Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ha Vleer!

Gaat wel goed hier, alleen in de liefde ben ik nog steeds niet zo handig Vind het met mijn Franse internetmeneer nu alweer te 'ingewikkeld' worden eigenlijk.

Belachelijke reactie van die RP-man hoor. Dat meteen willen afspreken vind ik ook verdacht; als je serieus geïnteresseerd bent in iemand dan heb je echt wel even geduld.
Mijn RP-meneer had ook een heel plan voor de eerste kennismaking: hij zou koken met een lekker flesje wijn erbij (ik houd niet eens van alcohol, maar dat terzijde!) en daarna zouden we dan op de bank bij hem thuis een filmpje kijken. Ik heb hem dus een hele vriendelijke mail teruggestuurd dat ik dat wat ver vond gaan voor een eerste kennismaking en dat ik gewoon ff wat wilde gaan drinken ergens. Blijkbaar is dat ook niet in goede aarde gevallen, want ik heb niks meer van hem gehoord.

Dan niet hoor!! Denk dat Puck zeker gelijk heeft: als iemand echt in JOU geinteresseerd is dan vindt hij het niet erg om ff te wachten met afspreken.

HM:
Precies zo denk ik er dus ook over.. Dan lekker niet joh
Dankjewel voor al jullie knuffels.

Ik was nog maar net bij mijn ouders thuis met mijn hond en vader toen de dierenarts er al was. Ging meteen heel snel dus... Maar hond heeft er weinig van meegekregen, was wel bang voor de dierenarts, maar werd gelukkig heel snel slaperig van de narcose. Wel flinke tranen, maar was gelukkig niet helemaal overstuur. Mijn ouders hebben haar in het grafje gelegd, ik wilde haar zelf niet meer optillen. Wel samen met mijn pa het zand geschept en er meteen drie mooie plantjes op gezet. Daarna samen met mijn pa, allebei in tranen afscheid genomen.

Nu net thuis, en zo stom, ik wist natuurlijk dondersgoed dat er niemand zou zijn toen ik de deur opendeed, maar toch hoorde en zag ik haar in mijn hoofd al op me afkomen. En nu is het zo leeg... Heb een favoriet speeltje naast haar foto, die er al stond, neergezet. Haar favo knuffel ligt bij haar in het graf. De rest van de speeltjes, dekentjes enz al vanmiddag in een plastic zak in de bergkast gezet. Haar matten (bij mijn ouders had ze er ook eentje) toen mijn pa me afzette meteen samen in de afvalcontainer gegooid... En toen ook allebei nog een paar traantjes gelaten. Huis is dus leger dan leeg. Hond was soms bij mijn ouders, maarja dan kwam ze altijd terug en lag haar mat er, speeltjes, voerbakken... Nu niks... Helemaal leeg. Gelukkig komt LJ over een uurtje. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen, maar kan al opzien tegen morgenochtend. Dan is ze er niet, hoef ik niet met haar naar buiten...
Lieve HM, ik ken je helemaal niet eigenlijk, alleen uit verhalen maar ook ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat verdrietig...

Jij hebt echt afscheid moeten nemen van je hondje, dat kost wel behoorlijk tijd maar dat mag ook.

Heel veel sterkte
HM, wat naar allemaal! Je wist dat dit zou gebeuren. Ik kan me voorstellen dat je je machteloos en verdrietig voelt, ook al weet je dat dit het beste is voor het hondje. Dikke knuffel en veel sterkte!
HM , dikke knufff

Zo nu werken ..

HM veel sterkte vandaag en komende tijd, zal raar zijn om niet meer de dagelijkse dingen te hoeven doen met je hondje.
@HM:

Heel veel sterkte komende dagen, denk dat het goed is dat je er toch bij bent geweest met het inslapen na alles wat je met haar hebt meegemaakt...
Pff vanochtend was wel weer heel raar, heb nu ook zo'n dag dat ik het niet lijk te bevatten ofzo. Vanmiddag even gewerkt maar daarna met vriendin op het terras gaan zitten. Helaas moest ik toch weer naar huis, thuis zijn is nu het ergste... Maar goed, zo even een beetje poetsen en dan vanavond naar een bruiloft. Totaal geen zin in, maar het is wel een beetje afleiding. Morgen ben ik ook de hele dag druk, en ondanks dat ik ontzettend moe ben is dat ook wel weer fijn.

Vleer; ik hoop dat je het werken een beetje vol gehouden hebt. Fijn dat je zo'n mooie avond hebt gehad, en ook die vriend een mooie avond hebt kunnen geven.
HM : lijkt mij idd een rare vreemde dag voor je. Beetje afleiding doet vast goed al ben je natuurlijk niet echt in een feeststemming..
Rustig hier ....

Gisteravond leuke avond gehad met de beide mannen , heel veel gesproken over het leven , verwachtingen , kansen , gezin, de liefde , relaties , kinderen, de dood, ziek zijn..

- Leeftijd? 39

- Hoe lang al single? Altijd

- Langste relatie ? Niet van toepassing

- Kortste relatie? Niet van toepassing

- Regio? Amsterdam

- Aan het daten? Nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 0

- Sterrenbeeld ? Ram

- Kinderen of kinderwens ? nee, nee

- Hobby's (speciaal voor Q) lezen, denkspellen als Rush Hour, internetten, theeleuten met vrienden

en nu ga ik maar weer snel weg hier, want volgens mij is dit een topic voor relatie beluste singles.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Veel plezier vanavond, Vleer.

Was de bruiloft een beetje te doen, HM? Hoe gaat het?

En Tonkje, haha leuk! Je maakt wel nieuwsgierig: ben jij zo'n zeldzaam iemand die echt heus waar geen enkele relatiebehoefte heeft? Nooit gehad ook?

Ik moet zeggen dat ik me zoveel vrijer voel nu ik naar Frankrijk heb uitgesproken dat dit geen langdurig iets wordt. Gewoon het idee dat ik aan niemand vastzit, dat ik niks hoef. Beter!

Goed weekend allemaal,

Puck
Hoi!

HM, ik heb nog even aan je gedacht donderdagavond! Sterkte meid en laat je lekker afleiden door andere dingen!

Vleer en Leaf, wat n sufkutten, die RPmannen!!!

Gaat het met Leaf al weer wat beter? En hoest met Vleer (en de rest)

Hier gaat het eigenlijk heel goed, afgezien van dat ik brak ben, maar dat terzijde.

PMB gisteren nog gezien, hij had me na vorige week een smsje gestuurd of we nog een keer wat gingen afspreken en ik heb daar positief op gereageerd, maar hij heeft daarna niks van zich laten horen. Gisteren kwam ik hem tegen in de buurtkroeg en hebben we heel leuk gekletst en ik heb het maar gewoon op de man afgevraagd waarom ik geen reactie kreeg. Bleek dat hij dat smsje van mij negatief had opgevat en dacht dat ik bedoelde we elkaar wel weer zouden zien in de kroeg. Na dat opgehelderd te hebben hebben we heel leuk verder gekletst en lopen geinen en ik ben weer gezellig in zn bed gekropen. We hebben al een nieuwe date gepland... Hihihi, leuk he??
Met Vleer gaat t goed..

Maar er is nu iets op mijn pad gekomen /

Maar tis erg ingewikkeld en heel bizar , nog niets gebeurd tussen ons 2, maar dat we elkaar ergens erg leuk vinden is wel duidelijk. Dat was maanden geleden ons ook al opgevallen , maar toen was de situatie er niet naar en nu is de situatie wel veranderd maar tis

Bizar en vooral onmogelijk op t moment...
Hi Vleer, zeker die man wiens vrouw net is overleden, of niet...

Tja, lastig. Een beetje rustig an doen lijkt me niet onverstandig.

Heb je ooit nog wat van meneer 2.06 gehoord eigenlijk?

En ja leuk Pop! Goed dat je hem direct naar z'n reactie op je sms'je hebt gevraagd.
Even een laat berichtje van mij.

Puck, hoe is het nou precies gegaan met die Franse meneer? Je praat er wat snel overheen. Of wil je het hier liever niet kwijt? Je hebt hem blijkbaar verteld dat het niets meer gaat worden begrijp ik?

Ik zit even in een mannendip. Aan de ene kant heb ik het gehad met de mannen. Ik heb er even geen zin meer in. Na alles met VL en dat ik niks meer van hem heb gehoord. Dat zit me erg hoog. Aan de andere kant mis ik VL en wil ik graag een partner. Ik ben er wel aan toe. Het maakt me nu wel een beetje sip. Ik zou vanavond met een vriendinnetje gaan stappen, maar die haakt af. Heb ik net het aanbod van een kennisje gekregen om met haar en een paar vriendinnen van haar mee te gaan. Ik ken haar niet zo goed, maar ik denk wel dat ik het ga doen. Eerlijk gezegd denk ik dat ik dan vanavond flink ga doorzakken. Ik weet dat het erg slecht is en ik doe het niet vaak, ben niet iemand die dingen van zich af gaat dansen, drinken en feesten, maar volgens mij gaat dat vannacht wel gebeuren. Ik voel me gewoon KUT!!!! Kroeg induiken is geen oplossing, ik weet het, maar ik heb er voor één heel sterk behoefte aan. Stom hè? Ik denk dat ik dus wel ga zometeen....
@Vleer:

Ben je niet ontzettend op de vlucht? Ik krijg sterk de indruk dat je van de ene man in de andere valt, en niet gebaseerd op liefde, maar op de wens om een relatie te hebben.

Dus nu is het W (weduwnaar) waar je pijlen op richt? Bizar en onmogelijk vind ik het niet. Wel vind ik dat je die man de tijd moet geven om zijn leven met zijn ex-vrouw te verwerken, want als je een relatie zou krijgen met hem en hij heeft het niet goed af kunnen sluiten.... van een dode verlies je het dan altijd.
@Sun:

Je weet gelukkig dat je klem zuipen er niet voor zorgt dat je je beter voelt, maar alleen maar slechter. Hoe voel je je nu?
HM: hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat je haar heel erg mist en ook jullie vaste ritueeltjes met elkaar

Vleer: ben het wel een beetje met 4Wheels eens. Doe voorzichtig, het is wel heel snel na het overlijden van zijn vrouw. Is het voor hem niet ook een soort vlucht?

Sun: hoop dat je toch een gezellige avond hebt gehad! Zo nu en dan mag je je best eens even laten gaan

Prinses en Xan: hoe gaat het met inrichten?

Pff, mag ik ook ff mijn eitje kwijt? Ik had Leaf-ex twee weken geleden die mail gestuurd over onze vriendschap. Daar had hij meteen op gereageerd met een uitgebreide mail. 's Avonds hebben we toen nog 1,5 uur aan de foon gehangen. Hij was nog maar net terug uit Wenen met zijn nieuwe liefje en wat doet meneer: hij belt mij en vraagt of ik zin had om te komen eten. Dat was dus afgelopen woensdag en we hebben een heel gezellige avond gehad. Ik heb nog steeds het gevoel dat er meer is bij hem, hoe hij doet, hoe hij naar me kijkt, wat hij zegt. Meneer ging rustig even in zijn ondergoed rondhuppelen, hij wilde met mij naar schilderijen kijken voor aan zijn muur, want heel belangrijk wat ik ervan vond. Lijkt ook soms wel of hij van zo'n avond schrikt en dan weer even wat afstand moet nemen.

Vraag me af waar hij mee bezig is. Kon ik maar eens in zijn hoofd kijken
En jij Leaf, heb jij dan ook stiekem hoop dat er meer achter zit? Of wil je graag een goede vriendschap met je ex?

Vleer, laat ff weten wat er aan de hand is, want nu wordt er gespeculeerd op t forum.

Sun, ik heb ook wel ns van die avonden en ik vind alles van me afdansen vaak erg fijn. Even de negeatieve energie kwijt. Maar vaak gaat dat ook met een hoop alcohol gepaard en daar wordt je meestal niet gelukkig van de dag erna. Maar voel je je niet schuldig als je je lekker laat gaan!!

HM, hoest bij jou?

- Leeftijd? 23

- Hoe lang al single? 4 maanden

- Langste relatie ? 2 jaar

- Kortste relatie? paar weekjes

- Regio? Groningen

- Aan het daten? nee (not yet )

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7

- Sterrenbeeld ? ram

- Kinderen of kinderwens ? nee en jaa!

- Hobby's (speciaal voor Q) muziek, uitgaan, vrienden

Dit lijkt me wel gezellig! Ik ben dus Dagmar, ben sinds paar maanden single na een relatie van 2 jaar. Ben erachter dat ik liever een relatie heb dan single ben. Dat losbollen als vrijgezel is niet zo aan mij besteed.. ik heb liever een vast maatje om mn leven mee te delen... Hier lees ik dus ook jullie zoektochten naar een leuke vent?
Ja Dagmar, alle mannen perikelen worden hier besproken, maar ook de alledaagse dingen, nare berichten, blije berichten... Welkom dus! En leuk, weer een noordeling!
quote:pop1980 schreef op 01 juni 2008 @ 12:54:

En jij Leaf, heb jij dan ook stiekem hoop dat er meer achter zit? Of wil je graag een goede vriendschap met je ex?Ik weet het niet Pop. Eigenlijk is het een beetje een warboel in mijn hoofd. Mijn gevoel naar hem toe is een heel stuk minder dan hoe het was, dus ik ben zeker op de goede weg, maar er is toch nog wel iets blijkbaar.
Pfoeh, daar ben ik weer na een nachtje flink doorzakken!

Leuk, weer een noorderling erbij! Welkom hier op het forum! Lekker meeschrijven en gewoon om verduidelijking vragen als je verhalen en afkortingen niet begrijpt enzo. Misschien kan iemand ergens ons afkortingenlijstje opduikelen? Ik ben te brakjes om het nu even opnieuw te typen...

Leaf, dat gevoel dat jij hebt bij Leaf-ex dat herken ik wel in het gebeuren met Ex. Het verschil is dat Ex geen nieuwe vriendin had. Ex gaf mij ook (naar mijn idee) overduidelijke signalen dat hij mij leuk vond (en doet hij soms nog wel). Maar hij koos niet voor 100% voor mij, dus blijkbaar was ik het niet voor hem. Ik denk dat dat bij jullie vergelijkbaar is. Hij geeft ongetwijfeld erg veel om je, hij houdt van je, hij is gek op je, hij is je maatje, jullie kunnen veel samen delen, maar het is net te weinig om een goede relatie samen te hebben. Tenminste, in zijn ogen. Anders had hij allang die andere meid aan de kant gezet en voor jou gekozen. Hij weet heus wel dat hij bij jou terug kan komen, dat jij hem nog wel wilt. Dat voelt hij op zijn klompen wel aan.

Ik denk niet dat het verstandig is hoe jij nu met hem omgaat. Door steeds zo close met hem af te spreken, blijf je hoop koesteren. Daar kun je jezelf helemaal mee kapot krijgen. Het is slopend! Zoals jullie nu samen afspreken werkt voor hem misschien wel, maar voor jou blijkbaar niet. Jij hebt er nog sterke gevoelens bij en dat is erg logisch, maar dan is het toch beter om misschien even afstand te nemen en over een paar maanden weer te gaan afspreken op een neutrale plek. En met neutrale plek bedoel ik dan NIET bij jou of bij hem thuis. Dan kan hij niet in zijn boxershort rondhuppelen.

Zolang jij Leaf-ex niet kunt afsluiten, is het ook moeilijk om weer iets nieuws te beginnen. Dikke knuffel meid!

Vleer, kun je opheldering geven? Er wordt nu nogal gegist op het forum... Of ben je aan het genieten van het zonnetje?

Prinses en Xan, hoe is het bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven