Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey Forumvervuilertje ,

Ben blij dat je weer wat opgewekter bent, het is te lezen in je manier van posten

Ook ik vraag me, net als Pop, af wat je wilt met je SMS...heeft het zin, denk je?

Wil je het afsluiten? Of een bevredigend antwoord ergens op?

Tell us!

Pop: Ik begrijp altijd smsjes van vrouwen....vaag of niet vaag....

Verder is het de eerste werkdag van Prinses! Ben erg benieuwd hoe het haar bevalt.... zo'n eerste dag is altijd een beetje spannend en wennen...

En hoe gaat het met Vleertje? (en de rest niet te vergeten...)
met Vleer gaat t zo zo ..

Gisteren naar WL geweest , daar was BL (overbuurman tevens man van vriendin die in t zkh ligt , ja afkortingen werken iets makkelijker om t te typen en denk voor jullie te begrijpen) ook.

Met de vrouw van BL gaat t niet zo goed , heeft enorm hoge koorts en ligt weer op de Intensive Care. Men is er nog niet achter waar de ontsteking exact zit.

Samen weer heel wat afgejankt ,want hoge koorts is geen goed teken. En beide erg bang om haar OOK te verliezen.. was weer erg laat geworden uur of 6 vanmorgen.

Toen mijn bed in gedoken en werd ik rond half 10 wakker gebeld door mijn baas. Waar ik toch was ze maakten zich zorgen , had vanmorgen moeten werken. Maar in agenda stond er niets over in. Beetje stom van Vleertje. Maar gelukkig weet Baas van de hele situatie rondom mij en heeft ze mij een vakantiedag gegeven. Voel mij behoorlijk schuldig , ik ben nooit iemand die te laat komt of haar werkdagen vergeet op te schrijven. Morgen moet ik wel werken en zal dan even gesprek met baas aangaan dat mijn gedachten steeds op andere plekken zijn dan het werk. En dat ik misschien even de verantwoordelijkheden die ik heb op mijn werk op een lager pitje zet 2 weken lang. Zodat ik iets meer rust krijg in mijn hoofd.

Merk aan mijzelf dat ik dingen laat liggen , dingen loop uit te stellen.

Nu een lijstje gemaakt met dingen die ik echt meot regelen , Apk Auto , hypotheekdingetjes zien af te ronden , spulletjes kopen voor huis. WL wil een beetje afleiding , die gaat nu alle dingen afronden met verzekeringen e.d en wil met mij a.s woensdag ff spulletjes shoppen.

We hebben veel steun aan elkaar , gisteravond ook heerlijk samen over de dijk gelopen met de honden. Langs mijn nieuwe stekkie gelopen, hij vond het belangrijk dat ik ook aan de leuke dingen denk , want mijn huisje en t positieve gevoel dat je daar bij hoort te hebben, mist op t moment. Ben wel enthousiast om dingen te willen kopen maar t daadwerkelijk doen lukt mij gewoon nog niet.

De knop van de automatische piloot nu even omzetten en dingen regelen.
Goh Vleer, dikke knuffel en heel veel sterkte. Lief dat je baas zo reageert. Die weet ook wel dat jij normaal niet zo bent en heeft daar vast wel begrip voor!

Pop, Xander, wat ik met het smsje wil? Dat vraag ik me ook af. Misschien toch aandacht. Ik wil eigenlijk gewoon weten of hij nog een goed gevoel heeft bij wat er was tussen 'ons'. Omdat ik niets meer van hem heb gehoord, ben ik bang dat het voor hem achteraf helemaal niks voorstelde terwijl het voor mij wel veel betekende. Dat geeft mij een rotgevoel. Ik wil stiekem horen dat hij mij gewoon nog een aardige meid vindt. Dat we elkaar gewoon weer een keer tegen kunnen komen en dan een leuk praatje met elkaar kunnen beginnen. Ik heb het erg leuk met VL gehad en nu krijg ik achteraf een rotgevoel omdat ik niets meer heb gehoord en geen reactie op mijn smsje heb gekregen. Dat bevalt mij niet. Hoe kan ik dat omdraaien? Ik kan hem moeilijk gaan opbellen. Dat durf ik eerlijk gezegd niet eens meer. Vandaar dat ik een smsje wil sturen.
quote:

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 23

- Hoe lang al single? officieel? 19 mnd, onofficieel: 2 weken!

- Langste relatie ? 2,5 jr

- Kortste relatie? 1 mnd

- Regio? limburg

- Aan het daten? uhm wel de intentie tot?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7

- Sterrenbeeld ? Maagd

- Kinderen of kinderwens ? ooit

- Hobby's (speciaal voor Q)[/fgcolor]ik hou van puzzelen en hoop dat jij het laatste stukje bent ;) (hahaha fouter dan fout maar kan het niet laten! :D) Nee serieus: sporten, voetbal, zwemmen etc etc.

Hallo Allemaal!

Na een tijdje meelezen kon ik de drang tot meedoen niet weerstaan (tja dat heb je wel eens.) Ben er in ieder geval regelmatig onregelmatig dus dat gaat helemaal goed komen!

x
Calm welkom hier ..

Sun .. Lastig hoor... kan mij voorstellen dat je graag een reactie wil.

Of t in iedergeval leuk en aardig zou hebben gevonden..
Sun, ik snap het.

Kan je niet iets sturen als: "goh, ik ben benieuwd hoe het met je gaat en ik vond het heel leuk/bijzonder om met je om te gaan, maar het is beter zo." Zoiets? Moeilijk hoor. Kan je hem geen mailtje sturen? Dan heb je meer ruimte om te vertellen dat je het leuk vond, jammer vind dat het over is gegaan maar er nu vrede mee hebt.

Calm, welkom!

Vleer, goed idee om even aan je baas te vragen of je het iets rustger aan mag doen. Als het een goede baas is heeft ie liever dat je nu even wat rustiger doet dan straks voor langere tijd er tussenuit bent! Althans, zo zijn ze op mijn werk wel!
Hoi Calm, welkom hier .

Hoest met jullie allemaal? Ik heb vandaag mijn eerste werkdag op nieuwe werk achter de rug. Intensief en vermoeiend, al die eerste indrukken, maar leuk. Ook lekker om gewoon weer aan 't werk te zijn. Geeft ook wel structuur aan al dat 'nieuwige'. Nu echt moe van deze dag. Xan doet beetje opruimen, vaatwasser inruimen, kattenbak poetsen, dus das fijn. Kan ik een beetje hangen met m'n laptop.
Peas on earth!
Pff weer druk avondje gehad, nog 1,5 stress en over 3 weken vakantie! eindelijk!!

@ prinses: spannend een eerste dag en inderdaad 10x zo vermoeiend als een gewone werkdag vanwege de nieuwe indrukken! Ik begin per 1 september eindelijk, maar heb mn stage daar gelopen dus qua nieuwigheid valt het wel mee!

Was het wel leuk?

@sun, (voor zover ik het even snel heb terug gelezen) Ik weet niet op welke manier je nog contact wil hebben, wil je een vriendschap of gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan als je elkaar tegen komt? Van uit mijn ervaring kan ik alleen maar zeggen dat als je zo bezig bent met watje moet smsen het nog niet helemaal weg is. (hoor mij nu praten met al mn wijsheid, tis zo veel makkelijker om dingen aan anderen te adviseren, maar zelf toepassen... das lastiger!) Maar goed basis is dat je moet doen waar bij jij je goed voelt, doe wat goed is voor jou op de korte en de lange termijn!

@ vleer: ik volg de afkortingen nog niet helemaal maar wel dikke voor jou!
Prinses, spannend zo'n eerste werkdag. Fijn dat er dan iemand thuis is die daar voor alles zorgt en die je opvangt als je thuiskomt. Heerlijk!

Pop, misschien dat ik wel wat kan met jouw suggestie! Ik zal er nog even over nadenken! Dankjewel!

Calm, welkom hier! Dankjewel voor je advies! En ach, het is toch altijd makkelijker om iemand anders te adviseren? Maar dat is toch ook fijn? Dan kunnen we elkaar nog blijven adviseren, ook al weten we zelf misschien stiekem wel hoe het moet...

Je hebt wel gelijk dat ik nog niet klaar ben met VL. Ik wil het graag kunnen afsluiten, maar op deze manier lukt dat nog niet zo goed. Het liefst wil ik natuurlijk een relatie met VL. Maar om rationele redenen heb ik het uitgemaakt en hij was het daarmee eens omdat hij ook inzag, rationeel gezien, dat het zo beter was. Maar voordat het gevoel weg is, tsja, dat heeft tijd nodig.

Nog even iets anders: ik heb niks meer gehoord van die buitenlandse jongen! Nou ja zeg! Hij smste mij gisteren nog een paar keer. En ja, ik heb niet direct teruggesmst, maar we hadden wel afgesproken voor morgen en hij zou vandaag bellen (ZIJN idee). En nee, ik wilde eigenlijk ook niet, maar ik dacht, ik ga gewoon, misschien is het toch leuk. En nu heb ik niets meer gehoord! Haha, ben ik gewoon gedumpt!

Misschien dat hij het aan mijn smsjes merkte? Hij stuurde steeds kusjes en allemaal lieve woordjes erin. Ik bleef heel zakelijk en bij de feiten over onze afspraak. Volgens mij had hij het wel door. Nou ja, prima zo. Ik zag er al tegenop.
Zozo slecht geslapen met deze hitte!

Nog even een vraag. Is het raar als ik VL in een sms vraag of ik hem binnenkort een keer mag bellen? Ik wil hem namelijk nog een paar dingen vragen. Zijn emailadres heb ik niet. Of denken jullie dat VL zich aangevallen zal voelen en bang is dat ik hem dan ga stalken?

Ik wil graag de periode met VL voor mezelf af kunnen sluiten en ik denk dat ik het op deze manier het beste kan oplossen.
@Sun:

Ik denk dat het heel goed is om hem te bellen. Jullie zijn op een volwassen manier uit elkaar gegaan en ik denk dat hij het helemaal niet erg vindt als je ook op een gewone manier contact met hem opneemt.

Ik zou niet smsen met de vraag of je hem mag bellen. Dat zou bij mij raar overkomen. Gewoon doen. En hem nóóit helpen herinneren wie je was ("Hoi, met Sun, je weet wel, we hebben toen en toen......")

En ik denk ook dat je hem best kan vertellen dat je gewoon even wil weten hoe het met hem gaat. Maar hou rekening met jezelf: vraag geen dingen waarvan je eigenlijk het antwoord niet van wil weten ("Heb je een vriendin?""Ja." "Heb je me gemist?" "Nee.") Hou het bij jezelf, jij vond het met hem een leuke tijd en jij hoopt dat het goed met hem gaat.
Sun .. gewoon bellen of hem een leuk smsje sturen zonder er iets op terug te verwachten.
Hmm misschien moet ik hem maar gewoon gaan bellen. Alleen dat durf ik nu niet. Maar dat is wel wat ik graag wil. Nog maar even over nadenken, het hoeft nu ook nog niet.
quote:sunshineforever schreef op 02 juni 2008 @ 23:20:

Prinses, spannend zo'n eerste werkdag. Fijn dat er dan iemand thuis is die daar voor alles zorgt en die je opvangt als je thuiskomt. Heerlijk!
Blijft gewoon heel lastig. Mannen!! je kunt er niets mee maar ook niet zonder!! (open deur weet t) Neem vooral jezelf in bescherming, dat is toch het belangrijkste en vragen staat vrij, we maken het ons sowieso al lastig met dat hele smsen enzo, je vat zo snel iets verkeerd op!

Ik ben momenteel in de ontkenningsfase, je weet wel zoals kleine kinderen dat hebben bij verstoppertje: "als ik de zoeker niet kan zien, kan hij mij ook niet zien" oftewel, als ik maar heel hard doe alsof er niets is en hij me totaal geen pijn gedaan heeft, doet het ook geen pijn meer..... (tot dat ik in bed lig helaas...)
: Als jij het gevoel hebt dat je hem wilt bellen/smsen, dan moet je dat gewoon doen. Echter, hou er rekening mee dat zijn reactie gematigd kan zijn óf dat hij het helemaal niet op prijs stelt dat je hem belt/smst....niet voor niets dat hij zelf niets van zich laat horen.

Succes!
Trouwens...leuk om te lezen hoe jullie weleens over mannen denken/praten/filosoferen

Na het lezen ervan kan ik mijn gedrag als man een beetje "bijstellen"
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 03-06-2008 14:06
Reden: ff een aanvullinkje :)
% gewijzigd
WL en ik hebben elkaar afgelopen dagen elke dag gezien en gesproken. Het is erg leuk en gezellig samen, delen heel veel dingen , leuke dingen , verdrietige dingen.

Ik merk dat hij aan mij gaat hangen , op zich niet erg , maar ik probeer hem er steeds weer op te wijzen dat hij net zijn vrouw heeft verloren. En dat hij de tijd moet nemen om te rouwen.

Maar hij wuift het weg, hij heeft wel verdrietige momenten daar niet van , maar ziet mij als zijn zonnestraaltje in zijn leven.

Ben een beetje bang dat hij te veel aan mij gaat hangen en daardoor dingen o.a t verdriet om zijn vrouw op zij schuift.

Hij ontkent dit , zegt dat hij er vrede mee heeft , dat het goed is zo en dat zowel zijn vrouw als zijn schoonouders hem alle geluk wensen en hopen dat hij een leuke vrouw weer treft..

Hij heeft bij zijn vrienden al aangegeven dat ie met mij erg goed overweg kan, dat t (nog) wel vriendschappelijk is en verteld wie weet hoe t in de toekomst zal gaan tussen haar en mij..

Ik vraag mij dus nu af of hij in een ontkennende fase zit of dat hij daadwerkelijk er *vrede* mee heeft...

Lastig
quote:Xander68 schreef op 03 juni 2008 @ 13:58:

Na het lezen ervan kan ik mijn gedrag als man een beetje "bijstellen"

Ohja...? .

Ik zal dat eens even checken en terugrapporteren aan de singeltjes hier .

Ben ik ook weer even. Nieuw werk is leuk. Gisteren wat onduidelijkheid over wie me op zou vangen, rondleiden etc, dus beetje incomplete indruk. Maarrrr vandaag uitgebreide rondleiding, meer info, meer gezichten, enzovoorts. Leuk dus. Was gisteren wel uitgeteld van een dag volk nieuwe gezichten, gebouw, nieuwigheden enzo. Zal nog wel even zo blijven, maar geeft niet.

Tis echt benauwd zeg, bah .Werd vanochtend al zwetend wakker en heb enórme bus deodorant in m'n tas .

Weet je al wat je gaat doen, Sun?
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 03 juni 2008 @ 14:22:

WL en ik hebben elkaar afgelopen dagen elke dag gezien en gesproken. Het is erg leuk en gezellig samen, delen heel veel dingen , leuke dingen , verdrietige dingen.

Ik merk dat hij aan mij gaat hangen , op zich niet erg , maar ik probeer hem er steeds weer op te wijzen dat hij net zijn vrouw heeft verloren. En dat hij de tijd moet nemen om te rouwen.

Maar hij wuift het weg, hij heeft wel verdrietige momenten daar niet van , maar ziet mij als zijn zonnestraaltje in zijn leven.

Ben een beetje bang dat hij te veel aan mij gaat hangen en daardoor dingen o.a t verdriet om zijn vrouw op zij schuift.

Hij ontkent dit , zegt dat hij er vrede mee heeft , dat het goed is zo en dat zowel zijn vrouw als zijn schoonouders hem alle geluk wensen en hopen dat hij een leuke vrouw weer treft..

Hij heeft bij zijn vrienden al aangegeven dat ie met mij erg goed overweg kan, dat t (nog) wel vriendschappelijk is en verteld wie weet hoe t in de toekomst zal gaan tussen haar en mij..

Ik vraag mij dus nu af of hij in een ontkennende fase zit of dat hij daadwerkelijk er *vrede* mee heeft...

Lastig

Het lijkt me stug dat hij nu al over zijn vrouw heen is, lijkt me wel heel snel na een week. Vind ook dat hij wel heel snel openstaat voor een nieuwe liefde. Maar goed, alles kan natuurlijk..., zal voor iedereen wel anders zijn.

Ik zou wel voorzichtig blijven Vleer, alleen al voor je eigen bescherming!

Ben ook benieuwd wat Sun nu heeft gedaan. Ben het wel een beetje met Xan eens. Bellen.sms-en kan, als je er maar rekening mee houdt dat hij misschien niet zo reageert als je zou willen. Succes!!
Sun; ik zou echt bellen. Ik snap dat je dat eng en moeilijk vindt, maar aan de andere kant zijn jullie toch echt geen vreemden van elkaar en niks is frustrerender dan wachten op een antwoordsmsje.

Vleer; ik weet voor 100% zeker dat WL nog niet over zijn vrouw heen is en dit voor hem alleen een vluchtweg is. Alleen het kan best zijn dat hij dit zelf zodanig wegstopt dat hij zelf wel echt gelooft dat het waar is. Ik zelf zou er voor proberen te kiezen om er wel voor hem te zijn, maar niet op die manier dat hij jou ook kan 'gebruiken' als ontkenning/ vluchtweg. Hij lijkt zich totaal te focussen op jou als "zonnestraaltje" in zijn leven en zolang jij dat bent, kan hij zichzelf voor de gek houden. Even is dat niet erg, maar hij zal toch echt de realiteit onder ogen moeten zien.

Heel hard, maar realistisch gezien ben jij nog niet zijn zonnestraaltje, dat kan je misschien op termijn worden. Zijn vrouw was zijn zonnestraaltje, maar die is nu weg. Nu zijn er dus eigenlijk alleen maar wolken, waaráchter hij een klein straaltje zon kan zien als hij héél goed zou kijken. Maar het is zijn illusie dat hij de wolken open kan breken en de zon met momenten vol op hem schijnt. En hoe langer hij die illusie in stand houdt, hoe harder het daarna gaat regenen......... Want regenen moet het, voordat die zon waar hij zo vurig op hoopt weer tevoor schijn zal komen.

Hier ook slecht nieuws waar ik van geschrokken ben. Goede vriend wilde afgelopen zondag zelfmoord plegen. Hij is hoogbegaafd en autistisch en worstelt al sinds begin pubertijd ontzettend met zichzelf en de wereld om hem heen. Zelfmoordgedachtes zijn er ook al jaren, maar met ups en downs en nog nooit zover gekomen dat hij het in de prakijk wilde brengen. Nu belde hij zondag zijn exvriendin (die nog steeds het allerdichtst bij hem staat) dat ze langs moest komen omdat het niet goed ging. Hij heeft haar zijn afscheidsbrief gegeven en wilde dat zij achter zijn keuze zou staan en erbij zou zijn als hij zijn medicijnen in zou nemen. Ze mocht niet weg en niemand bellen. Gelukkig had ze van te voren zijn ouders al gebeld, omdat ze al bang was dat het helemaal mis was. En heeft hem zolang aan de praat gehouden dat zijn ouders er waren voordat hij daadwerkelijk iets kon doen. Hij is nu crisis opgenomen, maar het is natuurlijk maar de vraag wat er daarna gaat gebeuren. Het speelt al zo ontzettend lang en we kunnen hem zelfs begrijpen wanneer hij zegt dat hij niets aan zijn leven heeft. Maar wij zien nog wel hulpmogelijkheden die hij op dit moment niet meer ziet.

En helaas weet ik uit ervaring dat je in sommige gevallen alles kan proberen, maar het een terugkerend iets is, totdat het een keer echt gebeurd. Dus ik hoop maar dat dit een ontzettend groot dieptepunt is waar hij sterker uit kan komen. En dat er goede hulp voorhanden is.
Joehoe singeltjes, waar zijn jullie allemaal vandaag ?

Sun: heb je nog gebeld met VL?

Vleer: nog ontwikkelingen?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 juni 2008 @ 22:12:

[...]

Euh... niet helemaal

Prinses op de Erwt heette namelijk níet voorheen Ing33... Dat hoofdstuk (van afsluiten Ing33 en ontmoeten PrinsesOpDeErwt) heeft Noa waarschijnlijk net even gemist... .

Maarrrrr... Xan en Prinses zijn inderdaad gaan samenwonen, exact één week geleden. Ikeakast is gezamenlijk gebouwd, en er is samen verhuisd, en ondanks dat Prinses het huis opnieuw 'opgeruimd' heeft, gaat het nog steeds goed samen .

Wat leuk! En bedankt voor de update, ik ben weer helemaal op de hoogte.

Wat betreft die Ikeakast, als dat zonder problemen is gegaan, dan zit het met die relatie ook wel goed.
Cum non tum age
HM, wat naar allemaal zeg! Ik heb een familielid die regelmatig dit soort 'acties' onderneemt. Echt heel rot allemaal en het kan mensen enorm onder druk zetten. Hopelijk kan hij inzien dat hulp helpt, alhoewel ik soms eerlijk gezegd ook weleens denk dat bij sommige mensen weinig meer te redden valt (en daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat familielid). Zoveel hulp gehad, maar steeds weer die zelfmoordpogingen.

Ik heb bedacht dat ik VL wel wil gaan bellen. Moet nog wel een geschikt moment daarvoor vinden. Heb het zelf steeds druk en weet natuurlijk ook al wanneer zijn drukke dagen en avonden zijn (en dat zijn er erg veel, daarom ging het ook uit). Ik denk dat het ergens dit weekend wordt. Of maandag. Of begint dan het EK-voetbal al? Want ik kan hem natuurlijk niet onder de voetbalwedstrijd storen!

Nou ik ga zo maar slapen. Heb het erg druk en heb heel veel stress. Lag net ook al in bed maar ben te gestresst om te slapen en ben er toen weer uit gegaan. Stom he, overdag val ik bijna om van moeheid, maar moet ik veel doen, dus dat levert stress op. En 's nachts kan ik ondanks de moeheid niet slapen omdat ik gestresst ben.
Sun, maandag moet nederland inderdaad voetballen. Wel pas om kwart voor negen . Kan je dit weekend geen gaatje vinden? Ik heb tenminste altijd dat wanneer ik zoiets besloten heb, ik het ook maar achter de rug wil hebben.

En ik weet ook niet in hoeverre hulp uiteindelijk echt haalbaar is. Heb het zelf gezien bij een jongen die ik kende, jarenlang (intensieve) hulp, veel pogingen gedaan, en uiteindelijk ook echt gelukt... En ondanks alle verdriet en boosheid die ik bij zijn directe nabestaanden zag, was er ergens ook vrede met zijn keuze.

Die vriend van mij worstelt er ook al jaren mee, de eerste keer dat hij het 'riep' waren we rond de 17 jaar... Nu zijn we ruim tien jaar verder. Wel was het voor het eerst dat hij echt een poging wilde doen. Realiseerde me vannacht ook ineens dat hij een aantal weken geleden op msn tegen me zei dat hij me iets wilde vertellen. Iets wat iedereen heel vreemd zou vinden, iets wat ik nooit aan niemand zou mogen doorvertellen... En eerlijk gezegd ben ik blij dat er geen mogelijkheid is gekomen waarbij hij me het heeft kunnen vertellen. Omdat ik dan mijn belofte om het aan niemand door te vertellen had gemaakt en dan in een onmogelijke situatie terecht was gekomen. Heb hem wel een brief geschreven, waarin ik hem oa zeg dat ik nooit van hem kan vragen/ verwachten dat hij voor het leven kiest, maar dat ik wel vind dat ik aan hem kan vragen of hij daarvoor alles wil proberen en de mensen om hem heen ook hulp daarvoor vraagt... Zaterdag ga ik bij hem op bezoek, maar er is voor mijn gevoel zo weinig wat ik echt voor hem kan doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven