Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
fijne vakantie, vakantiegangers!

Ik moet nog even een paar weken maar dan mag ik ook eindelijk het land uit

Pff lange week achter de rug vanwege vakantiegangers mocht ik overwerken

Even snel boodschapjes doen en dan vanavond lekker dvd kijken.
quote:Vleermuis28 schreef op 08 augustus 2008 @ 12:03:

Chipper welkom ..

Vleer had wat minder diep in t glaasje moeten kijken.. KaterrrrrrMmmm minder, ik heb nooit katers dus kan je ook geen tip geven om er vanaf te komen. Sterkte Vleer!
Hey!

Vleer, denk aan de drie '-ines': Vitamine, cafeine en aspirine (of eigenlijk paracetamol, maar in dat woord zit geen 'ine') Vet eten, slapen, en je komt je dag wel door. Het is toch echt van dat weer dat je in je bed wil liggen! Ik hoop echt voor SD dat het een beetje goed weer is bij de bruiloft!!

Xan en Prinses rijden nu de zon tegemoet! Ik ben jaloers!

Sun, hoe is het nou met jou en VL? Ik heb echt geen idee hoe dat gegaan is, want door de rel en alle medeschrijvers kan ik echt niets meer terugvinden van de week dat ik vakantie was. (Of ben jij nu ook op vakantie??)

Anysways: ik ga met chocola en een dvdtje (en een klain katertje van vannacht) op de bank liggen. Hiep hoi!
Ha Chipper..bij jou voorstelrondje: Ik ben Chipper en ik ben Single, moet ik een beetje denken aan van die AA meetings in films. Hallo, ik ben die en die en ik ben een alocoholist

@Vleer: De drie ines van pop zijn idd goed advies! Was het wel gezellig? Dan heb je je kater in ieder geval niet voor niets.

@Thee: Heb je dat cijfer achter mijn nick al gezien? Is geboortejaar...... zit er dan nog steeds een groot verschil in leeftijd/levensfase?

Hier (lees vlakbij de noordzeekust) is het de hele dag eigenlijk al best mooi weer. Heel klein buitje gehad maar verder redelijk zonnig (met wisselende bewolking). Als zus SD dit weer op de boot heeft komt het goed!
Ja ikke dan nog een groot verschil hoor.... de tijd dat ik thee39 heette ligt al heeeel lang achter me.... Aan de andere kant, de meest recente ONS-en etc. zitten dan wel weer rond jouw leeftijd....:rofl:

Ik zal nog eens ff bedenken of ik 'het lijstje voor nieuwe singles' in zal gaan vullen (had ik al grotendeels gedaan op het zeer waarschijnlijk ter ziele gegane andere topic).

@33cl: hoeveel weken nog werken en heb je al iets geboekt??

Nu eerst maar weer eens even iets nuttigs doen. Iig nuttiger dan forummen!

Maar eh... de Noordzeekust is best lang hoor..... en vaak grote verschillen in dit kleine landje maar hoop voor SD en SD-familie dat het droog en mooi en gezellig is (en dat het ja-woord uitgesproken is natuurlijk, zoals op zoveel plaatsen blijkbaar op deze 08-08-08).
Ik heb het lijstje ook niet ingevuld. Alleen dat wat ik kwijt wilde

En o ja, 08-08-08..dat had ik me nog niet gerealiseerd. En ja, die kust is lang...maar positief denken scheelt de helft toch??

Ga je voorbeeld maar volgend denk ik en mezelf ook eens van die bank afschoppen. Ik heb ook een heleboel nuttige To Do dingetjes op mijn lijst staan. Tot nu toe gerealiseerd?: Nul.
quote:thee schreef op 08 augustus 2008 @ 16:15:

@33cl: hoeveel weken nog werken en heb je al iets geboekt??

oktober ga ik 2 weken naar Gran Canaria
Leuk 33cl .. ik ga in oktober ehh ook ergens heen weet nog niet waarheen..

Vleer heeft onwijs leuke avond gehad , alleen de rose die ze schonken geeft koppijn.. Das wel vaker zo bij die kroegen , van die goedkope bocht geven ze je
heeft al 2 paracetamolletjes genomen , veel gedronken maar blijf beurs gevoel in mijn hoofd houden.. En ben ook nog ongie geworden .. Lekker handig allemaal weer
quote:33cl schreef op 08 augustus 2008 @ 16:34:

[...]

oktober ga ik 2 weken naar Gran Canaria

Ah, je gaat naar 'mijn' eiland!!! Ben januari en juni geweest.

Hotel, appartement, bungalow??
quote:Vleermuis28 schreef op 08 augustus 2008 @ 16:59:

heeft al 2 paracetamolletjes genomen , veel gedronken maar blijf beurs gevoel in mijn hoofd houden.. En ben ook nog ongie geworden .. Lekker handig allemaal weer

Vette hap erbij en doordrinken ?

Op overig is topic over dronken op werk zijn/komen. Staan wel wat goede tips. Ook van een of ander drankje dat je lever een alcoholverwerkingsboost geeft....

Weet je wat ook helpt (al lachte men mij in het begin er om uit..)"reistabletje(s), gewoon eigen merk Kruidvat.

Las ooit eens de bijsluiter een keer goed door toen ik ging vliegen en dacht hee! Ik had op vakantie nog wel eens, dat je bijv. in bed ligt en het goed gaat zolang je je ogen openhoudt maar dat alles gaat draaien zodra je wilt gaan slapen. Is soort werking van je evenwichtsorgaan leek mij. Getest. En werkt!

Evt. tijdens de avond 1 innemen of voor je gaat slapen. Klinkt bizar en de antigroep zal vast roepen iets anders of minder drinken, maar ja, soms loopt het zo!

Succes.... en dit is geen BOB maar een blob
Jeetje, er wordt zoveel geschreven en ook nog (heel gezellig!) wat nieuwe namen, ik volg het allemaal niet meer hoor!

Vleer; LJ drinkt als hij een kater heeft altijd cola, zweert daarbij. Omdat er suiker en cafeine in zit en je tegelijkertijd ook nog vocht binnen krijgt.

Prinses en Xan zijn dus vertrokken op vakantie, lekker zeg!

Ik ben aan het werk, moet nog tot laat vanavond, maar heb bar weinig zin. Hopelijk kan ik er wat eerder tussenuit piepen

Morgen voor mijn werk naar de Efteling, hoop dat het dan wel droog is!

Iedereen een fijn weekend!
Vleer heeft ook cola gedronken dat helpt mij ook goed...

En Vleer hoeft geen reistabletjes .. Vleer heeft hele apotheek aan anti misselijkheids pillen hier thuisliggen :P

Maar koppijn .. na alcohol betekend gewoon vocht te kort. Uitdroging dus eigenlijk een beetje.. Kan je wel paracetamol nemen maar werkt weinig als je er niet genoeg bij drinkt
SD!!! Gefeliciteerd met je zus! Hoe was de dag? Je bent nu vast nog VET aan het feesten? Vertel vertel!

Jammer, was even drukjes met vanalles en nu heb ik Xan en Prinses nog gemist. Ze zullen het vast héérlijk gaan hebben, maar HOE gaan wij in Godsnaam het topic hooghouden?? Zeker als Sun dan ook nog es weg is

Vleer katers zijn alleen lief als ze eruit zien zoals die van mij...Sterkte!

Weten jullie trouwens hoe het komt dat je na flink zuup'n graag VET eten eet? Ik heb dat iig wel altijd..?

Thee, lekker ook hier blijven! Tenzij je ons broekies vindt natuurlijk , maar nee leeftijd is onbelangrijk net zoals single-status, datestatus whatever dusss blijf je?

Ikke haai!

Lm je had nog geantwoord zie ik! Dank je wel. Wel heftig allemaal met FFFFFFBM , snap natuurlijk wel dat het je nog steeds verdrietig kan maken. Toch hoop ik ook wel dat je ECHT inziet dat deze man jou ECHT ECHT ECHT niet verdiend, mien got wat n oetlul!
En hoe krijgen sommigen van jullie het toch voor elkaar om zoooooo vaak te posten???

wou dat ik een baan had waar dat bij kon
Nou ff computer opgezocht zodat ik volgende week geen 100 pagina's maar maar 50 pagina's hoef terug te lezen.....

SD, hoe was het feest van je zussie??? Alles goed gegaan?? En zelf ook lekker mee kunnen feesten

En morgenavond date , willen we natuurlijk ook alles van horen naderhand....

Vleer, is je kater al weg getrokken??

Vandaag naar de kapper geweest... ik weet alleen nog niet of ik het leuk vind. Niet zo heel veel veranderd maar toch.....

En welkom 33cl, Chipper en Thee

sorry, nu ik de smileys heb gevonden, gebruik ze ik mss overdreven veel
Ah Jola, smailies zijn leuheuk!!

Ik maak weer eens een puinhoopje an mijn liefdesleven, maar ik geloof dat ik er wel heel gelukkig van wordt! TM heb ik gemeld dat ik niet zijn gevoelens kan beantwoorden. Ik werd helemaal geirriteerd van hem als ie aan me wilde zitten. Lichamelijke aantrekkingskracht is toch wel nodig. En... enter the ex... daar was ineens weer een ex van me die ik een poosje niet had gezien en waarvan ik ineens enorme leuke kriebels kreeg toen ik hem weer zag. En dat is was vreemd over gegaan en we hebben het er eens goed over gehad en ik geloof dat we het weer gaan proberen. En dat voelt fijn. Maar ook vraag ik me af of ik geen fout bega, omdat ik hem zelf een poosje geleden verteld heb dat ik niets in een relatie zag, omdat ik nog niet helemaal uitgesingled was. En door dingen die hij heeft gezegd is mijn perspectief een beetje anders dan voorheen.

Zo, dat moest er even uit. Ik denk dat ik even ga genieten van wat vlindertjes
Mmm... zelfs IK snap niet al teveel van mn verhaal hierboven...

Dus als jullie wat verward zijn, dan snap ik dat!
Pop.. Ik snap je verhaal... Ben blij voor je !

Jola ... staat leuk hoor die smileys .. word er vrolijk van.

BTM vanavond op msn gesproken , hij komt van de week weer langs. Hij vroeg of ik morgenavond bij hem kwam eten of mee ging zwemmen smiddags met hem en zijn dochtertje ..

Maar ik heb avonddienst..

Weet niet zo goed wat ik met t contact met BTM aanmoet.. We hebben gezamelijke vrienden , BTM is dus ook gewoon 1 van de vriendengroep. Maar iets specialer omdat hij gewoon lekker zichzelf uitnodigd op een erg leuke manier.

Kunnen goed met elkaar kletsen , hebben redelijk dezelfde denk en doe wijze..

Maar hij heeft tot nu toe nog geen enkele poging gedaan om een stapje verder gaan .. bv zoenen .. Ene kant is dat wellekker rustig en relaxed.. Maar nu zit ik steeds na te denken wat zal hij toch van me willen ? hehe
Allemensen wat wordt er hier veel geschreven, ik kan het heulemaal niet bijhouden !

* gaat zich inschrijven voor een training snellezen *

Ik ga jullie ook groeten: ik ga een lang weekend motorrijden in de Eiffel. En zondag de Japanse sauna in Keulen bezoeken.

Hotel is al geboekt (in Bonn) maar morgen moet ik eerst nog even langs de motorzaak, nieuwe accu laten monteren. De oude vertrouw ik niet meer.

Tot over een paar dagen allemaal !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Mocht je het nog lezen DS, have fun!!
Goedemorgen allemaal

*vind de smileys ook gezellig*

Pop..... spannend...vlinders!! Maar een ex?? Weet je dat wel zeker??
En Vleer: Misschien kun je het omdraaien en bedenken wat en of jij wat met BTM wilt ipv andersom. Maakt het een stuk makkelijker....

Als jij hem leuk genoeg vind om iets mee te willen dan ga je hem dat gewoon (heel subtiel) laten weten en als jij er verder niets in ziet behalve die aardige jongen uit de vriendengroep dan hoef je er ook niet over na te denken of hij al dan niet iets met jou wil.

Toch?
Het is maar goed dat Xan op vakantie is anders was ie nu weer met de exen lade aan komen zetten hahaha

Ikke je hebt een heel goed punt denk ik .. Idd wat wil ik zelf van BTM...

Vleer vind het nu wel gewoon gezellig met BTM , misschien dat voorlopig maar zo laten..

Goedemorgen trouwens ..

vandaag weer werken 3 avonddiensten op rij ..
Goedemiddag! Nou Vleer, dan kan je nog even lekker genieten van een vrije zaterdag middag in je huisje. Is het nou fantastisch om weer alleen te wonen of mis je de drukte van bij je ouders wel een beetje?

Ikke, het is idd een ex. Een ex met wie ik bepaalde zaken dacht uitgepraat te hebben, maar waar veel meer achterweg komt dan ik had gedacht!

Zijn er leuke plannen voor het weekend??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven