Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 4 augustus 2008 om 15:15
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 14:33:
@%^&*()(&^#$@!~$#@$(
Heb ik een rustige middag ligt het hele forum op zijn gat
*vraagt zich af of Prinses misschien met Forum knopjes heeftgestoeid*
Ik heb nergens aangezeten, echt niet! (*vindt dat stiekum een hele leuke smilie *)
Ik kon er ook nietmeer op, maar dat was wél goed voor het afmaken van mijn Enorme Vakantie Overdracht
@%^&*()(&^#$@!~$#@$(
Heb ik een rustige middag ligt het hele forum op zijn gat
*vraagt zich af of Prinses misschien met Forum knopjes heeftgestoeid*
Ik heb nergens aangezeten, echt niet! (*vindt dat stiekum een hele leuke smilie *)
Ik kon er ook nietmeer op, maar dat was wél goed voor het afmaken van mijn Enorme Vakantie Overdracht
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 15:17
quote:Xander68 schreef op 04 augustus 2008 @ 15:13:
[...]
Arts? Hehe... jij hebt gemist dat Vleer grapjes heeft uitgehaald met Geleerd (maar dat had Geleerd zelf zo te zien ook al gemist... ) . Is een tegenreactie geweest op het feit dat Geleerd ons allemaal nogal Provinciaaltjes bleek te vinden... wij hadden te weinig niveau...
[...]
Arts? Hehe... jij hebt gemist dat Vleer grapjes heeft uitgehaald met Geleerd (maar dat had Geleerd zelf zo te zien ook al gemist... ) . Is een tegenreactie geweest op het feit dat Geleerd ons allemaal nogal Provinciaaltjes bleek te vinden... wij hadden te weinig niveau...
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 15:19
Heej Xan... ik overweeg trouwens om de verkering na de zomervakantie uit te maken... Geleerd heeft namelijk aan me verteld dat wij (als in: Geleerd en ik) misschien wel méér gemeen hebben dan ik denk en dat veel relaties toch beginnen met onaardige opmerkingen (aangezien ik niet heeelll vreselijk vriendelijk was tegen Geleerd). Dat je het even weet... ik laat je na de vakantie op dit topic wel even weten of ik de verkering ga uitmaken.
P.S. Je kunt dan alsnog met SD naar NASA hoor
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 15:21
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 15:17:
[...]
Hehe... jij hebt gemist dat Vleer grapjes heeft uitgehaald met Geleerd (maar dat had Geleerd zelf zo te zien ook al gemist... ) . Is een tegenreactie geweest op het feit dat Geleerd ons allemaal nogal Provinciaaltjes bleek te vinden... wij hadden te weinig niveau...
Owwwww...aha!....tja.....dát heb ik gemist dan!
Provinciaaltjes....te weinig niveau.....
Hmff...HIJ brengt wel leven in de brouwerij...dat dan weer wel.....
[...]
Hehe... jij hebt gemist dat Vleer grapjes heeft uitgehaald met Geleerd (maar dat had Geleerd zelf zo te zien ook al gemist... ) . Is een tegenreactie geweest op het feit dat Geleerd ons allemaal nogal Provinciaaltjes bleek te vinden... wij hadden te weinig niveau...
Owwwww...aha!....tja.....dát heb ik gemist dan!
Provinciaaltjes....te weinig niveau.....
Hmff...HIJ brengt wel leven in de brouwerij...dat dan weer wel.....
maandag 4 augustus 2008 om 15:25
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 15:13:
@Prinses: ik denk dat mijn dromen en die van Vleertje nog wel eens meer overeen zouden kunnen stemmen dan jij op dit moment kunt bevroeden.... Maar ach....time will tell.Staat Geleerd volgend jaar ook te swingen op een Gay Pride boot ?
@Prinses: ik denk dat mijn dromen en die van Vleertje nog wel eens meer overeen zouden kunnen stemmen dan jij op dit moment kunt bevroeden.... Maar ach....time will tell.Staat Geleerd volgend jaar ook te swingen op een Gay Pride boot ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 augustus 2008 om 15:27
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 15:19:
Heej Xan... ik overweeg trouwens om de verkering na de zomervakantie uit te maken... Geleerd heeft namelijk aan me verteld dat wij (als in: Geleerd en ik) misschien wel méér gemeen hebben dan ik denk en dat veel relaties toch beginnen met onaardige opmerkingen (aangezien ik niet heeelll vreselijk vriendelijk was tegen Geleerd). Dat je het even weet... ik laat je na de vakantie op dit topic wel even weten of ik de verkering ga uitmaken.
áls jij het uitmaakt met Xan wil ik met jou verder ! Ik droom al jaren van een Prinsesselijke vriendin en ik was eerst !!
* schuift Geleerd aan de kant en geeft Xan een knipoog *
áls jij het uitmaakt met Xan wil ik met jou verder ! Ik droom al jaren van een Prinsesselijke vriendin en ik was eerst !!
* schuift Geleerd aan de kant en geeft Xan een knipoog *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 augustus 2008 om 15:40
*whoehahahahhahaha*
I Love dit Singeltjes topic
Zo en nu weer ON-Topic.
Prinsessekind, pas nou op met wat je zegt meis
straks moet je verhuizen naar de grote enge stad, want Geleerd gaat natuurlijk NIET in de provincie wonen.
Kan je nooit meer lekker kletsen over niets.moeten alle gesprekken ergens over gaan en ligt alles maar dan ook ALLES vast
(dit als Geleerd net zo leeft als dat hij date)
Wel lief dat ik dan met Xan naar NASA mag
*gaat gelijk ff shoppen voor een sexy space shuttle outfitje zo*
Ow Vleer is arts...wacht ff
Vleertje ik heb wat klachten...als ik hier druk, doet het daar zeer, wat zal dat zijn en belangrijker....
Helpt een kuurtje Chocolade daartegen?
*vind wel dat Donkey in het andere topic niet van die lastige afkortingen moet gebruiken hoor, dat snapt dit provenciaaltje niet*
I Love dit Singeltjes topic
Zo en nu weer ON-Topic.
Prinsessekind, pas nou op met wat je zegt meis
straks moet je verhuizen naar de grote enge stad, want Geleerd gaat natuurlijk NIET in de provincie wonen.
Kan je nooit meer lekker kletsen over niets.moeten alle gesprekken ergens over gaan en ligt alles maar dan ook ALLES vast
(dit als Geleerd net zo leeft als dat hij date)
Wel lief dat ik dan met Xan naar NASA mag
*gaat gelijk ff shoppen voor een sexy space shuttle outfitje zo*
Ow Vleer is arts...wacht ff
Vleertje ik heb wat klachten...als ik hier druk, doet het daar zeer, wat zal dat zijn en belangrijker....
Helpt een kuurtje Chocolade daartegen?
*vind wel dat Donkey in het andere topic niet van die lastige afkortingen moet gebruiken hoor, dat snapt dit provenciaaltje niet*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 augustus 2008 om 15:46
Oeffff.... ik denk dat ik onmóóógelijk altijd over IETS kan praten... daar ben ik helemaal niet goed in
*wil ook zo'n zilverkleurig spacepakje, maar is bang om er dan als zo'n rollade uit te zien *
gaat na de vakantie op rantsoen
Ik ga trouwens wel op vakantie naar de Provence, dan ben ik dus ook een Provenc(i)aal
*wil ook zo'n zilverkleurig spacepakje, maar is bang om er dan als zo'n rollade uit te zien *
gaat na de vakantie op rantsoen
Ik ga trouwens wel op vakantie naar de Provence, dan ben ik dus ook een Provenc(i)aal
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 16:02
Ik ben trouwens sowieso niet iemand die een relatie aangaat voor 'the time being', als ik het idee heb dat er geen (lange!) toekomst in zit.
Ik wil alles of niets, maar ik wil geen compromissen sluiten als het gaat over een relatie, samenwonen, etc.
Zou jij dat wel doen dan? Zou je een relatie aangaan met het idee dat het leuk 'voor nu' is, terwijl je al in je achterhoofd hebt dat het geen blijvertje is?
Ik wil alles of niets, maar ik wil geen compromissen sluiten als het gaat over een relatie, samenwonen, etc.
Zou jij dat wel doen dan? Zou je een relatie aangaan met het idee dat het leuk 'voor nu' is, terwijl je al in je achterhoofd hebt dat het geen blijvertje is?
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 16:10
Goedenmiddag all
Vleer heeft heel lang gestudeerd en is bijna klaar met haar scriptie ..
Wat een lastig woord Intellectueel
in·tel·lec·tu·eel1 (dem; intellectuelen)
1 iem. met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling
in·tel·lec·tu·eel2 (bijvoeglijk naamwoord)
1 betr. hebbend op het verstand
Vandaag hard gewerkt , nog even naar mijn oren laten kijken door een collega arts , ziet er niet super goed uit.
Mijn gehoorgang is erg geirriteerd , heb nu druppeltjes die het wat moeten verzachten. En doofheid word iets beter , maar het is erg irritant. Vanmorgen bij de overdracht met collega's werd ik helemaal gek al die kakelende mensen door elkaar heen.. Normaal volg ik dat heel goed en tetter ik er zo doorheen nu werd het gewoon erg vervelend en ben opgestaan en aan het werk gegaan. Na heel wat HEE wat zeggie tegen clienten was ik het zat en een gesprek aangevraagd met mijn leidinggevende dat mijn gehoor zo danig slecht is dat ik t doodeng vind.
Gelukkig begreep ze het en heeft mij naar een doc gestuurd.
*lief*
Nu ff bijtanken , genieten van Geleerd
En straks bij dinnetje eten
Vleer heeft heel lang gestudeerd en is bijna klaar met haar scriptie ..
Wat een lastig woord Intellectueel
in·tel·lec·tu·eel1 (dem; intellectuelen)
1 iem. met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling
in·tel·lec·tu·eel2 (bijvoeglijk naamwoord)
1 betr. hebbend op het verstand
Vandaag hard gewerkt , nog even naar mijn oren laten kijken door een collega arts , ziet er niet super goed uit.
Mijn gehoorgang is erg geirriteerd , heb nu druppeltjes die het wat moeten verzachten. En doofheid word iets beter , maar het is erg irritant. Vanmorgen bij de overdracht met collega's werd ik helemaal gek al die kakelende mensen door elkaar heen.. Normaal volg ik dat heel goed en tetter ik er zo doorheen nu werd het gewoon erg vervelend en ben opgestaan en aan het werk gegaan. Na heel wat HEE wat zeggie tegen clienten was ik het zat en een gesprek aangevraagd met mijn leidinggevende dat mijn gehoor zo danig slecht is dat ik t doodeng vind.
Gelukkig begreep ze het en heeft mij naar een doc gestuurd.
*lief*
Nu ff bijtanken , genieten van Geleerd
En straks bij dinnetje eten
maandag 4 augustus 2008 om 16:23
Jawel hoor Prinses, je moet wel voor altijd bij Xan blijven
Ik droom al weken van je bruidsjurk!
Hmm, eigenlijk heb ik dat met al mijn relaties altijd wel gehad, dat ik geloofde dat het voor altijd en eeuwig zou zijn.
Moet ik ook zeggen dat ik een meisje ben van de lange relaties, ben niet zo'n fladderaar...
*bedenkt zich ineens dat de deet wel heul spannend wordt met AM zaterdag...zou toch een raar idee zijn als ik daar ineens met mijn volgende langlopende relatie zou zitten*
*Ach wat klets ik nou, ik heb de beste meneer nu 2x gezien en ga met hem naar de FILM!!!.....eerst maar eens rustig afwachten, maar de mails en smsjes zij wel leuheuk! (en bijzonder goed voor mijn ego!*
Ik droom al weken van je bruidsjurk!
Hmm, eigenlijk heb ik dat met al mijn relaties altijd wel gehad, dat ik geloofde dat het voor altijd en eeuwig zou zijn.
Moet ik ook zeggen dat ik een meisje ben van de lange relaties, ben niet zo'n fladderaar...
*bedenkt zich ineens dat de deet wel heul spannend wordt met AM zaterdag...zou toch een raar idee zijn als ik daar ineens met mijn volgende langlopende relatie zou zitten*
*Ach wat klets ik nou, ik heb de beste meneer nu 2x gezien en ga met hem naar de FILM!!!.....eerst maar eens rustig afwachten, maar de mails en smsjes zij wel leuheuk! (en bijzonder goed voor mijn ego!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!