. Je kunt nóg zo goed weten dat het beter is voor je hondje, dat ze dan geen pijn meer heeft, dat ze er niets van zal merken, maar dat doet niets af aan het verdriet dat je ervan hebt, en dat is heel naar .

Knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Neem voor en na donderdag wel de tijd voor jezelf. Natuurlijk zijn je cliënten belangrijk, maar ze kunnen ook een dag zonder jou, want dit is nu even belangrijker. En zoals je zelf al zegt, je cliënten hebben niets aan een huilende en verdrietige HM, want ik kan me zo voorstellen dat alles even ondergeschikt lijkt aan het verdriet over je hond. Veel sterkte .

Vleer ook een naar bericht. Fijn dat je vrij hebt voor de begrafenis, en ook lief van je dat je zo'n steun bent voor je vriend. Je hebt een hoop te verduren de laatste tijd he Vleertje .

Hoop dat Sun het leuk heeft deze week met vrienden en haar hoofd even een beetje vrij kan maken van alles.

Pop is lekker bezig

Is PM-buurman leuk?

En Nemo had het goed, afgelopen weekend was verhuisweekend! Is allemaal goed gegaan. We waren helemaal gesloopt, maar nu kan het Grote Inrichten beginnen . Xan is gewoon werken deze week en ik ben nog vrij, dus alle tijd. Vrees dat hij straks niets meer kan terugvinden, want:

Xan = (geordende?!) chaos

Prinses = neurotisch netjes

Peas on earth!
HM: wat een naar bericht. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is en wordt, zeker a.s. donderdag. Goed dat je vrij hebt genomen, dan kun je in ieder geval de tijd nemen voor je verdriet. Sterkte!

Ik ben weer op mijn werk. Gisteren heb ik een heerlijke luiermiddag gehouden, aantal afleveringen van Grey's Anatomy gekeken
Aangezien RPO mij niet vertrouwde en ik door t hele gebeuren steeds meer de gedachte begon te krijgen: Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten (en hij zeer waarschijnlijk kleine wratjes heeft aan zijn penis althans dat vermoed de huisarts en word hij doorgestuurd naar de dermatoloog)... heb ik vorige week een soa test laten doen... (bloed prikken , uitstrijkjes e.d) gelukkig alles goed !

Pfjieuwww... maar moet ik hem zeggen dat bij mij alles goed is of hem niets laten weten ??
Nog meer goed nieuws : salaris + vakantiegeld = binnen

Lijstje :

- senseoapparaat

- bijpassende waterkoker

- handdoeken

- theedoeken

- pannenset

- bestek

- kopjes

- borden

- wijnglazen

(dan heb ikt belangrijkste wel he ? haha)

Ehh wat nog meer ?
Mhh ik wilde jullie een foto van mijn hondje laten zien, maar heb geen idee hoe dat moet... Iemand een makkelijke handleiding?
HM moet je je foto op je hyves o.d zetten of ff in mijnalbum.nl zetten en da kan je het linkje zo hier naar toe kopieren
Dan zou het zo moeten lukken: http://www.mijnalbum.nl/Album=EG48EULG

Vanuit de kijkers links, die met die grote tong uit zijn bek, is mijn hondje...

Heb haar net even kort los laten lopen hier in de buurt en nog maar wat foto's gemaakt. Het is echt zo'n rare dag...
(Je moet wel even de hele link kopieren en plakken...)
HM .. mooie lieve hond zeg.. je zal hem zeker enorm gaan missen..
HM, wat n lieverd! En het is zo naar om te weten dat je donderdag afscheid moet nemen. Ik wens je heel veel sterkte toe!!

Prinses alles is dus verhuisd? Ook je mooie theepot? Of heeft Xan die 'per ongeluk' laten vallen?

Vleer, dat lijstje klinkt goed! Heb je geen mensen in de buurt die nog wat spullen over hebben? Anders is het zo zonde om alles nieuw te kopen (althans dat vind ik).

PMbuurman had me gisteren een smsje gestuurd dus met de vraag of we binnenkort nog wat gaan afspreken, heb ik keurig een smsje terug gestuurd dat het me leuk lijkt, krijg ik geen reactie.. grmpfl!
HM

Lang geleden alweer... Maar toch maar weer es posten.

En ik kom ook even klagen over ScharrelM. Haha.

Na eerst aan de kant gezet te zijn komt ze nu ineens weer aanzetten. En ik trap er nog in ook! Dat is echt voor het eerst, maar ik heb zo'n zwak voor haar. Zij is zo grillig. De manier waarop vind ik overigens echt een vrouwenstreek... Marr goed als ik jullie verhalen lees zijn mannen ook moelijk. (heb ze zelf ook wel eens meegemaakt trouwens)

Duss t altijd niks he. Ik ga idd maar eens een nieuwe vlek zoeken denk ik. haha.

Maar eh lees ik nou goed... zijn er zo weinig mannen op RP dat jullie dezelfde kennen of wonen jullie toevallig in dezelfde omgeving ofzo?

Prinses fijn dat de verhuizing erop zit... inrichten is the nice part niewaar?

mmmh pop... buurman ook grillig?
Vleer:

heb je al:

theeglazen, borrelglazen, cocktailglazen, snijplanken, broodmes, kurkentrekken (niet geheel onbelangrijk), oven, schoonmaakdoekjes, veger&blik, trekker, zeem, maatbeker, vaas, blikopener, slacouvert, schalen, theepot....

ik schrijf even wat ik zo zie staan

Succes met alles kopen, of ja, veel plezier vooral!!

Leuk is dat he?
Die RPmannen komen idd uit dezelfde omgeving (net als Vleer en ik) en we hebben dezelfde smaak, vandaar!

ScharrelM doet dus moeilijk? Wat heeft ze je geflikt dan? Ik denk dat PMB (PokerMeneerBuurman) niet zo grillig is... maar zeker weten doe ik het niet!
PMB hehehe... en jahoor, we hebben er weer een afkorting bij!

Wat heeft ScharrelM gedaan Linza? Niet leuk in ieder geval dat je het gevoel hebt er weer ingetrapt te zijn

HM, kan me goed voorstellen dat je je raar en verdrietig voelt. Foto's maken is een goed idee, maar ook heel dubbel natuurlijk, omdat je nu foto's maakt omdat je weet dat je hondje er straks niet meer is

En jawel... de theepot heb ik hoogstpersoonlijk zelf verhuisd, mét het bijbehorende suikerpotje . Inrichten is leuk! Vrees alleen dat Xan straks niets meer kan terugvinden in huis
Peas on earth!
En de PEEE is dat er geen leuke RP mannen meer zijn hier in de buurt .. Dramaaaa ik ga verhuizen denk ik ;) Alle leuke mannen wonen in Limburg grrrr
Zolang Xan jou maar kan vinden Prinses....
Even een Knuf van mij en vooral voor HM
Na een heerlijk weekje op de boot ben ik ook weer terug. Erg gezellig gehad. En als was het weer niet altijd even fantastisch, heerlijk 's avonds wijntjes gedronken, spelletjes gespeeld en heel veel gepraat.

HM: wat naar dat je je hondje moet laten inslapen. Heel veel sterkte!

Vleer: wat een gedoe met RPO zeg! Kappen nou! Ook jij had weer een naar bericht deze week. Veel sterkte met het verlies van die vriendin. Knuffel!

Pop aan het slettebakken! Spannend!!! Ik ben benieuwd hoe dit loopt, houd ons goed op de hoogte.

4wheels, hoe gaat het met je? Alweer wat uit je dip?

Prinses en Xan gaan nu echt de uitdaging aan: samenwonen. Leuk leuk, de burgelijke trekjes hebben jullie nu al (de één boven achter de compu, de ander beneden ;) )

Linza exen blijven altijd erg lastig. Ze duiken soms zo weer op wanneer je het zelf niet verwacht.

Hoe is het met Innerchild?

Miranda, leuk om ook weer wat van jou te horen!

Leaf heb je de date al gehad met RPman?

En een reunie hier! Gezellig zeg! Allemaal namen van mensen die ik niet ken, maar ook ik zwaai even! (Ik kan alleen even niet zo snel het zwaai-icoontje vinden en weet de sneltoets niet....)

Ik ben heerlijk uitgerust en bijkomen van de vaarvakantie. Afgelopen weekend nog bij mijn ouders geweest en nu weer heerlijk op mijn eigen plekje.

Heb niets meer van VL gehoord en dat vind ik nog steeds erg naar, maar langzaamaan kom ik er overheen. Ik snap niet hoe dat kan. We waren toch een paar maanden erg close en ineens lijkt het net of ik nooit heb bestaan. Dat doet pijn.

Op dit moment heb ik het gehad met de mannen. Laat mij maar even single zijn. Ik wil heel graag een relatie, wil me settelen en heb zin in een gezinnetje. Maar op dit moment kan ik het even niet handelen om weer te gaan daten. Ik heb vrij veel meegemaakt de afgelopen tijd en helaas kamp ik ook met gezondheidsproblemen. Ik denk dat ik maar even wat rust moet nemen op mannengebied. Wie weet komt er dan vanzelf wel weer eens wat leuks voorbij. Laat mij eerst maar genieten van de date-verhalen van de anderen hier!
'k Ga zo slaaapen (want verhuizen maakt moe ), maar even nog een snelle knuffel voor Sun . Ben blij dat je 't leuk gehad en kan me goed voorstellen dat je je rot voelt omdat het plotseling net lijkt alsof die maanden met VL helemaal niet bestaan hebben. Dat is niet leuk en doet pijn
Peas on earth!
Van mij ook een knuf voor Sun!!!! En sterkte voor Vleer!

En Xan en Prinses veel geluk in het huisje samen!
prinses ik ben benieuwd naar die theepot! Heb je zo'n blitsige Oilily of iets anders prijzigs? haha, maar idd als Xan jou maar kan vinden...

Vleer en Pop... grappig dat jullie uit zelfde streek komen en dan ook nog eens op dezelfde types vallen!

ScharrelM heeft me niks geflikt, behalve me aan de kant gezet. En dat vond ik echt heeel vervelend. :(

Maar goed, ik ben me natuurlijk niet als een zieligert gaan gedragen, maar gezellig met dr gekletst als d'r tegenkwam en dr verder niet teveel aandacht gegeven. Oh en ze weet dat een andere griet die we beide kennen mij leuk vindt (ik haar niet btw)...

En nu wil ze me in weer zien. Dusss. Dat vind ik apart. Of ja, ik weet eigenlijk ook niet wat ik ervan vind, maar niet prettig als het op deze manier gaat. Maar toch vind ik haar zo leuk lief en lekker dat ik 't toch doe.

En dat zegt natuurlijk veel meer over mij dan over haar. Dus conclusie: ik ben zwak.. hahaha!

Naja wil ook niet teveel klagen dus nu hou ik erover op. Ben er zelf bij niewaar? Ach en het is ook altijd erg gezellig en als persoon mag ik haar graag.

Duss ik ga eens lekker slapen! Ik wens jullie een fijne werkdag morgen... eentje zonder zorgen
Goedemorgen,

Sun: wat fijn om weer ff iets van je te horen! Ben blij dat je toch een leuke tijd hebt gehad op de boot met je vrienden. Misschien ook wel verstandig om ff manloos te blijven Kun je even rustig weer tot jezelf komen

Prinses en Xan: veel plezier met inrichten! Geniet er lekker van.

Ik werd gisteravond gebeld door Leaf-ex. Hij was net terug uit Wenen en wat doet hij dan: zijn ex bellen om haar uit te nodigen om woensdagavond te komen eten bij hem. Strange blijf ik het vinden.

Wat de jongen van RP betreft: ik het idee dat hij andere verwachtingen van de avond heeft dan ik. Ik ben misschien een preuts trutje, maar als hij een nachtje goedkope seks verwacht, dan is hij bij mij toch niet aan het juiste adres. Weet niet, heb er geen positief gevoel bij.
Leaf; als je er geen positief gevoel bij hebt, waarom zou je dan afspreken? Op dat gebied alleen maar doen waar je je fijn bij voelt/ plezier aan beleeft hoor!

Sun; heerlijk dat je zo'n fijne week hebt gehad. Ik kan je gevoel qua mannen goed voorstellen. Ga maar gewoon lekker tijd aan jezelf en je vriendinnen besteden en probeer daar ook flink van te genieten. De trap staat er nog steeds voor je!

Vleer; ik hoop dat het nadenken over de inrichting en het kopen van leuke spulletje je wat afleiding kan geven in deze dagen. Alvast heel veel sterkte morgen.

Prinses&Xan; geniet maar lekker van het inrichten! Hihi Prinses; wel lekker dat Xan moet werken en jij nog vrij bent, kan je alles mooi op je eigen manier doen . Vind je het trouwens spannend om aan je nieuwe baan te beginnen?

Hier een k*tnacht gehad. Had gehoopt dat LJ zou komen slapen, maar dat kwam er niet van (overigens wel begrijpelijk), maar vond ik nu toch moeilijk. Wel kon nu mijn hondje bij mij in bed slapen. Was fijn, alhoewel ze me bijna mijn bed uitduwde . Fijn, zo'n knuffelhond die steeds dichter bij je komt liggen. Maar veel wakker geweest, gehuild en zeker nu ik zo moe ben staan de tranen om de haverklap in mijn ogen. Denk ook steeds; nog maar 2 nachtjes... Morgen moet ik veel werken, ook 's avonds, maar dan breng ik haar nog een dagje naar mijn ouders. Is de hond niet zoveel alleen en mijn ouders zijn ook erg gehecht aan haar. Ze is daar de 1e 3 jaar opgegroeid toen ik nog thuis woonde en kwam er ook nog zeer geregeld logeren.

Grrrr en dan hoorde ik ook nog van een mede-flatbewoner dat een andere bewonder een brief had geschreven over mijn hond naar de woningbouw. Mijn hond is buitenshuis zeker niet de gemakkelijkste en kan heel hard uitvallen naar mensen. Wel naar de één harder dan naar de ander (bange of 'slechte' mensen, ze heeft daar ontzettende voelsprieten voor). In de 3 jaar (!) dat ik hier woon is het een paar weken geleden voor de eerste keer voorgevallen dat die desbetreffende man de lift niet indurfde, omdat ik er stond met mijn hond. Dit gebeurd ook wel eens met andere mensen, die heel relaxed zoiets hebben van: oja, die hond, ga maar alvast door en stuur de lift maar terug, ik wacht wel even. Kijk, en ik snap echt wel dat dit vervelend is. Maar jee, dan hoef je toch niet zo te reageren!!! Andere bewoners vragen ook gewoon aan mij waarom de hond zo uitvalt en of ik er niks aan kan doen. En als ik het dan uitleg (straathond, angstig, uit zich in agressie, helaas heb ik alles al geprobeerd), dan kunnen ze daar begrip voor hebben. En als het nou dagelijks voor zou komen... Maar ik houd er zoveel mogelijk rekening mee. Druk nooit op het liftknopje als ik hoor dat de lift al op of neer gaat, houdt haar altijd kort, zeg sorry, enz...

Maar goed, lekker van die brief, is toch mosterd.... :( Maar ik zal nooit meer een woord met die kerel wisselen!

Pfff zo werken, zie er wel tegenop, al heb ik dinsdag altijd wel een leuke dag. Hoop dat het wat afleiding geeft. Vanavond komt LJ gelukkig wel. Enerzijds gaan de dagen veel te snel, nog maar zo kort dat mijn hond er is... Anderzijds wil ik het ook achter de rug hebben, want dit is echt zo klote...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven